دیںجواب کا سوال اس

Hottest Actors سوال

Post a picture of an actor with someone who is suprised.

John Barrowman kissing a co-worker who is suprised(dunno why he is,john always kisses his co-workers) :)
 Post a picture of an actor with someone who is suprised.
*
haha I wanna work with him, so I'd get some kisses too
XxxFUMMxxX posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
Same XD His kisses always look HOT
victoria7011 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
HAha!!! lol
boytoy_84 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
 victoria7011 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

Hottest Actors  جواب بہترین

XxxFUMMxxX said:
lol Rob
select as best answer
 lol Rob
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Haha i likeeee :) Love his hair here aswell :) Her eyes :O SOoo wide
victoria7011 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
yep and she's very pretty. which makes me think: what did they so after that? xD
XxxFUMMxxX posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
The girl's face!!! LMAO!!!
boytoy_84 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

جوابات

ebcullen4ever said:
Robert with Kristen at Eclipse premiere.Wonder what he کہا to make her look shocked and surprised.Hmm,I wish I had vampire super hearing<3
select as best answer
 Robert with Kristen at Eclipse premiere.Wonder what he کہا to make her look shocked and surprised.Hmm,I wish I had vampire super hearing<3
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
How sweet!!! <33333
boytoy_84 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
boytoy_84 said:
Matthew's brothers. LMAO!!
select as best answer
 Matthew's brothers. LMAO!!
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Heidihi2 said:
Tom cruise looks surprised
select as best answer
 Tom cruise looks surprised
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
next question »