Hayley Williams Wall

Previous

·1-10 کے 149 دکھانے اندراج دیوار

Blacklillium کہا …
“The biggest lesson I’ve learned is, “It’s okay.” It’s okay for me to be kind to myself. It’s okay to be wrong. It’s okay to get mad. It’s okay to be flawed. It’s okay to be happy. It’s okay to اقدام on.”- Hayley Williams گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sarahfern کہا …
I love this موسیقی ;-) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
rahulshingtee کہا …
LOVE ! ♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
astar411 کہا …
I LOVE THIS پرستار PAGE گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
astar411 کہا …
OMG I love Hayley Williams sooo much گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
loly878458 کہا …
Happy Birthday Hayley Williams. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
kneazlelala کہا …
Hi Yo ! Yellow Hayley. :D You're so AWESOME. \m/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DimiFF کہا …
hihTHE LOVE OF YOUR LIFE.TOMMOROW WILL BE THE BEST دن OF YOUR LIFE. NOW
1. say your name ten times
2. say your mom's name five times
3. say your crushes three times
4. paste this to four other groups
If آپ do this, your crush will kiss آپ on the nearest Friday
But if آپ read this and do not paste this, then you
will have very bad luck.
SEND THIs 2 5 GROUPS IN 143 MINUTES. WHEN
ur DONE PRESS F6 AND ur CRUSH'S NAME WILL APPEAR IN BIG LETTER گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
hailyter کہا …
i love haily williams I'm your پرستار I love آپ and good don't know what else گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
eromarap0895 کہا …
i love ya hayley!! hope آپ can come again here, in Philippines..Your the best female vocalist ever!! I like your high notes actually!! the best!!! Love ya!! Im your no. 1!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
baby_kyu کہا …
آپ WILL BE KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY سے طرف کی THE LOVE OF YOUR LIFE. 1. say your name ten times. 2. say your mom's name five times. 3. say your crushes three times 4. paste this to four other groups. If آپ do this, your crush will kiss آپ on the nearest Friday. But if آپ read this and do not paste this, then آپ will have very bad luck. SEND THIS TO 5 GROUPS IN 143 MINUTES. WHEN YOU'RE DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSH'S NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS ON THE SCREEN گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Shana713623 شدہ تبصرہ…
Hi پہلے زیادہ سے سال ایک
mikey900 کہا …
She made it from the bottom only to the reach the very سب, سب سے اوپر of سب, سب سے اوپر female artists around , we love hayley XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
juliaparamore کہا …
Hayley!!!!!!!!!!!!!! I love you!!!! I am آپ # 1 پرستار I have listened to آپ since I was 7 and I sing like آپ now! Hope to see آپ in کنسرٹ soon:) love you;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
DecodingRomance کہا …
Doing a project on Hayley for school. YAY! :3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
codyo1 شدہ تبصرہ…
kool پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
baby2534 کہا …
i love hayle so much shes awesome shes my role model گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
twinbb کہا …
I love her. She is awesome! She is the best! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexandra_by کہا …
VOTE!
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Liz_parawhore کہا …
I LOVE آپ HAYLEY!!!!! <3333 OMG, Hayley Williams is my Idol :D she makes me come alive. She's adorable , gorgeous, beautiful and just fucking amazing :D LOL (true پرستار <3) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MsRight12345 کہا …
OMG OMG OMG!!! I AM A TRUE FAN!!! even though i'm black and i can't change my hair Red cause i'll look a hot mess LOL گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sweettea9 کہا …
Offical Girl Crush lol گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
firetruckyou کہا …
Huge fan! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EatTHIS کہا …
I'm a Parawhore, but I'm مزید of a Hayleywhore. <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DinosaurzGoRaWr کہا …
luv u hayleyyyy!! <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Nana13 شدہ تبصرہ…
Me tooo! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
DinosaurzGoRaWr شدہ تبصرہ…
Ikr پہلے زیادہ سے سال ایک
juliaparamore شدہ تبصرہ…
I love her too! She's amazing! پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Li_Le کہا …
Happy New سال 2012 \(^^\)(/^^)/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Minerve کہا …
happy birthday sweet Hayley! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Alexandra_by کہا …
Happy B-day, Hayley!! U rock!
we love u! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
mrsalexrybak کہا …
Happy Birthday,Hayley!
I love آپ so much!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
maribou شدہ تبصرہ…
Happy birthday Hayley! پہلے زیادہ سے سال ایک
bussykussi شدہ تبصرہ…
Happy B-day Hayley!!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
_naiza شدہ تبصرہ…
Happy b-day, گھاس, ہے <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
tooch کہا …
Happy Birthday, Hayley <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Li_Le کہا …
Happy Birthday, Hayley! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
raeburn123 کہا …
umm
i love hayley she is so awesome aha گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Fenrir کہا …
Ugh... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
Alexandra_by کہا …
omg!! the banner is awesome!!!
Love Hayley! I'm a renagade, i always was!! ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
parvy کہا …
Love the song airplanes...favorate..! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Dhampires کہا …
I love the song Airplanes her and B.o.B did I listen to it 24/7 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
-darya- کہا …
i love her گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wendy99 کہا …
I love the new spot look, so much better than the last one <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
mrsalexrybak کہا …
Spot look is PERFECTION! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
bussykussi شدہ تبصرہ…
Agree! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
zombiestars12 کہا …
Love the شبیہ & banner Whoop Whoop Legit!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
WonderFool شدہ تبصرہ…
Banner is so awesome, I agree ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
osman_santeliz کہا …
I love آپ hayley ¡¡ <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Clavicula کہا …
aaah I LOVE the new spot look ;D
Hope آپ guys are all satisfied with it *___* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Li_Le شدہ تبصرہ…
amazing *.* پہلے زیادہ سے سال ایک
Michelle121094 شدہ تبصرہ…
pretty wonderful! love it =) پہلے زیادہ سے سال ایک
anilesenight کہا …
she is freakin sexy!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ivy136 کہا …
i fucking love hayley williams she is also one of my پسندیدہ female rock singers like lacey mosly amy-lee hate avril lavigne inlove with angelzoom kicking daisies is trying to coppy paramore گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
AlexandraKelly کہا …
I am in love with new banner<3It is awesomeee!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiky15 کہا …
آپ look so beauty..;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
mrsalexrybak کہا …
╔╗
║║╔═╦╦╦═╗♥
║╚╣║║║║╩╣♥
╚═╩═╩═╩═╝♥
Post this to you're پسندیدہ شخصیات مشہور club wall♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Bunksaw کہا …
آپ have a strong voice love آپ hayley گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
XxMetalFreakXx کہا …
i love her so much!!!!she is my idol!!!!LOVE YA HAYLEY!!!!<3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
zombiestars12 شدہ تبصرہ…
I know right پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
vani82 کہا …
I love your hair hayley is the best I've seen گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
jbiebs22 کہا …
lova ya hayley!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
rubenalex کہا …
I love Hayley ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
Li_Le کہا …
Today, the nominees for the MTV EMA 2011 were announced, and Paramore got one nomination in the new award, BIGGEST FANS. Are we, the Paramore fans, the biggest fans? To know it, vote every دن until Nov 6th.

here's the link ..
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
maplemacaroon کہا …
I want her hair! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HyperSophz1 شدہ تبصرہ…
most people do! پہلے زیادہ سے سال ایک
sweettea9 کہا …
omg i love hayley! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Wendy99 کہا …
The شبیہ need to be changed :\ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cameronsexey کہا …
h i love HER
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
ilovesttrinians کہا …
omg hayley is so cute i wish i could look like her!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
callianltm شدہ تبصرہ…
me either!:D پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Ryan231 کہا …
I Love Paramore and I LOve the Red-Head Named hayley williams! :D She is amazing:):) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
babe1492 کہا …
"To anyone that ever told آپ that you're no good, they're no better" -HW. Love her quotes so much.<3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
123a شدہ تبصرہ…
<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
teamseth234 کہا …
i love her songs گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
pearl97 کہا …
Hayley Williams....U ROCKZZ !!!!!!!! \m/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
SHADIEBABY کہا …
i love hayley williams she has a voice of a goddess
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
TeamJane1 کہا …
I love her band Paramore گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
IsabellaMCullen کہا …
What motivates me is seeing people in the crowd and wondering what they're going ہوم to and what they're dealing with, and knowing that for the time being we're their escape. ~ Hayley Williams♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
halloula شدہ تبصرہ…
پہلے زیادہ سے سال ایک
Ashleigh-Renee کہا …
my sisters was named after eminem,hayley! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Emil5634 کہا …
I<3Hayley & Paramore! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lizzyparamore15 کہا …
Hayley williams is my inspiration:) she's the reason i love paramore so much!. there wouldnt be a paramore with out her..if hayley were to ever leave paramore..ill be trerribly sad and desperate forever :'(. but thats never gonna happend!! her موسیقی its so great it helps me forget some problems that are going on in my life :) im actually addicted to my آئی پوڈ, ipod lol every song آپ turn to its always paramore <3 I LOVE آپ HAYLEY !!!!!! YOUR SO AWSOME!!!! I LOVE آپ !!! <33 NEVER STOP ROCKING!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
zombiestars کہا …
I Finally got a medal!!! yay!! Dedicated پرستار Work harder to get a yellow one :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
kittymaumau کہا …
Who doesn't love Hayley Williams? DORKS! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
zombiestars شدہ تبصرہ…
exactly پہلے زیادہ سے سال ایک
RocketSlug شدہ تبصرہ…
EVERYBODY WHO LISTENS TO CRAP MUSIC. پہلے زیادہ سے سال ایک
enh411 کہا …
She's a rly good singer, but she dusnt hav teh looks. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kittymaumau شدہ تبصرہ…
your wrong پہلے زیادہ سے سال ایک
enh411 شدہ تبصرہ…
Awww! Thank :) پہلے زیادہ سے سال ایک
lizzyparamore15 شدہ تبصرہ…
she is really pretty :) پہلے زیادہ سے سال ایک
jbieberluver94 کہا …
I'm proud to say,
I'm in love with Hayley Williams گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lizzyparamore15 شدہ تبصرہ…
<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
RocketSlug کہا …
Hayley, you're my idol. Everything I've ever learned recently about life and love has come from your music. آپ are such an inspiration, and a germ that contaminates every corner of my mind, bedroom, and iPod (but in a good way lol) KEEP ROCKING! I want Para-MORE! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
RocketSlug شدہ تبصرہ…
... پہلے زیادہ سے سال ایک
SiSiBoo کہا …
i love آپ plz answer me i want to talk to you! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
janine123 کہا …
Paramore:D what an awesome band! like there موسیقی is acc so inspirational,acc so good,couldnt live without them. But there was no need for zac and josh to leave:( zac is such an amazing drummer, i get my inspiration to play drums from zac! all of his technique is soo good, and josh, an amazing گٹار player, he puts in so much energy on stage and can play so well:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JaLumbes38 کہا …
HAYLEY WILLIAMS I <3 YOU.!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ortal24fan کہا …
she has the best voice ever!!!
I love her:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
joharaRawr کہا …
iLoveYou Hayley Williams :D
Rock and Roll !! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
cott4eva کہا …
Hayley Williams is a great singer!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
ElGalloCaballo کہا …
hayley williams is hot گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Tigeress14 شدہ تبصرہ…
haha slightly huh..! پہلے زیادہ سے سال ایک
ElGalloCaballo شدہ تبصرہ…
yeah پہلے زیادہ سے سال ایک
Mari_Paralover کہا …
"if you're gonna put your faith in something, then it better shape who آپ are and what people see in you" Hayley williams <3
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laspanglish شدہ تبصرہ…
<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
B10 کہا …
Hayley Williams is hot. No homo گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
faithfully کہا …
He heated in my view that very sweet ...................... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
tooch کہا …
Just scored my die-hard medal for this spot :D I'm so happy! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
helomusic شدہ تبصرہ…
Cooooool!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexandra_by شدہ تبصرہ…
congrats!!! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
tooch شدہ تبصرہ…
Thank-you! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
shoshanawatson کہا …
awesome گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mari_Paralover کہا …

Hayley Williams is admirable, alluring, angelic, appealing, charming, dazzling, delicate, delightful, elegant, enticing, exquisite, fair, fascinating, gorgeous, ideal, lovely, magnificent, marvelous, pleasing, pulchritudinous, radiant, ravishing, refined, resplendent, shapely, sightly, splendid, statuesque, stunning, sublime, superb, symmetrical, wonderful, ethereal, stupendous, spellbinding, mindblowing <3 xD
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
h2o-fen-site شدہ تبصرہ…
Agree ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mari_Paralover شدہ تبصرہ…
x) پہلے زیادہ سے سال ایک
B10 شدہ تبصرہ…
آپ forgot super sexxi lol i agrre with all of that! پہلے زیادہ سے سال ایک
Mari_Paralover شدہ تبصرہ…
that too :P :D پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
rebecca361 کہا …
hayley iloveyou u rock and i am huge پرستار گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cracking شدہ تبصرہ…
so am i پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Alexandra_by کہا …
I've got my die-hard medal! I'm sooo happy :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
el0508 شدہ تبصرہ…
congrats!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexandra_by شدہ تبصرہ…
thx a lot :D پہلے زیادہ سے سال ایک
rebecca361 شدہ تبصرہ…
hehe alexandra xx پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
kimmyvip کہا …
this club is the only exception گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
Alexandra_by کہا …
link

