Alpha and Omega Wall

·1081-1090 کے 20589 دکھانے اندراج دیوار

wink
shadowwolf1 کہا …
ok i شامل میں the club again i really missed everyone ... سے طرف کی ash ketchum which im am know as the be shadowwolf گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 شدہ تبصرہ…
but im am a بھیڑیا and im am ash ketchum پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
WTF IM A GUY پہلے زیادہ سے سال ایک
Eziero شدہ تبصرہ…
ehhhhhhh??? پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
dontforgetme کہا …
Q( - _-)_____¦__o___Q(-_ - ) Asian Ping Pong Match! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ha پہلے زیادہ سے سال ایک
pabloescaval شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
sweet! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Eziero کہا …
Humphrey: "Kate, please آپ can't do this" if he's in this club maybe he would say: "please, this club can't go on like this" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Eziero شدہ تبصرہ…
and then he start howling. awooooo پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
*howls with* پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
nono but suicide isnt my type of thing پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
OmegaLeader کہا …
Classic Quotes-

Kate: What's wrong with you?
*Humphrey has his paws between his legs*
Humphrey: I have to go.
Kate: Can't آپ hold it?
Humphrey: No! I can't

I love this one! x) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ha پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
:( but if she sees meh cellphone she'll throw it in the cellphone place where they keep your cellphone till after school پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
8 hours?Damn... پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
i know how to ترمیم now گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
ترمیم what? پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wolves پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
So سے طرف کی now it's 5 AM at your place? پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
Garth-RP کہا …
I need someone to make an alt acount named,

Lilly-RP
Kate-RP
Humphry-Rp
Sweets-Rp
Candy-RP
Hutch-RP
Eve-RP
ECT.

