Alpha and Omega Wall

·1581-1590 کے 20886 دکھانے اندراج دیوار

angelic
My_Little_Angel کہا …
I'm not anywhere identical to what my پروفائل pic looks like but I will tell آپ it resembles my loving, angelic personality quite well. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Humphrey_Wolf_B کہا …
Whats up everyone Brandon finally made me an account on Fanpop گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
thats awesome! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
Thats cool. پہلے زیادہ سے سال ایک
Humphrey_Wolf_B شدہ تبصرہ…
Thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
katewolf56 شدہ تبصرہ…
cool welcome to our fanpop on your new user پہلے زیادہ سے سال ایک
willemert کہا …
Part 2 of the finale will be up within a few minutes! Until then, make sure آپ read the promo and part one! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
My_Little_Angel کہا …
This is Angelina! Could آپ please پرستار me?

To those who do not know, I'm alphakate21's newest family member! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Welcome Angelina! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
Hello new friend پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
Fearlessdude88 کہا …
Woke up tired this morning, Humphrey and I are hopefully ready to see family today after last night گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt کہا …
any1 talking گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
SweetsOmega کہا …
Since a friend of mine dared me to post it up here, I'm saying this: "Yeah, boi!" So there! Hee-hee! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
Me too XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Haha! Going gangster on us are yeh Sweets? lolz پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
lool پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
*Giggle* Sweets, if آپ make a gang, make sure I'm part of it. *Laughs* پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
Yes....Chaos has now evolved to Chaos 6 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
? پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Ok wtf is going on? Am I just seeing things یا has my شبیہ changed back to the pic of Kate on the A&O poster? I think my account is being tampered with... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
I have not changed it in over a week at least, someone is fucking with me I think! Grrrr پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Ok now it's back to normal...am I losing it?!? پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
Change your password, just in case پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
Ok i noticed the pics are getting a little bit off topic. Lets get back on task on Alpha and Omega گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
i have seen a couple jeanna pictures already... پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose کہا …
Lets play complete that song game: I'll start,

"Santa Clause is coming town! Santa Clause is comeing to town!"

Someone else take it now. But don't take it all. Leave some for other players. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
Someone please play this with me. پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
I really wanted people to play it for real. پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 کہا …
Hey! r u tired of youre stupid شبیہ then talk to me ninja! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
never get tired of Sweets :) پہلے زیادہ سے سال ایک
JennyWolve شدہ تبصرہ…
kinda پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Fearlessdude88 کہا …
ہوم alone with Humphrey till 1:00 am what to do haha گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
Have sex? Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
willemert کہا …
Part 2 of the season finale will be up سے طرف کی tomorrow! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
katealphawolf کہا …
I hate computers...Need I say more? Heading to the gym to workout, be back later everyone گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
They're like a black hole of time! D: پہلے زیادہ سے سال ایک
Lea_Alpha کہا …
Morning everyone! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Its 2:30 PM lol.. پہلے زیادہ سے سال ایک
Gradys_Rose شدہ تبصرہ…
Hi Lea! پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
lol i am with Katealphawolf پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
YAY! تبصرے bug is fixed! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
about f-ing time! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
me either, damn...I should میل ای those lazy admins! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
SlyWOLF شدہ تبصرہ…
Bug? پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
sexyomega کہا …
ارے آپ guys! Can آپ read my story? Here's the link link plz تبصرہ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
plz read! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
sexyomega کہا …
*screams* AMANDA TURN OFF THE MJ موسیقی DX!!!!!!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
lolololol پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega کہا …
What's do آپ guys think? Should I post the story I'm writing a A&O? It is kinda similar to A&O but a few diferent charecters, a bit مزید action, etc.. What do آپ think?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
uh should i? پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
In my oppinion its pretty cool پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
lol آپ can put it on a peice of paper and post it پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
katealphawolf کہا …
ارے everyone! Today a very special friend of all of us saved the day! SweetsOmega managed to recover my lost LWKK part 7 article! Lets all give a round of applause to her! :)))) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth115 شدہ تبصرہ…
*applauds* Yay! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
Go Sweets! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlizeeCruz شدہ تبصرہ…
SdYS!(Saved your soul) yay! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
Yesterday, I گیا کیا پوسٹ that my wedding to Sweets was gonna be on the 26th. We've both decided to اقدام it back to the 30th. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
That sounds like a way better idea, should be around that دن i hope پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
I'm sorry? پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
@garth217 *cracks up laughing* پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang کہا …
Leaving for a week!
Ps: if im not back اگلے week, read this post again. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
nvm, ill be back in three weeks... Merry christmas dont drink n drive!! پہلے زیادہ سے سال ایک
KateLillyWolfy شدہ تبصرہ…
C'ya پہلے زیادہ سے سال ایک
Demon_Werewolf شدہ تبصرہ…
YAYZ!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 کہا …
lol, Idk why but this song reminds me of Humphrey XD

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang کہا …
This song reminds me of A&O for no reason
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Xero_Pyramid206 کہا …
The worlds scariest song

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Ewww!!! Brings back memories xDD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
i still wont watch that! XD the song sounds rather pacifying though actually پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
dude my names Zach LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
katealphawolf کہا …
etaK sekil ym ecuas! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Sorry, I am bored as hell! Can anyone guess what I wrote? Hehe lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
I know I can XD LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
lol i was about too say that XD پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Xero_Pyramid206 کہا …
Silent Hill: Restless Nightmares Chapter 2 is up!

link

Please Read! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
In A&O 2, Since Dennis Hopper has passed away and can't voice Tony, I'm curious and pondering who they would get to voice him, That is if they decide to put him in A&O 2. If they do get another voice actor I think they should give like a explanation why the voice is different. Like in Bolt when penny quit and they had to get a new actor and they کہا they had to reconstruct her face, They should say like tony got injured and is healing یا scarred and his voice is messed up from the scars. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
Why not get me to voice it. I'm an actor and I have standards. Hmph! I'll be in my trailer! I can't act under these conditions. Might as well go to my house in the maldaves پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
I think they wont return him at all, but maybe mention him like they did in cars 2 پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
I think they should put him back here. Having a different voice is not important. Dennis Hopper died and nobody wants Tony to die with him :(. They did it with Dumbledore, i hope they do it with Tony too. پہلے زیادہ سے سال ایک
TheChriZ1995 کہا …
Have آپ ever wanted one of the Alpha and Omega characters to answer one of you're questions?

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheChriZ1995 شدہ تبصرہ…
Its a link to a new interview story I'm working on پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Xero_Pyramid206 کہا …
link

Please read! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
Ok I'll read pal. Do آپ want a metal song یا not, I just want to know so that when me and my band come to America and I invite آپ to a fanpop reunion metal کنسرٹ I need to know a request for my band to do for آپ and everyone and a song I've written پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 کہا …
Night guys گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
n پہلے زیادہ سے سال ایک
KateLillyWolfy شدہ تبصرہ…
Good night پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 کہا …
About Kate???????????

link
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Yeah, just not the bitchy part lol, Kate is not bitchy پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
Katelover812 کہا …
To anyone who prays, please pray for my dad, he has to get risky spinal surgery tommarro یا he could be parylized. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I'm praying for him now پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Will keep him in my prayers, my dad has had back surgery twice پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
thanks again guys پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 کہا …
*MOANS* things what jenny r awesome!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JennyWolve شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
snazzywolve53 شدہ تبصرہ…
OMG!!! go easy on her ok? پہلے زیادہ سے سال ایک
Jason_alpha کہا …
Woah I cannot Believe that my mate Uilaberrie13 saved her Teacher when she had a seizure. She is My Hero now and Always<3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
well i had to do something lol, and آپ are my hero too Jason پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
آپ guys, Sweets and I have decided on a تاریخ for the wedding! It's December 26th! Please RSVP if آپ can make it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Nice Its my birthday !! پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Ill be there! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
What about your family? پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang کہا …
Is there any step-by-step for making a Jenna clone ? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
lol ok nvm, ill just make another sweets.. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
why do u need 2 Sweets's? lmfao XD پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
I'll have to ask my Sweets if shes ok with me getting another Sweets. I doubt she will accept this, how will i differentiate them ?? پہلے زیادہ سے سال ایک
willemert کہا …
Hello! It has been a long time since I کیا پیش a story, and I left all of آپ hanging for the finale. I know I promised it would be uploaded weeks ago, but school sucks! So anyway, I am going to لوڈ اپ part 1 of the season finale soon! Please check the already uploaded "Promo" for the very beginning of the finale! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
havent seen آپ areound for awhile dude! how u been? پہلے زیادہ سے سال ایک
willemert شدہ تبصرہ…
Ive been really busy, but other then that Ive been good. And I hope to be on مزید often. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Jons_mate_Kate کہا …
For those of آپ that enjoyed the Life with Kate stories my mate Jon wrote, please go check out his club! He has reposted them all in order there! He would really appriciate it if آپ could re-fan them, and possibly re-comment, but that is not a big deal. He worked really hard copying and pasting them back on his site, and it would probably hurt his feelings if nobody acclaimed him for his hard work! Thank آپ everyone! ^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Aww I love آپ Kate! :) Thank آپ for informing everyone! پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang کہا …
Should we make another club for A&O 2 for when it will be released یا we keep one club for both movies?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
there already is a club for it پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
True, but Alphaman gets mad when someone post something on it پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
nice ! xD پہلے زیادہ سے سال ایک
sunny
katealphawolf کہا …
Well guys, today is the exact one سال anniversary of my joining to this site! XD One سال پہلے today I became the 125th fan, back then I never would have thought I would still be here in a few months, much less a year! Haha, thank آپ all for the memories, it has been a good ride! Let's hope for another great سال گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
No prob pal. As they say in Dracula فلمیں "fangs for the memories" پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
my anniversary is today to.lol پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
hank666 کہا …
I'm debating with myself, If A&O 2 (if its made) comes out should it go to the big screen یا straight to DVD. Personally I would like the big screen but I want it to go to DVD because when it comes out آپ don't have to wait 3 - 4 months for it to come out on DVD if it was in the theaters. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
straight to DVD. Less wait to get it lol پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
A&O in the theater would be awesome! آپ just have one chance in your life, but the DVD آپ can view it hundred times. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Straight to DVD, it would never come to the big screen anyway, since the origional was not a big hit here in the US. I would rather see it on DVD, after all, we got the high def ہوم theater system at home! Yeah the screen is not as big, but the sound system is amazing! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
DVD پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 کہا …