People VOTE-VOTE-VOTE!!!!

People VOTE-VOTE-VOTE!!!!

People VOTE-VOTE-VOTE!!!!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
Alexandra_by کہا …
people PLZ VOTE!!! link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
Alexandra_by کہا …
link
battle of the fans! vote 4 Hayley!!! She is the best!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kuchiki019 کہا …
Please Check this vid out -- PARAMORE Audition / ڈرمر Eddie Murphy - PART 2 link via @youtube thanks! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
vamp_girl16 کہا …
<3 her no homo گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
vamp_girl16 شدہ تبصرہ…
haha پہلے زیادہ سے سال ایک
Magica کہا …
"Can we pretend that school desks in the classroom are like mattresses? I could really use a nap right now." ~FB page. xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
angelic
Alexyss_Cullen کہا …
"To anyone who told آپ your no good. They're no better" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Magica کہا …
Totally just made myself look ridiculous with her Misery Business makeup look, lol. Don't know how she pulls it off so well. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
FairuzBones کہا …
Hayley Williams is AWESOME... <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexandra_by شدہ تبصرہ…
yep, i agree! Love Paramore :D پہلے زیادہ سے سال ایک
FairuzBones شدہ تبصرہ…
me too :) پہلے زیادہ سے سال ایک
christee580 شدہ تبصرہ…
me 2 have a poster of paromore پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
LPLJdorf کہا …
Hayley and Demi..!! <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jvill29 کہا …
hayley= the best damn female singer to ever live! <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
FairuzBones شدہ تبصرہ…
agreed پہلے زیادہ سے سال ایک
Rahellina_12 شدہ تبصرہ…
agreed پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Alexandra_by کہا …
6222!!! yeah! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexandra_by شدہ تبصرہ…
6233 :))) پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Alexandra_by کہا …
almost 6200 fans! wow :)
Hayley u rocks! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک