Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 25301-25350 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک youknowit101 said…
i have a life, it's on hold right now
پہلے زیادہ سے سال ایک IzzyOzera said…
speak to either tomorrow or Wednesday
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Hi! I just got back from sledding! Yay for snow!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hehehehehe....

Bye Izz-ay-fizzy-fuzzle!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
I think it was "I still remember (shoo be doo wop) when you used to be 9 years old" but still, it sounds like he's remembering how cute she was when she was 9 and it just sounds sooo creepy.
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
WHOA you guys add pages fast!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Nu, coz obs. He was nine at the time as well! I think.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hai Best!
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
I don't know...

Heyyyyyy best!
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
It's creepy... Peeps falling in love at 9... 0.o
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
It is too cold in my house. Stupid snow.
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
Helloooooooo everyone :D x

So much bloody homework >.>
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
It's too hot at my house. Stupid sun.

Also, Nick arrived yesterday.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
IS HE CUTEEE?????
پہلے زیادہ سے سال ایک zanhar1 said…
Im back from school, I miss anything speical?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Meh... Average. And he thought I liked Justin Bieber. D:<
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
We're about to discover if the Nick guy is cute. I'm so excited!

Well... he's like 20, so that's ok. You should show us a pic, GD.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
No wai am I talking to him again!

I am guy-shy. :( I barely actually know any guys.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
But he's like cute, and he's living at your house. You have to talk to him! Do it for me...? *puppy eyes*
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
HES NOT CUTE MOFO!!!!!

*is calm now* I'll tell you who's cute. Chris.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Well, I always find the not cute people cute. The guy I'm totally in love with now is pretty much considered ugly by everyone I know.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Eh, can't be bothered to get out of bed and take a photo.
پہلے زیادہ سے سال ایک zanhar1 said…
XD you guys have fun.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
No! Be the stalker you are and TAKE THAT PICTURE!
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
Lol Boo
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
New page?

Yay I got it right! :D x
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
monkey
NEW PAGE PARTY!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
NO WAI MOFO!!!!!!!

Go back to obsessing over Double D. :P
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
cool
Party!!
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
lol wow we've already reached 1016!! :D
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
B-b-but.. -sigh- I can't turn that down. Darn you GD.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hahaha, I win!
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Stupid weaknesses. >.<
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Hello! Did I miss much? I'm sore from sledding!
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Hello! Did I miss much? I'm sore from sledding!
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
No, just GD kicking my butt. >.<
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Muahaha!!!!! :D

Bask in the glory that is moi. B)
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Well, I've been sledding nearly all day, on this huge hill by our lake! It's pretty rough when you hit the bottom. My back is hurting, and my friend bounced so bad her butt is sore.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
>| Bask in the glory that is Toby.
 >| Bask in the glory that is Toby.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
@padfoot...













That's what she said.
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک jodarchy said…
big smile
stop adding pages so quickly i cannot keep up lol, also stop stalking people lol
 stop adding pages so quickly i cannot keep up lol, also stop stalking people lol
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
But stalking is so much fun! Lol, I used to stalk Luke Wilson in twitter.
پہلے زیادہ سے سال ایک jodarchy said…
i dont know who that is lol
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
Our milk pwns.
 Our دودھ pwns.
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
He's an actor. I had the BIGGEST crush on him in 8th grade (well, and 6th and like 2 months of 9th).
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
Stalking IS fun when if you give it a try!! :D
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
O.o
پہلے زیادہ سے سال ایک jodarchy said…
big smile
you drink powdered milk lol from a bag, wow
i would rather not attempt stalking lol unless it was dolly parton or maggie smith or mr blobby lol
پہلے زیادہ سے سال ایک boolander25 said…
Mr. Blobby?
پہلے زیادہ سے سال ایک zanhar1 said…
*butts into conversation* Mr. Blobby lol.