Aren't people who spam Meebo with soooo many things annoying?

On the tab which says 'live updates'.
Some people just update their status sooo much. They do it so much I just wanna خارج them as a fan.
 smileypop9 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

Random جوابات

Seastar4374 said:
Okay i'm one of those people who do that and yes I find it annoying. I can't help it tho. I have so many شائقین who do crap over meebo status that I can't help but شامل میں in on it.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
lol ok
smileypop9 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
RapQueen111 said:
OMFG!!! I know what ur talin about!! I HATE THAT!! Lol i mean when my دوستوں ( just 2 ) talk over and over and over are sooo fuckin annoying they wont shut the fuck up! LMFAO!
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
next question »