Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 6651-6700 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
heart
Bye, moo! Love you <3 have a great time in france :)
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
heart
by moo!!!!!! Love you too!!!! have a great time, and take pictures for us! :D <3
پہلے زیادہ سے سال ایک channierox said…
smile
twilight is the best because it tells me more things in the movie than in the booooook!!
پہلے زیادہ سے سال ایک HaleyDewit said…
hmmm
What?
پہلے زیادہ سے سال ایک venvargie said…
twilight is the best because it tells me more things in the movie than in the booooook!!

That's a very sad thing and a very poor reason.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
channie, please go check what we told the last twilighter here...
alternately, go die in a hole.
پہلے زیادہ سے سال ایک LoveDraco123 said…
cool
Channie, that actually means the books suck- if they told you less than a film in over 300 pages, or that means you are a very poor reader. :)

Moo, BYE!! We'll miss you! :( Love you too! <3
پہلے زیادہ سے سال ایک LoveDraco123 said…
surprise
I have a question for LauraCullen66... do you read ALL the pages we add?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
@Channie: What? What?
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
gemonk, look at this.
guess who it is!
 gemonk, look at this. guess who it is!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
anybody here?
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
smile
nope, I'm not here :)
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
ah, I thought so too.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Top o' the mornin' to yeh lassies!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
K then... But for me it's 5pm :D
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Oh yeah... my bad.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
It's ok :D did anyone else notice that we were at 6666 replies just now?
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
cool
Actually 6668. But yes, that would've been cool.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
I said were :D I have a screenshot of the 6666 on my iPod...
پہلے زیادہ سے سال ایک rkcapger048 said…
big smile
I'm really lazy...I just woke up and it's nearly 10:30! Anyone going to see Vampires Suck? It looked hilarious. My mom thinks I'm crazy, but she's going to take me and a few of my friends.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
@Malloy lol awesome! So it's like 5 where ever you are?

@cappy, I've seen it online, it's alright. It has it's moment where it's just awesome, but it wasn't super great.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
5pm yeah :D
if it opens here, I'll go see it... if it doesn't, I'll get the DVD.
*random insert time*
Have any of you read Maximum Ride?
*another random insert*
does anyone know how to transfer photos from an iPod to a computer? D:
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
I've read Max Ride, but I don't know how to do the other thingy. I don't have an iPod. Sorry.
پہلے زیادہ سے سال ایک LoveDraco123 said…
Lucius, no to both of your questions. :D But, which iPod do you have? Touch? I have my 3G, and I LOVE it. I've had it for almost 2 years and it's my baby. <3
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
ah, it's okay :D
but did you hear they're making it into a movie? Catherine Hardwicke (ew) is directing... if she casts Bella and Edweird as Max and Fang, I'm not going to see it, out of protest.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Oh yeah, Starsky's been telling me that the director wants Kristen for Max's part, but I think that's a horrible decision. Kristen is way too lame to play a kick-ass bird girl. the only reason she got the part of Bella was because she was BORING, like Bella was supposed to be. Max is not boring and she actually has emotion, something Ms. Stewart lacks.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
xDD I should probably warn you before I rant.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
ah, it's okay :D
and Draco, I have a touch, yeah :D but I'm saving up for an iPhone :D
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Does anyone here LOVE Brian Rosenthal?
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
well, he's okay, I guess...
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
sad
*gasp* sadness...
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
:DD
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Omg lol, I just took that "What do I smell like To Edward Cullen?" test and this is what I got:
 Omg lol, I just took that "What do I smell like To Edward Cullen?" test and this is what I got:
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
laugh
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDD­DDD­DDD­D
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
It said he wanted to nibble on me and I was like WTFF?!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
link the quiz please, I got curious :D
پہلے زیادہ سے سال ایک RavenclawPride said…
heart
Boo, I LESS THAN THREE BRIAN ROSENTHAL!
AND JOEY, JOE, AND DARREN!!
 Boo, I LESS THAN THREE BRIAN ROSENTHAL! AND JOEY, JOE, AND DARREN!!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
okay then, Pride... calm down :)
پہلے زیادہ سے سال ایک RavenclawPride said…
angry
Fangirl moment. It happens.
AND WHAT?!?! SHE WANTS STEWART AS MAX?!?! THIS IS AN OUTRAGE!!!
...
No DDDDDD:
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
less than three... OH! A heart. I like this human. xDD

I love that picture. Joey Richter and Brian Rosenthal ♥
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
O.M.G. This girl did NOT just say this about my House:

"Hufflepuff since apparantly that's where all the "average" students go.
If I could make one more House for Hogwarts just for people like Bella it would be named "Sparklypoo" "

Seriously? Hufflepuffs are far from average, am I right?! Bella does not deserve the status of Hufflepuff awesomeness.
 O.M.G. This girl did NOT just say this about my House: "Hufflepuff since apparantly that's where all
پہلے زیادہ سے سال ایک RavenclawPride said…
Hufflepuffs are just as awesome as the other houses. Each house is awesome in its own right.
But Slytherclaw still kicks all the other houses' asses.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
I KNOW, PRIDE, I KNOW!
and even if she casts 'normal' people I'm afraid the movie's gonna fail so bad...

boo, QUIZ LINK PLEASE?
پہلے زیادہ سے سال ایک RavenclawPride said…
Yes. I want to know what I smell like to Eddie Sparklekins.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
For the Edward Cullen smell? Sure thing buddy-o! (LOL Sorry, I was doing other stuff, didn't see what you said. My bad.)

link (It's not the ad, but it's the exact same thing.)

@Pride, no way, Slytherpuff is the best house!
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
Pride - Slytherclaw all the way ♥
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
You smell like freesia, just like Bella. Edward finds your scent so devastating that he can barely control himself. He is constantly fighting the urge to consume you - he isn't sure if he should bite you or kiss you.

HAHAHA xD
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
xDD Eddykins wants to nom you.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
totes :D who wouldn't?
پہلے زیادہ سے سال ایک RavenclawPride said…
laugh
I got freesia too... lol.