Alpha and Omega Wall

·451-460 کے 21019 دکھانے اندراج دیوار

DancingHumphrey کہا …
UGH, wait superwolf, I was only talking about one user who couldn't see his own mistakes. I'm not trying to make an army like what Mojo did. I was just trying to criticize him for what's he's done to me with his offensive crap. And of course, he goes like "I hurt آپ feelingz, get over it".. Hater....

And umm anyway, please no misunderstandings! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
And آپ didn't see me in real life superwolf, I don't know what your talking about. O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Tell me about it. xD - I think superwolf000 is a fake user, I mean does she/he really know me? O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Idk maybe maybe not. Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
well, this treaty was a total fail. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
Well, I thought the fighting was supposed to be over. But apparently, I was wrong. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
It's because Mojo still make unfair non-sense about me. It's just his rude تبصرے towards me calling me "delusional" without very good credibility. And I don't know what is up with superwolf.. And I don't know that person in real life. O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Ugh omg just stop the fighting!!!!!!! DX MOJO Area. Y'all too kiss and make up I don't give a flying f**** who did what who کہا what یا whatever! For the love of all that's holy just stop! ;_; پہلے زیادہ سے سال ایک
superwolf000 کہا …
Area is right, all آپ people should go away, I seen him in real life and I am not him, before anyone think that, he so cute isn't he, hint, I'm a girl, and I like him, too shy to actually walk to him گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
wow... lol پہلے زیادہ سے سال ایک
superwolf000 شدہ تبصرہ…
I hate all who hate area, that means آپ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I was still talking about Mojo in some parts.. But I do agree with super for stating that I was right about him, but she's/he's way too late on many things and I think she's/he's misunderstanding a lot of stuff as she/he کہا "jett" when I was kind of done with him پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Guys I watch the news my school isn't the only one that has a bomb it the whole california گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
well, then... پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
that's screwed up پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
that is weird..... پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
shadow-omega کہا …
If u havt seen I mosted chapter 6 if u guys want to read it, I may to chapter 7 later tonight...what do u think should I make chapter 7 tonight? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadow-omega شدہ تبصرہ…
do* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Sure. I liked chapter 6 XD پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
??? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
If آپ had any name in the world that آپ could hse in an article, what would it be, eh? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Tsune, the name I just used in my latest article, means Scar lol پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Although it's not my پسندیدہ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
hmmm... پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Well there a bomb in my school گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
everyone ok? پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
am oh ok it always happen every سال پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
GODS... پہلے زیادہ سے سال ایک
lonewolf82 کہا …
It's quite quiet here today. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
It is. پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
good, you? پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Mojo was partly resposible for it a lot. پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 کہا …
Where's the rp go on now گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I can't, knee deep in an article... sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I'll be there later پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
^__^ پہلے زیادہ سے سال ایک
runt-the-omega کہا …
MARCO گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
runt-the-omega شدہ تبصرہ…
no polo? پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
um, polo پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
MUAHAHAHHAHA پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
OmegaKing has been away a lot, recently... hmmm... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
not omega king پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
gotta clean the place up the event is tomorrow :D پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
What event? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Moonragon... BTW... in the chat/RP, آپ told Michael that I کہا HE brainwashed everyone... false. I کہا FANG brainwashed everyone... lol, آپ misunderstood me, that's why he got mad and ditched the RP. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
woops, sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
runt-the-omega شدہ تبصرہ…
im still in, as kate and humpreys 4th son پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
ya know what i hate? when people call A&O 4 the worse chapter of the franchise just cause they think it has plot holes and it's not scary. they don't care about character development یا about the movie taking a darker and مزید mature turn. no, these people just care for the plot... this makes me start to fear for humanity گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
hell, i actually read one review and it was almost EXACTLY the same as bobsheaux god awful take on the movie. seriously, they کہا everything he said, like the movie "shits on the faces of the characters" *EPIC FACEPALM* پہلے زیادہ سے سال ایک
LoneOmega شدہ تبصرہ…
In my opinion A&O 4 was the best of the sequels but none of the sequels will be better than the original پہلے زیادہ سے سال ایک
SapphireFox16 شدہ تبصرہ…
Meh i loved it but the first is still better! But thats my opinion :) loved all but the 3rd one it was a big let down پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
Good news I guess. Alpha and Omega is back at Netflix I think. مزید people will see the joy of it even مزید I guess. :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Yay پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
DancingHumphrey کہا …
I will say this as a reaction to someone. Anyone who is part of the fight یا drama is obviously responsible to making it worst. xD What starts it is making a person upset in the first place too, since everyone isn't 100% in free will so we can't control it.. So yeah.

Yes, some people are trying to ignore. I'm just stating this fact. Haha گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I mean everyone was, including me. :D I won't hide that. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
GOOD NIGHT EVERBODY!!! LET'S MEEP THING THE WAY THEY'VE BEEN ALL NIGHT! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
right. پہلے زیادہ سے سال ایک
lonewolf82 شدہ تبصرہ…
Night. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*keep* sorry lol پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*things.* پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
i'll be posting some مزید A&O stuff in here گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Good luck! The ویڈیوز need more, same with pictures. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
agreed. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
GANGSTA-BoSS کہا …
Hi all. :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
LOL. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
LOL. bi پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I AM TOO پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Lol... all of the sudden, I whow up, and everyone is offline... lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*show* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Hey, guys!!! TYE VIDEO IS FINALLY DONE, AND IS UPLOADED TO THE CLUB!!! WATCH IT!!! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Sorry... I have my sick voice on, I am losing it, lol. So scratchy compared to my normal voice. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
The link broke but I fixed it, lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
The_Damn_Guy کہا …
Man it's good to see this Damn club grow with new members coming in, even though the franchise is on the edge of a Damn stop. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
YAYA پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
TrishOmega کہا …
Hiya guys :D sorta new here! Hope to make some friends! My name is Trisha but آپ can call me Trish if آپ prefer. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lonewolf82 شدہ تبصرہ…
Nice to meet آپ Trish, welcome to the club, hope آپ like it here :). پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
"yeah." پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
welcome :) پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
ارے area, wanna شامل میں us at the berry patch? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
I am iploading that video to youtube now... when it is uploaded, I will post it on here! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*uploading* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
FYI... when it is uploaded to fanpop bere later... remember.... I was nervous filming the first part, so I was all over... but I got over it and filmed the rest normally. Sorry for the video being dark... it was 9:39 PM when I filmed it. Also... I can't remember what sze the resolution gets formatted to, but I recorded it in 1440p. It get's downsized most likely to 1080p یا 720p. I have a 4k camera on my ohone, but since my screen/display only can display 1440p and not 4k, I made some adjustments to my camera that only allowed to 1440p filming in 60 FPS, because, Forst: I can't display 4k... second: Who really needs 4k? It's just a short video. Anyways, hope ya'll enjoy the best qyality I could give آپ guys!!! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I need grammar, thank you, lol. And it mentions the fighting, but it most likely won't make the fighting start again... if it does, yes, it's my fault. It is uploaded now. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
BRB guys گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
back پہلے زیادہ سے سال ایک
lonewolf82 شدہ تبصرہ…
That was quick. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
yep پہلے زیادہ سے سال ایک
SapphireFox16 کہا …
Oh has anyone found anything on alpha and omega 5????? Pls Say Yall Have DX گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SapphireFox16 شدہ تبصرہ…
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! *Fake cryys* Why! lol hopefuly We will soon پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Most likely... WE WON'T, DAMNIT... :( WHY DO آپ THINK I AM LISTENING TO FLIGHT سے طرف کی Tristam & Braken? پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolf_Tamer شدہ تبصرہ…
Even though I want to see it too. پہلے زیادہ سے سال ایک
SapphireFox16 کہا …
ارے Guys XD Im back XP So hi! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shadow-omega شدہ تبصرہ…
sup dude پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
ارے پہلے زیادہ سے سال ایک
SapphireFox16 شدہ تبصرہ…
I Had took a break from the damn fight. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
*watches as آپ all get drunk on berries, While I'm just buzzed* "Oh, gods..." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
"Yeah, well Uahk started rubbing against me and getting all lovey dovey when he did..." پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
*Passes out on Ares.* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
"Um..." پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
👑 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
There are 3 other crowns left: "King's Crown" "Crown of the Ivory King" and "Crown of the Old Iron King". - Dark souls 2 joke پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Never olayed that پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
dark souls 2 isnt as difficult as everyone hypes it up to be, it actually rather easy once آپ figure out the controls and the bosses well once آپ figure out how to defeat them آپ slap yourself in the head like why didnt i think of that before پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
I still have no clue on if it's over یا not (Got no clue about future) because I still didn't get a reply yet for one thing. Hopefully he was just taking a break یا something. - I was taking a nap -.

Besides, it doesn't look like any bad user posts here یا where right now maybe. So maybe it won't be bad tonight I hope. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
It's over... it's done... calm down. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
okay پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
I don't know how to خارج them پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
what is that پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Aries پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
(look it up, just thought Id post it, even though it is spelled Aries, and my name is Ares) پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
k, cool, lol پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
* Picks a handful of fermented berries and passes them around.* " Oh well." * Eats one.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
"Let's not get drunk on them, this time..." پہلے زیادہ سے سال ایک
Hiding 100 comments…
moondragon01 شدہ تبصرہ…
" Hey...you all look like female wolves...any of آپ single?"*HIC* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
OH SHIT NOT AGAIN پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Is it over یا not گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
yes, آپ know who been gone for about an گھنٹہ now, it محفوظ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
its over now. the treaty has been signed. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Also I still defend that standing back isn't what starts it and we should be مزید nice and controlable of our opinions involving works not intended to you. - Also wolfire, if آپ were to sign, I think آپ should خارج those pictures. پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
SanaliWolfofLuv کہا …
Hows every one? Im watching Some Youtube videos, XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I don't know yet. I was playing MM3D looking for glitches یا something. پہلے زیادہ سے سال ایک
shadow-omega شدہ تبصرہ…
funny* پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
آپ too, no fair پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
DancingHumphrey کہا …
I think I'm taking a little break. I didn't read any possible جوابات from that unfair hypocrisy of JCI though, as he claims I'm "wrong" to prove sources یا whatever but here is one interesting tip. If آپ see me fight in some places, like with Mojo for example.. I like to suggest this if آپ don't want the board to be uptight and crazy: IGNORE IGNORE IGNORE IGNORE IGSDKJFHSDFKH. :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
If آپ at least be مزید respectful towards works, maybe so.. Honestly, I never made an مضمون trying to get rid of you, یا anything like that. What آپ did to me was very hurtful, and in poor taste. And was against the rules like in a really bad way. I believed I did not start the drama سے طرف کی wanting to address rude behavior. "Hitting the person first starts a fight, as I can understand the effects of it. Sorry.. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Maybe I talked about آپ too far, and I might of mistaken the against part (Your تبصرہ was a bit unclear on that part it's self), but I believe posting stuff not intended towards آپ was offensive (according to what I read) to other people, and I can see many poeple understand this too over here پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Sometime like that.. یا anyone else (in case) پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
Kishin_Kira کہا …

Guys, I have nothing مزید to say about Area. I sent him a message with an apology and took back all the mean things I said. With that, it may be a bit less tense around here, and of course that means I'm out of this little conflict. I need to اقدام on with my life so I hope آپ guys can understand where I'm coming from. Sorry guys, but this alpha is out. Peace گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
not gone for good i hope پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Awe :( Well at least that asshole can stop Bugging kira پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
maybe my aspergers took over a bit too much. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
rocko, whats with آپ and flipping tables? o.O گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Lol So Funny پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
Five Nights at Freddy's 3 is officially out!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
i seen this Freddy thing popping up everywhere, on most my clubs, all i ask..... what is it?!? i wanna know, is it a game, a movie, what?!? am i the only one that don't know پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
so is it a game یا what?!!!? i wanna know پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
mojo that's how scott made the game lol پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
SanaliWolfofLuv کہا …
Hello Y'all :P I Just Want to say hi :P گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
ارے پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
LISTEEEEEEEEEeeennn.... oooooooihhh, oeerrr... پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
? پہلے زیادہ سے سال ایک
pablopj شدہ تبصرہ…
yeah, i was thinking the same thing پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
* Looks up from behind barricade.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
HAHAHAHAHAHA پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
nothing is funny, lol پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Booo! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Who did I scare? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Oh, gods... پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
That sucks پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
??? پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
someone send an assassin for areas head! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Good thing I actually have Jett's IP address. Thank god I didn't خارج that میل ای when he شدہ تبصرہ on my blog months ago. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Bad news: It won't lead to his real location, good news: Police people can. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Why don't آپ unblock me Jett? آپ کہا آپ blocked me on here. Your address led to the same city location that آپ had in your پروفائل once: Mississippi Starkville پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Whatever. Pretty late I'm guessing... پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
And no, I don't start everyday, because people 'start again' سے طرف کی replying to me and talking unfair crap about me while I'm asleep.. Claiming that I "start" it when I argue how offensive it is to act like that on sanman7's article.

Stop twisting your bias گیا پڑھا مرتبہ Jett. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
but who posts the propaganda in the first place? پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Who گیا کیا پوسٹ those offensive تبصرے and rules (5 months ago) in the first place? پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
Kira now thinks his opinion saying "I started it" "isn't" arguable. Wow.. Who کہا that it isn't? His god? No, himself.. His opinion about me is arguable, including his bias گیا پڑھا مرتبہ of "Offensive".

I give out sources, etc, etc, and that he's not me. And that what causes a fight is what hurts others, (Which is gross comments), etc, etc.. And he thinks I can't argue that.. Bigotry much? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
آپ guys could of ignored my تبصرہ too, but آپ don't.. So therefor, the very first thing starts it یا creates it.. If آپ don't want people to bring آپ out, then don't say ANYTHING rude in the first place. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Also, don't listen to wolffire, he claims that people who stand up for people's personal freedom, are what "start" it.. When actually passing rules that violates personal freedom is what starts it. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Twisting the meanings and blaming the wrong people sounds egoist. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
Jett, آپ force your گیا پڑھا مرتبہ on me too. But my opinion has مزید sources than you, etc, etc.. آپ claim I started it to other people (Which is not anything different than me in terms of what we say).. Your no different jett, آپ do it to me, so I do it back. Deal with it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Opinions are arguable, and your opinion has no sources, and your opinion claiming that stuff "isn't" offensive is bias.. آپ have no right to force that on poeple not آپ pal. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
So when I stand up back, آپ claim I'm "forcing" them.. But your the one that talked about me, and in the first place, and used your personal bias as a "fact" This is why آپ are sheep, and a corrupt. Wait tell your GF hears about what you've done. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
It's not a "start" anymore. And آپ go out and blame me. I reply because آپ talk about me when I'm alseep. Get over it. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
For anyone looking to get away from the fighting! : link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
ive found the berry patch! link پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
yep I saw it پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Dude... area, there is a thing called Chillstep, listen to some... it is a type of dubstep, only calmer, and has mkre beautiful melodies... try the glitch hop/110 BPM song called I Remember سے طرف کی Tristam گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
* Picks a handful of berries and passes them around.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
OH, I'M DRUNK ALREADY *PASSES OUT* (lol) پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
So Kishin_Kira کہا I must leave, etc, etc.. He claims I'm "wrong" just because I as a person is "obsessed" with him.. Well he's not me. So he needs to stop and say sorry for hurting other people. Right now, I don't care about his friend, یا "his" art anymore.. And if I see him go anyway, like to a new club, I will be there because he will continue to talk about me, which causes fights. In the first place. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
And Mojo I کہا that offensive stuff to you, because آپ won't stop doing it.. So if آپ do it, I do it back. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
" WHY DID آپ LET ME BURN THE BERRY PATCH???? D:" پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
It's a calm type of Dubstep, but with better melodies. پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
bossyalpha کہا …
If this club dies which I hope It does not I will make a new one. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
:) پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I already made a new one!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
I'm not going to bother reading to offensive تبصرے down there.. But to let آپ know, even if I left for a month, I'll come back and talk why Jett, Mojo, Club, etc, started the fight. (I still may be on this month, though it was a point). I don't care where my life goes, but Jett is a fucking monster, and آپ guys won't realize that those تبصرے are offensive. Every time I prove my point, آپ guys just post shit about me, claiming I'm "bullshit" without proof, etc, etc.. آپ guys are tolls. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Yes jett, آپ talked about me on Mojo and stuff, so I'll do it back. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
can we please not discuss blue balls? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Area destroyed this area!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
" Ahh, let's ignore him and just get back to the berry patch." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
gods damn area!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I WAS PLANNING ON GETTING DRUNK ON THISE BERRIES... پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
D: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...wait, i think i see another bush!! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
I miss Kitsune32, and BlondLionEzel... my first two fans... :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
Ahooooooooooooo پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*HOWLS LOUDLY* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Listeeeeeennn, ooooooohhhhrrreerrrr, oohhhooorrrrheerrrr... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
And I need to, get back to... LIIIIIIIiiiiiiiiiiiiIiIiiiIIiIIiIiiifffe!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
"Area..." Holding an amulet.* " I'm afraid of Annakkuu," Slips amulet over neck. " I'm afraid of demons," begins to transform into a ten tailed hellhound. " But I'm not afraid of you!" *Completes transformation to black/red furred, ten tailed red eyed hellhound. " Eat fire!" * Breathes آگ کے, آگ onto area.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
"REHUIKIN!" پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
We are Dixues... (similar to kitsunes) sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
i dont smoke anything, I'm just a roleplayer. پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
SanaliWolfofLuv کہا …
Goodnight everyone
Im Sleepy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
night پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Wwwarea آپ need to stop now get over it that was like 5 months گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
area, let me tell آپ something. spamming is annoying. Period. how would آپ like it if we flooded your باکس ان with a bagillion of the same message? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I'll ignore it. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Plus, AlphaClub, you, etc, does the same stuff on here anyway.. soooo پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
*now پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
There only one way to finish this گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
How, soldier? پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
سے طرف کی reporting him 50 times پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
flaged lily eww like دکھائیں your dick پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
If آپ guys don't want drama to be created, then keep your offensive opinions to yourself, and I will keep mine to my self.

What Mojo did was offensive, same with Jett, etc, etc.
link
Because if it's "not" offensive, then neither is saying "Wish آپ die", "Faggot", etc, etc.. آپ have no right to decide what "isn't" offensive over other people not you. Period. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
And don't post offensive stuff to other members like sanman7's article. If آپ don't want to cause fights, then don't do anything that offends other members then. پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
No u just need to stop being a child پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
omg پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
If we all going to die then آپ come with is گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
Us پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
this is the end. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
??? پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
*Puts on amulet and starts to transform into a dixue hellhound.* " Ready!" پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
YES پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 کہا …
Spam who wants spam I got spam in a can two for one گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
no پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I mean.... Neïn پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
I was talking about dancing Humphreys spam پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
(IK) پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
If آپ guys don't want drama to be created, then keep your offensive opinions to yourself, and I will keep mine to my self.

