Disney Princess Wall

·1231-1240 کے 13458 دکھانے اندراج دیوار

pulgaenana کہا …
happy birthday Mandy Moore! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SnowSpirit شدہ تبصرہ…
Really? It's her birthday!! Happy Birthday Mandy!!!!!!! Even though it's a bit late now.... پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
oh happy birthday پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
Julia Roberts will play the queen in the new Snow White movie in 2012!! hell yea Julia! :DD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boolander25 شدہ تبصرہ…
Julia Roberts? Hmm, I don't really see that. :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
آپ sure that's the Disney one? There are loads of Snow Whites coming out . . . پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
Julia Roberts is simply the best actress ever. I adore her! پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 کہا …
LOL, i finally got my die-hard پرستار medal. i didn't even notice before...thank your for open my eyes, cromulanfav xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
Congrats!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav شدہ تبصرہ…
Lol, welcome to the club پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
Congrats :) پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
Congrats!! پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana کہا …
Vote please =)

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
Did I only Notice یا someone else to Notice this!
BATB's Ballroom is in 3D!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
yeah i noticed, it was something amazing in that time, 1991 i mean ! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Haha!! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Same Happened to me!But I'v Noticed it in A Screencap Because during the Movie My only Attention was on Belle and Beast...^_^ پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna کہا …
Holy crap.......I just read some Spongebob thing that I really hope is just some sick joke. It's this thing called "Squiward's Suicide" and it's like a former Spongebob writer talking about some AWFUL episode thing that someone made. I really don't reccomend آپ read it; it's REALLY disturbing. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boolander25 شدہ تبصرہ…
It sounds like a sick joke, but then again, آپ never know with Spongebob. پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna شدہ تبصرہ…
I really hope it was some sicko trying to freak people out. پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna شدہ تبصرہ…
Oh....my god. پہلے زیادہ سے سال ایک
ppgbelle4 کہا …
Ugh, Fanpop keeps logging me off... -_- And my internet is acting funky. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
it's okay with me ! پہلے زیادہ سے سال ایک
ppgbelle4 شدہ تبصرہ…
It's doing it again now too. And it's just Fanpop/Meebo. Everywhere else I go, it's okay. پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
D: پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
Mulan's Gonna My سیکنڈ پسندیدہ along With Ariel!!!

My Fav DPs
1.Punz and Belle
2.Mulan and Ariel
3.Jas
4.Tia and Poca
5.Cindi and Aurora
6.Snow White.. ^_^
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
Cool, Mulan's awesome! پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
COOOOL! Punz & Belle are my پسندیدہ too(: I just can't decide and Ariel an Tiana are my second, Mulan is the third پہلے زیادہ سے سال ایک
justinfangrrl شدہ تبصرہ…
good for you! that's great! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Thanks!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy کہا …
*has been neglecting fanpop*
I BLAME TUMBLR. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
IT'S SO MUCH FUN !! though it's quiet at this moment too, پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna شدہ تبصرہ…
My tumblr's kind of useless. I don't really know what to do with it and I can't remember my password. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
@p&p: DERP, i rp for TAR. i have a personal tumblr but idk what to do with it. پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana کہا …
I WANT THE NEW BANNER !! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Agree!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 شدہ تبصرہ…
Same here پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
madisonsavanna کہا …
Hi everyone! Just stopping سے طرف کی to see how everybody is. I missed آپ guys! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Hi! What's up with you? پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna شدہ تبصرہ…
Well, I'm currently learning Japanese, and on Tuesday my class is heading to a science camp for a few days. I'm also going through an obsession with the movie Battle Royale lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
madisonsavanna شدہ تبصرہ…
Ohayougozaimasu!...ish xD پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
DreamyGal کہا …
I have a freaking migraine the size of Texas. Gonna go home, take a big pain pill. and pop in a disney princess dvd....any suggestions on what I should watch?? Not Tangled...I bought it a week پہلے and have already watched it 50 times, lol. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
phantomrose89 شدہ تبصرہ…
The Little Mermaid is always comforting to me. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
Yeah...I was thinking about that, Snow White, یا Pocahontas. پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
and I managed to watch Sleeping Beauty and I didn't fall asleep. Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
I didn't know, the singing voice of Phillip (Bill Shirley) did the singing voice of Freddy in My Fair Lady. <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
Really? How neat! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
OH!!So Cute!!!♥ پہلے زیادہ سے سال ایک
faithtrust کہا …
This page in wounderful, some really interesting ideas! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
BB2010 کہا …
I just watched Tangled for the first time ever. LOVED IT!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Cool! پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana کہا …
Vote here please ^^

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
random_camo کہا …
wanna know, where do people get concept art from Disney Princess movies? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I founded on random tumblrs, blogs, blah blabla... just random places(: پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
Yeah they're all over the place, just google "Disney Concept Art" and there's tones پہلے زیادہ سے سال ایک
Maria7Potter شدہ تبصرہ…
آپ can find a lot in here: link پہلے زیادہ سے سال ایک
random_camo شدہ تبصرہ…
Thanks! پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 کہا …
I just got my die-hard پرستار medal. :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Congrats hon !! آپ deserve it ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 شدہ تبصرہ…
Thanks! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
CONGRATS!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 کہا …
One of the girls in the newest Kingdom Keepers book was saved from Frollo سے طرف کی Ariel. Not gonna lie, I was jealous >.> گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
phantomrose89 کہا …
Well, guys, last night my boyfriend of five years and I broke up. Sometimes the slipper just doesn't fit and it takes آپ a while to realize it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Oh, i'm sorry to hear that =( پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
Aww, hope آپ feel better soon :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
phantomrose89 شدہ تبصرہ…
Thanks guys. :) I'll be ok. But I definitely appreciate the Fanpop Love. پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter کہا …
I'M BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!

Guess who's Internet isn't fucked up anymore??

ME! AND I'M REALLY EXCITED! 8D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tiffany88 شدہ تبصرہ…
Lool,welcome back <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
lol, WB ! پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 شدہ تبصرہ…
Welcome back! پہلے زیادہ سے سال ایک
ace1317 شدہ تبصرہ…
wb!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
haynay24 کہا …
When going to change the banner ?? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
When Rapunzel is on the DP website. پہلے زیادہ سے سال ایک
haynay24 شدہ تبصرہ…
Ok thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 کہا …
Today in Math everyone was talking about how cute Tangled was...way to go Disney:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
A Disney MATH!! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
TOY STORY 3 <3333 Oh my god, WAAAAAY better than the first two. I cried when Buzz took Jessie's hand in the incinerator. And not just tearing up, I CRIED. And then the Totoro, and Rex, OMG <33 CANNOT EVEN. AND BARBIE AND KEN. OMG Barbie was awesome. So now my پسندیدہ toy story 3 characters are Buzz, Barbie, and Rex. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
I love Rex too, And I also think the 3rd one is way better than the first two! پہلے زیادہ سے سال ایک
MelodyLaurel شدہ تبصرہ…
Yeah, I love Barbie and Ken too:) It's a great movie. پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
i saw it in walt-mart and started to cry *-* yep, and I went to where anybody could see me and cry T_T haaha x33 پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
sumerjoy11 کہا …
I just came ہوم from school and my mom surprised me with a Tangled dvd! Eeee im so happy! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I just bought anastasia DVD in OXXO (I don't know if آپ have those there: like a seven eleven) for 4 dollars!! :DD congratulations is our lucky دن ;D پہلے زیادہ سے سال ایک
sumerjoy11 شدہ تبصرہ…
Haha yupp! My Anastasia dvd is pretty much ruined so I need to buy another one. پہلے زیادہ سے سال ایک
_Marie_ شدہ تبصرہ…
Omg...Tangled...i love that movie :3 پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
CuteDiana کہا …
So yesterday i was watching Tangled (AGAIN) with my friend, she's not that into Princesses movies, so she made some comments, stupid ones actually, and i couldn't answer her without her saying that it's too convenient to be real, and i was like IT'S A FREAKING DISNEY MOVIE -__-, so i remembered آپ guys, THANK آپ for being here xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
yeah i also have really stupid "friends", they laugh at me because i still love animated movies, includinh disney. -_- پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I don't pay attention to those comments.... it really make me feel bad.... but I guess is better to let it away, I feel sorry for that people: their closeminds will never be apt to apreciate the beauty of this فلمیں u.u poor they.... پہلے زیادہ سے سال ایک
alexon31 شدہ تبصرہ…
yeah I don´t pay any attention to those تبصرے either, I really don´t see them as فلمیں for kids, but as really nice فلمیں where آپ are transported into magical and fantastic worlds, and I think they´re for the entire family, all ages... پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
@pulgaenana , exactly, they really don't know what they're missing. پہلے زیادہ سے سال ایک
chericherry کہا …
Die-Hard Fan? I haven't really done anything continuously on this site. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
Your crossover pictures are amazing though! Congrats. پہلے زیادہ سے سال ایک
chericherry شدہ تبصرہ…
Crossovers? I think آپ mean chesire. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
tiffany88 شدہ تبصرہ…
Congrats <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
is it me یا someone erased my تصاویر about Flynn the dog? I کہا that if آپ are to sensitive do not see (it's for proving the cruelty to animals) and it has to be with the princesses: I named him Flynn in honour of Flynn because he was handsome... سے طرف کی the way: how do آپ erase pictures? o.o گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav شدہ تبصرہ…
someone reported them probably پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
u.u آپ guys doesn't have feelings? is a poor little dog! what do he did? T_T پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
your shoes? haha ok... x33 پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
AAH! I am watching Phineas & Ferb Summer Belongs To You! :DD that episode make me SOOOOO HAPPY! I believe is the best episode in a program ever! and سیکنڈ is Spongebob's krusty krab training manual.
RUBER BANDS. RUBER BALLS!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boolander25 شدہ تبصرہ…
Best. Ep. EVER. :D پہلے زیادہ سے سال ایک
Maria7Potter شدہ تبصرہ…
I LOVE this episode! I made a دیوار post like that a few months ago, when I watched it on tv! But after that they stopped دکھانا Phineas and Ferb on tv... :( پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D: NO MARIA NOO!!!!! P&F are the only reason I see disney channel... the other is crap /: پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
watching Aladdin.... Jafar is bold! C: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
love that movie پہلے زیادہ سے سال ایک
tiffany88 شدہ تبصرہ…
Me too<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
I really need to rewatch The Little Mermaid and Mulan, because Eric is about to overtake Shang as my پسندیدہ prince. They're already basically tied. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
Same with me...he's REAL close to overthrowing the Beast! I freaking love Eric! پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
Eric >>> Shang. پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
i agree with ppv xD پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
DreamyGal کہا …
" I know not who آپ are, nor how I came to find you, but may I just say... Hi. How ya doin'?"


♥ Flynn Rider♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
I believe he pronouched it "Hai" haha lol XD پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
Yeah, lol :D پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
that.line.is.EPIC! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
CuteDiana کہا …
DIE-HARD پرستار MEDAL !! YAY !! =D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 شدہ تبصرہ…
Congrats پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Thank آپ guys X3 پہلے زیادہ سے سال ایک
27-5 شدہ تبصرہ…
congrats :D :D :D پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
justinfangrrl کہا …
I just finished watching "Mongol" It was a very good movie about Genghis Khaun. After that, I didn't know whether I supported China یا Mongolia! Then I noticed something... If Ghenghis Khaun was the one who was hammering at the great wall, and Mulan was the one who saved China from it... Wouldn't they be alive during the same time period? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
justinfangrrl شدہ تبصرہ…
And I mean hua Mulan, not Disney's Mulan. پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
Well, I don't think anyone is sure if Hua Mulan really existed. But if she did, then I suppose so . . . پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
bubbles4u22 کہا …
:D:D:D:D:D:D:D ZOMG! Die-hard medal... I was just on my پروفائل and realized it. I wonder how long it's been there... lol bronde moments are fun :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Congratultions! آپ really deserve it! پہلے زیادہ سے سال ایک
justinfangrrl شدہ تبصرہ…
good job! پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
*blonde پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter کہا …
Am I the only one here who loves the movie Dirty Dancing? I saw it yesterday and I loved it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
I've never seen it. :L پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Ahhh I adore that movie!:) پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
nah i love it too, fun to watch ! پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy کہا …
It's nice to see that I managed to stick with my villain شبیہ for the whole month(!)
I'm such a disappointment. XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
OH HAI HIPSTER ANGEL شبیہ 8D پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
SHE WAS SEDUCING SUPER ROCKERS FOR HER OWN BENEFIT BEFORE HEATHER MILLS MADE IT COOL. پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
lol! die laugh! xD پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson کہا …
Watched Hop for my cousins birthday to day. I didnt really like it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
*cue angry KataraLover* پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
^LOL TRUFAX. پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
^ Its an easter movie that just came out پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav کہا …
This is so hard for me too say but... SHANG IS MY FIRST AND ALADDIN IS سیکنڈ NOW! I still have trouble with accepting this, I just hate changing my first places گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
BOOOOOOOOOOOOO (just kidding) پہلے زیادہ سے سال ایک
tiffany88 شدہ تبصرہ…
Awww,Aladdin is so awesom XD But I like Shang too:) پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
YAY !! Shang is my 3rd, though Aladdin is my 2nd, but still, THEY ARE BOTH GREAT <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia کہا …
This club has exactly 7000 fans!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
Lol i was going to say that xD پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
WUUUUUUUUU!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
7007 <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
I'm in LOOOOOOVE people!!!!!! <3<3<3 with Flynn, a cute dog that I found on the animal refuge where I go ^^ he is soooo freaking cute!!! but he's very shy and nervous and he needs a lot of work and time, what I believe I have. We found him tied with a rope from a post in the smallest and most dirty corner آپ can ever imagine, full of ticks until the muzzle, I cried SOOO hard, but after tons of washes and a تاریخ with the vet I realized that he was pretty good lucking, so I name him Flynn (: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I want to own him مزید than anything! but the only problem is that I don't have space to keep him comfortable and my mom would kill me if I come ہوم with a dog, we have enough allready with my dog Juanin and my mother is allergic to animal's فر, سمور and the only reason I can have Juanin is because he is a poodle and he doesn't leave hair, and this get me really sad 'cuz I am a huuuge animal lover u.u, sadly I don't have تصاویر of Flynn... I will photographe him soon and دکھائیں آپ ;D پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
