Alpha and Omega Wall

·1721-1730 کے 20888 دکھانے اندراج دیوار

TheChriZ1995 کہا …
New AMV is up! I made it in honor of A&O's one سال anniversary گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf1 شدہ تبصرہ…
is tommrow. پہلے زیادہ سے سال ایک
TheChriZ1995 شدہ تبصرہ…
yep cuz i finished it early پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
can anyone els hear access facbook? because i cant...i have 3 and cant get any of them to work گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
well i cant get any of them پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2011 شدہ تبصرہ…
mines working good for once پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
yup yup پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 کہا …
Unbelievable what just happened guys!! I was reading Creepypasta, and out of the nothing, falls down a spider!!! Helluva Creepy!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
lol i hate spiders, اگلے to mice are my least پسندیدہ living things on the earth پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
metalwolf116 کہا …
Life is good, life is do یا die and I won't lay down and die, I will DO!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Xscash232 کہا …
MORNING EVERYONE IS KATE HERE AND DANIEL IS OFF TO WORK AND ILL BE CHATING BUT NOT TILL LATER گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
butchluver400 شدہ تبصرہ…
OMG O-O Don't yell! پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
Tomorrow will be the 1 سال anniversary of A&O. I still remember when I first heard of it. I was watching TV and a commercial for it came on TV. After the commercial, some thing in me clicked and I was istantly obsessed with it. I went to the A&O official website and did all the activities. I also remember waiting till Friday to go see it. The whole week seemed to slowly go by, but on Friday, September 17th (the دن it was released) I went and saw it. I couldn't wait for it to go on DVD. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
But when it did, I bought it right away!! $32.00 but I still bought it. I watched it over and over for almost the whole day. After a few days I was on the internet and cme across a website that I liked right away: Fanpop. And ya'll know it from there. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Sadley, no پہلے زیادہ سے سال ایک
jason74633 شدہ تبصرہ…
Can't believe it i'm too chatting why'd didn't آپ tell me! Arrrrg! پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Xero_Pyramid206 کہا …
link

گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha شدہ تبصرہ…
HOLY CRAP پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
wow! پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
Daaaaaaamn پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
SweetsOmega کہا …
Awww... THANK آپ for your FANTASTIC تبصرے on my latest story, guys! Hey, I have a favor to ask of ya, though - I found a typo in the story and corrected it, but that made me lose all the شائقین I had for the story. Could I ask those of آپ who fanned it to do it again, please? Thank آپ SO much! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
i never knew it did that, guess i better read my stories before i post them! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
SweetsOmega شدہ تبصرہ…
Well, I'm not entirely sure it did that after all, but it looked that way right after I'd corrected the typo. پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha کہا …
Wud up, my Alphas?!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
Xero_Pyramid206 کہا …
Phil's Kate is my mom now گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
what? پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
she adopted me پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Ok, acutally for some reason its kinda akward if ur my dad پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 کہا …
I think I should share this with everyone since آپ guys are like all of my family. Most of آپ know I have a learning disability, but I have مزید then just one disorder. I also...have a anexity disorder, a panic disorder, a disorder that makes mad easily (IDK how to spell it) and I'm also Autistic. (It means its hard for me to communicate with other people.) I pretty much had all those disorders since birth. I just thought I would tell this with آپ guys wince I trust آپ all. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
I just hope none of آپ guys think I'm retarted یا anything. Cause I'm not. I just have a lot of disorders that makes life diffuuclt for me. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Nobody is perfect man, I was adopted and i was a crack baby, I Think I have ADHD too پہلے زیادہ سے سال ایک
ArcticWolf شدہ تبصرہ…
I have Obsessive Compulsive Disorder (which is actually really common) and Generalized Anxiety Disorder... So you're not that alone. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
SweetsOmega کہا …
Hello, everyone. How are ya all tonight? My Arctic and I are fantastic! I've got something a bit different for ya all tonight. You'll see what I mean when I get it put up for ya all, which will happen in a few minutes. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SweetsOmega شدہ تبصرہ…
Okay, it's up! I hope ya all enjoy it. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
enjoyed!! پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha شدہ تبصرہ…
TWO PAWS UP پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt کہا …
finally got my diehard woooooohh گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
congrats پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
sweet, still working on my fanatic! i am determined to get one! پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
*howls* پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
katealphawolf کہا …
On Saturday everyone watch A&O to commemorate the one سال anniversary! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i will! پہلے زیادہ سے سال ایک
kateomegawolf شدہ تبصرہ…
Agree!! پہلے زیادہ سے سال ایک
LillyLover62 شدہ تبصرہ…
will do! پہلے زیادہ سے سال ایک
Knittenqueen کہا …
Two مزید days to go for A&O's 1st Anniversay!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yep we all gotta watch it Saturday to commemorate! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt شدہ تبصرہ…
so should i watch it wen it is saturday for u guys یا wen its saturday for me پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt شدہ تبصرہ…
thts tomorrow 4 me پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey کہا …
Helo Everybody,
i'm about to سے طرف کی me a new Fun car.
This time i want to have a classic american car. From end of sixties to middle seventies`. what would آپ recommend for me?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
oh man so many good choices! my personal پسندیدہ are a 1968 Chevy Impala SS427, 1969 Ford مستونگ, mustang Mach1, and a 1974 Chevy Monte Carlo with a 454 big block V8 (used to have one miss it) پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
me and dad have a 69 Mach 1 in near mint condition, but my dream car is that Impala, such a mean agressive looking car پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
ell i'm thinking it will be an mustand پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey2 کہا …
slydog117add me i need to do that.OK!or i will gine آپ a سہارا یا not.or maybe the poster of alpha and omega.(picture). گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
OK i'll do it now! پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey2 شدہ تبصرہ…
آپ will? پہلے زیادہ سے سال ایک
alphakatewolf کہا …
Katealhawolf, i love your پروفائل picture!
It looks like she's eating گھاس XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
lol thanks! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
creepy eerie fog out there this morning, when we ventured out of the hall this morning it was dead quiet. Starting to remind me of winter, I am kinda looking آگے to it, want lost of snow and some deep پچھواڑے, گدا drifts to bust through in my Bronco یا Tacoma! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lagtr77 شدہ تبصرہ…
wait fog, oh crap ITS THE MIST!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
lol did u get that from the movie یا the book? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i remember the movie the mist...thing gave me nightmares پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Silent ہل, لندن right there پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Xscash232 کہا …
NEW INFO مضمون UP FOR MY اگلے SERIES GO AND READ THEN تبصرہ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
hank666 کہا …
H: Handsome
A:Awesome
N: Never mean
K: Kind