Any one of those would be good. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
untill i get at least one i wount use Garth-RP پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Has anyone made a alpha and omega spoof? Like an مضمون something like that? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth-RP شدہ تبصرہ…
not really پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
well im just giving a idea out پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Alpha and omega spoof
"Oh ارے humphrey." A random بھیڑیا said. Then humphrey kissed him. "Ahhh-- what was that!" The بھیڑیا said. "What?" Humphrey said. "You just kissed me!" The بھیڑیا said. "That is how men greet each other, and for the ladys we give high fives!" Humphrey said. Then the بھیڑیا looked everywhere, guys were making out. "Oh, i get it." The بھیڑیا said. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
"what?" humphrey said. "you.... have a free soicality here." the بھیڑیا said. "yes, the freeist!" humphrey said. پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
"i dig big wolfs!" kate said. "cool!" the بھیڑیا said. "now what do آپ want?!" humphrey said. he was looking at the other direction. but then kate was making out with the بھیڑیا پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
lol, i got it from "MEET THE SPARTANS!" پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 کہا …
see i will visit this club is awesome just that their is something wrong with it گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 شدہ تبصرہ…
and this club dont sucks and i dont hate it پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 شدہ تبصرہ…
and should i شامل میں again پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
good :) پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
آپ know in the part where humphrey got hit سے طرف کی a rock in the nuts, its like if mothernature were There that kicked him in the nut sack. So I suppose mothernature is a Bitch, a whore, and a dick. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
lol if آپ think about it. i also seen wierd ویڈیوز on youtube that plants look like a dick and all the سے privet, ساری پرائیوٹ parts. thats why mothernature is a whore پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
this is just the way i see it پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth-RP شدہ تبصرہ…
i typed in wierd trees and pics of things like that showed in the trees and plants پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth-RP کہا …
Hello, its lux گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
sup پہلے زیادہ سے سال ایک
johnthewolf شدہ تبصرہ…
ارے its 63712`s alt پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
ya it is, ya me and omegaleader had a chat about an alt. acount for rp. on this club پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
dontforgetme کہا …
othere is one thing i dont understand, why dafuq did the بھیڑیا packs fight when garth and kate confessed they ware in love with a omega, گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
there* پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 کہا …
does anyone remember these old heroes? link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 کہا …
well guys I'm sorry but this is goodbye, my parents found out about me beeing on fanpop and all the bad stuff i did, (haveing a mate) so i'm sorry but this is goodbye, i can't be o fanpop except for very rare acasions گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
damm, all the good members leave, پہلے زیادہ سے سال ایک
-silverhero- شدہ تبصرہ…
کتیا, کتيا پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
Wait she's leaveing fuck me but I was not here for 1 mouth and now this fuck sorry for that king but آپ will be in my دل no matter what with love--Anthony (aka alpha) پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
dontforgetme کہا …
random smart ass: im better then آپ because i went to harford یونیورسٹی ,
kate: کتیا, کتيا please, i went to alpha school, گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Hahahaha...FUNNY AS HELL!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme کہا …
dear liongate, WHY Y U NO RELEASE A&O2 IN 2012 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Because 2012 is the سال for videogames,and out of all the games coming out...Halo beats them all,CoD is recycled x5,MoH Warfighter is gonna do awesome,and ACIII is gonna kick ass. پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
but recycling is good :P پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Omega90 کہا …
Ok...Just گیا کیا پوسٹ a new artice (finally) for a new series.I may have added people (other fans) because I like everyone's characters so I put them all in 1 series because ارے why not? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Oppan Gangnam Style -__- پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
that was random پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 کہا …
a&o 2 prodected co.e out is on april 1st 2013 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
good night پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Ok,here is مزید important news...I got nothin' پہلے زیادہ سے سال ایک
johnthewolf شدہ تبصرہ…
HA! پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader کہا …
Seriously seeing these last posts it always either "Hello" یا "I'm leaving this club, it's dead" when was the last time someone talked about Alpha and Omega on this wall, even it's something like I love Kate, یا something about mates یا whatever, even something about wolves یا furries whatever, but really "This club is dead and boring as shit" and "Hello everyone" are getting old and annoying but "Hello everyone would be alright every once in awhile just not every post... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
true, i havnt seen any actual ao posts lately پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Lux um... آپ sound like a Garth to me مزید than a Humphrey پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
thats what i was thinking... i might create a side acount = Garth-RP پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Well i got to go to the theaters last night, i got to see "The Possession" last night. It was pretty scary. And i dont want to spoil it though. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
anx my parents کہا we might go again, but im going to see "Resident Evil Retribution" this month. O_O YES YES FUCK YES HA HA HA پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