What Mojo did was offensive, same with Jett, etc, etc.
link
Because if it's "not" offensive, then neither is saying "Wish آپ die", "Faggot", etc, etc.. آپ have no right to decide what "isn't" offensive over other people not you. Period. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
U Wont keep it to your self u dont know how to. when i look up what dumbfuck is i get u پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
shhhhhh gods damnit پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Then don't post anymore in the FUTURE پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
آپ might of been bully before wwwarea گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
In real life پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
No I wasn't. I never will be. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
آپ hiding your feelings پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
I bet your parents hates آپ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Ahh, look at that, مزید bullying. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Your a fucking monster Jett. Do آپ really think what آپ کہا "isn't" cyberbullying? Your a fucking prick. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Oh of course, that's what آپ say. Bully. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Wwwarea I گیا کیا پوسٹ مزید گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Continue making the fight worst then. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
Oh ok then پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
Your on cry baby پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
* Rubs head to ease headache* I...I think I have to go back off the grid. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
no!! keep RPing with us!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
I'll roleplay, just need a break from this bs. But first, I'll say...if this doesnt end, this club is lost. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
no shit, lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Here comes مزید prove man گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
So honestly Jett, آپ are really stupid. Because آپ don't believe in a normal debate, آپ just fucking depend on 'Who' 'Why', etc, etc.. آپ don't believe in sense یا knowledge.. According to the dictionary, your shit WAS offensive, and if آپ keep denying that, then I will safetly assume that your dumb. Some opinions are stronger than another, even your teacher کہا that they are arguable. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I bring آپ all out, and directly proved آپ guys are wrong, then آپ say offensive shit like "Get out" HAHAHAHA. Yes, I say "prove" because it's the dictionary, it's not yours.. So get over it. پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
Wtf Jett ain't listening he's to his laughing at all this بیل shit پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Well I as a victim, a target, etc, etc.. Was hurt. And your bullshit, آپ claim I was a cyberbully, آپ claim my stuff "isn't" free speech, etc, etc.. Stop hiding it Jett. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
AREA LEAVE NOW!!!!!EMMEDIATELY!!!!!YOU HELP NO ONE!!!!!YOU SPAM EVERYTHING!!!!!!!!!THIS WAR SHOULD HAVE ENDED LONG AGO!!!!!!!!!GET OUT!!!!!!!NOW!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
IT WOULD DO US A FAVOR!!!!!!!!IT WOULD ALSO DO آپ A FAVOR!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Agreed Kira and moon and rockco پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
hahahaha پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Wwwarea end the fight now یا we will ruin your life گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
we already did پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
he already did that himself.....how can we ruin in مزید then it already is? پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 شدہ تبصرہ…
god dang dude آپ just won't give up your beating a dead subject if sandman wasnt't offended then آپ shouldn't be it wasn't your مضمون therefore shut up پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 کہا …
Here comes area see ڈیٹس اپ bar everyone prepare to hide گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
Get out moondragon01 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
we have the proof now! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
YES WE HAVE PROOF پہلے زیادہ سے سال ایک
worried
SanaliWolfofLuv کہا …
Hello? Wow Its gone quit DX Me Scared! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
Ohhhhhhh i got آپ wwwarea get rekt گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
REHUIKIN!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
ارے wwwarea are آپ crying agian گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
OH, BOOOHOOOO!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Well, REHUIKIN TO YOU!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
All this immature horseshit. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
what have آپ got now?!?! HUH?!?! HUH?!? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
HE HAS NOTHING!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
THATS RIGHT!! YOUVE GOT NOTHING!!! WHO HAS THE PROOF NOW?! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
anything wrong with it? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Rocko, آپ flip tables, I'll flip chairs!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
€_€ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolf_Tamer شدہ تبصرہ…
Seriously how do آپ flip tables? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
YES... " No taxation without representation, bitches!!!" پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
ارے little boy are آپ going to say something یا do آپ give up if not we will annoyed آپ everyday گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
JA !!! پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
what پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Hell to the neïn... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
what پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
.....i'm sad cuase i like آپ and thought of a good chance آپ would like me back D: but now it is only as دوستوں D: پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Im Sorry Hon D: I Mean i thtink ur sweet and cute but IM Sorry پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