I گیا کیا پوسٹ a new chapter to my life with kylie articles. آپ guys should read and تبصرہ if آپ can! ^_^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 کہا …
Today, I feel like a Hero. My teacher Had a seizer. she was reading an مضمون about our lesson, then she was sounding quiet abnormal. then i looked at her and she was breathing hard then her eyes rolled back and she fell to the ground. Then i ran to her and checked her pulse and made she she was still alive, thank god she was. then i stayed with her until help arrived. and the other kids were Just freaking out not even trying to help the teacher گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Wow...You are a lot like me in that respect, calm and laid back. My dad had a grand mall seizure in 2007 and we were in a sporting goods store, and he fell flat on his back and his head hit the ground so hard, I was only 14 then and thought he was having a دل attack! But I stayed calm thankfully, it was hard cuz I thought I might lose him پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
damn, When i was with my teacher, a girl asked me "What do we do?! and I yelled "GET SOME HELP آپ MORON!!!" lol پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 کہا …
Where is Jennywolve!!!! I love her where is she??!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Not trying to sound harsh, but some people cannot be on here all the time, just be patient and she will come on eventually when she gets some free time I am sure پہلے زیادہ سے سال ایک
snazzywolve53 شدہ تبصرہ…
why dont u chech her پروفائل پہلے زیادہ سے سال ایک
JennyWolve شدہ تبصرہ…
آپ never let me decide yet! پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 کہا …
ارے guys I am (finaly) back. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
yay! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
does anyone still know hwo i am -.- پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
ah okay پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovelilly کہا …
hello everyone i am new on this site! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LucarioZoura1 شدہ تبصرہ…
welcome پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovelilly شدہ تبصرہ…
thank you! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
Hi there! پہلے زیادہ سے سال ایک
willemert کہا …
if anyone is interested in saints row 3 and like shaundi i made a club for her! link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
The f? I go to the hank's تبصرہ (about his pc) press "show more" and the page turns white. Is it just my browser? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
It is a glitch, it does it on all computers I think, even on my iPhones Safari browser پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yeah its a glitch پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
i see they changed meebo..i cant sign into fanpop chat on it anymore...it looks like the've turned it into its own chat site..you cant connect accounts anymore گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
thats odd پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
yes it is پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
its like they've modenized it...i cant sign into fanpop chat..it looks مزید like a facebook now..you add people they add back ect ect پہلے زیادہ سے سال ایک
Awesome1000 شدہ تبصرہ…
آپ can still use Meebo Messenger پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2012 کہا …
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
seen it پہلے زیادہ سے سال ایک
MOHOR شدہ تبصرہ…
hey? whats up? پہلے زیادہ سے سال ایک
rockEMOgirl شدہ تبصرہ…
nothin پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Awesome1000 کہا …
Getting a gaming laptop for Christmas
Oh Yeah 8) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
oh yeah! i got a blu-ray reader on mine پہلے زیادہ سے سال ایک
Awesome1000 کہا …
Im bored, Anyone want me to Do any snipping of تصاویر for them? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
ارے guys what actress should voice my mate Katie? Besides Hayden یا any Alpha and Omgea cast member? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
i know it is not a voice actor, but i have always thought Katie sounded sorta like Kesha the pop singer یا whatever genre of موسیقی she sings! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Awesome1000 شدہ تبصرہ…
Almost all modern موسیقی is pop 0.o پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
Metal!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
ارے i want a metal song XD پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 کہا …
YAY MY BROTHER CAME BACK FROM ALASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KateLillyWolfy شدہ تبصرہ…
Awesome, hope آپ have a good time visiting with him. پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
nice :) پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
WTF lol پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
KateLillyWolfy کہا …
I've got good news everyone. Justin Long just finished Alvin and the Chipmunks Three and Lionsgate just finished Norm of the North, so now they can start Alpha and Omega Two. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
sweet پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
yay!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
seriously!!? thats nice ! پہلے زیادہ سے سال ایک
ActualAlphaKate شدہ تبصرہ…
FINALLY!!! I AM SOOOOOO EXCITED!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
JennyWolve کہا …
Hey, can anyone make a pic of my frofile picture, but آپ know how kate has a purple پھول in her hair.... can آپ put that in her hair in the picture.... if soo Jenny will thank آپ lots, and سہارا will be rewarded گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaHumphrey شدہ تبصرہ…
wait آپ want the تصویر آپ have know but with the پھول of Kate, am i right پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i could do that پہلے زیادہ سے سال ایک
JennyWolve شدہ تبصرہ…
i dont have that پہلے زیادہ سے سال ایک
Fearlessdude88 کہا …
Sick today with virus DX but had time to work on اگلے chapter XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Wow, get well soon ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Katelover812 کہا …
Not A&O realated but does anyone have a Xbox 360 with live that I havn't added already, It would be preety sweet to get a live party of fans! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
I have 2 360 but i barely play. I only have Black ops and... ODST(the sucky one) xD I got them free when i bought my laptop پہلے زیادہ سے سال ایک
josemurcia2 شدہ تبصرہ…
i do, but not active right now پہلے زیادہ سے سال ایک
Awesome1000 شدہ تبصرہ…
I Have a XBOX 360 But i dont use it since Microsoft gave it a shitty CD Drive. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
You've added me پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
hank666 کہا …
Just letting everyone know, I am beyond mad right now! My computer is messed up, it starts up fine but when it shows the background that's all it shows! It just shows the back ground no start menu یا شبیہیں so I am very pissed. I might have to reset the whole computer and resave all my zombies, all 86 -_-. Im using a iPhone so i won't be on meebo a lot. I doubt I will be on.....I feel like going insane right now. Not A&O related but I needed everyone to know. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
I just got a new laptop for that reason! It sucks پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
that really sucks, i hate Microsoft, our ہوم computer totally crashed at ہوم about 2 months ago, because of it idk how much i will be on over the break, i got my iphone too but chatting is a pain in the پچھواڑے, گدا on it sometimes پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
2005 ? :O your lucky then xD my other computer left me before one سال of use! پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 کہا …
I was playing minecraft anf found 4 wolves. I tamed them and named them "Kate, Humphrey, Garth and Hutch! Epic Win. P.S Hutch always seems to kill the most creepers! hmmm..... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
Same thing here but in Skyrim, i tamed a snow wolf. I wanted to take a video and post it here but it took an arrow in the knee... idk how to record it lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
Awesome1000 شدہ تبصرہ…
@Katelover Thats impossible, Wolves do not kill creepers... پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
If the creeper gets close o آپ they will attack it پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
katealphawolf کہا …
Of the many things I love about Kate, her ears are one of the سب, سب سے اوپر five! They are just so small and pointy and cute! I just love to gently fondle and play with them, یا give her a nice inner ear massage! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey98 شدہ تبصرہ…
...........uh پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
what? lol i am not shy of a little earwax! Kate keeps her ears pretty clean anyways! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Jason_alpha کہا …
To My Mate, Uilaberrie13:
When I see your face, There's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing, Just the way آپ are
And when آپ smile, The whole world stops and stares for a while
'Cause girl you're amazing, Just the way آپ are....
~Love آپ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
awwwwwwww thank آپ Jason *Nuzzles Cheek* پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey98 شدہ تبصرہ…
awwwwwww LOvE BIRDS یا should i say LOVE WOLVES XD IM SO BAD AT JOKES پہلے زیادہ سے سال ایک
Jason_alpha شدہ تبصرہ…
lol nice one پہلے زیادہ سے سال ایک
CoolNala کہا …
Can anyone draw a pic of Kate vs. Jenna (from Balto)? I'd really appreciate it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
who likes to rp legend of the guardians? im on the mood for it lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
boron! <3 my favourite character has the smallest role in the movie پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yeahm sorry! when i watch it ill rp with آپ :) پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
ok cools پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Effective immidiately; all of my past Life with Kate, and Life with Kate and Katie مضامین have been taken down. سوالات shall not be pursued on the matter, I have my reasons. Only the current ones will be posted, and for a few days to a week only.

Thank آپ for understanding everyone, have a nice دن today! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Also I ask kindly that this دیوار post is to stay visible for a few hours, it is important, keep the random stuff on your chat satuses is all I ask, thank آپ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
That sucks, But I respect that آپ have your reasons :) پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
i mean love آپ icon. sorrey پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
my sword came today! its so awesome!! :P
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
What kind of sword? پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
knights templar knights of the round میز, جدول پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
:P پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
hank666 کہا …
What would Hutch do for a Klondike bar? :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
What WOULDN'T Hutch do? پہلے زیادہ سے سال ایک
Katelover812 شدہ تبصرہ…
He's that awesome! پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
Fearlessdude88 کہا …
Goodnight everyone I'll be on tomorrow.,.night گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
Night!!! Sweet dreams XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
Can people that are really good drawers contact me through PM یا IM? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz کہا …
I'm on my iPod lol
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 شدہ تبصرہ…
lol i finshed your شبیہ پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth115 کہا …
ارے guys back almost Christmas that's why I changed my pic گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey98 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
lol i like it!! its cute!! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth115 شدہ تبصرہ…
thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang کہا …
ہوم Sweets ہوم <3 im back! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
Yay! :3 پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
uilaberrie13 کہا …
Last Night, I was Laying اگلے to my sister on my bed, So i got up to get something and Not trying to wake up my sister, then i tripped over my backpack and made a lot of noise (EPIC FAIL), but she didn't wake up at least XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth115 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
CarlaRenee1986 شدہ تبصرہ…
lol,no i didnt wake up پہلے زیادہ سے سال ایک
CarlaRenee1986 شدہ تبصرہ…
i guess i was snoring to loud پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
Ya think?!?!?!?? lol jk پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
If Chuck Norris was really that amazing, he would come here right now and start hitting my head to the keyboarafgdgfdhgj64ki5lo6;46pi;3254uytytjfbthaea گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfman32 شدہ تبصرہ…
XD. پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 کہا …
I have 1 thing to say to this club...... I have a huge fear of Teddy Bears (I'm not Joking lol) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Wow...XD lol don't worry, I have a fear of thunderstorms پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
theres always something wish this site پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
yep, lol پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
hank666 کہا …
link

Here is a new مضمون of mine! Please read it and تبصرہ and fan! I've been working on my writing and I hope it showed, thanks! ^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
i like it!! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
cool ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2012 کہا …
whowant's to kiss kate ALOT becuse i am گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I kiss Kate 24/7 پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
There really is no need for me to answer this, all my دوستوں around here know what me and the real Kate do! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2012 شدہ تبصرہ…
fuck پہلے زیادہ سے سال ایک
rockEMOgirl شدہ تبصرہ…
u پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
While Balto heals, Phil and I have traded Jenna's. Because the one that he attacked was mine, and she doesn't want to leave his side, Phil's Jen couldn't stay, cuz if Balto saw both of them, he'd know something was up. So, his Jen is with me, and mine with him. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2012 شدہ تبصرہ…
awesome پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2012 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
Fearlessdude88 کہا …
Goodnight fellow pack members be back on in the morning... night everyone گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
night پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
yeah what he کہا پہلے زیادہ سے سال ایک
Yiff_In_Hell کہا …
This movie…was actually quite good ^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Yiff_In_Hell شدہ تبصرہ…
Not the best, but surely a decent movie. Could've been longer پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Yiff_In_Hell شدہ تبصرہ…
Keyboard warriors are no laughing matter :P پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Xero_Pyramid206 کہا …
What is up with the tacos!? XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I enjoy her famous taco! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
I never had to ask...My Kate has always liked them for one good reason! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
sexyomega شدہ تبصرہ…
I AGREE MEEEETTTTTAAAAALLLLLIIIIIIICCCCCCCCAAAAAAAAA RRRRRRUUUUUUUULLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Changed my icon! Just too cute to ignore this one! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
mines to cute ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
both of ours are cute! lolz پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog11 شدہ تبصرہ…
yeah good your شبیہ is scary پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfman32 کہا …
Seems slow today. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
very slow دن پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yeah, it should pick up tonight though, but i will most likely be working on my drawing project...Dx پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
link
"He once fingered a girl.. She died." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Money, we can only gain یا lose. But time we can only lose. So we must spend it carefully. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
Xero_Pyramid206 کہا …
ارے guys, look I wont be on as much tonight, due to my dad taking my ipad and me being stuck with a super shitty computer. Its and old ibook G4 with Mac OSX Lepord so its VERY old. Anyway meebo does not work on this computer. If آپ wanna chat, send me a message in my باکس ان گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
i would....but آپ never reply پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Ah okay at least it is a Mac that is that old and still running! XD doubt any Microsoft coud do that! Any idea on what سال it might be? پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
I have a desktop PC from probably 2002 that's still running better than most PC's these days. The only thing that had to be changed is the screen wich just broke one day. پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Well we are turning in early tonight, while the majority of the college parties and gets drunk tonight, I will have gained just that much مزید wisdom! Not only that I got a big drawing to finish and a novel to get through tomorrow! Goodnight everyone! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
got to hand آپ a prize for your pics=D پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
going out with my girlfriend =D پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
man my girlfriend just wont stop kissing me!!!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
شامل میں my club. its alpha and omega2000 پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
KateLillyWolfy کہا …
Just to give a little update on the Alpha and Omega wiki.
Right now, we have about 70 pages.
Only a few مزید pics 'til 300 images!
The character of the ماہ is Hutch. Come vote for the اگلے character of the ماہ if آپ want.
If آپ want to ask مزید questions, I go سے طرف کی KateWolf there, یا leave a تبصرہ to this post.
Those of آپ who don't know what the site is, heres the link
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Yay! Hutch :D پہلے زیادہ سے سال ایک
KateLillyWolfy شدہ تبصرہ…
Just hit 300 images! پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Jenna_Husky کہا …
I'm back ہوم with Phillip! I missed him so, so much! *licks cheek* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
I bet u did Jenna! Remember آپ are always welcome around our place whenever آپ feel the need to "get away from it all" for a while, یا just to come سے طرف کی and visit if آپ feel the need to talk "girl stuff" with Kate یا Katie! Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
humphrey237 کہا …
hello گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
heya پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
hi پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey237 شدہ تبصرہ…
what are آپ a پرستار of humphrey یا southpark پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
uilaberrie13 کہا …
My Sister Screamstar wrote an مضمون about me and Humphrey and I loved it!!!! i hope آپ guys like it too, (my sister knows i am a HUGE پرستار of Humphrey XD) I Love آپ ScreamStar(Sister)!!! Best مضمون Writer ever!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
katealphawolf کہا …
Thats odd, the meebo chatbar just vanished! All I can see is the stupid adds to the left of the bar, but none of my online دوستوں یا the one I was chatting with! Meebo just sucks straight up is all I have to say, if we had something similar to the facebook style chat it would be much better! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Well since I got nobody to chat with, guess I will just go work on my story instead! Lolz پہلے زیادہ سے سال ایک
dehuang شدہ تبصرہ…
AND when i click on "hiding X comments... click to show", fanpop crashes... thats awesome.. پہلے زیادہ سے سال ایک
katespal شدہ تبصرہ…
love that argument with that person پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
my god so bored! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfman32 شدہ تبصرہ…
Samw here. پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
i only got 24 online and chatting to fuck all..it sucks پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Xero_Pyramid206 کہا …
It's amazing how many sex jokes there are in "it's a wonderful life" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
its..s..h..i...t پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
i love my new icon! <3 ^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
that is him ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yeah i bet it was! i have seen the commercials and all the flying scenes would be really neat in 3D i bet! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
oh it it its so awesome پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 کہا …
I had the weirdest dream last night, It was about Me and Humphrey being long lost siblings. What happen was I saved him from getting killed سے طرف کی a hunter and He some how recognized me and I got really happy and I Ran and gave him a hug. Then He introduced me to Kate, Eve, Lilly, and Everyone else! I loved that dream XD But I was it was real گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
Lol i put was instead of wish XD sorry bout that XD پہلے زیادہ سے سال ایک
uilaberrie13 شدہ تبصرہ…
lol, ikr? haha jk پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Kate_Alpha کہا …
Hello, my Alphas and Omegas! Plus Betas! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
Hello there good lookin' Alpha godess! XD (just a friendly comment, lol not trying to steal your mate Phil! haha) پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Beta reporting for duty 8) پہلے زیادہ سے سال ایک