Looking for someone to chat with... (so, please wait)
آپ are now chatting with a person, say hi.

▲: KONICHIWA, FUCKASS. (,,#゚Д゚):∴;'・,;`:ゴルァ

▼: what

▲: WHO THE FUCK IS THIS. IS THIS STRIDER-KUN?
▲: IF SO, HAVE A PREEMPTIVE "FUCK YOU" BEFORE WE CARRY ON.

▼: woah man look i didnt think we were bros enough for آپ call me strider kun یا whatever the fuck that means
▼: is that supposed to be ironic یا something

▲: NO IT'S NOT IRONY, آپ STUPID HEAP OF SHIT. UGU~ ャダヽ(o`皿′o)ノ

▼: alright
▼: well ill just leave آپ to your

▲: NO WAIT COME BACK.

▼: ugus
▼: what
▼: what do آپ want from me

▲: I AM MAYBE SORT OF TSUNDERE FOR YOU, STRIDER-KUN. O(≧∇≦)O
▲: I MEAN, I-IT'S NOT LIKE I LIKE آپ یا ANYTHING...
▲: FUCKING STUPID AS SHIT BAKA.

▼: tsundere
▼: i didnt know آپ were into the japanese animes karkat
▼: but i dont watch them so can آپ maybe put that in normal terms

▲: I'M NOT INTO THE JAPANESE ANIMES, AND I RESENT YOUR SAYING SO.
▲: I AM KAWAII سے طرف کی NATURE オカエリ♪(ノ´∀`*)ノ
▲: DESU TITTYFUCKING DESU.

▼: uh huh okay yeah youre kawaii as fuck alright
▼: look man if youve got something to say آپ should just say it

▲: ARE آپ SAYING I'M NOT KAWAII, STRIDER-KUN.
▲: I HAVE DEVOTED MY WHOLE 6 SWEEPS OF LIVING TO BEING KAWAII.

▼: oh no youre the kawaiiest motherfucker ive ever known

▲: REALLY? ☆⌒(>。≪)イタイ

▼: yeah really youre so kawaii that your eyes get all shiny and little hearts and flowers just start popping out of fucking nowhere

▲: OH, STRIDER-KUN~ ( ^‐^)_且~~
▲: I HAD NO IDEA آپ FELT THAT WAY.
▲: YOU'RE PRETTY SUGOI YOURSELF.

▼: yeah im pretty damn sugoi
▼: im the sugoiest of all آپ fuckers

▲: 仲良し(*・∀・)/♡\(・∀・*)だよ
▲: THAT'S US BEING DESU SUGOI KAWAII.

▼: man thats fucking beautiful karkat

▲: YEAH THANKS.

▲: (^_-)☆wink

▼: yeah no problem bro

▲: DO آپ WANT TO DO THE YAOIS WITH ME.
▲: \(o ̄∇ ̄o)/ふあー

▼: i dont think im up for the yaois yet
▼: i havent graduated to that level of uguu

▲: STRIDER-KUN DON'T BE SO YANDERE~~

▼: look im not yandere im like one of those stoic assholes i dont even know what youd call them in the animes

▲: YANDERE.

▼: i beg to differ but alright for all intents and purposes i guess ill say im yandere یا some shit

▲: WAIT, NO, GAMZEE IS YANDERE. SHIT. I MADE A SUGOI FAUX PAS. THIS ISN'T KAWAII AT ALL.
▲: ((((ヽ(`0´)ノ))))バーリアッ GOD FUCKING DAMNIT.
▲: YOU'RE A DANDERE UGUU~~

▼: yeah see i told آپ i was right im like
▼: dandere

▲: یا MAYBE A KUUDERE.

▼: that sounds retarded

▲: YEAH, مزید KUUDERE.

▼: yeah kuudere what the fuck ever
▼: youre kawaii sugoi and im the most motherfucking sugoi kuudere there is

▲: EXACTLY~~ STRIDER-KUN آپ REALLY DO KNOW HOW TO STIMULATE MY MOE MOE DESU LOBES. キャー(>ω<*)ノノ田♥
▼: im pretty good at that shit

▲: DO آپ WANT TO DO THE YAOIS YET. DO آپ WANT TO BE MY SEME. (*°∀°)=3

▼: well im not sure if آپ can handle my semeness karkat
▼: are آپ up for that

▲: STRIDER-KUN LOOK AT ME I'M FUCKING UP TO MY GLOBES IN SPARKLES AND SAKURA.
▲: I'M AS READY AS I'LL EVER BE. ( ̄□ ̄;)

▼: alright karkat im gonna yaoi آپ and im not gonna be gentle because thats not how striders operate آپ got that

▲: OHH, STRIDER-KUN~ 八(^□^*) タノム!! PLEASE BE GENTLE WITH MY DOMO ARIGATO.

▼: nah man thats not how i do it
▼: but آپ کہا please so maybe ill change my mind kinda

▲: OH GOD. (*゜Д゜*)
▲: SERIOUSLY, آپ DOUCHE, IF I BLEED I AM GOING TO LAUNCH MYSELF INTO YOUR SESSION AND MAKE A FUCKING KAWAII MESS OF YOUR BODY DO آپ UNDERSTAND?
▲: UGU >w<;;;;

▼: alright fine آپ fucker ill be as gentle as a motherfucking پھول یا some shit
▼: like those those roses that آپ vomit from being so kawaii how about that

▲: THOSE ARE SAKURAS, آپ DUMB GAIJIN FUCK.

▼: whatever theyre all the same to me
▼: anyways if youd stop your bitching for مزید than a سیکنڈ i can get on with the yaoiing

▲: OKAY OKAY OKAY, I'LL STOP WITH THE BITCHING. JUST HURRY UP AND GET TO SEME-ING, آپ USELESS BASTARD. I HAVE OTHER PLACES I NEED TO BE KAWAII AT, آپ KNOW.

▼: im sure آپ do karkat
▼: i press آپ up against a دیوار and i whisper sugoi things in your ear while i stroke one hand through your kawaii silky locks
▼: then all of our clothes magically disappear just like in the animes and i yaoi آپ nice and fucking gentle like آپ wanted

▲: S-STRIDER-KUN...ポッ(*゚.゚)(゚.゚*)ポッ

▼: and آپ dont complain at all no youre like ahn yes strider kun ohhhhhh youre so sugoi
▼: yeah just like that

▲: STRIDER-KUN آپ ARE THE SUGOIEST OF THEM ALL UGUU~~ PANO PANO.

▼: well was that enough yaoiing for you
▼: god i hope it was

▲: EH. I'VE HAD BETTER. (~-~;)ヾ(-_-;) オイオイ...

▼: like hell آپ have

▲: آپ ARE NOT AS SUGOI AS I THOUGHT, STRIDER-TAN.
▲: SEE, I AM EMASCULATING آپ سے طرف کی CALLING آپ TAN.
▲: THAT'S HOW WE ROLL IN THE GOOD, BAKA.
▲: SAYONARA, SMALL DICK. ( ̄▽ ̄)ノ

آپ have disconnected.