aww thats too bad :/ maybe آپ could just ask your mum just incase she might turn around and say "yeah" پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
wish I could! but she is to hard on that :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney کہا …
Huh. I was scrolling though the bonus features on my Tangled DVD and didn't find any commentary from the directors یا anyone else. I usually like to listen to the commentary so I'm a little dissapointed :/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
They don't have commentary? That's weird. پہلے زیادہ سے سال ایک
Gleek4ever شدہ تبصرہ…
aww that is disappoiinting پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
I actually got the Blue-Ray +DVD combo pack and neither disk had commentary, usually the have it on at the DVD پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 کہا …
had watched the Chronicles of Narnia: The Voyage of Dawn Treader and I have to say that Narnia and Harry Potter are better than the dumbo Twilight! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
i desperately want to see that! not keen on the wardrobe one, but love Prince Caspian پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
not that i've seen this movie, but i'm sure it's better than Twilight, it's really weird how i was a پرستار of this movie then suddenly realized that it's just stupid, at least to me. پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 شدہ تبصرہ…
Think they're going to do, because I heard they making it according publication order instead of the usual chronological order. پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
GUYS, so Tumblr! herc and TUMBLR! meg are getting married, what's a good wedding song for the two of them?? PREFERABLY AN ANIMATED MOVIE SONG. And remember, it's MEG. no gushy love song گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover شدہ تبصرہ…
Count Me Out is the perfect song for Meg پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby شدہ تبصرہ…
........wedding song. پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Ugh, all the Disney songs I can think of are too couple-specific. The only one I can think of (and it isn't animated movie) is 'Nine in the Afternoon' سے طرف کی Panic at the Disco... پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover کہا …
I just saw the movie HOP with my best friend at the فلمیں and it was HILARIOUS and AWESOME plus I just love stories where the main character runs away from ہوم I just don't know why but I just fall in love گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
really?? i think it looks stupid. love James Marsden though پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover شدہ تبصرہ…
آپ need to see it you'll laugh your head off پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
I do love that they made him British, though. A movie about a British teenage Easter bunny who wants to be in a band and shits جیلی beans befriends Corny Collins from Hairspray. Strange plot. پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney کہا …
Just bought Tangled today! Oh and I was at a dollar store and saw some DP magnets, they were really cute and had a different style to them, but the one pack had Tinkerbell in it...which is what I thought was kind of weird. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
I am jealous. I want to buy it, but I'm trying to save money so I'm forcing myself to wait until it goes on sale. :( پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
hmm it probably had Tinkerbell in it to appeal to مزید people, she's been really مقبول lately with her فلمیں پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
@Percyandpotter, aww that sucks, keep saving! @Mongoose09, yeah her فلمیں have been pretty مقبول lately, just thought it was odd that she was with them. پہلے زیادہ سے سال ایک
d3ath_3at3r کہا …
i love tangled..it's hilarious! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
It really is, I love it as well :) پہلے زیادہ سے سال ایک
chanda2222 کہا …
today i watched monster inc really liked it ,funny too گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
KITTY! پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby شدہ تبصرہ…
AHHHH THATS ONE OF MY پسندیدہ فلمیں <333 پہلے زیادہ سے سال ایک
chanda2222 شدہ تبصرہ…
yeah پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
So I forgot to tell آپ guys the big news, I finally watched the first 2 toy storys this past week. (I hadn't seen them before, have yet to see the 3rd.) Well I still think they're a little too mean-spirited, but I think they're good and really cute. And funny. I'm glad I watched them. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
*didn't see any words after seeing the icon* شبیہ WIN !!! پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
آپ HAVE to watch the third, it's AMAZING پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
Well I guess it's sadness factors are different from person to person. If a person had grown up watching the TS and really loved those movies, then I think that they would have a مزید emotional connection with the last one and therefore be مزید sadden سے طرف کی the ending parts. But to someone who say wasn't very attacted to the movie serise the ending wouldn't be as sad for them. It depends on how much you're attacted to the first two movies. پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
This is really Awful!!!Tangled DVDs are out there and I'm right now in Brazil!!!!My office sucks!!Why My Office boss send me Foreign!!I want Tangled DVD Right now!!!But unfortunately,I cannot Find them in the store of Porte Alegre!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 کہا …
is going to watch Tangled tonight and will enjoy it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover کہا …
I was watching a video of the song Out of Thin Air and in the تبصرے there was this guy. His dad ran out on his mom when he found out she was pregnant with him. He watch the movie and saw how much he could relate and one دن he asked his mom why he didn't have a dad and she cried. When he was ten she died and he went to live with his grandparents. I don't care what people say this proves sequels can be just as magical as any disney movie. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Wow. Link? پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover شدہ تبصرہ…
Fine since your too lazy to look for it yourself link پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Thank آپ for not being serious پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia کہا …
Lol, so many people changed their گزشتہ شبیہیں with a Vanessa icon! It's almost like it's a Vanessa ماہ lol She's awesome! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
lol ya ! Vanessa is all over the place =D پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
@pretty_angel92: It is! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover شدہ تبصرہ…
Yeah I think the only animated female characters prettier than Vanessa are Ariel and Melody پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
DreamyGal کہا …
DAMN آپ TUMBLR!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
But I like tumblr. :( پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
What did it do now ? xD پہلے زیادہ سے سال ایک
lepetitsouris شدہ تبصرہ…
I love Tumblr *_* but I still make time for Fpop پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter کہا …
I listened to a 3OH!3 song...and then I See the Light. I think I might be موسیقی bipolar. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby شدہ تبصرہ…
LOL not rly, I always do that پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
oh, i really love 30H!3..especially the song "don't trust me" =P پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
^^That's the one I was listening to! :O پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney کہا …
My laptop kicked the bucket, all of my pictures and everything I ever made was on there. Crap. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
=OOOO THAT SUCKS D:< پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
I'm pretty much freaking out. I have to go buy a whole new one. But there is hope! My dad's taking it to a guy to see if he can get the stuff off of it. پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
:( پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
gahh, thats annoying. hope he puts it onto a USB thingymajig پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover کہا …
I'm glad it's the villians ماہ یا at least close I've been wanting to do a Vanessa شبیہ for a while what do yall think گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SnowSpirit شدہ تبصرہ…
Same, I did I Gothel شبیہ for Villan's ماہ ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
nice icon! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 کہا …
I am not officially quitting fanpop but I probably won't be on as much either. Like princesslullaby کہا tumblr roleplay is way مزید addicting. I will check in as much as I can. I will asnwer picks and stuff still but I probably won't run the songs lyrics contests یا the funniest picture contest. So they are up for grabs if anybody wants to run them. I promise I will try to come on fanpop everyday if not every other دن to asnwer picks though. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
well the main thing is that no one is quitting completely, still gonna have آپ around here ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
:/ This is sad, It's like evil Tunblr is taking over many of Fanpop's شائقین to the dark side :P lol Do آپ mind if I continue your song lyrics contest, I really like it :) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
:( پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 کہا …
OOH, got my dedicated پرستار medal!! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
VGfan30 شدہ تبصرہ…
Congrats! =D پہلے زیادہ سے سال ایک
lepetitsouris شدہ تبصرہ…
CONGRATS! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
thanks guys! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
So, I'm sort of quitting fanpop too, like Jonna. I'll pop back in from time to time, maybe come on مزید often when I get my old computer back, but I'm not going to be a regular, I think at least. Tumblr Roleplay is just wayyyy مزید addicting. But I won't be gone as much as Jonna is. But if anyone wants to take over the Disney Prince یا Disney Princess Couples شبیہ contests, they can.... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lepetitsouris شدہ تبصرہ…
Ahhh no, Jesus! آپ can't leave! Fanpop needs آپ :O. I'm such a hypocrite though.. I'm rarely ever on lul xD. پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
It will be boring without your well thought-out picks and funny تبصرے :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby شدہ تبصرہ…
^^I won't, and not "again", I'm not leaving permanently, only I just will be on much less پہلے زیادہ سے سال ایک
disney_prince کہا …
Flynn has totally grown on me. :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby شدہ تبصرہ…
LOL, opposite for me پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Nice =D پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
:DDDDDDDDDDDDDDD پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy کہا …
Having a heated discussion on MSN about Disney Princesses... LOL. I admit, it started because I was slagging Belle off. We've now reached "ARIEL IS SOOOOO SELFISH". Pfft, I'm -totally- winning. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
fhghu شدہ تبصرہ…
Hey, in my opinion, Ariel IS selfish....still love her though. پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
GO FOR THE WIN SHELLY 8D پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
*forgot she گیا کیا پوسٹ this as tumblr is taking over her life* HURR, I TOTALLY WON 10 منٹ -AFTER- POSTING THIS. She gave up. *hair flick* پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 کہا …
Today's my birthday!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Happy Birthday ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Happy Birthday!:) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
HAPPY BIRTHDAY! پہلے زیادہ سے سال ایک
blush
Mongoose09 کہا …
My internet hasn't been working for a week.. I come back and there's like 12 pages of new picks haha گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
lol good luck with that xD پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
aha thanks, i actually just finished! took less than i thought lol ;) پہلے زیادہ سے سال ایک
lepetitsouris شدہ تبصرہ…
OMG I was like wondering where Max and Cruella went. I was like, she couldnt have ALREADY gotten bored... right? XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
^ hahah no it's awesome, definitely not bored :P پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
gumble کہا …
am so pissed!! i accidently picked my پسندیدہ songs instead of my LEAST پسندیدہ in the picks. . ive screwed it all!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Just undo your pick........ پہلے زیادہ سے سال ایک
Duncan_Courtney شدہ تبصرہ…
^Yeah, it's not a big deal, just go back and change it.... پہلے زیادہ سے سال ایک
gumble شدہ تبصرہ…
no but i cant really undo all of them, i mean i can, but its too much trouble. . پہلے زیادہ سے سال ایک
gumble شدہ تبصرہ…
maybe, i should, it is worth it i guess lol پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana کہا …
ONE OF THE BEST DAYS EVER

Today we all the students of Syria went out in a procession for our president, we were like 2 million student in one spot in Damascus, and مزید in other cities, we keept walking for hours and passed through all colleges so they can شامل میں us, IT WAS AMAZING.

and آپ know what, I SAW ERIC =O !! not him him of course, no one like him :(, but he looked exactly like Eric, it was so ccrowded so i lost him immediately D: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
That sounds really cool and amazing!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
gumble شدہ تبصرہ…
that sounds so kewl!! at least آپ can do things like that!!:) and i think آپ were close to finding your Prince Charming lol پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
ERICCCCCCC !!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
DreamyGal کہا …
Getting off of work in an گھنٹہ and going ہوم to watch Tangled! I'm so excited! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I had Tangled 2 weeks ago... and I allready watched it 4 times in blue-ray ^^ I¡m so happy!! this is the first time someting came out faster in latinamerca than in usa! C: پہلے زیادہ سے سال ایک
JonnaSe کہا …
So Im super sorry for writing this so late, but Im "quitting" Fanpop. Ok, not really quitting, but Im giving it up for Tumblr. So the DP collage contest and Disney Villian contest is gonna stop (unless someone wanna take any of them over). Again Im so sorry for really taking my time to write this. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
:( hate that آپ are leaving us! پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
So sorry to hear that. Who do آپ role play on tumblr???? پہلے زیادہ سے سال ایک
GypsyMarionette شدہ تبصرہ…
Sugar-N-Spice has taken over the Disney Villain contest. I don't know if anyone has taken care of the DP collage contest. پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 کہا …
"Tangled" comes out todayyy:) Yay! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
I'm SOO excited! I'm going to go buy it on my lunch break! پہلے زیادہ سے سال ایک
birdlandowner8 شدہ تبصرہ…
me too. پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Haha my moms picking it up on her lunch break:) پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
it only comes out on 14th april in portugal =( پہلے زیادہ سے سال ایک
birdlandowner8 کہا …
IT"S COMING...Rapunzel is welcome in about 10 hours. Tangled is Coming. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
What do آپ mean? پہلے زیادہ سے سال ایک
birdlandowner8 شدہ تبصرہ…
i don't know because it's HERE> پہلے زیادہ سے سال ایک
fhghu شدہ تبصرہ…
-_________- پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav کہا …
I rewatched Tangled. And i don't hate it anymore. I absolutely adore Gothel. I love Rapunzel, she'll be higher on فہرست probably. The movie is Ok, it's in the middle of my list, nothing too special.
I dislike Flynn. he's annoying, he's not funny and he fails at being deep character. i like him when he starts the story and i like him at the end but i hate him in the middle. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
i'm glad آپ like the movie now. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Cool I agree with آپ with most of your points. I love gothel but hate Flynn. پہلے زیادہ سے سال ایک
neva2old4disney شدہ تبصرہ…
I went to buy the dvd today...and they didn't have it in yet!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
I'm glad. Really glad. پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson کہا …
hmmmmmmm its spring break and im really board.............what should I do hmmmmmmmm. I KNOW!! DISNEY PRINCESS MOVIE MARATHON WITH MY SISTER! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
:0 I had spring break 3 weeks ago. پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
I will have "Semana Santa" in about 3 weeks from now.... I remember I went to Cabo one weekend (oh yea, Cabo is at 2 hours from here) and it was Spring break and I never remembered it was the time, so I was sorrounded سے طرف کی drunks american teenagers all the time I went there xD پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
firegirl1515 کہا …
New Brave art was released!
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Awesome thanks for sharing! پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav شدہ تبصرہ…
Thank you, thank you, thank you! پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
ohhhh, i really love her hair =D پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
thank آپ so much I can't wait ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
princesslullaby کہا …
*pops in*
ارے how's it goin' TROLOLOLOLO LOLOLO LOLOLO
*leaves* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boolander25 شدہ تبصرہ…
Lol, that song is boss. پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
DreamyGal کہا …
Went to Disney on Friday...didn't get to meet any of the Princesses AGAIN. Damnit! The kids didn't want to wait an گھنٹہ to meet them. Well, I still have two مزید trips left on my 4 دن pass. My Mom is going with me اگلے time, and I'm going to do what I want to do this go around since no kids will be with me, lol. I WILL get my way eventually ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana شدہ تبصرہ…
آپ have any idea of how lucky آپ are for being close to disneyland? D: پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
SassyCat28 کہا …
I Love Disney Princess گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
cool پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
SassyCat28 شدہ تبصرہ…
^_^ پہلے زیادہ سے سال ایک
hindaa شدہ تبصرہ…
:) پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav کہا …
Fanpop is sharing تمغے like crazy. I haven't been on Disney spot for ماہ and all suddenly I have dedicated پرستار medal. Now, some people really deserved their medals, but i think this is ridiculous گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav شدہ تبصرہ…
at least آپ know that your medal is really deserved پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
× looooooooool, it's funny, because i'm still a dedicaded پرستار since 2008. i'm a looser xD پہلے زیادہ سے سال ایک
hindaa شدہ تبصرہ…
lol I've been a dedicated پرستار for a سال :D پہلے زیادہ سے سال ایک
cromulanfav کہا …
Would it be OK if I start one countdown اگلے weekend, i think those characters, song, and heroic countdowns will be mostly over سے طرف کی then. Also which one should i start and should i start at all? The smartest princess, best گاؤن, gown یا the best role model? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
i prefer the smartest princess =) پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
Best گاؤن, gown :) پہلے زیادہ سے سال ایک
DreamyGal شدہ تبصرہ…
I think آپ should do them all! But I would do the best گاؤن, gown one first. پہلے زیادہ سے سال ایک
lepetitsouris کہا …
I'M A DIEHARD FAN? WHAT IS THIS MADNESS? :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
YAAAAAAAAAAAAAAY =DDD پہلے زیادہ سے سال ایک
VGfan30 شدہ تبصرہ…
Congrats! پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Cool! Congradulations! آپ deserve it! پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 کہا …
I became a die-hard fan:) Im Sooo Happy! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
آپ also become!!Congrats!! :)))) پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Haha congrats to آپ too! پہلے زیادہ سے سال ایک
Takuya شدہ تبصرہ…
Congratulations!! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
OMG!!I become die hard fan!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 شدہ تبصرہ…
Congrats!!!! =D پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Thanks!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
congrats :) پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Thanks!! پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Maria7Potter کہا …
Wow, I became a dedicated fan! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Congrats! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Congrats!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Your Welcome :) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson کہا …
Hi guys! Did I miss any thing? Sorry I havnt been here that much the last few days. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Maria7Potter کہا …
I watched Bolt today for the first time! It reminded me very much of the Toy Story movies...
Oh, and today we turn of the lights from 8.30 to 9.30 p.m. for the Earth Hour! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
boolander25 شدہ تبصرہ…
That's why there was a light switch on YouTube! I just thought they finally added the whole "turn off the lights" effect for watching vids. پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
I love Bolt so much. Mittens rules! پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
love Bolt so much, one of my favourite disney فلمیں <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
link

Please join! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
random_camo کہا …
I have heard the song "When Will My Life Begin"! It's beautiful!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
chanda2222 شدہ تبصرہ…
yeah it is پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 کہا …
Omygosh, I got my die-hard badge!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
random_camo شدہ تبصرہ…
Congrats!! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
chanda2222 شدہ تبصرہ…
congrats پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
congrats! پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
congrats! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
CuteDiana کہا …
Just finished watching Hercules for the first time with princesslullaby, and OMG I LOVE HIM !!
if he was a Disney prince, he would definitely be my #3 <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
VGfan30 کہا …
I got Tangled on Blu-Ray/DVD in the mail today! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
Blu-Ray ? i'm jealous, congrats =D پہلے زیادہ سے سال ایک
alexon31 شدہ تبصرہ…
Looove that movie! I bought it last week and I was so excited :) congrats... پہلے زیادہ سے سال ایک
SassyCat28 شدہ تبصرہ…
LUCKY پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
ppv کہا …
Guys, I won't be here for 3 days, so when I come back, I'll add tiebreakers picks for the best banner and the best شبیہ of 10 شبیہیں (the themed شبیہ contest) and so on...
I didn't forget. Please, wait for me... :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
no worries :) پہلے زیادہ سے سال ایک
pretty_angel92 شدہ تبصرہ…
of course we'll wait for آپ =) پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
Please شامل میں my club

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Who's that? پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
It's new Disney upcoming movie.Please google it if آپ want proof :) پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
DreamyGal کہا …
Headed back to Disney World tomorrow! I'll post new pictures Monday! HOPEFULLY the lines to meet the Princesses won't be so long. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
I hope آپ get to see them! Maybe try for ropedrop, that always helps when it comes to beating the main crowd. پہلے زیادہ سے سال ایک
BelleAnastasia شدہ تبصرہ…
Have a great time :) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Have fun!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
fhghu کہا …
link
Haha, I almost forgot about this show. Nostalgia time for me. XP گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
I remeber that! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
KataraLover کہا …
I GOT MY LEARNERS PERMIT گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
congrats! پہلے زیادہ سے سال ایک
VGfan30 شدہ تبصرہ…
Congrats. پہلے زیادہ سے سال ایک
dee389 شدہ تبصرہ…
Congrats.........happy driving! پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
DreamyGal کہا …
Elizabeth Taylor died :( I always loved her! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Straggy شدہ تبصرہ…
What?! NO! :O پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 شدہ تبصرہ…
:( پہلے زیادہ سے سال ایک
CuteDiana شدہ تبصرہ…
RIP :( پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
KataraLover کہا …
I have to take my drivers test to get my permit tomorrow and I'm completely nervous گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Awww goodluck:) پہلے زیادہ سے سال ایک
sunnyson شدہ تبصرہ…
Good luck!! پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
Good luck! پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter کہا …
I'm not going to be on here as much. Not سے طرف کی choice, but my computer's going a little screwy. Certain websites don't load completely, and sometimes exit randomly. Fanpop is one of them, so I might not be on as much. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TotallyMe105 شدہ تبصرہ…
Fanpop sometimes does that on my iPhone. پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
The same here........ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Just to clarify, the دیوار works for the most part, the pick section is kind of weird. پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie کہا …
Please شامل میں my club Eric سے طرف کی opening the دیا link below -

link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ppgbelle4 شدہ تبصرہ…
There already is a club for Eric. :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Please تلاش for کلب before آپ make them. پہلے زیادہ سے سال ایک
Mongoose09 شدہ تبصرہ…
link پہلے زیادہ سے سال ایک
cuteasprincie شدہ تبصرہ…
Oh sorry :( پہلے زیادہ سے سال ایک
pulgaenana کہا …
ارے totally random question! did آپ had heard about a book named: آگ کے, آگ سے طرف کی Kristin Cashore? I'm making my dream cast Disney style but I want to know how much of آپ know about it... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
KataraLover شدہ تبصرہ…
I've never heard of it so I can't help much پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Is it the sequel to a book called Graceling? پہلے زیادہ سے سال ایک
percyandpotter شدہ تبصرہ…
Well, I don't know much about Fire, but for Graceling you'd need a young girl for the amin character (whose name escapes me) but not one that's delicate. Snow White would be a bad choice, maybe Belle? یا someone else I'm not remembering? پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
ppgbelle4 کہا …
I actually can't wait to write my اگلے English paper. We get to write a review on anything we like! WOOT! But, after this paper, we have to write an argument paper related to the review.So if I review a DP movie, which one do آپ guys think it should be? (In other words, which one is the easiest to make an argument on? If all of them seem too hard to make a supported argument for, I can always have fhghu watch ارے Arnold with me, because that دکھائیں has TONS of themes. LOL) I LOVE COLLEGE. <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
firegirl1515 شدہ تبصرہ…
Well, BatB is a good choice, there's all those discussions we have on here about it being how to see past appearences and yet Beast never has to see past Belle's appearence . . . BTW when آپ کہا "I love college "I thought of the song x3 پہلے زیادہ سے سال ایک
disneyfan500 شدہ تبصرہ…
I agree I think Beauty and the Beast would be a good choice. پہلے زیادہ سے سال ایک
ppv شدہ تبصرہ…
wow, we never had such opportunity to write such papers. Why?!?? پہلے زیادہ سے سال ایک