Damon & Elena damon & elena شائقین فورم chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 4651-4700 of 14056

پہلے زیادہ سے سال ایک jendelena said…
Come on England...........lol Katie wait I thought you liked football, what do you mean by it bores you lmaooo...........football is not boring, just look for all the hot players and keep your eye on them lmaoooo
پہلے زیادہ سے سال ایک katie15 said…
laugh
It stresses me out lol...it's one ALL!! :O I am so annoyed lol!
پہلے زیادہ سے سال ایک jendelena said…
surprise
lmaoo wow ok my I'm quite impressed more like shocked lmaoo wow US and England draw......what is the world coming too lol but as a US citizen yayyy didn't expect it, but the English side of me is saying WTF lmaoooooooo................anyway wats going on in Delena world any news, spoilers anything Delena goodness lolll
پہلے زیادہ سے سال ایک xIXIxRSBxIXIx said…
Hello, girls!
Hows everyone?
پہلے زیادہ سے سال ایک Sunbathe said…
Good, how are you Resha? :)
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
smile
Heyy anyone on?
پہلے زیادہ سے سال ایک lailalove said…
mischievous
me me
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
big smile
Hey Laila, how are you?
پہلے زیادہ سے سال ایک lailalove said…
mischievous
i'm good thx & u
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Fine
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
hi is anyone here?
پہلے زیادہ سے سال ایک epicdelena4ever said…
hey! im here!
پہلے زیادہ سے سال ایک xIXIxRSBxIXIx said…
HELLOOOO!
پہلے زیادہ سے سال ایک xIXIxRSBxIXIx said…
How are you lot?
پہلے زیادہ سے سال ایک epicdelena4ever said…
hey resha! good today is my b-day!
پہلے زیادہ سے سال ایک xIXIxRSBxIXIx said…
HAPPY BIRTHDAY!!!
So you're 18?
Do you have any plans for the day?
پہلے زیادہ سے سال ایک jendelena said…
Happy Birthday klea hope your enjoying your day.........your one year younger than me now hahahaaaaa
پہلے زیادہ سے سال ایک lailalove said…
mischievous
i made u a pic hunn HaPpY B!rThDaY hunnnnn
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
cake
wow yeah Happy Birthday Klea!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک xIXIxRSBxIXIx said…
cake
Happy happy birthday,
when all your dreams come true,
I hope you like this poem,
I made it just for you!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک lailalove said…
cake
u made poeams that amazinggggggggg & happy b-day agien hun
پہلے زیادہ سے سال ایک epicdelena4ever said…
aww thanx guys!..and i;m turing 17 to whoever asked
lol!
پہلے زیادہ سے سال ایک kezziebbe said…
i love delena i lovw the vampire diaries i watch it every week with no fail but i fell in love with them both as soon as their secret love expanded xxxxxxxx
پہلے زیادہ سے سال ایک shankii said…
All the names again Lai

« ѕєℓєиє ¤ ѕнαикιι
« ℓαιℓα ‹єℓℓα› ¤ ℓαιℓαℓσvє
« ℓαuяα ¤ ℓαuяιк2007
« αѕн ¤ вяu¢αs_иαℓєч101
« кαтє ¤ кαтιє15
« тιиα ¤ тιиα-кιѕѕ
« ¢нячsσ ¤ _¢нячsσ_
« Fαвισℓα ¤ fαвισℓα070
« αgαтα ¤ вєяяч18
« мαg∂αℓєиα ¤ мα∂єℓαчиα
« мєℓσ∂ч ¤ ∂єℓєиα_∂ιαяιєѕ
« ραιgє ¤ sρuffч∂єℓєиα
« נuℓια ¤ тєαм∂αмσи33
« ¢ιитια ¤ ¢ιитια_¢s
« sαяα ¤ ∂єαиαи∂∂αмσи
« ¢няιsтιиα ¤ ¢нαιявu¢к12
« кℓєα ¤ єρι¢∂єℓєиα4єvєя
« яєsнα ¤ xιxιxяsвxιxιx
« иι¢σℓє ¤ suивαтнє
« v ¤ vv16
« αиgι ¤ αиgιιι7
« ℓєια ¤ нσтsтuииєя
پہلے زیادہ سے سال ایک jendelena said…
laugh
Don't forget me lol you can add me to the lost my name is Jen lolll
پہلے زیادہ سے سال ایک lailalove said…
mischievous
add her sel
پہلے زیادہ سے سال ایک shankii said…
Here =)

« נєи ¤ נєи∂єℓєиα
پہلے زیادہ سے سال ایک iceprincess7492 said…
hey can u add me to the list as well??? i'd love to stick around and chat seeing as i missed out last night... but its college day tomorrow so i guess i'll be back here some other time, hopefully soon!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک shankii said…
=D!

« αиנαℓι ¤ ι¢єρяιи¢єss7492
پہلے زیادہ سے سال ایک jendelena said…
Yay am added lol.........I'm such a hige Delena fan if you only knew.....my love for Delena started from the books and it transferred onto the show which made me love them even more........I have no doubt in my mind they are meant to be and I will always ship Damon and Elena........no other options nadda nil nought lmaooo
پہلے زیادہ سے سال ایک SUPERGRL said…
Ohh can you add me too? :) I'm Kimmy or Kim is fine.
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
what are you up to?
پہلے زیادہ سے سال ایک shankii said…
big smile
Here x)!

« кιммч ¤ suρєяgяℓ

Hello Lau =D!
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
hi how are you
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
how did you come up with this writing:)) i can't understand a word of it lol
پہلے زیادہ سے سال ایک shankii said…
Hi, now I'm fine hehe and you?
I found them in google :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
smile
Hey guys! How you all doing?
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
wats up guys! my sister made me watch pretty little liars last night. Human torture! i much rather have been watching prison break lol!
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
Really? Is it bad? What's it about?
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
it was just these bratty girls who's friend went missing. a bunch of bad but pretty actresses who have such "big bad secrets" but really they dont. they are pathetic secrets. and the love interests happen in two seconds and i hate all of them and there is no suspense and they are all annoying and i hate the show!
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
i like pretty little liars:))) and gonna keep watching
پہلے زیادہ سے سال ایک Marirocks12 said…
Hey, does anyone here knows how to do a banner??
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
have u read the books lau?
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
idk maybe it was just the first episode or maybe b/c im getting too old for this stuff but i didnt really like the first episode.
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
nope didn't read the books....maybe sometime in the future



Marirocks12-no, sorry
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
i admit that i also had higher expectations but it was ok made for an interesting start.....
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
oh sorry i was watching my nephew but while it has an interesting plot, the actresses arent any good. well not every show is for me. and doesnt it seem like every show is based on books nowadays?
پہلے زیادہ سے سال ایک laurik2007 said…
big smile
yeah each have their own taste....i have to go now....bye Sara
پہلے زیادہ سے سال ایک Teamdamon33 said…
kiss
Bye Lau!
پہلے زیادہ سے سال ایک DeanandDamon said…
okay bye!