Brucas Brucas پرستار Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the شائقین of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 36251-36300 of 116057

پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
i used to think that he was hot,.. but not anymore, now he is just good looking.. but he lookd damn good on that picture^^
i guess I'm over him
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
know i meant i wont get clothes in a big size coz i dont wanna be seen as fat lol im not fat but im def not thin lol
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
EYESEXAGE<33
 EYESEXAGE<33
پہلے زیادہ سے سال ایک jennifer_02 said…
lol Janni fnally someone agrees tht pic is hot
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
who is it i didnt look
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
It's Zac EFron
پہلے زیادہ سے سال ایک jennifer_02 said…
a hot picture of him
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
orite hes ok looking but i dont really like him
پہلے زیادہ سے سال ایک jennifer_02 said…
i g2g 90210 is on cya later girls

byexxx
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
kiss
Bye Bye hun<33
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
cya jen

xxx
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
bye Jen
پہلے زیادہ سے سال ایک 1treehillfan said…
-random hugs-
God I'm bored.
And hungry.
And crap I have to go.
BBL.
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
bye alice

xxx
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Bye Bye<3
*hugging you too*
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
bye Alice
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Terra will you teach be something on photoshop? hot to change layers so it will another colour on the icon?
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
janni do you mean like mine with the white layer bit?
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Yay have dawn do it i haven't figured out layers yet i just do shadow and highlights for mine.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
huh? i don't know :P
just changing the layer or smt so it will have another colour or change the colour or smt.. i'm so stupid
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
lOL! I know nothing xD
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
can you not just use hue and saturation? or the lasso tool
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Janni you are not it is hard to figure it out
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
well i don't know hoe to use hue saturaion... but i know the lasso tool, but don't know hoe too chose the colur besides the one shtta re there already =/
I'm so LOST... just forget it hun^^
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
mine?
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
do you mean this sorta thing?
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
LOL! EYESEXAGE ** <3 *0
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
no xD
well i
m not sure what i mean xP

Maybe like this:
link

I know that it is being way too much OPTIMISTIC xD
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
hmmm janni dont know how to do that could you just not make a new layer annd a colour that you like and set it to what it says
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
ehm.. I dont know how to amke a new layer 2. i don't how to set colours xD
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
new layer is at the bottem the one next to the little bin symbol
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
im gonna try and have a go at her instructions coz they make no sense to me lol
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
i kinda know how to do it but i haven't tried it and i don't want until i see the tutorials
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
but i don't know what to do later xD
Just forget it hun.. I'll try another time when I'm no this tired^^

but thank for helping me <33
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Will you try to explain it to me if you understand it? another time i mean?
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
i will once i figured that out my self
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
im lost now lol
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
ive got the layer but but the automatic colour adjustmants got me where the hell is that at?
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Thank you hun;D<33
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
You teh explain to me another time Dawn.. and I'll remember xD

But i have to go now LOVELIS!
Bye Bye<33 And good luck with it;D
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
the automatic ones i don't think i use those it is confusing sometimes
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
bye hun im gonna ask S she will know
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
yeah she will
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
ok here is the original photo (its me so i apologize)
 ok here is the original تصویر (its me so i apologize)
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
and this is the one after the layers and stuff i think i did it abit to bright
 and this is the one after the layers and stuff i think i did it abit to bright
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
you can tell its changed
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Yeah you say see the brightness that was added to it once you added a layer
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
yeh you can def tell im trying another one now
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
Ok
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
hey anyone here