Brucas Brucas پرستار Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the شائقین of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 8651-8700 of 116057

پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
we should just edit on the one I created already, that was a great idea^^ Whose is for that?
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Ah maybe we can go by 1000th comments, that way we only have 8. So far. lol. I think the medal thing is tough too. Ah! Just ignore me. :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
So Ill jst edit that one, but got any ideas for intro?
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Probably something like I wrote on the OTHLT.. A little intro about Brucas, and then the spot..
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
No we should definetely have the medal thing. but just the ones who wright it down there, caus I can't go aroung and find it out:P
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Okay well do you want me to make a pick for it?? :)

Hey what do you guys think?
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
OTHLT? Sry *feeling stupid here*
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
That would be great^^
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
I love twilight! i saw the movie at midnight last thursday :)
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
I comment a lot tonight! Haha. Anyway, Janni, can you put a link of the MTNWTF Game on your thread? :)
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
you move wayy to fast for me!
پہلے زیادہ سے سال ایک TSOYPRA said…
i think that the medal thing it's a really good idea...
if you need help here i am...
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Janni: One Tree Hill Lovers Thread. :D

Emily: whoa whoa I am "spoiler free" I am not watching until the 28th. :)
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
MTNWTF? *feeling mroe stupid*
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Emily: me?? No, I just comment a LOT. :D

Janni: okay I am making the pick now. :)
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
don't worry i won't talk about it
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Nem i did say it and Morgan and Katy have seen the movie three times already.
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
lol Janni you crack me up. I guess I should stop using acronyms huh. :D match the name with the face game.
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
so when is that gonna start
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Terra: wow. The movie is that great????

Emily: what do you think? From what I've seen from the clips they released (TV spots and stuff) I don't think the movie is that great.
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
yeah they say it was the best movie they ever saw i guess each to their own
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
When it is starting Nem`?
What do you guys think about this intro:

Hei all Brucas fans:D<3
The New fans: Welcome to this spot^^ We LOVE getting new fans. This spot has alot to offer we have pictures, videos, links, great articles, many forums, quizzez, polls and we have the most AMAZING LOYAL fans ever!

On this page/forum you can find links to the most visited forums, info about medal holders and info about you fellow BL fans^^


Please edit and correct my!^^
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Terra I'm trying to get more images, I only have 11 do you think we should start now?
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Not more:O Maybe we should wait a bit, do some more advertism:P
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
Nem: it was nothing like the books, so if you excpeting it to be like it then u might be let down... i liked it but there are a lot of mixed opinions
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Yeah i think you should start and just add more once they start coming in and janni that seems good start.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
ok so I have started. And please tell me what more I should put there^^
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
a link to the what's up forum! lol

Emily: Twilight books are love. I'm sure the movie is far from it. And I don't really like Rob's and Kristen's acting.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
work in progress people:P
link
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
it looks good janni, but you going to have to update the "what's up?" link a lot because we comment so much
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
That's a start Janni. :)
پہلے زیادہ سے سال ایک TSOYPRA said…
really good job janni....
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Give me the name of some forums you wanna have?(A)
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I think i'll just put the link from page 1 or smt
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
BL CLUBS - link

WHAT'S UP? - link
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
MTNWTF Game - link

And can we like.. command people to rate stuff? Haha.
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
you command people to rate the stuff interesting Nem
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Can we also include other forums like: link and link
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Terra: lol. Because I know a lot of people are trying to get their medals. I want a fanatic but I'm not trying to get one so I just wanna help. Every BL fan deserves their medal.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I like that diea Nem, I'm working for a fanatic too;D But i do't think they would like that we command:P

I'll add those links under general OTH sites?
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I am working for a high medal but i am happy i just have one for this spot and i know it takes a lot of hard work to get a fanatic medal for any spot.
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
LMAO okay maybe "command" isn't the best word, probably remind them? Haha.

Janni please do put my OTHLT! And maybe the Naley one too. :)
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Okay I came up with another idea. Maybe we can feature like one article/video/image on the thread. Per week? That would be like a first glimpse of what to expect on the Brucas spot. Haha. My mind is so working right now. :D

Okay another idea. Maybe we can put Hannah's interview too? No I think it would be better if we feature the BL FOTM, what do you think? I'm sorry Janni this rarely happens but when I focus my mind a LOT of things usually come up. :D
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Love the idea Nem^^ Shit Girl! Your mind is cooking;P So which one should be the videa, article and image?
Don't wanna sound like a brat or anything but maybe my BL video could be this week, ehmm the MRs. Scott one?(a)
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
that's a good idea
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Well I don't watch all the videos, but I do rate them all so maybe we can go random, we can go with the highest rated ones. Idk, whatever works. :)
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
sounds good i don't watch all of them either
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
I'm sorry Janni, I didn't mean to make your life hell with all my ideas. They are just suggestions though, it doesn't mean we should push through with it. I am crazy. lol. And please don't be afraid to ask for help. ;)
پہلے زیادہ سے سال ایک naley_4ever said…
i like those ideas Nem!
پہلے زیادہ سے سال ایک brattynemz said…
Thank you. :) I guess I better go now before my mind go ballistic with new ideas. :D

PS. Emily, you got 8700th comment, go you! :D [did that look like something Mary would normally type???]
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک