Damon & Elena Wall

·991-1000 کے 19562 دکھانے اندراج دیوار

damonelenakat کہا …
and the way they looked at each other after the kiss...so much love in their eyes گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
Ok, am I the only one who cannot stop smiling??? I have literally been smiling non stop for the last 40 minutes. HOLY FRIKIN FLAMPIN FLYIN DOODLES I'M HAPPY. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
saraochoa شدہ تبصرہ…
your not the only one پہلے زیادہ سے سال ایک
Teamdamon33 کہا …
Oh my shipper heart... I am DEAD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laurik2007 شدہ تبصرہ…
*follows* پہلے زیادہ سے سال ایک
RachaelF8 کہا …
*happy dancing* they kissed! I dont what else to say other than that. I am so estatic and still recovering from the mini دل attack i had! Not even the aters can kill this buzz because OUR SHIP HAS SAILED! *continuing happy dance* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
still watching the kiss scene over and over...did u see when damon walked away, elena was still swallowing and her hand that was holding his hand was still up as if she didn't believe یا realise it was over...it s like a dream and someone wake u up quickly lol watch it again and see...i love it
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
lipglosssexy کہا …
Has anyone else noticed that since Nian are a couple now (YAY) That the Delena kissing scenes to come (which we know they will) that they will be مزید passionate? We Hope!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
Yes, That would be ten time مزید amazing. Real chemistry! پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
It had better chemestry tonight. I can't wait when they are a real couple. Now that the kiss is out of the way, its time for either a سیکنڈ kiss یا the relationship. پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
I HOPE SO! <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
when damon was going back to elena, she knew he was going to kiss her and she went for it...and he stopped the kiss and she wanted more!!! well done damon , he teased her and left her گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
^lol پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
elena didn't realise what just hit her پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
But who would :P پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
The باورچی خانے, باورچی خانہ scene I thought was great too! Tonight had many great DE scenes! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
3kicks شدہ تبصرہ…
It was a great episode for Delena <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
vampiregirl92 شدہ تبصرہ…
I thought so too! i liked the "Not your most attractive face," scene. پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv شدہ تبصرہ…
i also liked that damon stepped in front of klaus to protect elena like he did with elijah. then klaus laughed like "this fool will die 4 this girl, that's so sweet" sarcastic laugh. loved it!! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
traceypharm کہا …
Words to the song during Delena's first true kiss. "One door swinging open, one door swinging closed." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
vampiregirl92 شدہ تبصرہ…
Yes! It's closeing on Stefan! Finally,lol. Although he is مزید fun now. oh well. پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
<3 Perfection! پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
ian tweeted elena and damon are TT
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
chelle11 شدہ تبصرہ…
I love ian! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
He's amazing!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
guys please whoever is on twitter must go there and talk abt the kiss it has to be trending all night...JP is waiting for our reaction come on گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
DelenaFan93 کہا …
Omg that kiss was AMAZING!!!! I watched it over to see how epic that was! Delena forever!!! Now the سوال is...is Elena guilty of the kiss??? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
chelle11 شدہ تبصرہ…
she did not look guilty to me. She told Klaus, he doesn't want me anymore. Its Damon that has to deal with it. پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
I think she has learned Stefan is gone... So maybe - but doubtful پہلے زیادہ سے سال ایک
vampiregirl92 شدہ تبصرہ…
I agree. she's realized Stefan is never going to be the same person again, and she's washing her hands of him. As much as she can, at least. پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
vampiregirl92 کہا …
OMG!!!! I can't stop smileing!!! It's about time!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
1/05/2012 is a تاریخ we DE shippers can remember! Their first kiss <3 Never forget! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
First real kiss :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
Who can forget something like that? It's still replaying in my mind. پہلے زیادہ سے سال ایک
rosyn_cullen شدہ تبصرہ…
I know!! I'll never forget the تاریخ of when they finally kissed! ♥ I think I'm still in shock پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
just saw the kiss ommmmmmmmmmmmmg and elena is completely lost now lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
lipglosssexy کہا …
Does anyone else keep searching the ویڈیوز and the internet to see that breathtaking kiss again? I am going crazy totally worth staying uo for!!! i will watch that scene over and over ad over again!!! :):):) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
Yes, I am!! haha پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
EVERYTHING FOR MY FAMILY! پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
amazing پہلے زیادہ سے سال ایک
saraochoa کہا …
AHHHHHH!!!!!!!!!! i can't stop smiling and screaming with joy my mom is like whats wrong with you. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
Me too!! I am smiling & giggling. My brothers think i'm nuts! haha پہلے زیادہ سے سال ایک
saraochoa شدہ تبصرہ…
haha پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
I loved how genuine & caring Damon was this episode! It shows آپ how much he loves Elena! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
Exactly. I was thinking the kiss was not going to happen but when it did I couldn't help but keep smiling. Oh and that first real kiss was so much better than Stelena's first kiss. The way Damon held her and the way she held him made me almost fall off my chair. It was filled with passion and lust that Elena was breathless just as me. پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
STEFIdi کہا …
I WILL GO DOWN WITH THIS SHIP AND I DON'T CARE!!!!!!!!!!!!!!!WE ARE ENDGAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
YES WE ARE DELENA FOEREVER!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
vampiregirl92 شدہ تبصرہ…
Amen sister! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena_Fan کہا …
Not only that but Elena kissed back!!! She did not pull away. Thank god!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I am jumping up and down right now and my mom is getting so annoyed but I don't care! I feel like a four سال old. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
آپ know what is funny, the way she was holding his hands made me think of The Return. I thought she was about to push him away, but no, she wanted it :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
I think I'm still dead, that my face is frozen with excitment. پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
yes i agree with layna me too the way she held his hand was دکھانا that she wanted maybe to resist but couldn't and i loved it because it made it an original kiss پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
buffyl0v3r44 کہا …
I CAN'T BREATTTHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! THEYYYY FINNNALLLLYYY KISSSEEDDDD!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mariatsaltaki7 کہا …
!!!!!!!!!!!!! WHAT DID I SAW??????? WOW!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!!!! I CAN'T BELIEVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
rosyn_cullen کہا …
I'm officialy dead. In heaven to be exact. :D!! ♥ I haven't smile this much in a long time!!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena_Fan شدہ تبصرہ…
Am I still alive after that kiss? No. پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
OMG. I am going crazy! پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOLY CRAP YES!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena_Fan شدہ تبصرہ…
Finally. پہلے زیادہ سے سال ایک
3kicks کہا …
Words can't even explain how happy I am.. <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
AYAYAYAYA <3 I AM SO HAPPY!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
serenate_lover کہا …
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGGGG گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ianrocks شدہ تبصرہ…
Everything I dreamt up. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alt_Girl38 کہا …
OMG OMG OMG YAY!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ianrocks شدہ تبصرہ…
That kiss is going as my backround, wallpaper, and anything I can think of. پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy کہا …
a kiss!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shirley_w شدہ تبصرہ…
YEAH!!! I saw it!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
This was the best!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Ianrocks شدہ تبصرہ…
I think I am also dead پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
FightingDestiny کہا …
Can't Stop Smiling!! <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ianrocks شدہ تبصرہ…
My دل can't stop beating. پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
Right!! Just made my week!! پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
Me either :D پہلے زیادہ سے سال ایک
angelic
Delenarocs کہا …
I think I am dead. I can't feel my pulse. I think that scene is going to have a million گیا پڑھا مرتبہ just سے طرف کی me. I still think I'm dead. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
FightingDestiny شدہ تبصرہ…
Best Ever! پہلے زیادہ سے سال ایک
Ianrocks شدہ تبصرہ…
I'm hoarse right now from screaming so much!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena_Fan شدہ تبصرہ…
Elena kissed back! پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena کہا …
OMG IT HAPPENED!!!!! I screamed that my throat hurts!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tina-kiss شدہ تبصرہ…
ASDGHJKLL;KSJDKD پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
I can't fill my pulse. پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
^lol @ianrocks پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
chelle11 کہا …
WTF I just had a deja vu when Elena slapped Stefan. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
looool i swear i was typing the same thing then deleted it cos some ppl might say am ranting...but yea WTTTFFFF پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
i don't want the writers to do a lamer version of DE with SE, the slap is meant to be and remain DE thing...but i do think the bad stefan is so much مزید interesting and hot پہلے زیادہ سے سال ایک
chelle11 شدہ تبصرہ…
They wont, it looks like everyone beat the crap out of Stefan. I dont think the.writers are.gonna take the same direction. پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
WTF am watching on justin and suddenly on DE scene it froze !!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
chelle11 شدہ تبصرہ…
Its a conspiracy! Lol elena seems to be doing ok. Lol it was a cute flirty scene. پہلے زیادہ سے سال ایک
355Delena شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
355Delena شدہ تبصرہ…
watch it here... پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
actually it was back and the moderator rewinded the scene, it was sooo cute....btw am loving the drunk funny sexy damon...and klaus/damon interaction can't get any better پہلے زیادہ سے سال ایک
xoxoGG115 کہا …
IT's ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN finally<3!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
lipglosssexy کہا …
hope for some GREAT Delena scenes!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
rosyn_cullen کہا …
Ten minutes!! I have never been this exited to see and episode :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
Same here :) پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
i want to fast آگے to DE scenes i don't care about the rest پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy کہا …
In the UK do i watch it at 12am یا 1am? Sorry for all these سوالات its because there hasnt been an episode in ages! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
am in the uk , 1 am پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
I would watch it at 12am. Just drink some coffee if آپ feel آپ can't do it. Its better to watch it sooner than later, just in case sleep decides to creep on you. پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
delenarocs, she is asking about the equivalent time in the UK...and it airs at 1 am here in the UK, and it is 00:12 now پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
^^^ Thanks :) پہلے زیادہ سے سال ایک
blush
loveofdelena کہا …
maybe that's why damon was crying in the pics...because he kisses elena and feels so guilty about it because he feels like he is betraying stefan...what do آپ think!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
chelle11 شدہ تبصرہ…
Ok what pics?? Damon crying? I want to hug him thight.:( پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
when is damon crying? what pics? :) پہلے زیادہ سے سال ایک
TDalenaF123 شدہ تبصرہ…
omg where did آپ see these pics ??? ! پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
loveofdelena کہا …
gosh, i really am hoping that this ep will be worth the wait! i don't want to end up dissapointed!! lolz گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Leytonfan4ever کہا …
Any livestream links????? :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
link :) پہلے زیادہ سے سال ایک
mine17 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
Leytonfan4ever شدہ تبصرہ…
do آپ have any other links? :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Leytonfan4ever شدہ تبصرہ…
Nvm. I got it! Thank yousss! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
lipglosssexy کہا …
IS it true that Delena kiss but he pulls away? IF he does it better be a passionate kiss BEFORE he pulls away i am like counting the minutes! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
loveofdelena کہا …
unfortunatley...i live in the uk, so i can't watch the new ep until it airs on itv2!!...noooooooo!!!!!!! haha kidding, but i don't want to be spoiled anway!! but pleawould آپ please be kind enough to jot down all the delena scene's when it's over. i desprately want to know if they kissed یا not!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
loveofdelena کہا …
hello...guys??!! where are آپ all!!! i must be the pnly one voting in the portrait poll!...damn we need مزید voters! we can't let them beat us!! and yes, i know your excited about the return of TVD, but some of آپ have less than an گھنٹہ left bfore it begins...so, how about we use the free time to vote in the poll.

گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
1 گھنٹہ and half to go!!!! can't wait گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
AN گھنٹہ AND A HALF!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
wrote the same thing :) پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
I'M. FREAKING.STOKED. پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4ever-DE- شدہ تبصرہ…
10 منٹ more!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
tbh even when TVD starts am going to be impatient for 40 min to get to the end of the episode because all i want is to see the kiss i have been waiting for since 2010, seriously i wish i can آگے the episode to the kiss scene then go back and watch the whole thing...i watch TVD for delena only گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
hehe i know what آپ mean!! i just want to see the delena scene's that's all lolz!! پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofpete کہا …
As long as DE remains very close I don't mind if they take a step back right now in pursuing a romance. My ultimate wish is for Elena to see Stefan and Damon for who they really are and to make her decisions from there. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
same. elena has to tralise that the stefan now, is NOT the same stefan who she fell in love with! پہلے زیادہ سے سال ایک
20cosmogirl شدہ تبصرہ…
me too پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofpete کہا …
I haven't been on here since the hiatus. Now TVD is back on tonight. I am just waiting to see what happens. Have not "looked" at any spoilers but I have read them. I don't believe 90% of the spoilers یا specs so this episode tonight should be fresh and interesting. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
no the spoilers are from julie plec and serious journalists, there is def a delena kiss tonight but how it will end we don't know but for sure they will be smooching :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4ever-DE- کہا …
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Delena4ever-DE- کہا …
1 گھنٹہ MORE!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
I CANNOT WAIT !! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Alt_Girl38 کہا …
لنکس GUYS!! :)

link

link

link

link

link

link

گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenarocs شدہ تبصرہ…
When will they start to work? Tried all of them and I either get a page that has been cancelled یا a black video. پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4ever-DE- شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
@@Delena4Ever-DE- thanks so MUCH!! پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy کہا …
Is there any live link to watch the new ep at 1am for uk? Please help me :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
iandamonfan شدہ تبصرہ…
Try TVPC. پہلے زیادہ سے سال ایک
lipglosssexy شدہ تبصرہ…
Would the uk be the CBS East? پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4ever-DE- شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
az0965022 کہا …
let's have a voting party right NOW!!!! untill TVD begins. who's with me?
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
I'm voting! پہلے زیادہ سے سال ایک
TVD-DE-4-ever شدہ تبصرہ…
Voting پہلے زیادہ سے سال ایک
wichitofan شدہ تبصرہ…
voting o yea :) پہلے زیادہ سے سال ایک
az0965022 کہا …
VOOOOOOOOOOOTE DAMON AND ELENA NEED YOU!!!!!!!!!!
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
NateHeartSerena شدہ تبصرہ…
Voting! پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv کہا …
why the hell is nobody voting? is the voting party over already cuz i was there سے طرف کی myself and they're getting 5-10 ووٹ at a time? they must know about the voting party cuz their ووٹ were slowing down b4 and now they're back up. this stupid سروے has lasted way 2 long and all the bullshit u need 2 go through 4 one vote is crazy!! 2 win we need like 200 people voting at once for hours straight. sounds like it should b no problem with all of us but where r we all? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HaleyDewit شدہ تبصرہ…
I was there an گھنٹہ پہلے and I was alone. We can't count on Chair slowing down, because theyre not. پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv شدہ تبصرہ…
my point is that there r enough of us here that we shouldn't be as far behind as we r. do they have مزید members than us...r they مزید passionate about their ship than we r...i wouldn't like 2 think so . یا is s/e and b/d really helping them out much? i guess i just can't find any good excuse how we lost the huge lead we had and how we seem 2 fail in getting it back. پہلے زیادہ سے سال ایک
iandamonfan کہا …
Ugh!!!! Tonight is sooo far away...
And I don't know what's worse, reading spoilers یا being teased like we were سے طرف کی all goddamn journalists who watched the episode early... them f+ckers...
I'm gonna become a TV journalist just to watch episodes early. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
OH MY GOD ME TOO. پہلے زیادہ سے سال ایک
Annik کہا …
OMG why don't I live in the US, now I have to wait until friday before I can watch the new episode...
Soooooo looking forward!!!!!!!!
Everybody: ENJOY:D! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
Don't spoil yourself before آپ see the episode! پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
me i ll try to stay awake until 1 am if not as soon as i wake up i will come here to see the video of the kiss and then i will watch the episode...all i want from the whole episode is the kiss i have been waiting for 2 years now lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Annik شدہ تبصرہ…
Ohhh, that would be soo great, finally getting a real kiss!!! But sadly the only thing we can do is hope... for now;) پہلے زیادہ سے سال ایک
overthedges کہا …
"Damon Elena" German TT right now :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TVD-DE-4-ever کہا …
ارے everybody don't forget to VOTE !!! We can't beat Chair with only a few people voting for the poll. Don't give up we really need as many people as possible !!!

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv شدہ تبصرہ…
i'm going there now. hope i'm not alone. پہلے زیادہ سے سال ایک
SpuffyDelena کہا …
آپ people need to keep the negativity OFF THE WALL. If there is something آپ wanna کتیا, کتيا about use the RANT THREAD. That's what it's there for. If I see anymore posts like the ones below I'll be reporting them. Thanks. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SpuffyDelena شدہ تبصرہ…
I don't mean to offend people but all this bitching scares away potential شائقین and gives the مجموعی طور پر spot a bad vibe. پہلے زیادہ سے سال ایک
iandamonfan شدہ تبصرہ…
This دیوار is here for people to express themselves. پہلے زیادہ سے سال ایک
SpuffyDelena شدہ تبصرہ…
This دیوار is here for that, yes, but it is NOT a personal rant thread. We have one of those, and people that do کتیا, کتيا give this spot a bad outlook. If I weren't already a پرستار and I came here and saw the things that are on the دیوار the majority of the time I sure as hell wouldn't wanna join. Expressing yourself is fine, spreading negativity is not, nor is bashing. پہلے زیادہ سے سال ایک
20cosmogirl کہا …
Andy Swift-"All آپ Twitter monsters trending Damon Elena right now are going to love tonight's episode" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
az0965022 شدہ تبصرہ…
:DDDDDDDDDDDD پہلے زیادہ سے سال ایک
SpuffyDelena شدہ تبصرہ…
Love Andy Swift. پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
& From I read, Andy تیز رو, سوئفٹ is a DE پرستار <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
20cosmogirl شدہ تبصرہ…
he is a delena fan. پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
OK EVERYBODY!!!!! آپ are making me depressed with all these posts! How about we get through tonight's episode, THEN we come and rage hardcore on here! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kateollie شدہ تبصرہ…
danibat1, i am so agree with you. Lets just see what will happen پہلے زیادہ سے سال ایک
tina-kiss شدہ تبصرہ…
EXACTLY. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
HaleyDewit کہا …
Don't forget to vote in the portrait poll!

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
guys i don't like this, cos now it really feels it s a rebound!!! and when stefan is good again, it looks like elena is going to go back to him straightaway!!! that's what carina meant سے طرف کی saying she is not happy with the DE situation...
JP interview : گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
Delena شائقین won't want to miss tonight's episode. ''We're starting to see her willingness to let go of that stronghold she had on the belief that Stefan would come back to be the guy that he used to be. The consequences of her willingness to let that go will play out for the rest of the season,'' Plec says, ''because as we've seen as an audience, he's still there. They just don't know it yet.'' پہلے زیادہ سے سال ایک
mata1987 شدہ تبصرہ…
no! i dont believe that elena will be back going to stefan پہلے زیادہ سے سال ایک
SpuffyDelena شدہ تبصرہ…
Nobody کہا anything about her going to him straight away after he turns into a saint again, and plus it's going to be DAMON rejecting ELENA, not the other way around. And this needs to go into the rant thread please خارج this post. پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
mariatsaltaki7 کہا …
I saw this on tumblr!!
my delena prediction for tonight.
we’re going to get a delena kiss, and then he’s going to say he cant do that to stefan and he’s going to leave her.
*sigh*
What do آپ think guys?? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
I was thinking that too. That'd they kiss but Damon would pull away. پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
uhm, i wouldn't mind it if this actually happens! :P پہلے زیادہ سے سال ایک
az0965022 شدہ تبصرہ…
i think that that's what's gona happen پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
Just read that DE is going to have a lot of scenes in tonight's episode <3

Time is dragging..Come on!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
Oh boy!! I'm dying reading all these tease xD پہلے زیادہ سے سال ایک
20cosmogirl کہا …
the one person that can keep him focused and keep him from imploding is Elena. So they continue to find trust and support in each other.'' Tip: Delena شائقین won't want to miss tonight's episode. ' گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
NateHeartSerena شدہ تبصرہ…
I love this!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Delena4ever-DE- کہا …
4 HOURS MOREE!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
I am FREAKING out پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
whoever is on twitter, i think آپ should unfollow carina so she learns the importance of respecting شائقین and their opinions... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRisabell شدہ تبصرہ…
I don't like her... she's such a b*tch! پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4eva شدہ تبصرہ…
done! She should know better than to tweet something like that :-( پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
i meant trending not tweeting پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
ILoveYouDelena کہا …
So I had to make a (Hard) decision...
-Brother's birthday party in New Jersey
(If i went i can't watch tv since it's in a rented place)
-Stay ہوم and watch TVD and DELENA
(I know we would get great scenes tonight! :D)

I obviously chose to stay ہوم and watch my beautiful
Damon and Elena!
DELENA FOREVER!!!!!!!!! <3

PS. Told my brother that i am very sick and i might
go to the doctor. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
^ Haha sounds like something I'd do!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
lizzie_jo5 شدہ تبصرہ…
Duuuuuuuuh that would have been my choice as well XD پہلے زیادہ سے سال ایک
iandamonfan شدہ تبصرہ…
Well, I cancelled any celebration for MY 20th birthday because TVD aired 2.16 on that day. پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
Ok guys, I have a huge theory- what if everyone has been trolling us and nothing is going to happen between Damon and Elena-I'm thinking we start world war 3? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILoveYouDelena شدہ تبصرہ…
آپ know that's a good idea.. we will make history! Exactly what Stefan and Elena would soon have... just history! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
Oooooooo SNNNAAAP! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
All آپ twitter monsters trending Damon Elena right now are going to love tonight's episode. #TVD- @andyswift

WOOHOO <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
COME ON!!!!!!!!!!!!!!!!BRING DELENA RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
Stop teasing us!! The wait is getting unbearable سے طرف کی the moment :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4eva شدہ تبصرہ…
*Whimpers* I can only see it after work!! @ around 5:00 :-(( Need my DE ♥ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
"Remember when Twitter trends showed us what people were talking about, not what people were force-trending? Those were the days."-@cadlymack

It don't matter, even if we forced it, it shows how much DE matters!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
such a bitch! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
^ I know right? پہلے زیادہ سے سال ایک
iandamonfan شدہ تبصرہ…
Why is she being called a کتیا, کتيا for saying what was true, that DE شائقین agreed to make DE a TT. It was not spontaneous, in that she is right although I don't agree with her in the "those were the days" part. A TT is important no matter spontaneous یا not. I just don't agree with DE شائقین trolling and calling her a bitch. پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
HaleyDewit کہا …
Damon Elena is trending too :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
woo hoo! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
HaleyDewit کہا …
Excited for Damon Elena is trending worldwide!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
WOOT WOOT!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
delenasalvatore شدہ تبصرہ…
Yay us! پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
Amazing! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries کہا …
Alright, goodnight and good-bye my fellow Delena-ians (DID آپ SEE WHAT I DID THERE - Nevermind) The اگلے time we meet, I'll have either seen a Delena kiss یا killed half the population. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
I literally just ROFLED پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
hahahahahaha :D پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn کہا …
IT'S TRENDING TIME!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
IT'S TRENDING!WE ROCK! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
<3 YAY! پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
STEFIdi کہا …
link REPORT!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn شدہ تبصرہ…
Guys don't waste یا time to Bamon, it will never happen! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
I would never شامل میں that. There isn't even a fair versus with DE/BD. Just saying... پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
Thats such a laughable comment! پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries کہا …
Once there was a new episode of TVD that I needed to download...but there was no مزید ٹوپی *Psycho موسیقی in the background* If that happens tomorrow there will be مزید than some music. My actions will make Psycho موسیقی seem like a freaking lullaby. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries کہا …
SCREW MY BEST FRIEND I AM GONNA WATCH TVD TOMORROW MORNING! ....no I'm not. YES I AM!!! But how can I do that to her? YES! No...YES NO YES NO AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HaleyDewit شدہ تبصرہ…
Watch it in the morning, pretend not have seen it, watch it again with your friend, act surprised at surprising scenes like آپ didn't see them before. Simple as that. پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
Ooooh, that is tempting! پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
Nope, I'm not. پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 کہا …
ONLY 6 HOURS AND 15 منٹ LEFT!!! FOR ME ANYWAYS!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn کہا …
In a گھنٹہ we are trending "Excited for Damon Elena"on twitter! Right now "We believe in Stefan"is trending but we have to beat him!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
I'm on it! <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
jendelena شدہ تبصرہ…
Will be trending it as well پہلے زیادہ سے سال ایک
STEFIdi شدہ تبصرہ…
تبصرہ IN TWIITER:WE BELIEVE IN STEFAN BUT NOT IN STELENA! پہلے زیادہ سے سال ایک
Manonx شدہ تبصرہ…
^ Lol! پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
loveofdelena کہا …
guys, don't forget about the portrait party!! a cerian couple have gone up سے طرف کی eight voters, while de only have one یا two!! so don't waste time, VOTE, VOTE, VOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn کہا …
We believe in Stefan is a WWT!! :O گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn شدہ تبصرہ…
hahaha no but's trending right now! But in a گھنٹہ we trend excited for Damon Elena and we have to beat Stefan پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Laynaa کہا …
Does anybody else forget to breathe when their watching DE scenes? Like seriously, it's like my brain tells me it's not important to breathe during them scenes! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
I have this weird inward giggling thing that happens. I don't really remember how I felt during the scenes...not very much oxygen to the brain I guess... پہلے زیادہ سے سال ایک
twinflames شدہ تبصرہ…
Sometimes, yes!! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
loveofdelena کہا …
ارے guys, did آپ know that there is a page on fanpop dedicated to damon's many amazing ouotes!! im not kidding!! it's really cool aswell!! but it needs alot مزید fans, so what do آپ say? who's for joining it!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
My brother just came ہوم mentioning he's bringing his girlfriend to watch TV in my living room tonight. HELL NO! There is no way he gets it, I had dibs first. There is no chance I'd miss tonight's episode! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
nooo!!! tell me NEVER!!!! YOUR NOT MISSING THIS FOR ANYTHING یا ANYONE!!!! DELENA COMES FIRST!!!! lolz پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
^ EXACTLY <3 I could never miss TVD/DE!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa شدہ تبصرہ…
^ LOL cute! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
DelenaDiaries کہا …
Yayayayayayay I get to watch the newest one in 20 hours and 8 mins!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
ARE آپ SERIOUS? Holy crap, that would KILL ME. And I think 8 hours is a long time I have to wait... پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
wow...you cannot see that... پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
I get to watch it in 7 hours!!! I'm gonna go on the treadmill to make it get here sooner!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries کہا …
link <-----SO FREAKING ME when I'm watching TVD. In fact once my mom called me on the ہوم phone.....all آپ heard after the rings...'WHHHHAAAAAAATTTTTTTTT?????!!!!!!!!!!!' گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delena4eva شدہ تبصرہ…
LOL! I ♥ those pictures! پہلے زیادہ سے سال ایک
Laynaa کہا …
"Something we’ve all been waiting for happens and…OMG…be prepared to scream!
TRUE…and it’s good stuff!!"

I hope that means something good for DE <3 A kiss? I can't wait til tonight!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
Ok, I am actually FREAKING OU? There has been so many people saying things like this and now I am almost certain that they are gonna kiss!!!! But I don't want to be disappointed if they don't, 'cause hey- they will kiss sometime this season! پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
Fudge!!!!! If there isn't a kiss I will go into full rippah mode. پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRisabell شدہ تبصرہ…
the wait is killing me... please I need my drug!! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
mata1987 کہا …
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
damon has sooooooo got to win this!!! he has to win it!! پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv شدہ تبصرہ…
don't be surprised if mr. sparkles wins. they r 2 blinded سے طرف کی his sparlkes that they r blinded 2 the fact that he sucks at acting like a vampire and doesn't even deserve 2 be called 1. 2 b honest all the acting in those فلمیں suck balls. it's like they all overdosed on botox and r unable 2 دکھائیں expressions which i think is kinda neccesary when ur trying 2 act. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
loveofdelena کہا …
to all new fans, i really hope آپ enjoy your time here as much as we do. also, the portrait سروے is VERY important!! so remember once your done browsing the page, GO BAND TOGETHER AND VOTE, VOTE, VOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shirley_w شدہ تبصرہ…
Come on guys!! No one is voting!! پہلے زیادہ سے سال ایک
delenasalvatore شدہ تبصرہ…
What if we scheduled an entire week, starting Monday, of voting parties? It could start at the same time every day. مزید شائقین are مزید likely to want to vote if they think other people are voting at the same time as them. On Tuesday night, so many people voted at the same time, we went up 1% in one hour. What do آپ think? پہلے زیادہ سے سال ایک
delenaluv شدہ تبصرہ…
LET'S DO IT!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
loveofdelena کہا …
guys lets all band together for the portrait poll, and take back the lead!! we are meant to be in the lead, we DESERVE to be in the lead!! so how about it??!! LETS KICK THEIR ASSES DOWN TO سیکنڈ PLACE!!! TEAM DELENA FOREVER AND ALWAYS!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
I don't know what happend the other day, but we suddenly gained about 28 voters, and we where doing sooooooo WELL!!! LETS KEEP IT THAT WAY SHALL WE!! پہلے زیادہ سے سال ایک
TVD-DE-4-ever شدہ تبصرہ…
I'm in so what time is it today? پہلے زیادہ سے سال ایک
delenasalvatore شدہ تبصرہ…
7 pm UK time? It worked for everyone the first time... پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat کہا …
guys julie کہا that there will be romance for KLAUS!!!! who do آپ think is the luck girl? hope not elena but am thinking either caroline یا bonnie (ughhhh), یا katherine!!! i really want it to be katherine they will be hot together , she did have a history with him so maybe he still loves her! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
*lucky پہلے زیادہ سے سال ایک
DSalvatoreLuv شدہ تبصرہ…
My gut is telling me it's gonna be Bonnie, and in all honesty, I'd be totally for it if it happened....it would make Bonnie interesting! :P پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn شدہ تبصرہ…
Bonnie!! xD پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenalove88 کہا …
After several very close moments this season, how much longer can the will-they-or-won’t-they pair go there without actually going there? “We’re not in the business of the eternal tease that never goes anywhere,” Plec hints. “ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Delenalove88 شدہ تبصرہ…
That’s not how we like to tell our stories.” In fact, she promises that “ultimately, there will be a payoff” to the long-building sexual tension between Stefan’s ex and his bro. But, she adds, the long-awaited moment, particularly “what it is and when it happens, may be surprising to people.” پہلے زیادہ سے سال ایک
damonelenakat شدہ تبصرہ…
omg !! ''what it is'' is making think (hope) for مزید than a kiss!! maybe DEX??!! i know it s too early :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
if it IS a kiss, i think it will be a kiss to beat ALL kisses!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Nutika شدہ تبصرہ…
I think that Producers finally started to realize that... Delena is actually the couple of the show. If not then why did they make them so epic. They could make Elena's character different but they didn't and now when she starts her feelings for Damon it is something bigger than in onother shows :D پہلے زیادہ سے سال ایک
az0965022 کہا …
vote for ian he has to win
link
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
vote for ian? ALWAYS!! پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries کہا …
"Damon and Elena continue to grow closer–no doubt, as Stefan becomes مزید alienated and alone." This was so written سے طرف کی an anti Delena. I'm sorry but it is. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
whatever... پہلے زیادہ سے سال ایک
danibat1 شدہ تبصرہ…
Where is this from? پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
I know! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Joy3570 کہا …
5 Things شائقین Should Expect From the Return of ‘The Vampire Diaries’
5. Damon and Elena are going to hook up. At least a little.
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
loveofdelena شدہ تبصرہ…
yes!! about damn time!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
DelenaDiaries کہا …
It is 8:23 on January the 5th in the morning. I get to watch TVD tomorrow at 3:00. Urgggghhhhhhhhhh گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
in the afternoon may I add. پہلے زیادہ سے سال ایک
Joline شدہ تبصرہ…
same here :( پہلے زیادہ سے سال ایک
DelenaDiaries شدہ تبصرہ…
I live in SA so I have to download it, you? پہلے زیادہ سے سال ایک
sophievn شدہ تبصرہ…
For me it's gonna be friday morning! پہلے زیادہ سے سال ایک