Brucas Brucas پرستار Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the شائقین of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 40151-40200 of 116057

پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
i have one under my bed
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
she was a lesbian good for her!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
i polish them before i go to sleep
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
TO MYRA?
But why? Did they fight over Pucas's baby name?
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
what a lesbian?
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
and if someone trys to betray me they will pay
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
no because kristine said shit about myra and he told her
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
lol babe!

and Hannah! go you and your knife collection! xD
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
oh knife collection not lesbian lol
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
oh the drama
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Oh yeah I remember all that Angie was awesome back then
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
angelic
GEEZ!
What a complete freak.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
eyesexage
 eyesexage
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
i have a purple miniture knife
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
blush
These are...BRATZ? WTH?
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
ah wait..no..it's Diva stars..lol!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
i really lvoe to pet it
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
what the hell do you do in your spare time hannah? xP
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I HATE SNOW
پہلے زیادہ سے سال ایک livelovelaugh said…
mary have u messaaged me yet? i only know 2 scenes ahhhh i dunno a third one lol
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
Hannah you are insaaane
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
SOCCER<333
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
Umm...i'm not sure if she's capable of responding to this question.
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I HATE snow tooo!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
DIVA STARS!!!!!!!!! GET IT RIGHT!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I DONT PLAY WITH BRATZ!
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
is it snowing there?
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
EWWWWW
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Your favorite european soccer teeam?
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
rainy
I hate sun!
I got so much sunburn I am purple and it hurts to move!!
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
cool
BRATZ are COOLER.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
NO ITS NOT SNOWING ITS SUNNY:)
پہلے زیادہ سے سال ایک Cas_Cat_2 said…
heart
Okay, i have to get going do some homework!

LOVE YOU ALL! <333
 Okay, i have to get going do some homework! LOVE آپ ALL! <333
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
EYESEXAGE
 EYESEXAGE
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
Brucas is way COLLLER! xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
ByeBye Loooser<33
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
barbie is awesome!
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
bb Cat.
 bb Cat.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
link
diva game!
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
Barbie is a BITCH..she is such a WITCH! LOL!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
i
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
lol BABE! xD
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
LY CAT!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
like glue
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
BL<33
Damn right baby. Noone compares to BL.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
play the game its so fun!


eww you like bratz


barbie is classic!
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
play the diva game
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
GLUE? huh?
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
babe, we need to come up with a name for hannah ;D
پہلے زیادہ سے سال ایک sophialover said…
poor Hannah...