One Direction Wall

·261-270 کے 6364 دکھانے اندراج دیوار

cake
shnookums کہا …
Happy Birthday Nialler
love آپ <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Snoopy_Sophie کہا …
Happy Birthday Nialler XD
Love آپ so so much xx
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
LionKingGirl1 کہا …
HAPPY BIRTHDAY! Nialleeeer!! ツ ♥ ♡ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Alaa1999 کہا …
♥ ♡ HaPpY BiRtHdAy Nialleeeer!! ツ ♥ ♡ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Miraaa کہا …
Happy Birthday Nialler!!<33333
Have an Awesome دن and We all Directioners Love آپ Forever<333333 xx
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JesssxZ کہا …
Happy 19th Birthday Niall! I hope آپ have an AMAZING birthday! :) Love آپ xx ♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
Vamp_Fan_25 کہا …
Happy Birthday NIALLER!!! xx
We all love آپ :**
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
ارے guys last reminder nialls b-day is tommrrow so niallers go tell other niallers گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
Friend: آپ should go out with that kid. آپ guys would be cute
Me: No
Friend: Why?
Me: I already have 5 husbands
...Friend: This again..? They're never even gonna look at آپ and even if they did آپ wouldn't be better than other fans..they definetly wouldn't marry you. Ever
Me: آپ should know words actually hurt
Friend: Its true
Me: No
Friend: But-
Me: Stop talking
Friend: I-
Me: At least I have my posters گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Beliebergirl105 شدہ تبصرہ…
ahh! so true ! omg love that! lol us girls do need our one direction posters!!!i have millions! پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
mikfan9 کہا …
Guys there's a new "Band Mate" elimination game going on! Check it out <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tigerali کہا …
Congrats to One Direction for receiving their THIRD Video موسیقی Award at the MTV Awards! I'm sure آپ guys will stay on سب, سب سے اوپر for a long time ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
lovesboo کہا …
i lllllllllllooooooovvvvvvvveeeeeeee zayn hes hot. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lovesboo شدہ تبصرہ…
آپ are so retarded پہلے زیادہ سے سال ایک
lovesboo شدہ تبصرہ…
what ever one direction is hot how about that instead of zayn. پہلے زیادہ سے سال ایک
lovesboo شدہ تبصرہ…
what ever one direction is hot how about that instead of zayn. پہلے زیادہ سے سال ایک
lovesboo شدہ تبصرہ…
آپ are such a little butthole why the helk did آپ even write that آپ are so retarded پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
Niall's b-day in 2 مزید days also on Thursday13th if I didn't knew now niallers pass it to the other niallers گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
randomgirl3000 کہا …
2 Years, 1 Album, 18 Tracks, 3 books, 1 BRIT, 3 TCAs, 3 VMA's, 1 documentary, 3 world records, 1 movie ,1 tour, a band, a dream. I give آپ One Direction. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
directioner0550 کہا …
So remember آپ guys the new Adventerous Adventures of One Direction is coming out on the 14th of september ! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
How fangirls communicate
پرستار 1: AKJSHDKJAHSDKJSA
پرستار 2: I know. I know. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
directioner0550 شدہ تبصرہ…
Haha so true! پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
So sad we had a moment of siclince in school for 30 سیکنڈ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cpuppy45656 کہا …
pay respect to all those that lost their lives on this anniversary of 9/11 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 کہا …
JUST GOT MY DIE HARD FOR THIS SITE:))))) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 شدہ تبصرہ…
ارے just a reminder guys! Its Niall b-day on the 13th of sep, so it would be amazing if آپ would make him a birthday card and post it in this link linkthis is from the 1D offical twitter. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alaa1999 شدہ تبصرہ…
Congraaatz!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
bonatcha کہا …
Iam bored now گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Vamp_Fan_25 کہا …
Saw 1D on X-Factor Australia last night....
