دیںجواب کا سوال اس

Edward Cullen سوال

Who is مزید sexy Robert Pattinson یا Taylor Lautner?

 kikibb posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

Edward Cullen جوابات

edward_lovehim said:
Robert Pattinson is sexy!!!! Taylor is good looking yeah, but i love Robert all the way
select as best answer
 Robert Pattinson is sexy!!!! Taylor is good looking yeah, but i love Robert all the way
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
gah, i luv that jacket!
musikluver94 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
ROB <3
rapunzeleah123 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
yeah
RobPattzLover7 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
monimagee3 said:
taylor lautner all the way, pattinson has no muscle and one nip is higher than the other
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
O_o
rapunzeleah123 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
Have u seen his muscles in breaking dawn
Vampire-Girl013 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
muscle doesnt matter!
RobPattzLover7 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
PrinceEdward said:
Robert Pattinson ALL THE WAY! XPP
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
yeahhh
RobPattzLover7 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
DVKaty said:
Robbert is hot and in New Moon when he took his شرٹ, قمیض I was like OH YEAH!!! But Taylor is tanner then Rob and that is سے طرف کی all means sexy!!! Lol
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Can آپ say racist?
rapunzeleah123 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
?
RobPattzLover7 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
newmoonfan30 said:
there is no سوال there of course robert is hotter than taylor god i almost fainted when he took his شرٹ, قمیض of that man is soo sexy its almost unreal how good looking he is
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
JazziCiBa said:
Duh...Robert Pattinson. Especially as a vampire. And his American accent he uses for the movie is so hot! His British accent is amazing! :) I will ALWAYS be a پرستار of Robert, but I wouldn't like attack him like a lot of girls if I met him because that will make him think of me as a weirdo! Lol I can controll obsessions!

select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
llexci said:
Robert!

I don't like Taylors abs anymore..
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
teamedwardgirl said:
You're all very right!I like Taylor's abs...but robert's face is waaaaaaay sexy!
select as best answer
 You're all very right!I like Taylor's abs...but robert's face is waaaaaaay sexy!
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Vampire_Cullen_ said:
definatly robert pattinson, i mean i just don't see anything in taylor, i mean sure he has great abs but i just like robs better.
taylor is ugly.(no offense to team jacob fans) my opinion. look at the pic:
select as best answer
 definatly robert pattinson, i mean i just don't see anything in taylor, i mean sure he has great abs but i just like robs better. taylor is ugly.(no offense to team jacob fans) my opinion. look at the pic:
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
megan_12345609 said:
hmm sexy?...taylor lautner
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Eirinaki_b_13 said:
I personally think Taylor is sexier, he is soooo cute!! I dont really like Robert, i just like Edward in the movie...
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
hanne2312 said:
ROB <333 Robert Pattinson of course
select as best answer
 ROB <333 Robert Pattinson of course
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Vampirelover613 said:
Robert patterson totaly taylor is awsome too but i gotta tell آپ i LOVE robert WAY better!!! Taylors chest is wayy مزید sexxy but over all i think robert is just the best the movie would be horrible without him!!! <3
select as best answer
 Robert patterson totaly taylor is awsome too but i gotta tell آپ i LOVE robert WAY better!!! Taylors chest is wayy مزید sexxy but over all i think robert is just the best the movie would be horrible without him!!! <3
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
twospots said:
robert
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
kiaraleslie said:
UMM..WHO SEXY .......TAYLOR
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
mrsjacob said:
Taylor Lautner!Duhhhhh!
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
harryginnyclois said:
Robert Pattinson although My friend wold say Taylor Lautner but to me its Rob
select as best answer
 Robert Pattinson although My friend wold say Taylor Lautner but to me its Rob
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Taomerline said:
Robert pattinson has sensual and sexy facial expressions and body movements. Lautner is just beefed up muscle. Even the characters they played were the same as I just said. Team Edward all the way.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Vampire-Girl013 said:
He'll yea Robert pattinson

select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Mtrench_baby said:
Robert Pattinson
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
RobPattzLover7 said:
ROBERT PATTINSON!!!
select as best answer
 ROBERT PATTINSON!!!
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
sasha16 said:
Taylor lautner
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Rud1 said:
Who is sexier ?? Taylor Lautner of couse .... Robert Pattinson is ok but I love Taylor !! ;) :D .... sorry for saying this bt for me Robert looks like a white expressionless ghost ..... OMG !!! I love him !!
Taylor Lautner !!!
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
next question »