Alpha and Omega Wall

·111-120 کے 20964 دکھانے اندراج دیوار

SentinelPrime89 کہا …
Pretty sad that the director of A&O 2-5 also directed my پسندیدہ Disney classic, The لومڑی And The Hound. Makes me wonder how different the A&O sequels could've been if Tom Kane wasn't the writer. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg Could Have Turned Out Good! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
Did Tom Kane even make 2-3? پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Yea It Could Have Been Better. But. It Was Actually Good. پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
why would anybody say the MLP movie is worse than The Emoji Movie? that's pure bullshit! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Because they hate Bronies and pegasisters. Haters gonna Hate lol پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Hmmm. I don't Bother Lookin' for explanations. آپ either Love Me یا Hate Me. I Really Don't Care. پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
i mean, the MLP movie was far from perfect. but to call it worse than The Emoji Movie.... that's insulting پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Guys Kate Higgins the voice of Kate is singing in Mario odyssey گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Really? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
I was actually going to رپورٹ that but I wasn't so sure since I found a wikipedia page involving a person with a similar discription but wasn't supposed to be confused with Kate Higgins. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
This is the song that she sings link پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Wow. پہلے زیادہ سے سال ایک
SentinelPrime89 کہا …
Splash's best movie was Alpha And Omega: The Big Fureeze. Which is not much of a stretch since the movie still suffers from the same problems that their other two sequels had, plus Norm Of The North. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
and it looks like it'll remain their ONLY watchable movie پہلے زیادہ سے سال ایک
GreyFox99 شدہ تبصرہ…
I only watched it through Bobsheaux's review and it seemed mediocre. پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

anybody remember this meme? lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
First time I heard that song was from a پرستار who made a video of Garth singing it (I forgot who made it) as Garth’s “new howl” پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
Whos the original founder that made this group? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
what happen to him یا her? پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
ThatDarnHippo. Idk, she made this club then immediately abandoned it, but I remember her bing a massive کتیا, کتيا though. پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Damn really? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
How bitchy was she? پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
the new trailer for The Last Jedi..... is everything i wanted it to be: pure awesomeness! absolutely amazing! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
that's how آپ make a trailer, Shitformers: The Last Turd! پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel کہا …
Someone HMU I'm bored گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Need Some Wild Pegasus Whiskey? I could Get آپ Some *Winks* پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel شدہ تبصرہ…
Sure *smiles a little* پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Okie. *Pulls Out A Bottle From my Sattle Bag* Here آپ Go پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel شدہ تبصرہ…
*takes it and takes a small sip* پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
*sees that The Emoji Movie found a way to gross $200 million worldwide*

*screams in terror* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
omg why must it get that amount?? پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
It's a sad state to see that happen. پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Let People Waste There Money On A terrible movie. That's there Money lol پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
A&O 1: Good
A&O 2: Meh
A&O 3: Shit
A&O 4: Good
A&O 5: Meh
A&O 6: Atrocious
A&O 7: Decent
A&O 8: Shit

the franchise as a whole: not all that good گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel شدہ تبصرہ…
it would've been better if they left it alone. i didnt know they had 8 movies! پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so, here's something i never thought was gonna happen: Hasbro decided to air 2 MLP episodes on the same weekend, اگلے week. this should be interesting گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
they done this last time during season 7 part 1 before the summer hiatus came پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
well, i wasn't watching the دکھائیں back then. i started catching up with it just now پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Oh پہلے زیادہ سے سال ایک
canibecool کہا …
So how have آپ been? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
What the heck? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
Any lore we haven’t got for A&O? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
well, i went to see 2 فلمیں this weekend. first, it was the MLP movie (which was decent), and now i just got back from seeing Blade Runner 2049, which has to be one of my پسندیدہ فلمیں of the سال so far! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
just got back from watching the MLP movie. it gets a solid B from me. i enjoyed it گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lucky پچھواڑے, گدا D: پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Probably to be as a series finale پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
to make it as a conclusion پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel کہا …
17 now... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Um Ok? Why So Glum Chum? پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel شدہ تبصرہ…
Lol i joined this place 4 years ago. I feel old! پہلے زیادہ سے سال ایک
LorMel شدہ تبصرہ…
I joined in 2013 XD پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
confession: i like Nickelback گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Non wrong with that, so do I. پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
QueenWhiskey کہا …
R.I.P. Tom Petty :'( *Cries* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so i've seen a couple of early reviews for MMLP: The Movie, and people say it's pretty good, minus a few problems. the highest rating i've seen for the movie so far is a B+ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
why did they even bother making all these A&O movie packs throughout the years, when only one 8-movie pack would've been better? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
They should have made like a box set with 8 films, art book and extras پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
damn, who knew DNCE would make a song for My Little ٹٹو گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
Yo wassup?! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Sup پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
if Cinemasins did “everything wrong with Alpha & Omega” how many sins count do آپ think it will have? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Tony: "TAKE THE VALLEY!"

so, is that another way of saying "KILL EVERYBODY!"? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Seems like it پہلے زیادہ سے سال ایک
112702 شدہ تبصرہ…
We defend آپ because we are alpha and omega pack and xcom پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
AlphawolfAlisha کہا …
I need some help from every one of you. A pack of wolves is on their way to kill me. I am hurt badly and can't move. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Never fear, were here to assist پہلے زیادہ سے سال ایک
xSexyKatex شدہ تبصرہ…
yeah it is پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphawolfAlisha شدہ تبصرہ…
I'm sure آپ get to see me in my ماند, خلوت خانہ sooner than آپ think. پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
okay i gotta ask: what was the point in Lyle and Link's entire existence? aside from being in Tony's flashback in A&O 4, they never do anything relevant to the plot. and they were even worse in A&O 7 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so i've been hearing 3 songs from the MLP movie soundtrack, and i gotta say: they're pretty good گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
TimberHumphrey کہا …
since we all know CN's extreme obsession over Teen Titans Go!, it's obvious the brain-dead fuckers behind the دکھائیں just really, REALLY had to make a movie outta it. ya know, to piss us off even more! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I know right?! I even made a short rant on my journal about it پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
and this is why I call CN “Craptoon Network” پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
yeah and TDI & 6Teen? though those had mix reception پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
Yo! Anyone wanna chat? hmu fam! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Slydog900 کہا …
ارے anyone heard of winged wolves? Well it appears that I am one of those things that flies around. *wings spread out my back and flaps once* I thought I was just a normal looking wolf. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ecology شدہ تبصرہ…
So beautiful! پہلے زیادہ سے سال ایک
Slydog900 شدہ تبصرہ…
that is kind of what I was thinking! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
LittleMissKate کہا …
*Kate sat at the سب, سب سے اوپر of a hill, she leaned her head back and closed her eyes as she started to howl softly to the moon.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheCleverOmega شدہ تبصرہ…
*Humphrey howls back to Kate's soft, beautiful howl, seeing her on the hill, he walks up to her with a smile.* Hello Kate. پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 شدہ تبصرہ…
And then I walk up and I'm like ارے are those talking wolves یا am I just trippin out on acid again? پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
Wow impressive پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing کہا …
so what kind of chip and soda goes best with a caribou slice سینڈوچ on sourdough hamburger bun? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Uhhhhhhhh پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
It's hard being a single mother...when آپ have no kids and are a male teenager. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so i've been hearing rumors of a possible Emoji Movie sequel around the internet.......

