Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 19201-19250 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
blush
bye
(get it i'm acting like bella.... lol jk why the he....ck would i do that?!)
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
nice one, newbie!

GD, what the hell were you and DL on about? o_O
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
surprise
Does it count as suicide if you Imperius someone and order them to kill you?
پہلے زیادہ سے سال ایک DracoLuver said…
^ Hm ... I think it would be considering you planned your own death ... I dunno - good question!
پہلے زیادہ سے سال ایک DracoLuver said…
Am I the only one who finds Dan adorable? I think he's so sweet and humble and he has that innocent look on him. He also makes me smile whenever I watch his interviews and he's funny in a weird way haha. Just wanted to add that since I've had a major crush on him for like three years (even before when I hated HP) and so many people say how he's a nerd and unattractive and such which really gets to me
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
Yes. No. Maybe. I dunno.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
big smile
I just spent half an hour explaining French grammar to my dad... I wasn't aware I actually knew that much.
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
Dan is a cutie. I agree with you :)
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
meh, he's okay :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Its_Syl_Muggles said…
big smile
Hey guys
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
big smile
'ello again :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Its_Syl_Muggles said…
Hi Fred how are you?
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
I be goodly :D

tumblrs being a bitch.
پہلے زیادہ سے سال ایک MissKnowItAll said…
hmmm
Do you know how long it will be before it works again, Andie?
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
big smile
nope. totally following you now :D
پہلے زیادہ سے سال ایک MissKnowItAll said…
Same here. Spacegandalf is an awesome name, by the way. :)
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
mischievous
ANDIE YOUR BACK!!!!! *glomps*

BTW, Emmy, you can be co-producer.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
mischievous
OF WHAT? O_o

Andie, I am deeply chagrined to find that you only came back since tumblr failed.
پہلے زیادہ سے سال ایک MissKnowItAll said…
smile
Tumblr's back up!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
laugh
-_-
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
>.<
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
I haz disney songs stuck in my head -_-
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
what do you guys think of the elf hat? :D
 what do آپ guys think of the elf hat? :D
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
link

O_o
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
mlloy you pretty! just saying :)



ohhhhh those dresses are very close matches.......opps
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
big smile
hahaha morning guys
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
thanksie mooo :) even if I don't necessarily agree...

and yeah, the costume designer dun goofed :D
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
O.O
^
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
big smile
new page :P
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
morning seeky :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
morning all! :)
dang, while I'm alseep everyone comes back :P
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
that always happens to everyone :D
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
HEHEHEHEHEHEHE I love to see Twitards arguments
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
only.... no twitards get on THEIR forum anymore....... shame
پہلے زیادہ سے سال ایک Its_Syl_Muggles said…
laugh
Can you put your Tumblr profiles here so I can follow you :D
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
sunny
is anyone going to the Premier and Preffered Passholder after hours thing at Universal Harry Potter Park on Dec. 16th?????????????????
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
I AM! YEAH!
پہلے زیادہ سے سال ایک Its_Syl_Muggles said…
hi skeeker6
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
smile
Hello Its_Syl_Muggles :)
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
yo :)
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
DO you like twilight? EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW NO! I just killed an ant!
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
hey moo!
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
crying
you want a Potato? Oops..... never mind... Lobster stole it. :(
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
Deathly Hallows...... :)and <:I and 8D and >:( and **
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک SEEKER6 said…
oh plus.... "Holy @$*&#!"
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
seeker...........................are you high?
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
no offence
پہلے زیادہ سے سال ایک Italktosnakes said…
smile
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PP




...hi :D x
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDD­DDD­DDD­DDD­DDD­DDD­DDD­DDD­DEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EEE­EER­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­RRR­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PP
پہلے زیادہ سے سال ایک Italktosnakes said…
smile
LOL :D x
Siriusly though. EEEEEEPPP >.< x