Alpha and Omega Wall

·1371-1380 کے 20887 دکھانے اندراج دیوار

smile
Red_Pyramid206 کہا …
link

Bored... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
kingdom123 کہا …
do آپ think that i should post a pic of myself? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
your call پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
i cant decide so i asked آپ guys پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
ok i will haha پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
can anyone pm me? please i`m board right put of my mind گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Sexywolfkate کہا …
im soo lonely does anyone want to mate? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
KingSimba4Ever9 کہا …
Soo What's up!? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
Ummmm Why? Do آپ know somone? پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
Ok. پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
I just registered so now what? پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
kingdom123 کہا …
soo me and brian are back together, i know that i lied but i swear i will never do it again.. we broke up because of some rumors that had been spread but found out they werent true i know brian must have felt awful about beleiving them but we have both forgiven eachother and are happy again :), i hope آپ guys can trust me again. love آپ brian :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Thanks, I love آپ too <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Wow, really.... پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
done پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
kingdom123 کہا …
i think that this is one of the most active کلب on fanpop because every other club i go to isnt active... does anyone know of any other کلب that are pretty active? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
nope پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
harry potter/ twilight کلب probably....and hunger games...idk پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
the LION KING CLUB! It's ALWAYS active and full of adventure! پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
Red_Pyramid206 کہا …
Guys, please keep in your thoughts and/or prayers our pack brother, and leader, Jon (Katealphawolf). His dog Stormy ran off this morning and they cannot find her. He is very upset and I cannot blame him. I just want to let him know that we are all here to support him and we hope that his faithful companion returns ہوم safely. Thank آپ Guys.
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Oh No!! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I hope he finds her!! پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Thanks man پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I wonder if I'll ever find a mate... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
maybe پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf شدہ تبصرہ…
i could be..... پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf شدہ تبصرہ…
mmm but i like you..... پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I ❤ SlipKnot. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MarvelousAlpha شدہ تبصرہ…
Maggots for life. ^_^ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
6(SIC)6 پہلے زیادہ سے سال ایک
MarvelousAlpha شدہ تبصرہ…
xD پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
same with me پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
does anyone know how to get past chapter 7 the itch in portal 2
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
Gladis:oh no he`s playing classicle music. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
_Amber_ کہا …
Will anybody پرستار my account? Please? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
alright پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I will! ^.^ پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
I will. پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf کہا …
Im on any pm ? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Sure. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
ارے پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I'm in the chat پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I want to say something really dirty about Kate and Lilly but its to extreme... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MarvelousAlpha شدہ تبصرہ…
Nothings to extreme for me. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
i dont mind lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Ha Haaa! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 کہا …
lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
kate_humphrey23 کہا …
link chatzy room! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
I stuck on portal chapter 7 the reunion it`s freaking hard گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I never played that before... پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Eating cereal makes me tired گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Thats good..lol پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
_Amber_ کہا …
Good morning! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Morning :D پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
I'm hungry پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Good morning! I just had بیکن and eggs!! Haha! ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
LoneWOLF2272 شدہ تبصرہ…
im making waffles! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
dehuang کہا …
Good morning everyone! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
hi bro:3 پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Morning! ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
Humphrey13 شدہ تبصرہ…
Mornin" پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Sexywolfkate کہا …
any female single wolves on? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate کہا …
sorry bout before when i went off to the people who wer on chatzy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Me snd alphaboyz is in the chat link پہلے زیادہ سے سال ایک
lonehumphrey کہا …
ارے fellow wolves گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate کہا …
any sexy females here and who are horny گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
what?? O.o پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate شدہ تبصرہ…
im a bisextual پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
How are آپ lonely? We're mates aren't we? پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Good morning! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 کہا …
Morning fellow furs! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
Morning lol پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Sexywolfkate کہا …
who is on and would like to rp mate with me boy یا girl i dont mind گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
darkwolf546 شدہ تبصرہ…
whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttt? پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf کہا …
*if i knew how to save a life ....* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf کہا …
like my new پروفائل pic? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Yeah. ;) پہلے زیادہ سے سال ایک
angelic
lonehumphrey کہا …
Night fellow wolves since its now 1:14 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf کہا …
Anyone for a bit of dirty fun ? ; ) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Me! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Wanna make it real dirty? پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf شدہ تبصرہ…
;) پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Any single female wolves? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate شدہ تبصرہ…
one here پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
آپ single? پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I'm there پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 کہا …
A&O Chatroom link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
anyone that still wants to chat, a few of us are still here پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
AquaWolf73 کہا …
man....Being single SUCKS گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AquaWolf73 شدہ تبصرہ…
inthe same predicement پہلے زیادہ سے سال ایک
lonehumphrey شدہ تبصرہ…
being single suvks پہلے زیادہ سے سال ایک
lonehumphrey کہا …
Aaaaahhhhhb being single sucks and boring nothing can get worse but other wise what's happinin furry freinds گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate شدہ تبصرہ…
go here and u wont be lonely link پہلے زیادہ سے سال ایک
lonehumphrey شدہ تبصرہ…
thx پہلے زیادہ سے سال ایک
lonehumphrey شدہ تبصرہ…
thank آپ everyone پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
kate_humphrey23 کہا …
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sup? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate کہا …
im lonely and i wanna rp mate with some one is anyone available? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
i am very board and i guess i could پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Me too! پہلے زیادہ سے سال ایک
Sexywolfkate شدہ تبصرہ…
well just go here link پہلے زیادہ سے سال ایک
gingaweed5 شدہ تبصرہ…
very gross :O پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Sexywolfkate کہا …
who is on? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
I am lol پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
MEEEEEEEEEEE!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
"stawberry feilds forever" "livin is easy with eyes closed" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Simba4Ever کہا …
Good evening/morning (depending on where آپ are) everyone! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KingSimba4Ever9 شدہ تبصرہ…
Good mornin! And I see that you've joind the Alpha & Omaga club as well! Yay! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
If the creators of AAO made a movie about Kate and Lilly having some extreme hungry sex, who'd watch it? I know I would. ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
XD آپ should. آپ would be my سب, سب سے اوپر rated مصنف on this site. ;) پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Yeah it was in anthro of them in the شاور I believe? پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Oh. I کہا it once, I'll say it again... THAT GAVE ME A FUCKING HARD ON پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
_Amber_ کہا …
Hello! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
_Amber_ شدہ تبصرہ…
Hi there! Hee-hee! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Hey, how are you? پہلے زیادہ سے سال ایک
_Amber_ شدہ تبصرہ…
Hi there, I'm doing good. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Who here haves an iPhone/iPod/iPad? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I have an iPod and I was wondering if آپ wanted to text on an app I know of: پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Oh okay. پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
I have a iphone پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
iPod. Hoping to get an iPad someday پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
kate_humphrey23 کہا …
some guy:"DIE POTATO!!!" potato pulls out pistol...potato:"NOT TODAY!!!!!" guy:moves away slowly گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
tomska hell ya پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
oh yea!! پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
yep پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
kate_humphrey23 کہا …
I like trains! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pabloescaval شدہ تبصرہ…
no wait,*get hit سے طرف کی train* پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
haha lol! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Lilly is so hot, Antartica would melt in one minute. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Yes, yes it would!! پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
i know it must be hard to trust me again, but my dad really dd have brain surgery and i really am a female i swear to آپ i am not lying and i never will again if آپ choose not to beleive me that is honestly your problem not mine so please just trust me again, i know that the sexy_omega thing was a joke gone wrong and that it wasnt very cool do do that but it was really just something meant to be funny and i did not want to loose your guyses trust i hope that آپ can learn to forgive me........ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
It's okay. I forgive and trust آپ again. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Oh, and once again, I'm sorry for telling آپ to die. That's too far... پہلے زیادہ سے سال ایک
VengeanceAlpha شدہ تبصرہ…
this is a worthy pack to run with. X3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Kindergarten Teacher: What starts with F and ends with Uck?! :D
Kid: FUCK!!! :D
Teacher: OH MY GOD!!! GERALD! DID آپ SAY THE F WORD?!?!?!?!?!?!!!! TO THE PRINCIPALS OFFICE! NOW!!!!!!!