He still fighting it been 5 months how it all started گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I guess. پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Shows u how childish he is and that he doesnt know how to let thing go پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
im glad i stopped whiteknighting for him. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
YAYAYAYAYA پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
I post the picture how it all started گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Yep پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
saw it پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Yes. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Not going to bkther to reply to area's reply to my PM, because he'll just keep ranting. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
So honestly Jett, آپ are really stupid. Because آپ don't believe in a normal debate, آپ just fucking depend on 'Who' 'Why', etc, etc.. آپ don't believe in sense یا knowledge.. According to the dictionary, your shit WAS offensive, and if آپ keep denying that, then I will safetly assume that your dumb. Some opinions are stronger than another, even your teacher کہا that they are arguable. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
get out! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
its best for everyone here if آپ leave. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
I will NEVER GIVE UP. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
ارے area I found out who started it گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
who? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Here WHAT comes? پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
There پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
get out area. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
your radical political correctness os no longer welcome here. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
its best for everyone here if آپ leave. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Get out Mojo, and moon. آپ fucking are horrible monsters. Dicks. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
*Puts spear to throat ready to stab self.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Moon Are u ok? پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
No! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
lets face it! this will never end at this point! پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
I made an article, and apparently, JCI shouldn't have a right to define what counts as "offensive" over others.. I already gave out a lot of proof, which is what آپ guys always ignore.. And now JCI gets to define what counts as "offensive" یا not? He's not me, یا anyone else. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
ارے do آپ know who started it hint it from the past پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Hey, I PMed you, Area! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
do آپ like waffles? XD( ugh, I feel rediculous saying that.) پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
He is most likely too busy reading my gigantor PM I sent him and responding to it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
GIGANTIR پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
*GIGANTOR* پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I'll look into my history box... lol, been to so many sites since the RP.. پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 کہا …
All the board to the hype train گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
sjzjznzns HYPE پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
Final coming tonight پہلے زیادہ سے سال ایک
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
یا right now woooooooo پہلے زیادہ سے سال ایک
skyrim2244 کہا …
How about everyone online just رپورٹ dancing Humphrey and wwwarea گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
WE DO EVERY دن پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
LETS SPAM HIS رپورٹ BUTTON... EVERY WWWAREA HAS ONE! پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
ALMOST ALL OF US رپورٹ HIM EVERY DAY!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
let us pray for the war to end. * stretches out paw.* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
I... don't pray... I don't believe in just one god... I believe in greek mythology. پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
*Ready to stab self with spear.* پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
moon آپ are a coward..... پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub کہا …
Area... look in your inbox. I hope آپ understand what I said.. I hope آپ have the mental capacity to; آپ haven't دکھائیں us آپ have a very deep mental capacity yet. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
wheres the ignore button? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
There is not one saddly پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
*Sadly پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 شدہ تبصرہ…
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
Ik How U feel :( /Huggles/ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
Proof that تبصرے on sanman7 is offensive:
link

According to the real-world book, those تبصرے were offensive. And JustComingIn has no right to decide what counts as "offensive" یا not over other people. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
Those 'opinion's caused someone like me to be deeply hurt, and other stuff of what that siad. So according to the knowledge that I obviously didn't make up, it's offensive. Case Closed. پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
And آپ do? I Mean God! Your actuly look this stuff up??? wow just so sad پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey شدہ تبصرہ…
What? I look it up for مزید proof. Stop being a bigot. پہلے زیادہ سے سال ایک
DancingHumphrey کہا …
And JCI, saying I must be removed, is a violation of the terms. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
Not when آپ violate every term there is... آپ are a direct violation of the terms, lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
SanaliWolfofLuv شدہ تبصرہ…
That is so true پہلے زیادہ سے سال ایک
moondragon01 کہا …
It's ww1 all over again. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
No... it's ww5... WW1, 2, 3, and 4 have already been fought. پہلے زیادہ سے سال ایک
AlphaClub شدہ تبصرہ…
His other one was most likely banned. پہلے زیادہ سے سال ایک
OmegaKing شدہ تبصرہ…
sanali your not interested in guys? so is there no hope of convinicng آپ to be my third wife? پہلے زیادہ سے سال ایک