دیںجواب کا سوال اس

Michael Jackson سوال

When آپ look at Michael in سونا pants what do آپ think?

 When آپ look at Michael in سونا pants what do آپ think?
 tahlia777 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

Michael Jackson جوابات

Hyatts said:
I think he is sexy and has a nice butt. I love the way he looks in those pants. They make me want to look at his crotch.
select as best answer
 I think he is sexy and has a nice butt. I love the way he looks in those pants. They make me want to look at his crotch.
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
So true
TheMJlover1958 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
WOW well I guess since I am his cousin I should think that
tkdiamond posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
if آپ are his cousin آپ shouldn't think what I wrote.
Hyatts posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
^^You are Michael's cousin?
peterdaddy posted پہلے زیادہ سے سال ایک
mjjennine said:
my body takes over my mind. It has a mind of its own.lol. The sight of him makes my body purr like a kitten. My eyes fall to one place in particular!!!!!! The only man EVER that I enjoyed looking at THERE. I could go on but it would get too dirty minded.lol
select as best answer
 my body takes over my mind. It has a mind of its own.lol. The sight of him makes my body purr like a kitten. My eyes fall to one place in particular!!!!!! The only man EVER that I enjoyed looking at THERE. I could go on but it would get too dirty minded.lol
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
I would love آپ to go on.....I love hearing stuff like this!! Hehe
tahlia777 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
it would be XXX rated.lol
mjjennine posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
But I can say he looks good in them
tkdiamond posted پہلے زیادہ سے سال ایک
katirl432 said:
He looks so yummy in those pants!!!!! He has the most nice-looking butt and those pants are so tight in all the right places where آپ have the most perfect view of you-know-what!!!! I have the most naughtiest thoughts everytime I see him in those perfect سونا pants
select as best answer
 He looks so yummy in those pants!!!!! He has the most nice-looking butt and those pants are so tight in all the right places where آپ have the most perfect view of you-know-what!!!! I have the most naughtiest thoughts everytime I see him in those perfect سونا pants
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Same here,and I'm only 13! O_o
TheMJlover1958 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
I totally agree.
Hyatts posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
^^Not a bad angle to be found!! I know, I've looked from every angle imaginable!!!
peterdaddy posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
i love this pic
ri23ta posted پہلے زیادہ سے سال ایک
tkdiamond said:
I wish I had those instead of my red ones..............he was at the family reunion in blue ones and I was like let me have them please let me have them Applehead
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Are آپ really michael's cousin?
Hyatts posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
yeah im thinking the same fi آپ are what was the nickname yall gave him
winnie100 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
EmoLuv_101 said:
Id say to him hot damn آپ gotta nice پچھواڑے, گدا in them pants baby!!!:PHeehee
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
liberiangirl_mj said:
Well.. ussualy I can't think lol!!! :))) He's too sexy, too hot!!!! blow minded!!!
select as best answer
 Well.. ussualy I can't think lol!!! :))) He's too sexy, too hot!!!! blow minded!!!
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
powertothefoxes said:
A thrilling, super sexy, super سٹار, ستارہ who blows people's minds. :)
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
You've got that right sister!
peterdaddy posted پہلے زیادہ سے سال ایک
XxMetalFreakXx said:
I think hot damn hes fucking sexy.hes gotta package if u know what im sayin!Heehee:P
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Oh I know what you're saying alright!!!!!!
peterdaddy posted پہلے زیادہ سے سال ایک
TheMJlover1958 said:
Makes me want to say to him,"Michael.You.Me.Bed.Now" ;)
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Id say the same thing!!!!
EmoLuv_101 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
;)
EmoLuv_101 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
Birthdays said:
Sorry not printable just say he is HOT lol
select as best answer
 Sorry not printable just say he is HOT lol
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Can آپ say WHOA!!!!!!!!!
peterdaddy posted پہلے زیادہ سے سال ایک
natasajackson said:
Damn,i swear I have never been so nasty before but these سونا pants make wanna...UNff ...i prefer not to say...Michael is the only man that i can watch at his crotch and makes me feel crazy lol..and that golden butt..WOoahh ,just woahh.:P A lot of dirty stuff..*blush*But how can i resist...?You just can't but looking at ..there :Poh geez..I feel so embarrassed sometimes..He's BIG!!..But yesterday i saw a little مضمون which Karen(Michael's Make up artist) was saying that Michael knew that his شائقین love seeing him in سونا pants..Haha i feel much better now :P plus i knew it..;)
select as best answer
 Damn,i swear I have never been so nasty before but these سونا pants make wanna...UNff ...i prefer not to say...Michael is the only man that i can watch at his crotch and makes me feel crazy lol..and that golden butt..WOoahh ,just woahh.:P A lot of dirty stuff..*blush*But how can i resist...?You just can't but looking at ..there :Poh geez..I feel so embarrassed sometimes..He's BIG!!..But yesterday i saw a little مضمون which Karen(Michael's Make up artist) was saying that Michael knew that his شائقین love seeing him in سونا pants..Haha i feel much better now :P plus i knew it..;)
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Well that's so true we L.O.V.E.D seeing him in they سونا Pants!!
tahlia777 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
^toni...IMMA KILL YOU!! what r u talking about?? freddie??
natasajackson posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
nope i dont THINK soo ;P ;) <3
iluvfantasia posted پہلے زیادہ سے سال ایک
peterdaddy said:
I think to myself "Lord have mercy and be still my beating heart!!" Then my jaw drops and my eyes bulge out of my head!
select as best answer
 I think to myself "Lord have mercy and be still my beating heart!!" Then my jaw drops and my eyes bulge out of my head!
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
alexmswann said:
why his legs look so thick?
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
next question »