Brucas Time Game :]

brucas4ever posted on Dec 07, 2009 at 02:27AM
So Ghost added this on the Pinja spot, but i stole it and changed up some of the names
so now basically credit Ghost/Kristine for this:)

You gonna look your computer’s clock and check out the time. And then you gonna make a sentence with the options below.

Identify the hour in the computer's clock :

1h AM/PM → I punched
2h AM/PM → I dated
3h AM/PM → I called
4h AM/PM → I made love with
5h AM/PM → I seduced
6h AM/PM → I killed
7h AM/PM → I kicked
8h AM/PM → I slammed a red door in_ face
9h AM/PM → I cherished
10h AM/PM → I danced with
11h AM/PM → I slept with
12h AM/PM → I kissed

Identify the minutes on the computer's clock:

1 or 31 min → Cat
02 or 32 min → Gangstah
03 or 33 min → Hannah
04 or 34 min → Mary
05 or 35 min → Dawn
06 or 36 min → Mickei
07 or 37 min → Mon
08 or 38 min → Nem
09 or 39 min → Krissy
10 or 40 min → Sarah
11 or 41 min → Alice
12 or 42 min → Leyla
13 or 43 min → Molly
14 or 44 min → Terra
15 or 45 min → Nate
16 or 46 min → Jelena
17 or 47 min → Holly
18 or 48 min → Kelsie
19 or 49 min → Bella
20 or 50 min → Sue Sylvester
21 or 51 min → Noah 'Puck' Puckerman
22 or 52 min → Brooke Davis
23 or 53 min → Chuck Bass
24 or 54 min → Lucas Scott
25 or 55 min → Purple Monkey
26 or 56 min → Nathan Scott
27 or 57 min → Mark Schwahn
28 or 58 min → Your Mom
29 or 59 min → Hannah's Mango
30 or 00 min → Seyton

Identify you Shirt’s Color :

White → because I'm in love
Black → because I was drunk
Pink → because the purple monkey told me to.
Red → because the voices told me to do
Blue → because I cant control myself
Green → because I hate myself
Purple → because I'm depressed
Gray → because I wanted to
Yellow → because someone offered me $1.000.000
Orange → because I hate Him/Her/It
Other → because I'm on crack
shirtless → because he/she/it was hot
last edited on Feb 11, 2010 at 09:23AM

Brucas 120 جوابات

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 120

پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I slammed a red door in Mark Schwahn's face because i wanted to!

FUCK YES
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
I punched Peyton Sawyer =]
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
no what time is it there?
پہلے زیادہ سے سال ایک mollyx365 said…
I cherished Nem because I wanted to.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
well when i wrote it, it was 1.30?
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
omg im confused =[
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
I danced with Nathan Scott because I'm in love.

10-I danced with
56-Nathan Scott
White-because I'm in love.

That's 10:56 and I'm wearing white.
Did you get it, Mon? Just look for the equivalents. You're missing the color of your shirt you're wearing now.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I GETTT IT LOL

TY =D
Lets try this again lol

i dated chris kellar because i was drunk

LOL THIS IS FUN X]
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
Ooh...

11:02 and still wearing white.

I slept with Gangstah because I'm in love.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
ROFL

I DATED MON BECAUSE I WAS DRUNK!!

still wearing black t-shirt x]
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
I slept with Jelena because I'm in love

In my white school uniform still. Gotta wait another hour so I could stop sleeping around with people...especially when I don't even know them!! XD
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
i dated my self ? and im just wearing a random black top, i think i shuld change or something lol

im gonan wait a bit to do the next one LOL
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
wink
YES!

I slept with Sue Sylvester because I'm love!

Just waited until I got to 20! I love that motherfucking bitch! <3

Okay, enough...I have to stop amusing myself. I suck :P
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
Mon, don't blame yourself for dating yourself. You were drunk after all, LMAO!
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
LOLOL so true eka sooo true.
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
cool
Shit. 11:24

I slept with Lucas Scott because I'm in love

Now that's something Brooke will say! <3 I'm gonna keep coming back to this game just for the LOLs!
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
big smile
And last:

I slept with Purple Monkey because I'm in love

Okay...I'm gonna repress that image in my head. XD LMAO!
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
lol EKAA U SLEPT WITH A PURPLE MONKEY hehe.


I called noah"puck"puckerman because i was drunk

FUCK I WANNA FK NOAH PUCKERMAN!!
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
I danced with Kelsie because i cant control myself

LOL

پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
I punched Mon because i hate myseld

13:07 and i am wearing a green t-shirt;D

GREAT GAME!
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
WTF JANNI LOL

11.08 and i am still wearing blue

I slept with Nem cause i cant control myself

NEM UR TOO FKING AWESOME!! LOL
پہلے زیادہ سے سال ایک Broody_4_Cheery said…
i slammed a door in brooke davis' face because i can't control myself.
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
11.34 and im wearing a purple top --- i changed LOL

I slept with mary because i'm depressed
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
10:41, in a red shirt.
I danced with Alice because the voices told me to

That was the most random thing ever.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک Brucas4OTH said…
I made love with Lucas Scott because I can`t control myself. xD

Sounds just about right :P
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
2.56

I dated nathan scott because im depressed

THIS IS WACK!! i should be fucking happy lol
پہلے زیادہ سے سال ایک Brucas4OTH said…
17:00 and still wearing blue...

I seduced Seyton because I can't control myself.

Aahahahhahaha. This game is the bomb xD
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
ewww seyton! lol

OKAY BRB IM CHANGGINGG!!
پہلے زیادہ سے سال ایک Janni said…
17:38 and still wearing green

I seduced Nem because I hate myself

LMFAO!
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I danced with Sue Sylvester because I hate myself
پہلے زیادہ سے سال ایک irene_p said…
I danced with Nathan Scott because the voices told me to do !!!! LOL
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I kissed Hannah because someone offered me $1.000.000
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I dated Mark Schwahn because I cant control myself

death
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I punched Jelena because someone offered me $1.000.000
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I called Noah 'Puck' Puckerman because I cant control myself
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
mischievous
I punched Gangstah because I hate myself
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
10.30 wearing purple again

i danced with seyton because i was depressed im sure i was drunk not high :P
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک eka-chan said…
I slept with Chris Keller because the voices told me to

Why is it always 11 whenever I get here in the game? Am I doomed to sleep around in the Time Game or what?
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
ROFL I think you are doomed, your gettin around arnt ya!! :P

I called nate because im depressed
پہلے زیادہ سے سال ایک xoheartinohioxo said…
11:24pm - blue shirt.

I slept with Lucas Scott because I can't control myself.
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I danced with Mary because i was drunk

lol 10:34pm

and black shirt
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
mischievous
I cherished Alice because the voices told me to

oh wow
پہلے زیادہ سے سال ایک brucas4ever said…
I slept with the purple monkey because i was drunk!

lmfao!
11:55
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I danced with Seyton because the voices told me to
پہلے زیادہ سے سال ایک Broody_4_Cheery said…
i called the purple monkey because it was hot.

at least i didnt do the nasty with it, ew tigger.
پہلے زیادہ سے سال ایک dermer4ever said…
I slept with Mickei because the voices told me to

oh wow that is better than dancing with Seyton
پہلے زیادہ سے سال ایک Broody_4_Cheery said…
didnt think you were too bad either ;)
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
i killed brooke davis because im depressed WOW THATS DEPRESSING =[
پہلے زیادہ سے سال ایک Broody_4_Cheery said…
i made love with kelsie because i can't control myself.

um, jail bait much.
پہلے زیادہ سے سال ایک monLOVEbrucas said…
^^ MICKEY THE COPS ARE COMMING AFFTER U SOON!!

8.49 still purple

I slammed a red door in Bellas face because im depressed