funny right lol پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 کہا …
they asked where I came from and I کہا "from yor night mares and the dark" the stard and asked why do I stay "to drag the basterd who killed my family to hell just because im a 2 taild بھیڑیا " گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
ok... kill em, they desurve it. but the people آپ killed are only asleep, lol jk پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 کہا …
im quiting alpha and omega im with pokemon now گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
what! do whatever آپ like i have no controle over آپ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ok پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
Omg same:) پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
dontforgetme کہا …
who likes hardcore music? (sorry for the offtopic post) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
the sub genre of techno پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
i do XD پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
meh پہلے زیادہ سے سال ایک
katelover14 کہا …
I'm back Can't keep this old بھیڑیا down XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
sure can't XD پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
lol i insulted one of my fans! پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Miryks پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 کہا …
BORED AS COW گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
same here SO SO BORING...... پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
can cows be bored? پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
katelover14 شدہ تبصرہ…
Chickens could be bored پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
humphrey59 کہا …
bored گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
sup meh fwend پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Eziero کہا …
ارے گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Hõla sènõr,comu estas?Heh,I don't even really know why I greated آپ in Spanish. پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Lol, well hello Cloud, if آپ don't mind me calling آپ that. پہلے زیادہ سے سال ایک
alphaGarth کہا …
yay i broke my hand today in 4 places!!!! not alot of typing for this wolfy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Well that is some grave news,how long is it suspected to be broken for?I mean,4 places may not seem like much (but it is),2 months پہلے I lost all the muscle around my right knee from getting hit سے طرف کی a motercycle (why there was one on the school campus I will never know) and then someone got hospitalized,later that دن 3 people were jumped and 2 of them are still in a coma,the last one is in critical condition. پہلے زیادہ سے سال ایک
alphaGarth شدہ تبصرہ…
6-7 weeks but yeah i had a head on collision and broke hand and fracured leg پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
wow ouch! i never broke my bones ever. i think im lucky. پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
shadowwolf1 کہا …
why did everyone forget about me? welll thats sad at least talk with me and be my پرستار یا something :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Aren't I already a fan?I mean the attention a specific person gets doesn't have to be from everyone,maybe 1-12% of people even look,everyone else just moves along. پہلے زیادہ سے سال ایک
deathding شدہ تبصرہ…
I AM YOUR BIGGEST FAN,ASH KETCHEM OMG! پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 کہا …
kate lover13 Los naal gut Aan ufiik :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
i had to get that out off my sestem پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
Dir gogil! پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Translation:(Random Gibberrish) پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 کہا …
I couldn't save her from the man the man with the gun گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
°_° پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
It's just a flesh wound,she's just in shock...or she's probably asleep. پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
yup پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Katelover13 کہا …
Hello Maggots! I hate talking with most of آپ all! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 شدہ تبصرہ…
do u hate meh پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
Lol ikr me too :D پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
IKR,if they don't like talking to us because they think they are better than everyone else,they're wrong.We are all regular people here,unless you're a modern nazi-like person who thinks that they are a superior race altogether,that's way beyond wrong and آپ need to see a shrink.LOL? پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello anyone want to chat گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
i ;ike this song link (sorry) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
like* پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
also a good song :) پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
Like every thing آپ like has war in it, dont آپ have any different variety? پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Stop criticizing!God damn sonofabitch,I hate critics unless they have something good to say...or fear the wrath of...The Black-Hole Bitchslap!It works,it leaves a big purpley bump (almost black) where the backhand lands,it's funny to see someone's reaction. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
dontforgetme کہا …
I LOVE THIS SONG!!! link (sorry for the off topic wallpost) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
good song :) پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 کہا …
link pls read گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
have red it and loved it :P پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
:) پہلے زیادہ سے سال ایک
alphaGarth کہا …
also for the balto شائقین too شامل میں my club Balto 3 plz weve got 1 and 2 but no three thats why i made it so help me out here گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ok پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
OmegaLeader کہا …
Eve: I just want to say one thing, if any of آپ wolves have hurt my daughter I will personally rip out your eyes and shove them down your throat so آپ can see my claws tearing your carcass open!
*All the eastern wolves back away in fear*
Lilly: Uhh... mom?
Eve: Not now dear, mommy's in a rage.

Classic XD! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ha پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover13 شدہ تبصرہ…
Just like how I am toward the males with my mate پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
slydog11 کہا …
hi everyone..who ever is on? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
hello? پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
hi پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
OmegaLeader کہا …
I don't know why but this song reminds me of the Moonlight howl.

link

Just seeing Kate and Lilly appear and Humphrey and Garth and everyone's mates going down the ہل, لندن then this song turns on. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan کہا …
Ughhh doesn't anything exciting happen around here? The only posts are saying "Hi" and something about articles, this club really got dull and boring. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
yup its realy boring... پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
FFFFFFUUUUUUUUUU- Y U NO TALK!?All posts now are random,seeing if anyone is on,joining a chat,asking for مضمون views,and other randomness. پہلے زیادہ سے سال ایک
silverfang97 شدہ تبصرہ…
I agree with heavymetalfan. پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
Omega90 کہا …
Woah,getting kinda like a ghost town here.Bet some people's keyboards,touchscreens,and anything else they use for Fanpop,is covered in dust and cobwebs. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Is it just me یا do most members in this club have names like:(name)Alpha,Alpha(name),(Name)AlphaWolf,AlphaWolf(name),the same with Omega too. پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ha پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
i diffrent lol پہلے زیادہ سے سال ایک
alphaGarth کہا …
ارے whats up with this? like no one barely posts anymore so im doing a whole bunch of things making stuff for A&O and balto but no ones ever on anymore what the heck but i just want to get the کلب up and running again گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wats up پہلے زیادہ سے سال ایک
alphaGarth شدہ تبصرہ…
ارے nice pic man پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
ارے everybody, i just got back from the cherokee festible. I had fun. But ive been out all day. So I'm really beat. But i can chat for a few hours i guess گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
cherokees are indians, if آپ didnt know that پہلے زیادہ سے سال ایک
shawnroberts55 شدہ تبصرہ…
hi dude u wana chat?:) پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
sure! پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ya i want to chat پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
slydog11 کہا …
hi everyone how are آپ guys? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
good پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
o wow one person answered?....you? well at lease آپ کہا something...gettig kinda loney here! پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega کہا …
hi guys گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
Who wants too rp post? پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
hallo sure پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
humphrey59 کہا …
just finished my سیکنڈ مضمون hope آپ guys like this one :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
hallo پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
hello پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ok پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hallo wie geht es dir? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
i bet no one knows what this saids پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexykate شدہ تبصرہ…
i know i dont know what it کہا lol پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
I know Afrikaans and Latin پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
MeeKate کہا …
Been awhile since I've been here hasn't it, how is everybody? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Oh hello Christina, nice to see your back! پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wats up پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
hi پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
OmegaLeader کہا …
Ok I was thinking
When Cando was jumped, he was jumped سے طرف کی eastern wolves correct? Now imagine he just didn't wanna look weak and turns out he was attacked سے طرف کی squirrels like the ones in Open Season. XP گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MeeKate شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
AlphaWolf-Kate کہا …
morning everyone گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Morning!Well for you,it's 12:24 where I am. پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
its 2:30 here am پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
morning its 8:54 where I am پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
It just turned 12 so ya mornin پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 کہا …
www.fanpop.com/spots/alpha-and-omega/articles/179984/title/sam-newcomer-first-article-series can u please read. i promise ill try my best to keep it interesting the one above is the first مضمون here is the سیکنڈ link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Yes I read it,down boy.¬_¬ lol? پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
? پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
edit* پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 کہا …
Ok im re-editing tracks even if i didnt finish it. First re edited chapter is up, plz coment, and yes i spelled better in my مضمون گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
cwl پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
wil ya read it? پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
nice articles! cant wait for مزید XD پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SplinterCell211 شدہ تبصرہ…
sup پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
hotkate18 کہا …
hi everybody!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
hiiii, how are you? پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wats up پہلے زیادہ سے سال ایک
hotkate18 شدہ تبصرہ…
oh hi guys just got on...and i'm bored پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
humphrey59 کہا …
just گیا کیا پوسٹ my first مضمون hope آپ guys like it :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
i loved it پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
slydog11 کہا …
wow i cant believe this club its huge گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
ye sure is پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
so chill out and relaxe پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
Ye same پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Sup,wanna play a game over LIVE? پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
cant man i dont have my xbox with me im at my dads پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
آپ didn't tell me your G-Tag,when آپ tell someone آپ are up for a game,you always tell them your screen name for it. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
4-1-13 کہا …
Hello everyone just checking up, just thought i'd update who are حالیہ medal recipients (Medals aren't important but whatever.

Fanatics: None
Die-Hard: OmegaLeader
Dedicated: AlyssaAlpha, Adang گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
oohoohoohooo hooo hooo hooo Barbara Strysand! loooool I was bored sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
@ignas I believe he is talking about just recently, I'm sure anyone that looks at this کلب knows Jon (KateAlphaWolf) is the only Fanatic پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
So... Is anybody online? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
سے طرف کی the way im seriesly not in the mood makeing spirit دل and the 7 sages chapter 3 tonight. too tired پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
im just gonna go to the flames n, roses party پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
And so does 2012 پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello any one online گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
63712 شدہ تبصرہ…
roger echoe 419 whats your status commander پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
not much پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
OmegaLeader کہا …
ارے guys, I am writing مضامین again, so enjoy!
Life with Alyssa -7- A دن gone سے طرف کی گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
ok i read it پہلے زیادہ سے سال ایک
PawsomeWolf شدہ تبصرہ…
Been a while since I've been on so it be good to read مضمون now. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
63712 شدہ تبصرہ…
mice پہلے زیادہ سے سال ایک
63712 شدہ تبصرہ…
*n پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
63712 کہا …
ارے guys sorry of my causes but please مہر my fate for me گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
I'm too sad to kill you,watching Titanic... پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
sexylilly14 کہا …
hiya pack brothers and sisters! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wats up پہلے زیادہ سے سال ایک
sexylilly14 شدہ تبصرہ…
oh nothing you? پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
slydog11 کہا …
ارے sup everyone? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
not mush just drawing wolves پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
slydog11 کہا …
ارے goooood morning شائقین of this club!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontforgetme شدہ تبصرہ…
hello پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
evening to me پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 شدہ تبصرہ…
and yes پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 کہا …
ارے please dont steal my art when I post this it is Sam .... and feel free to post it anywhere just give credit to Wolfcat343 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
Lolol no one wants to steal that xD پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
shut the f up heavymetalfan I have had enough of u be gone! SHUN SHUN SHUN lol..... Its bad but not THAT bad پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
mean arse پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
LOL ok fine i was just saying my thoughts پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Omega90 کہا …
I haven't drawn anything for this club yet.I think it might be a good idea to draw all of our character wolves from our sories,then if I like it (as well as all of you) I'll add some color,then write the names beneath them گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
*stories پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
yo! I just drew myself and figured out to transfer my pic thats on the laptop with no internet to the laptop with internet ... (I was pretty stupid to not think og this in the first place) use and usb... so now everyone can finally see my new fursona Sam (I didnt draw it so good) so if u want to feel free to draw him his full fursona name is Sam Blaze Terblanche پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
I was thinking draw everyone's main personas (the wolves یا anthros) as people. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
dontforgetme کہا …
hello everybody گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Hello پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
hello پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
OmegaLeader کہا …
Well watched A&O for 3rd time and I've noticed 4 things...