if that ever happens, then i've officially lost hope in the human race! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
مزید like we should send death threats to the Emoji Movie director, prodoucers & writers to demand them to not make the sequel if its true پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
What the fuck is wrong with these motherfucking movies?! Goshdammit! پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
That movie did really bad so I don't think it could get any worse. A sequel could make Dino Digs look like a masterpiece پہلے زیادہ سے سال ایک
TrollllorT کہا …
After 2 years, I finally return. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
Who are you? پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 شدہ تبصرہ…
Suh dude پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
QueenWhiskey کہا …
Pennywise Was Eatting Brent In The Forest And Turns To
Tom And Says. 'does This Taste Funny To You? Hahahh!' گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jhilton0907 شدہ تبصرہ…
lol... then in the end, Tom Kane got lost in It's dead lights and he ended floating for all eternity with Brent... پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Yea! That's The Perfect Ending پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
How y'all doing? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Good پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing کہا …
i have a question.... who is going to the اگلے moonlight festival? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Moonlight festivel? پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
What Is That? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Oh پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
سوال for the A&O 8 ending: where the fuck was all that confetti coming from? o.O گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
بھیڑیا jesus پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
yeah that makes sense پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so how's it goin' guys? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 شدہ تبصرہ…
Pretty good brah how about you? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Good پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
JaniceDarkKate کہا …
Hiya!^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Hello :p پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRealHumphrey شدہ تبصرہ…
ارے پہلے زیادہ سے سال ایک
LittleMissKate شدہ تبصرہ…
Hello! پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing کہا …
checking up on things how is it hanging.... look into my eye گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
remember back in the دن when آپ could add friends/send friend requests on YouTube? i miss those days گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Yeah now a days its just subscribing پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Although half of the A&O شائقین are not even on youtube anymore even the پرستار from his 30s has been in like مزید years in prison (or probably out سے طرف کی now) پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
Sup? Is anyone still on? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I am پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
https://youtu.be/kUuxbairHps

We need مزید of these kind of ویڈیوز گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Theres only like 3 of these which 2 are موسیقی ویڈیوز پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
This makes it the 3rd پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
that was great XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Yeah though I think قوس قزح Dash is مزید suitable idk if she matches garth but shes مزید like Kate type پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
They should make a DVD box set of the franchise گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
well, the first movie just turned 7 years old yesterday گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
oh yeah I forgot about that پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Happy Birthday! To The First Movie lol پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey کہا …
Omg I Love Rick And Morty! Lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
same XD پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
Are there any twenty one pilots شائقین here? |-/😆 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
https://www.youtube.com/watch?v=njTmKCPEXwY

i'm not gonna lie: whatever's going on here, it's kinda creepy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
QueenWhiskey کہا …
Some کتیا, کتيا May Have Just Cost Me My Job گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
https://youtu.be/TSYJ3pQ_nos

One of my irl former دوستوں & I once mentioned about the random ideas they would make and that video was one of them he predicted, he was all "whats next? Travel in outer space" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
i might be the only one to notice this, but in Splash's sequels, not only do they keep playing the same kinda موسیقی loop, but the background موسیقی never shuts up either. whenever آپ think there's gonna be a moment for the audience to relax from the noise, the موسیقی just starts back up گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
https://www.youtube.com/watch?v=36c6ptVHRZk

i know this has nothing to do with A&O, but i thought it was funny گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I wish we get something like this for A&O cause I mean we don't get stuff like this at all besides موسیقی ویڈیوز پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
well it's obviously a MLP SFM, and we all know MLP has a much bigger fanbase than Alpha and Omega پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 کہا …
Yo! I haven't been on here for like three years I was only twelve when I made this profile! I didn't even spell shadow right 😂😂 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
3 years?? :o پہلے زیادہ سے سال ایک
shaddow4 شدہ تبصرہ…
Yeah there was this kid trolling the page telling everyone that they're going to hel to hell if they don't repent and stuff lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Was it alphafanboy یا something like that? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
Update news for those who saw my "Coming Soon" picture with the books, I'm still looking آگے to make the read along video on the A&O کتابیں I got from Amazon, though it might take a long time to read it all cause I stutter یا have trouble pronouncing words but don't worry, I'll still be able to work on it soon گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Slydog900 کہا …
anyone feel like talking to me if so please باکس ان me. anyone is welcome to do so any female یا male will do. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Fleet doesn't even try to explain why the Western pack took a pass on the games in A&O 3. he just says that, and then he starts talking about his own team. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
damn, mother nature's going batshit crazy! i bet hurricane Irma must've been a real nightmare گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Yea. I'm going to deal with on Monday پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
if a BlackBlood Alliance movie ever happens, then i got one thing to say: Tom Kane, آپ better stay the fuck away from it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
LOL that would be a train wreck پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Humphrey (from A&O 3): "The games used to be for all critters, not just Alpha wolves".
me: "okay then. what happened that made it changed?"
Tom Kane: "fuck you! i ain't explaining shit!" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
Idk if anybody knows this but did آپ know: a پرستار from the Netherlands on youtube he went out with another پرستار whos from the UK, they went out somewhere in 2011 the پرستار flew over to the UK to meet her irl but was later arrested because the girl he was with was "12 years old" and the پرستار from the Netherlands was "in his 30s" no joke, I didn't knew about all this til like 2013 when somebody on DA was telling me about the disappearance from one of the شائقین in DA thats bee offline for years. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
How crazy is that? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
He was arrested for "22 months" although idk what to calculate cause I think it was either September یا December 2011 one of them on when he got arrested پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I know right? پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
Rip Alpha and Omega 2010-2017 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
No RIP A&O 2010 پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
i HATE YouTube's new layout! honestly, i think this is the worst layout they've ever created. not only is it ugly, but sometimes it fucks up the تبصرہ sections of the ویڈیوز i watch گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
How old do آپ think Salty, Shaky & Mooch are in human years? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
anybody else notice the awkward laughing bit with Tony, Winston, Garth and Lilly in A&O 2, right after their fight with the rogues? why did they left that in there, instead of دکھانا us how they got back home? that was cringey as fuck! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
damn, i'm loving the DuckTales reboot so far! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
is Fleet really voiced سے طرف کی Jesse Mccartney? یا is he voiced سے طرف کی a different actor? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
no. he was voiced سے طرف کی Mike Jacobs in A&O 3 and 5, and سے طرف کی Richard Gordon in A&O 8 پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
who told آپ he was voiced سے طرف کی Jesse McCartney? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
that* پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
Chidori1334 کہا …
If Lilly is an Omega while Kate is a Alpha..could this possibley mean one of the parents could possibley once be an Omega like Eve? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
یا what? پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
No. The Rank The Get its based off their personality. Well, With Kate Could Be Because She's The First Born. Lily Could Be An Alpha Too But Because She's Shy And مزید Playful. I Think That's Why She's An Omega And Not An Alpha پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I thought the Omegas & Alphas are packs پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
No that's their social rank پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Rise of the Guardians: one of DreamWorks's most underrated gems گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
Sucks it never got a sequel پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
How old do آپ think Fleet & Nars ages are in human years? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so far, i've been hearing great things about the DuckTales reboot. hopefully, it's as good as they're saying گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
It is good پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
It is. I've enjoyed it so far پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
As somebody who loved the original growing up, it really is good. Thats how آپ do a reboot پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
i'm gonna go watch it for myself پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
this franchise was doomed the moment they hired Tom Kane as the new writer گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf کہا …
I forgot that this site existed tbh. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
Please don't ask why I feel this way but I can't even figure out why this place is still active anymore. Not judging anyone who loves the wolves from this franchise and likes to enjoy it publicly but still. lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I still know it exists, I'm mainly checking here every 24/7 پہلے زیادہ سے سال ایک
trueshadowwolf شدہ تبصرہ…
Just a money grabbing movie franchise pretty much پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
anybody remember this site?:
link

i haven't been on there in almost 2 years گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Thats the first time I heard of that site پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
ارے y'all! took another week off, and this time i was at my grandma گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Welcome back again, I was wondering what happemed to آپ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
https://www.youtube.com/watch?v=3U2_I-Pbbes This guy does the best job of reviewing the sequels. There are so many اندازی حرکت flaws here and half of them I missed the first time watching the movie XD - The big one I noticed was how Daria's mother clips into nothingness after she abandons Daria in the intro. XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
Lmao whats up with all the Indian selfies on here? XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
What? پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Looks like they got deleted. Some guy from india came on here earlier this morning and گیا کیا پوسٹ a bunch of selfies with him and his mom. It was really weird XD پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
QueenWhiskey کہا …
Hows Everyone Today? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Good پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
That's Great :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Im just peachy! XD You? پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lol. I'm great lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
What do we not have in the A&O lore? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Garths mother. Humphreys parents, Princess's Mother and whereabouts. پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
That would be interesting to see all those lores پہلے زیادہ سے سال ایک
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
Garth and Lilly's love life, since Tom Kane spent so much time focusing on less interesting characters like Agnes and Brent. Also, what exactly has Daria been up to since she was accepted into the Western pack? پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Oh yeah that is a good سوال about Daria پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Chidori1334 کہا …
I'm 26 today!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Happy Birthday! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Teen Titans GO needs to get cancelled! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Make petitions to demand them پہلے زیادہ سے سال ایک
SentinelPrime89 کہا …
I'm so glad CN put the original Teen Titans back on the air. Helps to rinse that bad taste of Teen Titans GO out of my mouth. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I agree, I'm still wishing CN should منسوخ Teen Titans Go which though I'm disappointed that it won a emmy پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
now let's hope TT GO gets cancelled پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
How did that دکھائیں get an Emmy Award?!?!! Its the worst! It literal trash! پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
What replacement actor for Tony did آپ first thought was gonna be on the sequels? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Lilly: "my husband is on a extended hunting trip".

that's just another way of Tom Kane saying: "I hate Garth and i don't want him in my scripts!" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Worst writer Ever 0/10 am I right? پہلے زیادہ سے سال ایک
jhilton0907 شدہ تبصرہ…
Tell me about it, I hate everything Tom Kane does now, because of what he done to this franchise. پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
Kate and Humphrey are those types of parents who let their kids run around in the restaurant screaming while everyone is trying to enjoy their meal and everyone wants to kick their ass. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
yeah pretty much پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
True پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so, i turned 20 years old today گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Wow 20? :O awesome happy bday پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
thanks :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
if A&O was to have a crossover, what should they crossover with? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Call of Duty, easily پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Speaking of Call of Duty: its funny that nobody even makes emblems of the characters پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
at all پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Lol I was being sarcastic though - because thats typically what alpha and omega fanboys like to پار, صلیب it over with becauase most of those rabid fanboys are the #MLGSWAGYOLO420BLAZEIT retards XD پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
TimberHumphrey کہا …
R.I.P Jerry Lewis گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Can't believe were losing مزید legends now a days پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
"did آپ just talk to me?"
"wait! آپ can speak bear?"
"no dummy. you're speaking human"

1) i think the right reaction would be: "OH MY FUCKING GOD!! THAT'S A TALKING POLAR BEAR!!"
2) what the fuck does "speak human" mean? does he know other languages like French, Italian, Chinese, Russian یا something? and how did he get that trait? since he and his grandpa have the same trait, then why the fuck doesn't his DAD have it too? how did they get that fucking trait? .....
just..... UGH!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
man, the A&O game is terrible! never mind the poor graphics, but all the game is, it's just 4 mini-games that are way too easy to win, making the whole entire game feel BORING گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
I didn't really bother trying to get it. پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Even getting achievements too پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
Should another A&O game be just for nintendo switch? یا should it be for all consoles? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
not sure honestly. i think it's better to be on the PS 4 یا Xbox 360 پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
That be great if it was on those with PC پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
the best way to describe The Nut Job 2 is.... boring. even if it does do a few things right, it's still so un-engaging and uninteresting, you'll probably fall asleep halfway through گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
QueenWhiskey کہا …
I think a girl at Zaxby's flirted with me O_O گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
what's with YouTube and their weird obsession of making terrible new lay outs? YouTube, just fucking stop already! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I know right? 2007 - 2008 layout was better پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
آپ are talking about a web site tun سے طرف کی jackasses that will pretty much shut your channel down just for having different politician views. پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
how come A&O 2 was the only sequel to get a behind-the-scenes feature on the DVD? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Thats a good سوال پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
while i won't call Claudette ugly, i really don't like her mane. just cause she's a girl, doesn't automatically mean she needs to have curly hair گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Looks مزید like 50s - 60s hairstyle looking پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
She looks like Peggy Bundy from Married with Children پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRadLilly کہا …
Yikes I totally forgot about this place lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
lmao آپ didn't miss much. پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Yet its been active پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
so i got a chance to see The Nut Job 2 while i was in London. surprise surprise, it was shit! but it was a little better than the first one, tbh گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I was wondering what happened to آپ on your absent, but I knew it was gonna suck پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
yeah, i was in London for the first time, and my time there was amazing پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Awesome well welcome back پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
آپ missed out plenty posts I made here even in the دیوار پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 کہا …
What absent character should have come back from one of the sequels? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lily Always Lily پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I agree although we never saw Shaky پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
Holy cow I didn't even see him پہلے زیادہ سے سال ایک