Brucas Brucas پرستار Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the شائقین of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 31351-31400 of 116057

پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
mine xD
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
that sounds good hopefully they will allow you to do it.
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
OH LOL I LOVE BROOKED_BY_BROOKIES!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *O
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
LOL Janni you are such a cheater XD
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
then it's Brooked_by_Brookies <3 xD
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
:DDDDD
:0)
EMMETT!
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
now accept my neofriend request!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
:0)
EMMETT!!<33
OMG! we need to find them again;D
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
lol totally
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I don't how to accept xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
angry
It doesn't wont me to active the damn site!
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
lol ummm I don't know how to accept either :)
here just go here:
link
and then press the mail button that says neofriend.
I think that might work :)
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
LOL Janni you have to check your email and click the link!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I accepted you hun;D
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I did;D but.. i think i got:/
It's all new!:/

They have really good games there:P + i once built a house xP
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
YOU BUILT A HOUSE?!
AWESOME!
And yay you accepted me XD
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
YEY xD
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Hey Alice did you sign up yet if you were allowed
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
yup I did I posted a comment on your profile XD
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
just saw it
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
ayone here
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Hey Hannah
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
hey hun.. whats new?
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
hahahaha
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
kljlkjlkjlk
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
nothing much just a little board.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
are you serious! 15hrs! yall suck sooooooooooooooooo much..
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
that is a long time for us.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
very long time!
is everyone on chat?
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
jkfhdsalfjdlsjflkdsajf dsa
DEAD!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
let me!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
take you down
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
cause im going too
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
i don't think they are now and your probation is lifted.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
STRAWBERRY FIELDS!

STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33
STRAYBERRY FIELDS FOREVER<33

p.s this tis not cheating! if it was cheating i would break it up into more comments!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
that is soooooooo cheap everytime i come on everyone leaves!
and when im off probation they're still gone!
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
true
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
^thank you:)
me soooooooo bored!
i haven't been on much cause my comp is acting really slow! but im on my other one now:]]
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
i know all about that but i have to go do some things i will be back later
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
kkk.. i have to go in like 5mins anyways
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
where the hell is everyone?
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
Will you peeps PLLEEEASSEE rate my stuff at the slumdog millionaire spot?
link
The videos and the article plleeassee XD
I'm still posting there lol
I need a die-hard!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
yes i will:]]]
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
YAYY!!! Thanks Hannah :)
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
lol im done.. need anything else rated?
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
me soo soo soo soo soo bored
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
me soo soo soo soo soo bored
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
me soo soo soo soo soo bored
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
me soo soo soo soo soo bored