1. Alpha and Omega gets better every time I watch it
2. The movie is just as good as any other Animated movie, probably even better than some of the new stuff coming out these days. (Still one of the most underrated movie even though its been almost 2 years)
3. The story/plot, in my opinion, gets better the اگلے time آپ watch it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Whoops meant 3 things پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
I know the feeling...kinda like how آپ see it once,you don't really pay attention,you see it twice,then آپ start to see what آپ hadn't seen before.It's truly amazing how that works. پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Ok I can agree with toy story and how to train your dragons did have better اندازی حرکت but they did have مزید money, and yes it was pretty predictable but it was still good like آپ said. پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
I just finished spirit دل and the 7 sages chapter 2, hope its okay گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
تبصرہ please پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Yes,it was a magnificent peace of art and I'm glad that آپ have uploaded them. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
trueshadowwolf کہا …
Anybody online? ANSWER THE DAMN QUESTION!!!! LOL گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
jking پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
yesssss! پہلے زیادہ سے سال ایک
wolfcat343 شدہ تبصرہ…
OOOONLINE پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover13 کہا …
Hello Maggots گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Rouxx شدہ تبصرہ…
Oh hey!!!! lol ;P پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
once again..i became a پرستار of this club after i un-fanned it...for the سیکنڈ time گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexykate شدہ تبصرہ…
why did u un-fan before? پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
heya :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexykate شدہ تبصرہ…
hi :) پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
Sexykate کہا …
im all alone گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover13 شدہ تبصرہ…
I am also alone.. پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
wats up پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexykate شدہ تبصرہ…
ohh ok lol not so alone now lol پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
slydog11 کہا …
does anyone wanna slap me n the face today?*sits bored looking* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexykate شدہ تبصرہ…
yesssss i do lol پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
ok then do it....unless your chicken?*makes face* پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
i know آپ can do it? پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
یا else i'll get some other female بھیڑیا to slap me پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
Humphry-Real3 کہا …
Plzz read and تبصرہ )))……… link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Humphry-Real3 شدہ تبصرہ…
rwad it plzzzz پہلے زیادہ سے سال ایک
Humphry-Real3 شدہ تبصرہ…
*read پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
slydog11 کہا …
ارے good morning everybody! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Humphry-Real3 شدہ تبصرہ…
good morning bro^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
آپ too پہلے زیادہ سے سال ایک
cloudy
Humphry-Real3 کہا …
Sup how is every one and am looking for مزید دوستوں boy یا girl idc I just want مزید دوستوں Cuz my other دوستوں have school so now I need دوستوں that r here مزید so if u want to be my bro/ Bff/sis just باکس ان me so we can talk گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Omega90 کہا …
I am really mad right now,and mostly at all the حالیہ دیوار posts.All that people are really saying and/or asking/begging is about people to شامل میں their chats.Answer...NO!Just make it easy on yourself and send the link to a person آپ want in the chat to prevent trolls,BECAUSE THAT'S WHY THE 'Send Message' OPTION IS THERE!Ever hear of BroTeam Pill on YT?No...then watch my vids already! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
zoroarkwolf شدہ تبصرہ…
are آپ talking about me too? پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
No,you're fine,all آپ did was alert us to the FaceBook page,which I searched up,but my wi-fi died so I'm using my backup wi-fi,but it'll take time cus this one is slow. پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
ok,thanks (see people who arpossibly reading this,he gave a link when asked,not forcing us to feel sorry for not joining)ok,I'll be there in a bit (gotta wash my left hand,I randomly started bleeding for my forehead and it got on my index finger,I don't even wanna know how that happened) پہلے زیادہ سے سال ایک
zoroarkwolf کہا …
ارے everyone! i just have an announcement to make. i officially have a furry facebook page. if anyone is interested in friending me feel free to. تلاش Surge Alpha and آپ will find me. thanks! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
trueshadowwolf کہا …
-_- who in the hell is Adrien! is he a fucking troll گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
cause he keeps coming to my chatzy rooms and im geting fuking sick of it! پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
does he go into yalls chatzy room پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
go to my پروفائل and click on my website ill explain there, it pretty cool پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 کہا …
im a lost famlly member of kate but dont tell the real kate گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 شدہ تبصرہ…
I was kicked out of kate pack when I was youngand my family killed it is known as the دن of xeile پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
ارے i edited and finished Spirit دل And The 7 Sages Chapter 1. hope yall like it. but i might not be here tonight. so see آپ people tomorrow. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sexylilly14 کہا …
i'm so bored nothing to do..but play with my tail*starts playing with tail* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 شدہ تبصرہ…
playing with your tail thats the best آپ can think of پہلے زیادہ سے سال ایک
sexylilly14 شدہ تبصرہ…
yea i'm just bored ... no one doesn't wanna play یا talk to me*sniffs* پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
hotkate18 کہا …
hi everyone i'm back again anyone miss me? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 شدہ تبصرہ…
i did پہلے زیادہ سے سال ایک
hotkate18 شدہ تبصرہ…
آپ did? for how long? پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
slydog11 کہا …
did anyone read my part2 of alpha and omega2? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
slydog11 کہا …
hi is anyone on today? please PM me if آپ are......SO BORED!!!!!!!!!!! TO DEATH! ANYONE? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey59 شدہ تبصرہ…
hiii XD پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
wow what's with you?:P پہلے زیادہ سے سال ایک
mattwolf199 کہا …
as my vishon blured and I fell to the flor I lay their in a pool of my one blood my mate comes over and lays on me and starts to cry everone fights and no body quits thats the last thing my dad کہا to me "EVERONE FIGHTS AND NOBODY QUITS" but what hapens wen آپ die? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thefool10 شدہ تبصرہ…
matt everybody does figh and quti bu they do not quit that easy but u can't think about death right now u have to injoy life everybody loves life u do to پہلے زیادہ سے سال ایک
thefool10 شدہ تبصرہ…
ارے matt wats bugging u is somwthing the matter ??? پہلے زیادہ سے سال ایک
Eziero کہا …
i've done my first article. title: My life My Adventure گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Eziero شدہ تبصرہ…
please تبصرہ :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Loved it,can't wait for مزید of the story. پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
سے طرف کی the way a little sneak peek spirit دل and and the 7 sages, Krissty and spirit دل might uhh.... Mate, just to let آپ know, گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
O.o,jk پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Flames n, roses series is over..... But, the story aint over yet! Coming soon...."SPIRIT دل AND THE SEVEN SAGES" coming soon. And this.... Might be the final spirit دل series. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
and also i should throw a party for finishing flames n roses! پہلے زیادہ سے سال ایک
Omega90 شدہ تبصرہ…
Yes,celebrate the end of a great story.Hope آپ have مزید stories,because we all need stuff to read. پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Well, Spirit دل Flames N, Roses episode 11 final episode.... Is done, گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
please تبصرہ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
OmegaLeader کہا …
Classic A&O quotes -

Humphrey: آپ know, we make a pretty good team. Kate and Humphrey, their old adventures. What do ya think?
Kate: I think you're crazy.
Humphrey: آپ think i'm... whoa! No, no i'm telling ya... We're on to something here. ارے baby, stick with me and we'll go places.
Kate: *laughs a little* Well, i'll keep that in mind.

Just classic! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
classic! پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
I think I will post these every few days, because they are too funny. پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
commanderwolf کہا …
hello گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
hay! do آپ want to chat? go to my chat for everyone uo there^ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
Well yall must've missed the spirit دل series, but im making episode 11 Now. And i think Im almost done, well sorta, and how is everything گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
Cool I'll try to read it, but other than that just slow, also fanpop won't give me back my medal because I left the spot for an گھنٹہ and came back, how about you? پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
ehh i only have one medal from this club. and yeah im doing pretty good پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaLeader شدہ تبصرہ…
glad to hear پہلے زیادہ سے سال ایک
Hybred98 کہا …
well guys, its been fun, but im not coming back on after today, im going to make these اگلے few hours to say bye to old friends, i am going to miss آپ guys but, i just dont see the point of staying when im tired, iv put alot of thought into it and my mind is made up, ill be getting off at 7:00 pm, and i wont be coming back, i enjoyed the time i was here, but its time i moved on, i know im breaking alot of my friendships of doing this, but we all need to make sacrifices, later guys, have fun گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Hybred98 شدہ تبصرہ…
bye guys :( پہلے زیادہ سے سال ایک
LeJu شدہ تبصرہ…
HA HA پہلے زیادہ سے سال ایک
Hybred98 شدہ تبصرہ…
who the hell is the leju, oh yea, WHATS UP BITCHES XD, jk, but just letting yall know. i cant leave yo guys, besides, i fucking miss this place, so im here for good :D پہلے زیادہ سے سال ایک
shadowwolf1 کہا …
whats up everyone anything new about me right there is nothing about me and problely never گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
uhh, what are آپ saying? پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
johnalphawolf کہا …
well hello everyone!!!!!! who is tired? یا not? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lux2 شدہ تبصرہ…
nope.. i guess پہلے زیادہ سے سال ایک