Kid: Okay... -Gets up and walks out of classroom-
Kid#2: Is it, Firetruck, Mrs. CuntWasher?
Teacher: -Points finger- YES! CORRECT, HAROLD!! HERE'S $9,756,546,676 dollars! :DDD
Gerald: -Looks back- Harold... آپ will die... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
No. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
lol XD پہلے زیادہ سے سال ایک
smirk
kate_humphrey23 کہا …
Est-ce qu'il y a quelq'un ici qui peux parle en francaise? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
what? پہلے زیادہ سے سال ایک
Simba4Ever شدہ تبصرہ…
(waves paw in air) Je peux parle le francais! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Ohh, tres bien! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I love Kate and Lilly but I love Lilly the most. ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
and آپ love there pussy too? XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I LOVE THEIR PUSSIES AND THEIR ASSES! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
ok پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
A joke my friend told me...

"Lilly wears a spike کالر with her ass, puśsy and mouth filled with cum and a red mark on her ass. And she says "The ones who were harsh to me are my favorites..."" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Ha Ha I know right? پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
heh.. wow xD پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
What if we were having a normal دن of FanPop and the Earth destroyed...? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
It's gonna happen on 12/21/12!! I'm telling you! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Just kidding, i don't believe that shit! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Ya i know! پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
dehuang کہا …
I'm starting to get hungry, what about آپ guys? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Not me, I just had Kenny's pizza! :p پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Mmm, I had that yesterday! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
dehuang کہا …
@Philip of course!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Everyone Good? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Goody پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Yea buddy! lol!....;) پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
And she accidentally spilled her wax on it... پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
kate_humphrey23 کہا …
Anyone know where Thelosthuston54 is? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
kate_humphrey23 کہا …
There's so much going on, i have to keep refreshing the page!! lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
kate_humphrey23 کہا …
This was a bad night.... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I know... پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I was so pissed! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
oh, lol XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I feel horrible now..... I forgive Kingdom... I'm sorry I told آپ to die... I'm sorry... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
and I'm sorry i kept calling آپ a homeless man.......and to go suck your moms dick.....i I forgive you....but i don't trust آپ anymore... پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
At first I was like "...What are آپ talking about....?" but then I realized آپ were talking about Kingdom... پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
oh, lol پہلے زیادہ سے سال ایک
KJBiggestFan کہا …
Why is there drama here like... every day? :/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
idk... پہلے زیادہ سے سال ایک
KJBiggestFan شدہ تبصرہ…
Even if it's not every day, it's still quite frequently.. پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
cuz we are all drama queens! پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
lol XD پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
dehuang کہا …
I forgive آپ Kingdom123, I understand that آپ just wanted to joke… It might be a bad joke, but we all do them سے طرف کی mistake… If I can forgive you, I expect everyone to be able to… گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crystalcat15 شدہ تبصرہ…
I did forgive her. She was always my friend, bad joke یا not. پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
yeah i forgive u kingdom.. پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 کہا …
Guys. I am talking to kingdom as we speak. Look. She's not a real troll. She's just upset. It was a bad joke. I did the same thing on here last fall. It's a learning experience. Please forgive her. She's calmed down. Please guys....she's the sweetest girl when u truly get to know her. Guys I'm begging u گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I believe in سیکنڈ chances...u should too پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Thank آپ dude پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I forgive her. پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