OMG they were amaZayn
One of the contestants winked at Harry and he was like 'WOW' then he کہا he liked HER the best xD
Classic Harry ;D
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JesssxZ شدہ تبصرہ…
His face after that was priceless :) پہلے زیادہ سے سال ایک
nugget14 شدہ تبصرہ…
IKR!!!!!!!!!!!!!!!!! I loved him, typical Hazza ;) <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Vamp_Fan_25 شدہ تبصرہ…
Oh I know his face was like; I like this girl xD پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
mehparty3 کہا …
there is a new foreign exchange student at my school from france in the sophmore class that looks like harry styles..... even his hair. *sigh* good thing 8th grade and sophmores have lunch together, i can stare at him..... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
1DnoFan کہا …
love آپ guys آپ are so amazing:) i think of آپ guys like all the time گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
aNNalovechuck شدہ تبصرہ…
naww <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
cassidy517 کہا …
i love them i want to meet them so bad گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laurynluvsmusic شدہ تبصرہ…
ikr! i would do anything!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
camfan55 کہا …
wow harry beats cameron boyce سے طرف کی far گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 کہا …
ارے guys! SO its Niall Horan's birthday this thursday; 13th Sep and if آپ don't have twitter یا آپ don't follow the 1D twitter account. they have this site where آپ can make a birthday card for nial and لوڈ اپ it there. so check it out and get posting:)
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
bubbletl کہا …
can آپ vote here please and break the tie
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Miraaa کہا …
"This is just the beginning for these boys" - Simon Cowell گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
Snoopy_Sophie کہا …
omg guys
Zayn Arrives Back In The UK On CRUTCHES!
:((
poor Zayn :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laurynluvsmusic شدہ تبصرہ…
awwwww پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 کہا …
آپ talk to your 1D posters? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA me too. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laurynluvsmusic شدہ تبصرہ…
same here . . . . if only they could respond lol پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 شدہ تبصرہ…
X3 پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 کہا …
swag, swag, swag, on lou. niall's chillin' سے طرف کی the آگ کے, آگ while he's eatin' fondue. harry knows about me, liam knows about you, so say hello to dj malik in 3..2..FLICK. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 شدہ تبصرہ…
THE ONLY TIME I WILL QUOTE A JB SONG. پہلے زیادہ سے سال ایک
1DLOVER916 شدہ تبصرہ…
TODALLY!!! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
cpuppy45656 شدہ تبصرہ…
haha awesome پہلے زیادہ سے سال ایک
eguillemette کہا …
i love one direction:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cjohns06 شدہ تبصرہ…
me too پہلے زیادہ سے سال ایک
RandomGirl0 شدہ تبصرہ…
Me 3 پہلے زیادہ سے سال ایک
1DLOVER916 شدہ تبصرہ…
me 4 :D <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Beliebergirl105 کہا …
love u 1d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dont worry ill never be a hater of u guys! 1d rocks wooooooooooooooooooooo! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
ارے everybody let's get this straight if u didn't know zayn and perrie are not dating there just good دوستوں zayn even کہا it! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
1d_is_cool شدہ تبصرہ…
No way?!!!! But they kissed in that picture... آپ know پہلے زیادہ سے سال ایک
superhottie1999 کہا …
i think all one direction is sexy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cjohns06 شدہ تبصرہ…
tottaly i want to meet them so bad پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
harrystyles-hot کہا …
I think Harry styles is the most sexiest man in the world!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cpuppy45656 شدہ تبصرہ…
true dat پہلے زیادہ سے سال ایک
fvm0us_faby شدہ تبصرہ…
yep thats true but he mine cuz im the #1 پرستار of HARRY STYLES پہلے زیادہ سے سال ایک
nugget14 کہا …
Sorry 4 uploading the pics that are unavailable :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
harry-forever کہا …
Harry styles is sexy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Miraaa کہا …
When Zayn was boring, he wears a glasses and walking to the bathroom and talk to the soap. —Liam Payne
LOL xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Snoopy_Sophie شدہ تبصرہ…
XD lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Snoopy_Sophie شدہ تبصرہ…
how cute he is :) پہلے زیادہ سے سال ایک
rusher29 شدہ تبصرہ…
lol xD پہلے زیادہ سے سال ایک
Miraaa شدہ تبصرہ…
I know right xD پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
Wwefa1 کہا …
Zayn sprained his ankle :( X #GetWellSoon گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Snoopy_Sophie کہا …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
One Direction Get In The گینیز, گینز Book Of Records

"Their new گینیز, گینز world record is for the album going straight to number one in the US Billboard charts, breaking the گزشتہ record held سے طرف کی the Spice Girls in 1997."

yay!!!!!!!!!!!!!!!!!

ONE DIRECTION RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yeah!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 کہا …
1D VMA Performance:
Fans: They are gonna sing Live while we're young!
Fans: NO! Its gonna be What makes آپ beautiful!
One Direction: We sang One thing...
LOLS! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Snoopy_Sophie شدہ تبصرہ…
he he XD پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
One Direction: 6,403,825 followers
Justin Bieber: 27,558,167 followers
One Direction: wins the VMA over bieber گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
1DnoFan شدہ تبصرہ…
lol so true:) پہلے زیادہ سے سال ایک
cpuppy45656 شدہ تبصرہ…
and that's how it should be پہلے زیادہ سے سال ایک
Meraal کہا …
I love zayn malik <3 <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
I was hoping they were gonna sing "Live while we're young" instead of "one thing" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MaddyPayne شدہ تبصرہ…
Me too... پہلے زیادہ سے سال ایک
Snoopy_Sophie شدہ تبصرہ…
me too :( پہلے زیادہ سے سال ایک
Alaa1999 شدہ تبصرہ…
Me too :) , but the moment they started singing i didn't really care what song they were singing <3 <3 <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
raween-12 کہا …
The most thing I love in life is one direction : Zayn Malik,Louis tomilson,Niall horan,Harry styles,Liam Payne گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
ارے girls 1D won vma 2 times!! So 1 for what makes آپ beautiful موسیقی video and then the 2 one is new artist oh and they sang گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
supergirl143 شدہ تبصرہ…
they also won most share worthy video which is 3 پہلے زیادہ سے سال ایک
RTE33 کہا …
ارے 1D Fans! Guess What? Niall Horin Likes My Little Pony! link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Gigi_1D کہا …
#Proud of the boys:))) <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
badgirl1Dsch کہا …
bye ppls گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Huge_Styles_fan شدہ تبصرہ…
bye Deegan lover! پہلے زیادہ سے سال ایک
badgirl1Dsch کہا …
Copyright © (this is what Ebony Scarp کہا on Facebook) OMG EXCITED IM GETTING LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE 50000000 coments ur so جیلی we have to put آپ in the fridge to stop u from running گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Miraaa کہا …
Congratulation One Direction <3 x گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ZoeyMalik28 کہا …
Take Me Home,bitches.<3 Coming soon. AHH! Watched the boys yesterday on stage at the VMAs...them sexy boys. *points at Zayn* He was...OUTSTANDING SEXY! Haters gonna hate. Potatoes gonna potate. NOW آپ MASHED POTATOES....DIRECTIONERS LET'S GET EXCITED...while haters pout and whine about how our boys won JB ;) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
1Dmalik شدہ تبصرہ…
:D پہلے زیادہ سے سال ایک
ZoeyMalik28 شدہ تبصرہ…
Hah. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
bubbletl کہا …
CONGRATS 1D 3/3 VMA'S آپ REALLY DESERVE IT :) LOTS OF LOVE XX گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
livvieluv1D کہا …
best pop video, best new artist, and a great performance they were ment to b on the vmas گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
050801090907 کہا …
Congratulations to One Direction!!! ^___^ <33333 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Mariau کہا …
Congrats 1D !! LOVE آپ GUYS !!! <33 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JonasLuver1 کہا …
CONGRATSS OMG OMG OMG OMG گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
sayou کہا …
Is there any way i could watch the vma's??? U guys will never believe this I MISSED THE SHOW!!!! OMG how can i call myself a directioner?????soooooo sad;((((( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
DESTINYJEVANS شدہ تبصرہ…
watch it tonight at 8 پہلے زیادہ سے سال ایک
abigyal کہا …
Directioner 4 life baby congrats dudes did great at vmas گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Zukania99 کہا …
Congrats to the boys! I'm so proud! :'D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 کہا …
CONGRATS TO 1D FOR THEIR VMA WIN:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
241098 کہا …
I decided not to come to FP today cause the VMAs haven't been shown in Greece yet...
It's tonight:)
And I don't want to learn any news till then!
So finger cross! <333
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alexis_Pierce کہا …
Oh god! I cannot go ONE دن without listening to their music! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
1d_is_cool شدہ تبصرہ…
Same پہلے زیادہ سے سال ایک
LaiaMaria کہا …
so proud! xxxxxxx گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
wink
LeoDiCaprio کہا …
OMG....3 awards???
Yeaaaaaaaaaaaaaaah.......so proud Directioner!!
Congratulations to One Direction...they deserved all the awards!!!
OMG....guys you're INCREDIBLE!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Jackelinee کہا …
Congrats 1D: آپ guys did great and really are the British/ Irish invasion!!! I Love It!!! آپ all looked so adorable, even tho I didn't get to watch it live, I did see videos!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Snoopy_Sophie کہا …
at the VMAs, ONE DIRECTION won 3 awards : Most Share-Worthy Video, Best New Artist and Best Pop Video XD

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
I did'nt get to watch the VMAS D: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Jackelinee شدہ تبصرہ…
i know i didn't get to either, but now i'm just watching some ویڈیوز of the peformances! they did soo good and looked soo cute!! پہلے زیادہ سے سال ایک
katyperrylover9 شدہ تبصرہ…
katy perry won a vma award for best art direction for the video wide awake :O پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
zayn’s quiff reminds me of a little swirl of chocolate and vanilla at the tip گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smirk
Lee-Yum1D کہا …
ارے I'm new will آپ پرستار me? I'll پرستار back ! :)xx گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
livvieluv1D کہا …
cant wait 4 the vmas 8:00 tonite !!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jessieknowsbest کہا …
1d rule!!!!i love them and i saw them on i carly and harry faked being sick! miranda crosgrove and all the cast from i carly were so lucky to meet آپ guys!!!! i have no idea why آپ didnt win x factor because آپ are سے طرف کی far the best and a have a tatto saying 1DRULE on my arm! plz send me an autograph if آپ ever read this because i am your number 1 fan!!!!!!!!!!whooooooo!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Vamp_Fan_25 کہا …
OMG 1D are gonna be on The X-Factor, Australia on Tuesday & Wednesday
I CAN'T WAIT!!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
badgirl1Dsch شدہ تبصرہ…
its MONDAY, Tuesday and Wednesday #directionercorrection پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
MrsStyles8992 کہا …
good night mtv vma's tomorrow DONT FORGET DIRECTIONERS WHOOOOOOO HOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coco_music کہا …
i love one direction! I also love this band COCO ! www.facebook.com/companycompany link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
Abbey1129 کہا …
VOTE PEOPLE!!!! THERE GOING TOO BE THERE!!!! (MTV AWARDS) VOTE NOW IF U WHAT THEM TO WIN AN AWARD!!
YOUR VOTE MEANS EVERTHING! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
NinjagoAnime کہا …
"You keep making me weak,Yeah frozen and can't breathe,Shot me out of the sky,You're my kryptonite!" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
fiestagirl12345 شدہ تبصرہ…
آپ keep making me weak cause you've got that one thing پہلے زیادہ سے سال ایک
NinjagoAnime شدہ تبصرہ…
Love that song. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
ShakeItUpAnna کہا …
ارے everyone! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
Snoopy_Sophie کہا …
yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
One Direction Win Fight To Keep Their Name
ha ha ha
they won't change their name XD
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Snoopy_Sophie شدہ تبصرہ…
ONE DIRECTION FOREVER!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
nugget14 کہا …
HEY!!!!! DIRECTIONERS! I used to be on Fanpop all the time but for ages I havn't been active. Starting from today I am trying to be مزید active.
So everyone should add me cause I love 1D :) <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LiamLover87132 شدہ تبصرہ…
kk! پہلے زیادہ سے سال ایک
cjohns06 کہا …
1D is the best thing ever i wasnt one of those gorls that gets obssesed over things but when i heard about one direction i was instantly in love گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
randomgirl3000 کہا …
These two girls sit in front of me in sceince and one of them had a one direction picture on her binder, this is what happened:
Girl 1: I LOVE one direction too! But whos that guy again? *points to Louis*
Girl 2:Thats Lewis, but everyone pronouces it Louie.
In my mind : BITCH, YOU'RE THE ONE THATS WRONG! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cpuppy45656 شدہ تبصرہ…
omg! that's totally happened to me before!! پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 شدہ تبصرہ…
"GET OUT OF MY FANDOM!" پہلے زیادہ سے سال ایک
Abbey1129 شدہ تبصرہ…
some people are wrong! پہلے زیادہ سے سال ایک
cjohns06 کہا …
Im only 13 but im going to marry harry گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 شدہ تبصرہ…
i wish u the best of luck! X3 پہلے زیادہ سے سال ایک
cjohns06 شدہ تبصرہ…
thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
ice2504 کہا …
My definition of 1D:One Direction=A band of smokin hot boys who have cute accents and amazing singing talent. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Huge_Styles_fan شدہ تبصرہ…
correct! پہلے زیادہ سے سال ایک
mehparty3 شدہ تبصرہ…
and are funny! but other than that, absolutely. پہلے زیادہ سے سال ایک
NinjagoAnime شدہ تبصرہ…
Yeah پہلے زیادہ سے سال ایک
kirahm22 کہا …
lol super hazza like dj malik گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Hazza_is_Super کہا …
Alright all directions, I want آپ to vote 1D on this website

link

Justin Bieber is in 2nd place! 1D is in 1st place! GO 1D! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Huge_Styles_fan شدہ تبصرہ…
could آپ put that in the links? پہلے زیادہ سے سال ایک
heyhaz کہا …
"Were the boys آپ go to school with" -one direction
umm..no. just no. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
XxILoveNaillxX شدہ تبصرہ…
ahahahh.! right . they are so much more. i love them. xD پہلے زیادہ سے سال ایک
heyhaz شدہ تبصرہ…
@XxILoveNaillxX i do too! btw your نام کا صارف is spelled wrong its niall* :) آپ probably didn't know پہلے زیادہ سے سال ایک
XxILoveNaillxX کہا …
One Direction Is Soso Amazing.! They Are All So HAWT. I Will Marry Niall.! Bhaha. <3 <3 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lovesong13 کہا …
I want an imagine a long one and with haz گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
GummyBear_23 کہا …
If آپ want One Direction Memories and آپ have Facebook, then go and like this page! There will be quite a few from The Adventurous Adventures of One Direction and loads more! And آپ might be able to have the chance to become a admin!
https://www.facebook.com/pages/One-Direction-Memes/421337674569324?skip_nax_wizard=true#!/pages/One-Direction-Memes/421337674569324 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
amy4232 کہا …
your so hot !!! one d if u wont here my life will be no fun i love ur album and all ur songs i like u all and good luck in ur feature and keep me update ok i love YOUUUUUUU! !!!!!!!!! and for louis i love carrots گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
woodenpulltoys9 کہا …
Liam's New Hair Cut Is The Best One Yet, Zayn Is Soooo Hot!!, And Nial'ls Looking Better Now That His Teeth Are Fixed. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
directioner0550 شدہ تبصرہ…
They were always hot پہلے زیادہ سے سال ایک
thaiithaii15 شدہ تبصرہ…
آپ dint like niall's teeth before?-_- پہلے زیادہ سے سال ایک
JesssxZ شدہ تبصرہ…
Niall's teeth have always been perfect.. پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
dianalovesa-ha کہا …
ATTENTION ALL DIRECTIONERS!!!!!!!!
Do آپ mind helping me get my medal for this club PLEASE if so THANK آپ VERY MUCH :D
And please answer my سروے
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
1d_is_cool کہا …
Who had got tickets to their اگلے tour? ;) I just wondering! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cpk1D شدہ تبصرہ…
i doooooooo!!!!! so excitedddd!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
khzimanime000 شدہ تبصرہ…
LUCKY SON OF A FLUFF BALL!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Phoebe245 شدہ تبصرہ…
I all most did. :( پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
LOVING23 کہا …
≈ Onє Dιrєcтιon infєcтιon ♥.
I have it xD who's with me? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
241098 شدہ تبصرہ…
Same Here<33 پہلے زیادہ سے سال ایک
khzimanime000 شدہ تبصرہ…
IM TOO SICK GOT TO SCHOOL WITH THE INFECTION! HAHAHA LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
NinjagoAnime شدہ تبصرہ…
Me! پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 کہا …
ارے Guys! THis is not related to 1D but if آپ are british, آپ probably know who Ant and Dec are! and if آپ like them on ur Telly, please شامل میں this club: link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
directioner0550 کہا …
Why is spongebob on the One Direction pictures section? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 شدہ تبصرہ…
what spongebob? پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 شدہ تبصرہ…
if آپ mean this linkcause in a way it is related to 1D پہلے زیادہ سے سال ایک
directioner0550 شدہ تبصرہ…
Yeah, okay I'll look harder پہلے زیادہ سے سال ایک
fiestagirl12345 کہا …
Got a medal to this spot گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Vamp_Fan_25 شدہ تبصرہ…
Congrats sweety!! <33 پہلے زیادہ سے سال ایک
alisonfaith297 شدہ تبصرہ…
CONGRATS! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
bubbletl کہا …
can آپ please شامل میں my club and add to it thanks :)
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک