Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 30451-30500 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Helloooooooo?
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
I'm back.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YAY!
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
New page party too! x]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
W00t!

So wassup?
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Not much, just watching wrestling :p
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Oh. :P I'm preparing for lifesaving and rowing tomorrow. -__-
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Well good luck with that ^_^

I'm bored and tired lol. Make me laugh!! x]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Bromance *_* : link

Sorta funny: link

link
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
1-Not a Taylor Swift fan, so yeah x]

2-I got distracted by the subtitles lol

3-WTF? xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
"Ma ho" x]

پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hellooooo?

You're a fail, it didn't even have Taylor Swift. xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Hello?

All I read was the title of the video and I made my mind up from that x]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
But it had bromance!!!!!!! xD Seriously, they were staring into each other's eyes... It was like magic. xD

But did you like the Katy Perry parody? xD
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Whoops, sorry! Bromance makes me nervous lol x]

Remember I said KP was a slag? Yeah...I watched about a minute of the video and turned it off after that x]

Ooh, want to see something awesome?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
No.

I GOTZ ANOTHER LINK!!!!!!!

link
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Ugh, never mind. I forgot they're still doing image upgrades to the system >.<

Where do you find these weird videos? What the hell do you search for? x]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Wth? They're not really weird. x]

The first one I linked because it's Boys Like Girls, one of my favorite bands.

The second one is Green Day, so obviously I'd link it.

The third one is a parody by The Key of Awesome, best YT show ever.

And the fourth I didn't find by myself. This dude called Jezza in my old class linked it to me. I kept holding on to it for some reason, lol. x]
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
YT?

Haha the Doctor is hyper again. Mixed in with Invader Zim = awesomeness.

It's late so I'm going to sleep. Night!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Youtube, betch.

Night, I'm going to bed too.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Wait, one more video. 3 hotties all packaged together, ooh lala xD Amazing vid even if it is a Kesha song x]
پہلے زیادہ سے سال ایک malloy said…
CHURRO!
lol I want a banana.
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
Morning...my last exam is today =D

...But I'm so tired! :(
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Morning....I've got to take a stupid writing assessment for the state. I'm not worried, just dreading it
پہلے زیادہ سے سال ایک MrsPadfoot said…
Well, I'm off to school. See (well not really) you peoples in eight hours!
پہلے زیادہ سے سال ایک malloy said…
writing assessment? :O
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
I have no snow. I want snow :(
پہلے زیادہ سے سال ایک Italktosnakes said…
Same :L
we normally have snow right now. x
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
Yeah same, but just as it gets warm enough it rains :| and when it gets cold enough it stops. Typical, huh?
America's got all the snow we had at Christmas. GIVEITBACK!
پہلے زیادہ سے سال ایک CheekyCheese said…
We never seem to have enough snow for school to be closed :(
پہلے زیادہ سے سال ایک alexthedog said…
My school ended early today. But I didn't go again! I had such the bad headache this morning. I missed a Pre-Algebra midterm, a Literacy final, and a Spanish semester test.
پہلے زیادہ سے سال ایک malloy said…
We literally never have enough snow for the schools to be closed.
پہلے زیادہ سے سال ایک xDark_Angelx said…
I had a snow day, today! :D

But my dad made me shovel the sidewalk and sweep off the car, which was really boring. Plus, there's nothing to do on weekday mornings for me. Oh, well...at least I have Fanpop!
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
The night before a funeral I was going to on the last Friday of the term, it snowed, but during the Friday it snowed even more, and the crematorium was so beautiful and my friend said "I'm glad she was put to rest here and now, I wouldn't want it any other way." it was so pretty. And then she cheered up at the wake and me, her, and another friend of ours went out in the snow in tights and heels :L
پہلے زیادہ سے سال ایک malloy said…
whose funeral was it? :/


and I have a math test tomorrow. crap.
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
My friend's mum's.

I have a maths test on Monday shhhhhhoes!
I'm trying to stop swearing :L
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
lol vamp good luck XD

I'M DONE MY EXAMS!!! :D =D
پہلے زیادہ سے سال ایک malloy said…
lol crap isn't a swear word :P

and I'm sorry for your friend's mum :( was she ill, or...?
پہلے زیادہ سے سال ایک Italktosnakes said…
big smile
I like swearing
QUOTE
Fuck is good. Fuck is the poetic expression for the unsayable soul.
>.< x
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
She had an epileptic fit.

And in my mum's book it is lol (I wasn't chastising you I was just saying I'm trying not to swear :L)
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
Lol accio xD
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Haiiii?
پہلے زیادہ سے سال ایک alexthedog said…
tongue
I never swear. But I said "h-e-double hockey sticks" last week and my mom brought out the bar of soap!
پہلے زیادہ سے سال ایک alexthedog said…
Hai, GD!!!
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
Hai everyone!
پہلے زیادہ سے سال ایک alexthedog said…
Hai, Best!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک alexthedog said…
Hey, we hit 5300 fans!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Lol I always swear, and my parents don't mind.