I got bored so I did this. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
its better not to do 2 H'S like H:andsome lol me just picky :P پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
slydog117 کہا …
i made a مضمون does anyone want to look at it?anyone?it's real good. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
my first one YEAH!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
*howls* پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
آپ must read it. پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
ارے that's cool did آپ like it? پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Guys I am so sorry, especially to آپ Brandon, what I did was wrong. I let آپ all down and pretty much spat in all of ur faces, if آپ want me to step down and leave I will just خارج my account and اقدام on to greener pastures. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
It whatever u wanna do. but I say stay پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
NO! NO! JON! That's not what I meant! Dude! NO! PLEASE DON't! پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
THANK GOD! پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Xero_Pyramid206 کہا …
Jon and Brandon, two of my best دوستوں and some of the people who I would trust my life with. آپ are both acting like 4 سال olds fighting over a stupid restaurant. Its not worth the bond آپ both have. Both of آپ grow up and get over it. Do it for your friends, Kate, and Lilly, and anyone else. Quit acting immature. Its starting to piss me off and I dont want this place to go to hell over KFC. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
I hate to be harsh, but Im not watching my two brothers going at eachother's throats over how chicken is prepared at a fast food place پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
ITs not about KFC! He just laughed at my feelings! پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Katie: *cries* Stop it! Please! پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
Metallica1147 کہا …
Alright Jon, آپ don't want to be دوستوں anymore! Fine! Look.....I'm sorry for what I said! But I am still pissed at آپ for just laughing at what I cared about! I don't care that آپ eat at KFC but would it kill آپ to just دکھائیں a little effection and NO LAUGHING? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
dude آپ کہا "i dont wanna piss آپ off again" and i was like "haha probably a good idea" how did that offend you? پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
"Haha" that's the key word right there. Dude it felt like your were laughing at my feelings! If آپ were joking around یا something I didn't know! I can't take jokes well! When آپ laughed it pissed me off cause I thought آپ didn't care about how I felt. پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
it is true آپ guys. پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
I have some good news guys, Meebo (the Fanpop IM) will still be on hear and is not leaving. How do I know this, well I emailed the Meebo team and they never heard of that and they were going to check just to make sure. So no worries guys, the IM will still be here سے طرف کی november 4th. The thing ending on november 4th is Meebo rooms, it has nothing to do with the IM here. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
*here پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
I go above and beyond for ya'll XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yay this is good to hear پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yep :P پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
So tired of HA on here pinning crap on me when y'all can see im rarely on here I had 50 messages from HA nickname of someone saying that I was starting crap if he does it again I'm going to رپورٹ him گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
only person i can think of is HumphreyAlpha, is that who it is? پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
i dont know sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Life with Kate and Katie part 4 is up! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
KateLillyWolfy کہا …
Im paying my friend $2 for a bag of her بھیڑیا husky's hair گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i pay for that پہلے زیادہ سے سال ایک
ayonamiller55 شدہ تبصرہ…
lol i pay for that too پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Metallica1147 کہا …
Just to let everyone know, I now have a clone of Sapphire. So now I got 3 lovely ladies! Lilly, Marlene (from Penguins of Madagascar) and Sapphire! How nice! And Sapphire says she's going to dye her فر, سمور سونا XD (not bright gold, but her فر, سمور will be a bit brighter then Kate's) But I like gold! 49ers color right there! hehe ^^ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lucky! ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman شدہ تبصرہ…
Oh wow I'm so excited(being sarcastic* پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey2 کہا …
I'm the real Humphrey i do like everyone who likes to chat with me so go ahead chat.i'm free every weeknights.*howls* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey2 شدہ تبصرہ…
no but i act like him have his voice i also howl like him as well. پہلے زیادہ سے سال ایک
omega_humphrey شدہ تبصرہ…
i am humphrey grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr پہلے زیادہ سے سال ایک
humphrey2 شدہ تبصرہ…
holy crap! humphrey calm down!it's just a joke!what a بھیڑیا can't joke? پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
metalwolf116 کہا …
Such a very long and dissapointIng دن گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
just a bad, sad and disappointing day. art will not be mine پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt کہا …
Well ITs 1am imma gp to بستر night peeps گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
*wispers**howls quiety* پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 کہا …
NEW مضمون UP EVERYBODY WHO READS IT LEAVE A تبصرہ AND NOTHING NEGATIVE گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
Random fact: the person who voices Hutch also voices a Japanese solider in Call of Duty World at War. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 شدہ تبصرہ…
So he Voices TAKEO From Nazi Zombies پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 شدہ تبصرہ…
Wow پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
No, he didnt voice takeo, but he did voice a imerial soilder in WaW, i just dont know wjich پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 کہا …
Morning Everyone Is Kate here and Daniel has work today so i will be doing some talking گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
kk پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
NPLH Update; Chapter 44 locked and loaded. Please enjoy! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
For me and TheTrueKate!

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
heyllo evebod! (A&O) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate کہا …
XD ho here likes meh new Icon? XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
:D PAW-some پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
pretty damn cool! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
slydog117 شدہ تبصرہ…
not bad!! پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
Xero_Pyramid206 کہا …
A view of my reality and the monsters that I control. Heather is my sister

link

Plus this may be my theme song گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Scar_Alpha1 کہا …
sitting hear watching family guy...how fun :D:D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
South Park is better but Family Guy is my سیکنڈ پسندیدہ mature cartoon! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 شدہ تبصرہ…
STEWIE: ارے LOIS! LITTLE LESS YAK-ITY YAK AND مزید CUTTING UP MY BANANA. WHAT IM I SUPPOSTED TO DO PUT THE WHOLE THING IN MY MOUT** OH HELLO !!!!!!!!!!!!!! LOL!!!!! I LOVE THAT LINE! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
TheTrueKate کہا …
ارے everyone. Its kate! I just wanted to know how everyone's doing! Oh yeah heres a piece of cake for eveyone XXD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lagtr77 شدہ تبصرہ…
yay, its not a lie!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
NOM پہلے زیادہ سے سال ایک
ninja989 شدہ تبصرہ…
GF AND BF? پہلے زیادہ سے سال ایک
RustyandJuneP کہا …
meebo's back up. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
Xero_Pyramid206 کہا …
Guys please believe me! My bro and his asshole friend did this! I would never hurt my friends. Never! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
I understand! آپ never should do something like that!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Scar_Alpha1 کہا …
me soooo bored people گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lagtr77 شدہ تبصرہ…
ehhh its a school day, what do آپ expect. پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yeah me too پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha شدہ تبصرہ…
dont worry im hella bored too but i keep finding distractions! woooo! distracted!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Scar_Alpha1 شدہ تبصرہ…
school day? i dont go anymore man پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
katealphawolf کہا …
Life with Kate and Katie part 3 is up! پرستار and تبصرہ if آپ enjoy it! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
and also if آپ are confused, Life with Kate and Katie has no connections with Life with Kate lol پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha کہا …
wud up my Alphas! I'm up early but I don't know why lol! what's happening??? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
Me no know either, Cando!! پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha شدہ تبصرہ…
nobody knows?? booooo پہلے زیادہ سے سال ایک
CandoAlpha شدہ تبصرہ…
red bull... that is my answer to coffee haha پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
If آپ could have any A&O بھیڑیا plush, who would it be? it can be ANY A&O character. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crystalcat15 شدہ تبصرہ…
Janice, the vegetarian بھیڑیا پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
Katie!!!!! :-) پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
*clones it* there, now we both have one!! and i have a lilly! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Xero_Pyramid206 کہا …
link

Something to cheer u all up! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
LOL! pointless, but funny :-D پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
LOL! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
Hello, this is the hacker. I am writing to say I am truly sorry for hacking your دوستوں account. It was wrong and seeing the pain i caused was too great. So I decided to fuck off. Plus Chris came in and kicked the shit out of me. So Yeah. Im sorry. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
u better be پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
HOLY FUCK! Guys, I was hacked. My brother's friend hacked my account. Im sorry guys.... Holy shit گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha شدہ تبصرہ…
آپ brought Scar and Bolt back. That's what matters. پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Hey, they are family right? پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
What have I done.........I tore my family apart.......I cant take this.... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
Katie, Scar, and Colby's Bolt are dead........... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
I DONT NEED ANYONE! آپ ALL ARE PATHETIC! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
آپ are all my enemies now...... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 کہا …
Ive finally snapped......... hehehehe گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Xero_Pyramid206 کہا …
link

HAHAHA! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
Oy, Oy, Oy! NPLH updated folks, catch it!
link
link

BAM. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KateLillyWolfy کہا …
ارے guys, just wanted to say, my Deviant Art is OfficialKateWolf(lol no I'm not OWK from youtube, but her vids are awesome!) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Garth115 کہا …
ارے guys sorry i haven't been around much but i still check on everyone here. so don't think i don't care because i do :)
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
I'd say this place has done a helluva job getting cleaned up. I didn't take much issue with most content, there were a few pics I had reported a dozen times though. thanks to those of آپ putting forth the effort to ensure we don't get the club yanked... though I think vengeance 's battle royal was an exercise in idiocy... all the same a thanks and hearty congratulations are in order to each of you. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
i absolutly agree i know i had a big arguement with him but i just didnt think it was worth it =) پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yeah, it was worth it پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
The King-Jackass could have gone about it in a different way than presenting himself as a tyranical child. "Do what I say یا NO ONE GETS TO PLAY!". Pff. I'm not gonna argue against there needing to be a tighter grip on the rules here, but a tighter grip can occur without an iron fist. From a jackass. Because I hate him. پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
the meebo is working again woohoo! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
:D پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
still not for me! dammit >:( guess it will never work for me agian but thats ok پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
lol, about damn time. Too bad I already DL'd the in browser version of Meebo so I can have it open on any page I visit... پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate کہا …
ATTENTION EVERYONE! ATTENTION! WE NEED TO KEEP THE A&O CLUB CLEAN! خارج ALL THE DIRTY STUFF AND TAKE IT SOMEWHERE ELSE PLEASE! thank آپ for understanding. ;)

~kate گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate شدہ تبصرہ…
thaaaaannnkkm you! پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate شدہ تبصرہ…
ehehehe take of the m پہلے زیادہ سے سال ایک
WhiteFireWolf شدہ تبصرہ…
well then dont simple as me wining in war پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
Had a aggressive reaction today. I was in the band room and this 6th grader walked سے طرف کی and I over heard him say "They is so retarded, I hate them so frekin' much. And that one is just a retard". Something in me snapped and I shoved the kid and he fell on to other people and thier instruments. I then ran out of the band room and was shocked why I did that. I then new why, He sounded like the troll and something in me snapped and I just flipped out.....weird. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Its was strange. I just snapped like that پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate کہا …
im taking a LOONNNGG vaction from fanpop! why? because this place needs to be cleaned up! Iv'e been seeing alot of dirty stuff on here and I don't like it.. So... if آپ want me to stay on here. Clean up this place. Im tired of seeing all this dirty crap.

Reasons for this message- if آپ don't clean up. I might get in trouble and never be able to come on here! EVER!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
were doing why پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
what we can. DONT LEAVE!!!!!!!!! I'm gonna go crazy پہلے زیادہ سے سال ایک
TheTrueKate شدہ تبصرہ…
please... I can't spend every night having nightmares about *gulps* ***... پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
there is no مزید dirty stuff because vengeance بھیڑیا came here and made us get rid of it soo... i dont know what ur talking about پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2011 کہا …
just got back in my house yesterday what a disastar this whole weekned has benn with the hevay flooding in north east PA ive seen peoples houses tworn apart ferinds housees wrecked سے طرف کی flood waters its just been a terrible disastar to wxperince but now people can rebuild if that dike flooded we all might have been seriously injured یا dead so relived its back to normal گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
katealphawolf کہا …
Life with Kate and Katie part 2 is up! Enjoy, تبصرہ and پرستار if آپ like them! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kateomegawolf شدہ تبصرہ…
Awesome!! پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
Here is a random fact, my real name isn't Hank, but ALWAYS call me hank on here....lol random :P (A&O rules) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
knew that long ago! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
azkaban کہا …
-________- I'm bored here. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
azkaban شدہ تبصرہ…
nah پہلے زیادہ سے سال ایک
azkaban شدہ تبصرہ…
indeed i am پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
lol. آپ guys are SMRT! پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
link
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
link
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 کہا …
tonight i watched some دکھائیں called legion freaky دکھائیں and it was so windy here i swear there was going to be a tornado یا something! and there were micro burst warnings all over idaho yeesh! i hate idaho weather it is so unpredictable.! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
i love that kind of weather, thats why i love montana! i have seen it change from 85 degrees to a complete blizzard in 10 منٹ in July once پہلے زیادہ سے سال ایک
kingdom123 شدہ تبصرہ…
wow thats amazing! پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
If they ever developed time travel, couldn't we essentially have it in the 1600's? I mean... its TIME TRAVEL. Why not go back and gift it to the rest of the world so we don't have to wait! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sentinelwolf شدہ تبصرہ…
man, im with آپ on that one, screw you, H. G, Wells i want one پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
Isn't it obvious? Its a time paradox... پہلے زیادہ سے سال ایک
sentinelwolf شدہ تبصرہ…
loose meebo, evryone goes nuts پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
Also, I've got a little treat for آپ guys tonight. I'm releasing the first chapter of my newest مضمون series, called Stories in Jasper... Hope آپ guys like it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
WEWT BRING IT OOONNNNN پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
In case there’s any confusion about what’s actually happening on October 4th, we want to clarify this further. On that day, Meebo Rooms will no longer be available — this includes both private and public rooms, as well as any Meebo room that is embedded on a website. Meebo games and video chat through IM will also be disabled on that date. Absolutely no changes are being made to Meebo Messenger, they are the same as normal. (Almost word for word what they said... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
I گیا کیا پوسٹ about this last nighty پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt شدہ تبصرہ…
thts gonna suck پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
https://www.meebo.com/download

Ok guys, this is what I'm using to chat right now, Download this add on and آپ can chat when the Fanpop IM is down!! آپ can even chat when your not logged into fanpop!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
copy and paste the ایل آر یو پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
damn پہلے زیادہ سے سال ایک
RustyandJuneP شدہ تبصرہ…
is it free? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
آپ guys,

آپ all that are flipping out about Meebo being shut down, chill the hell out. They are not shutting down the entire site, merely taking down a feature of it. We will likely be back up soon, because Meebo isn't going anywhere.

Colby گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sentinelwolf شدہ تبصرہ…
ya know, this aint helpin much, im goin back to flippen out *launches tower computer across 3 peoples yards* پہلے زیادہ سے سال ایک
sentinelwolf شدہ تبصرہ…
... اگلے پہلے زیادہ سے سال ایک
sentinelwolf شدہ تبصرہ…
um, wasnt kidding, i guess i know y they call en ^tough sheds^ they actually are, neighbor likes me, he needed computer parts پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
New پروفائل pick گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 کہا …
Night Guys TTYITM {talk to آپ in the morning} Im so tired گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman شدہ تبصرہ…
Night پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Metallica1147 کہا …
WOO! The 49ers won today in their season opener! We beat our rival the Seattle Seahawks 33-17! WOO Good start for my SF 49ers! NINER NATION BABY! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Cool!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
lilIypop شدہ تبصرہ…
Yes that would be nice but if they had time travel back then there would be no reason to go back in time in the future and give them time travel in 1600 this creating an endless paradox پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
LIL-Humphrey کہا …
HEY! I can't see the meebo chat bar!!! and i don't klick on "hide" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
oh ok i'm glad cause i was attacked سے طرف کی a virus today. my antivirus کہا that it was blocked but now i thought that the virus had destroyed something پہلے زیادہ سے سال ایک
azkaban شدہ تبصرہ…
Idiots, they're removing meebo. Haven't آپ heard? پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
No i haven't heard! And thats not a reason to call us idiots! پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom کہا …
My History teacher was talking about 9/11 on Friday... Then he کہا we shouldnt blame Al-Queda. WTF is wrong w/ this picture? Aren't we (technically) at war w/ them? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
ya we r پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
I guess I could see that being a true statement under certain views. آپ can't blame an organization for blindly following what some insane asshole says is right and just. آپ gotta blame the madman. and the intelligence of his followers. and their willingness to سوال genocide. I think I had a point when I started this ... پہلے زیادہ سے سال ایک
lilIypop شدہ تبصرہ…
Besides, مزید innocent people died in the aphgan war then 9/11 پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
hank666 کہا …
There are some saying IM will be off Fanpop October 4th....I don't think it will!! I looked on Meebo.com and it کہا "October 4th Meebo Rooms will be removed." I looked at Meebo rooms and it is on Meebo.com and its like a chat room thing on Meebo. So I don't think IM for fanpop will be removed. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
WTF is meebo? پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
Thats cause we're experiencing a site-wide cluster-fuck. I'm not sure WHATS wrong with it, I looked for a few منٹ but couldn't find anything usefull on the subject. I wonder how many people are actually having this issue. پہلے زیادہ سے سال ایک
zmanz شدہ تبصرہ…
i am پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
Watched fast five 1080p on my laptop via HDMI to HDTV and with 2.1 speakers. That was one hell of an awesome experience! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
Watch "Battle: Los Angelas", its a fckn thrill ride! LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
Maybe someday :) پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 کہا …
i see theres مزید debate on scar.....i know آپ lot call the female one scar and fair enough i can except that..but when they say that is her name.....i know their wrong.....you people cant be right when the end credits of the movie are wrong....scar is the male one...next time آپ watch the movie look at the cast........only claw had a line scar never did thats how i know scar is the male one.... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
Can we just stop with It? It's getting damn annoying!! پہلے زیادہ سے سال ایک
anubis210 شدہ تبصرہ…
trying to get the point across but some dont get that..that is right پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
??????...... پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
hank666 کہا …
IM on fanpop seems to be working, people are available again and logged on! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
its still not workin for me! :( پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
Me too!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Xscash232 شدہ تبصرہ…
MIne still aint working پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
There is no one on chat!! I think I'm the only one with a working Chat
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Thanks to the firefox add on, I can chat even when the Fanpop IM is down, I cen even chat logged out of fanpop with the meebo add on! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
sky-af شدہ تبصرہ…
Well, آپ gave! I too, so I want! xD پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
katealphawolf کہا …
my first Life with Kate and Katie story has been posted! Keep in mind I have a clone Katie so آپ are not confused گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
sucks chat is not working today, hope they get it fixed soon پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i downloaded the firefox meebo add on so i can chat even if the Fanpop IM is down! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
dude آپ better not be booing me یا wer are going to have problems! if آپ dont like my stories then dont read them ok? پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
metalwolf116 کہا …
Will anyone make me a song!? Any one!? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
Called metalwolf? Genre:metal? پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
آپ will get a reward پہلے زیادہ سے سال ایک
azkaban شدہ تبصرہ…
No. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 کہا …
For all the American out here, my utter most respect for the lives lost at 9/11! I may be European, but what happened that day, nobody should have to see that again. Greetings from Belgium! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
I agree forth with پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
Thank u! I salute u too. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
It's no problems! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
Lily cried this morning when she saw the video of 9/11 she won't stop crying so I'm cuddling her telling her that the people that were killed are at peace گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
and it all could have been prevented too, just our governement is either too lazy یا just simply does not care, that is what is really sad پہلے زیادہ سے سال ایک
Xero_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Agreed. I'm loosing faith in the government. Only God I truly trust. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman شدہ تبصرہ…
Oh stop پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
THROW THE CHEEEESE!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
Soldiers: TAKE COVEEERRR!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
Yeah, funny!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyAlpha کہا …
Hey, people! Text me! 214*407*2932 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
metalwolf116 کہا …
someone tell me whats going on! i cannot get on meebo and i was signed out when i came on here! who reported me!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alue26 شدہ تبصرہ…
I have that too Daniel, nobody knows what's going on! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaWolfCurt شدہ تبصرہ…
could be betta پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
I gotta go pal bye پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf کہا …
Well good news and bad news, lost the race on the final lap, was running 3rd and got wrecked سے طرف کی some prick asshole out of town kid riding a KTM, should of kicked his پچھواڑے, گدا but i held my temper! (it was partially my fault too i think lol) My دوستوں put in a good run 2nd and 4th for them, i finished dead last which is 12th:( I am okay, a little banged up and sore but my bike is fine! Which is a good thing! XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
The good news is after getting ہوم I took Kate, my Katie clone and my buddy Zach out for a night on the town in the Mach 1, when we first took off Kate was being cocky and was like "Pssh! This thing has no power!" I said, "Oh really Kate?" I stomped it to the floor in first gear, it threw us all back in our seats and powershifted into second, before hitting 3rd. After that Kate did not complain about the power of the car! hehe پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
and i got a feeling i got them both a little "excited" during the ride so idk what they have planned for me tonight! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Thelosthuston54 شدہ تبصرہ…
dude, your fricking lucky. i wish so bad that i could have a mate سے طرف کی now, but i dont dude. ive never had a mate. it sucks cause everyone is taken پہلے زیادہ سے سال ایک
metalwolf116 شدہ تبصرہ…
Unlucky about the race but it is good آپ r محفوظ pal پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
SweetsOmega کہا …
Is it just me, یا has Meebo stopped working for anyone else? I'm gonna try to find the browser plug-in. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SweetsOmega شدہ تبصرہ…
Sorry, everyone. I can't get the plug-in to work. Gotta get Arctic to help me. I might not be back on tonight. پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
Cando had the same issue just earlier. Just got back from playing BRINK with him, says he'll be going to sleep. Sissy. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
thealphaboyz شدہ تبصرہ…
ya me too پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom کہا …
Here is a test of ur A&O Fanship. They came up with an A&O 2, u watch it, but u notice the voices were nothing like the first A&O. They change the voicecasters!!! What will u do? A. U r still a پرستار and dont care about the voice change up. B. U abandon A&O and become a پرستار of something else. C. U still r a پرستار of A&O but hate A&O 2. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
meh, A&O is A&O, ill like it and love it now matter what. پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
Its an A, B, یا C question. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
SweetsOmega کہا …
Hey, everyone! How are ya tonight? I just گیا کیا پوسٹ a little surprise for ya all. I hope ya enjoy it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Enjoyed پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Xero_Pyramid206 کہا …
link
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
joined پہلے زیادہ سے سال ایک