Brucas Brucas پرستار Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the شائقین of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 33701-33750 of 116057

پہلے زیادہ سے سال ایک irene_p said…
yeah i 've heard !!! sounds awesome xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
پہلے زیادہ سے سال ایک irene_p said…
hahaha... cheating though :P
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
well it's me xP
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
irene your icon is gourgus
پہلے زیادہ سے سال ایک irene_p said…
smile
thanks hun <333 yours too !!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Dawn i want you to join the marathon^^ (a)<33
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
im doing the icon thing but i really dont have time to watch the episodes
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
kiss
gtg...

BYE BYE^^
LY<33
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I will try and do the Marathon and will do the icon thing for sure
پہلے زیادہ سے سال ایک irene_p said…
kiss
BB <333 kisses
پہلے زیادہ سے سال ایک TSOYPRA said…
sick
hey any one here?
پہلے زیادہ سے سال ایک TSOYPRA said…
i got my die hard blair chuck medal...........
yea..something good happent today...
پہلے زیادہ سے سال ایک Broody_4_Cheery said…
congrads vicky!

so just a quick drop in to say hi and bye! *yawn*
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
just trying the image thing
 just trying the image thing
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
OMFGGG HOW DID YOU DO THAT TERRA?
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
YAYY!
 YAYY!
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
i know so great i had to add a great Brucas image to break it in
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
i knowww! I'M LOOOVING IT<33
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
it is gonna be so much fun now that we can have images and videos on here
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
heart
<33
This song has been in my head alll day so I just typed in the song title and added Brucas behind it but ahh LOVE <3
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
cool
there are so many great vids to this song Molly<33 LOVE IT TOO!
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
I think this is the first BL icon I ever saved!!!
 I think this is the first BL شبیہ I ever saved!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
thats a good one
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
new features!
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Eyesexage!?
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
JANNNI :P
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
lol xD
EYESEXAGE ** <3 *0
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Molly<33
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
LMAOO JANNI!
 LMAOO JANNI!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
LMFAO!!!!!!
AWESOME<3333

check it out! check it out;D
link
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
cool
AWWW YOU POSTED IT? YAY! YAYY!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
sry about the fact that it isn't so many images, but i don't know thow tu out images in the text :p
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Yay FOTM!
 Yay FOTM!
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
heart
Lol...it doesn't matter.
I think it's perfect just the way it is<33
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
thank hun<33
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
heart
"I wanted you to FIGHT for me!"
i'm watcing the episode <33
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
what's that Pucas icon Molly? LMAO.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
are there any other new features?
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
DON'T THINK SO!
OMG
THIS IMAGE THINGY'S GETTING ADDICTIVE<33
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
 DON'T THINK SO! OMG THIS IMAGE THINGY'S GETTING ADDICTIVE<33
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
I just looove her face!!
She should make it all the time at him :D
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
mischievous
LMAO.
True.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
heart
I was considerung adding that icon on the articel Mary! that one is just LOVE<33
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
*laughing*
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
*laughing*
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
*feeling stupid*
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…

پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Ooh I didn`t lose it yet :)
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
i don' think that it is a god idea that we good this add an image, and embed a video xD
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Shiiiit