ارے DEUHANG SCREW YOU!! OH YEAH AND HEAVY METAL پرستار SCREW آپ TOOOOOO!!!!! آپ BOTH SHOULD GO SUCK EACHOTHERS DICKS!!! SINCE IT SEEMS آپ TWO ARE OBVIOUSLY GAY TOGETHER گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Why don't آپ go suck on your moms dick!!...oh wait ur homeless!! Then go suck your own dick!!!... oh wait آپ DON'T HAVE ONE!!!!!...just like آپ don't have a sole!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
heavymetalfan شدہ تبصرہ…
lol ik پہلے زیادہ سے سال ایک
JAWSM شدہ تبصرہ…
0_o پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
kate_humphrey23 کہا …
Anything new anyone? I'm bored as hell, as usual! lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
kingdom123 کہا …
everyone i have to tell آپ something... i AM sexy_omega i did those things as a joke and i wanted it to be funny when i told آپ but i dont know if آپ will be mad یا glad but i really didnt mean to be a troll my enemie brian was going to tell آپ but i decided to tell آپ myself i dont know how آپ will react i hope آپ will forgive me..... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pabloescaval شدہ تبصرہ…
i will forgive u, but dont try stuff like that again یا u get everyone pissed پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Reporting your ass, یا do us all a favor and just gtfo پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Jon calm down NOW پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
ارے guys, I think Sexy_Omega is gone from the site. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
yup... finally... پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
yay پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
nope! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Me+Lilly=❤ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
wellll..... i now need a new mate now that brian left me so if آپ want to be my mate just message me..... i have gotten over brian he chose to beleive those rumors spread about me it is his fault گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Yep, I'm an asshole for believing these rumors, goodbye پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
I`m watching vampires suck XD it`s funny
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 کہا …
how is everyone! Please check this out but don't خارج it! : link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
hi_lilly کہا …
so anyone hehe want to be my mate? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Mayybe......lol پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
VictoriaWolf کہا …
Should i be RP bisexual ? because im falling for voni لومڑی گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
I always support female bisexuals XD پہلے زیادہ سے سال ایک
VengeanceAlpha شدہ تبصرہ…
just be yourself, im straight, but i never judge, its wong, unless your hurting sombody یا mean, do as آپ wish, n no one has a right to judge, ones that do, have a problem, not you, just a thought, پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
SOMEONE REALLY NEEDS TO TELL ME WHO TOLD BRIAN THAT I CHEATED ON HIM BECAUSE I DIDNT, AND I AM REALLY MAD.. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
For real someone did پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
YES پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
Oh no پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
hi_lilly کہا …
wait so what is this mate stuff about? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Well, آپ have a mate in the club. :3 lol پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I have 2 mates, but they don't go on much anymore.... :'( پہلے زیادہ سے سال ایک
hi_lilly شدہ تبصرہ…
sorry about that, sooo wait a mate is pretty much like a boyfreind یا girlfreind right just mate because wolves پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Yea پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
kate_humphrey23 کہا …
I'm starting a new مضمون series called "My Life With The Pack". I add new one every Monday, Thursday, and Friday!! Please read, fan, and تبصرہ on them! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
So, I had a dream last night I had some "fun" with Lilly and Kate. ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
lol nice:3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Was really nice. I'm gonna type it today. پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
I wrote an مضمون about lilly! :3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
"You Can't See California Without Marlon Brando's Eyes" -SlipKnot-Eyeless گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
AlphaKate21.............................. your my idol...... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Ha Ha. Not trying to sound like a creeper but آپ have amazing fanfiction. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
<<<<<<<<< Don`t insult my freind! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Read my Life with Kate and Katie stories پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I did... A.M.A.Z.I.N.G پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
KingSimba4Ever9 کہا …
So what's up? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
MarvelousAlpha کہا …
Gonna watch The Hunger Games today! I swear if that movie sucks there will be HELL TO PAY!!!! Well Lionsgate did make it so it shouldn't be bad. ^_^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
I might see it today YEAH! پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
Lucky! پہلے زیادہ سے سال ایک
katelover14 شدہ تبصرہ…
it looks cool پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
hi_lilly کہا …
could i please شامل میں your lovely بھیڑیا clan? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MarvelousAlpha شدہ تبصرہ…
Welcome! ^_^ پہلے زیادہ سے سال ایک
kate_humphrey23 شدہ تبصرہ…
Sure! پہلے زیادہ سے سال ایک
hi_lilly شدہ تبصرہ…
thank آپ very much پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
kingdom123 کہا …
if anyone wants me to draw a certain character from alpha and omega please feel free to ask! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TornHeart شدہ تبصرہ…
Salty? :3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Just joined yesterday and already have 14 fans. :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
II might get gamefly (YEsssss)
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Alex_6SIC6 کہا …
Damn fuck piece of shit! It's spring break and I didn't even write a lot on my story for FanFiction.Net! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
XD my spring break ended last wek پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
Ha Ha. But still, I barely even started. I'm getting lazy! The story ain't even close to done and it's LONG, one chaptered. It'll be مزید on FanPop though. پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
i already lazy haaa! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Good Morning, Alpha and Omegas! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
morning alex پہلے زیادہ سے سال ایک
xLillyomegawolf کہا …
Who's online? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
me پہلے زیادہ سے سال ایک
xgarthalphawolf شدہ تبصرہ…
They better make it for ps3 پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
nope sony (PS3) don`t like it پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
I`m sad cause i miss my yeller scellar he is a yellow lab and i loved him مزید then anything :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
dead پہلے زیادہ سے سال ایک
VictoriaWolf کہا …
Any 1 wanna talk ? PM me if آپ do ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 کہا …
Wat up!!!! how is everyone doing this morning??? hmmmmm

گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xwolf19 شدہ تبصرہ…
im trying to find people who want drawing requests because im bored out of my mind! پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
draw the whole family from a&o پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Simba4Ever کہا …
Hey, I'm new to this club! Hope it's going to be fun! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
there was allot going on yesterday but i don`t think i should tell youo پہلے زیادہ سے سال ایک
xwolf19 کہا …
Drawing requests anyone? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xwolf19 شدہ تبصرہ…
sure why not! ill try! پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Guys i am not going to try to infringe on freedom of speech but i dont wanna hear یا see God's name being taken in vain, that hurts me deeply, will رپورٹ any wallpost i see with it okay? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
What about stories? پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
This has nothing to do with stories lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
What do آپ mean exactly? پہلے زیادہ سے سال ایک
crazyryan123 شدہ تبصرہ…
I`m just read them and froget and don`t رپورٹ anybody it`s just a accident god is a very fogivable person پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I'm up all night guys do feel free to PM me if آپ are up all night. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Check it out. link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
I'm gonna go کریں شائع Blossom. Little Satanic references but, it's all sexually jacked up. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 کہا …
Lilly is my dream girl... ❤ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I'll do ANYTHING to be with her... ❤ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Red_Pyramid206 کہا …
I swear to god.... If I see one مزید goddamn ٹٹو reference on here....;.... I will go drop a hydrogen bomb on equestria. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alex_6SIC6 شدہ تبصرہ…
I'd like to help آپ on that. پہلے زیادہ سے سال ایک
VengeanceAlpha شدہ تبصرہ…
Hey, lilly lover 62 drew some nice pics, i puke too, but just tell me your like me, if its not shoved in your face, یا down your throat, its thier right to do it. no, im not here to troll یا dis respect you, آپ are good in my opinion, want no drama, just was courious if آپ view this ٹٹو poo, the same way. Alex پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I understand where u are coming from. But this is not a ٹٹو club it's a A& پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
O club پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
everyone آپ should check out my latest drawing :)link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک