Damon & Elena damon & elena شائقین فورم chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM
save

Damon & Elena 14056 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 13151-13200 of 14056

پہلے زیادہ سے سال ایک maryam1311 said…
poor damon , they have to stop hurting him,
yay! i love chair,
oh oky have fan♥
bye♥
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
oky have fun Julia:*

I guess we are all CB fans here as well:))
پہلے زیادہ سے سال ایک maryam1311 said…
smile
what do you think of Dair?
پہلے زیادہ سے سال ایک cintia_cs said…
Just passing by to say hey!! :)
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
smile
Hey
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
Cintia:)) we meet once again on the DE spot lol:))

@maryam-I don't like them but I don't hate them either...you?
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
smile
hey Laura
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
Hi fatemeh ...nice seeing you again:))
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
smile
how are u?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
I'm great...happy spring finally arrived :)) missing my tv shows though...hate this hiatus
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
crying
same here i miss TVD:(
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
What other shows do you watch? are those to o hiatus?
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
big smile
i watch hellcats/nikita/GG/90210 and u?
no not rlly
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
from that list only Nikita..and love it btw...hope it gets a 2nd season

Gossip Girl
House MD
The Good Wife
Pretty Little Liars
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
smile
i watch OTH to i forget that one

who do u ship in nikita?
پہلے زیادہ سے سال ایک tvdlover said…
kiss
Sorry Laura i have to go
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
I watched both oth and 90210 but quite

I love Mikita...just love them...so happy they are finally gonna happen
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
kiss
oky bye hun:*
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Anyone still here?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
Me:)) like always

how was it?
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
wink
Hhahaha heey !

It was... boring LOL But I managed to scape.
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
kiss
Glad you made it alive lol :)) i know how these things are...

glad to have you back
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Yeah, they suck so hard.

So did you watch the PLL finale?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
Yeah i did....it was amazing ...so much action:))

but i'm kinda sad for how things were left between Aria and Ezra

Happy Caleb is coming back....
I don't think Ian is dead...

can't wait for season 2
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Yeah... It's sad they broke up... but they getting on my nerves... They were starting to get boring! Maybe things will get better now!

Caleb my bb.

You don't?? I think A took his body...
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
The eternal question...who is A?I guess that could also be, and the reason was meat to embaress the girls..who knows:))

i really feared for Spencer's life when i saw Ian in the Church.
and we saw Noel there...more drama to come:)) it really ended well...wanting to see more
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
I was so happy that Spencer didn't die!! Can't wait for season 2!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
kiss
Jules i have to crash ....so late here

Night hun:*
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Bye Lau!!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
anyone?
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
smile
I'm here!
پہلے زیادہ سے سال ایک EllaEnchanted said…
Me too :)
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
Hey girls...long time

what are you up to? Stalking the DE spot?
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
big smile
Hi! I'm watching the Vampire Diaries the episode 11 of season 1 and what about you?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
re-watching the "Who will Blair choose?" promo from Gossip Girl and spending time on fanpop:))

Great choice...a lot of Delena there:)
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
smile
It's my second favourite episode of season 1 with Delena scenes after the Miss Mystic Falls!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
:)) I know...my favorite is also Miss Mystic Falls...2nd would be "Children of the Damend "
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
Great episode too! Which is your favourites episodes of season 2 with Delena scenes?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
I would have to say Rose right? but I also love "The Return"I'm a sucker for the angst
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
Rose it's the best episode and also the return! I love the scene when Damon and Elena were in the hospital and he was talking about their kiss! In the episode Rose I was really surprised...!:)))
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
Damon's confession came as a shock...I remember that I was waiting to get home to see it , didn't hurry or anything because i never thought something major is going to happen let alone an epic DE scene...I've learned my lesson lol
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
Haha! The second favourite episode it's going to be «The Last Dance»! When I saw the stills of the episode I couldn't believe it! I'm so excited!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
wink
It's airing soon, can't wait to see it...It's gonna be amazing
Expect a lot of DE these last season episodes:O
پہلے زیادہ سے سال ایک elina1996 said…
wink
So I got to go! It was nice to talk to you!!! Bye!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
kiss
ok bye
پہلے زیادہ سے سال ایک EllaEnchanted said…
Hey Lau you still here?
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Anyone?
پہلے زیادہ سے سال ایک BONES45 said…
y do u guys start chating so late at night? it's 1 am.i'm going to sleep
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
Julia!!!omg finally your online
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Haha you're time zone must be different then. It's 6:45 for me.