Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 44651-44700 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
^SHUSH AUNTY THE MARAUDERS ARE LOVE
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
morning to you too, Gems :D but siriusly, Gemscreen chemistry is undeniable :D even if I'm not allowed to ship you...
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
I wanna see the picture you drew =.=

And in all honesty, no one thought of me/VR?
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Morning Gemonk!
پہلے زیادہ سے سال ایک PotterForever said…
Gemonk I had nothing to do with this -______-
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
big smile
NOW THAT YOU MENTION IT :DD and there's one on p. 1782, but I can't do the Biggercest one til tomorrow... and they're not pictures, strictly speaking :D just words. oh-so-meaningful words.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
p. 85 of my PoA has my name scratched into the top left corner... :O
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
Oh, Malloy...WHAT will we do with you?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
No there isn't

I checked it beforehand

And just so you know

I thought of Boo/DL
پہلے زیادہ سے سال ایک PotterForever said…
I think Alex/DL works better.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
reallyyyy? no pic? let me go find it then...
and Tonks, whatever might you mean? :O
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
NUUU

ME NO LIKEY STRAIGHT PAIRINGS
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
link
what do ya call that? it was on p. 1782 :D
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
but Ashlex is plausible D: but we're not allowed to ship it :'(
just out of curiosity, Gems, who would you ship me with? (I think I can guess ;P)
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
I call it an abomination

Coz it's pink.

Wouldn't it make more sense for it to be green?

Since ya know
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
I made two Trexa pics XD
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Accio ;DDDDDDDDD
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
SHOW ME BEST >.<
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
Nah, I just think you're craazy, Malloy (In a good way!)
پہلے زیادہ سے سال ایک PotterForever said…
sad
Awwww we're not allowd to ship Ashlex?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
BOOO

WHO EVER CARED ABOUT THE RULES?
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
mischievous
Dear Malloy
Jag måste tyvärr och med stor sorg meddela att jag mycket beklagligt håller med Tonksy i frågan om Er mentala hälsa.
Er ödmjuke tjänare
Minnschen
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
^Come again?
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
haha Gems I was sure you were gonna day me/Moo :D
Quaila, är det så? Oj... men du vet vad man säger: alla människor som har varit somebody har varit lite eller kanske jättegalen (?).
Tonks, how could you say that? D: lol or rather ORLY?
last edited پہلے زیادہ سے سال ایک
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Lols, korrekt svenska Malloy, men det var förväntat. <_< Mina kondoleanser för er mentala ohälsa.
Tonksy, we're talking Swedish.
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
HAI!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Well, technically, Moo's a guy, so no ;)
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
You're craziness makes you awesomesauce Malloy :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
How's everyone and their grandmothers today? Lol.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
hur så?
och haha, men det händer på den bästa av dem, så... :D (och jag att den sista satsen var fel D:)

HAII VAMP :D
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
Swedish is a difficult language D:
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
aha okay then Gems :D
and Tonks, I thank you kindly, I think...
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
actually it's much easier than, say, French or Finnish :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Try Latin, it's even harder.
Salve
Sum Mina, et sum Upsaliensis habitas.
That's a rudimentary introduction.
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
I have to take Latin AND French at school next year :O
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Lol, what a coincidence that is then. I hope your Latin studies goes better than mine then Tonk
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
I'm taking Latin now :P

ego sum Gemonk.

I had to be a slave for a play :D
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
mais je pense que français est aussi plutôt difficile -- par example, je pense que cette phrase est trop faux.
aussi, quand je parle français, je veux toujours utiliser les mots suedois :D
haha j'ai devrai utiliser un dictionnaire plusieurs fois quand j'ai ecrit cela :D
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
smile
Lol, seems like awesomeness Gemonk.
پہلے زیادہ سے سال ایک wotcher-tonks said…
NUUU STOP TALKING IN FANCY LANGUAGESSSSS! IT'S TO...FRENCH!
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Malloy, das war sehr vervirrend. Lol.
Omnia dicta fortiora si dicta Theodisca.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
But I'm more fluent in Troll.

OMGGGGG U NO LIEKY DA GWILIGHTB
پہلے زیادہ سے سال ایک acetrainerkira said…
smirk
Robert Patterson doesn't sparkle in the fourth movie. That's a good reason why it's better than Twilight.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
I'may almostay luentfay inay igpay atinlay :D evenay ifay emmygay oesn'tday approveay ofay ethay ayway Iay peaksat itay :P
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
I like Latin, but the only Latin dictionary in the house has old English phrases from the sixties.

Hang on, I'mma get it now.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
Quaila, vad betyder vervirrend? Jag pratar inte tyska :D bara finska, svenska, engelska, franska och svinlatin... hehe :D
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
wait it has fat chance xD
fors fortis.

Nullo modo - no way xD

Royally screwed - Raptus regaliter

xD

In Things to say to your Banker

I don't want a toaster
Furnulum pani nolo
????
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
Sentio aliquos togatos contra me conspirare

WTH?!
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Ok lol, I stated that your French was like a temporary confundus-charm, lol.
پہلے زیادہ سے سال ایک Quaila said…
Something about togas conspiring against someone, vamp. Lol.