Do آپ guys believe in the Bloody Marie

 Do آپ guys believe in the Bloody Marie
*
Sorry guys I mean Bloody Mary
Tyler452365 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
 Tyler452365 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
next question »

Random جوابات

XxKeithHarkinxX said:
who the hell is bloody marie???


i think آپ mean bloody Mary
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Go in your bathroom and say bloody marie 3 times.light off too.It's a stupid game to scare little kids.
Tyler452365 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
I know who she is it's "mary" not "marie"!
XxKeithHarkinxX posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
That's so funny.
jester616 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
akeena said:
Yes,Yes i do,thats why i don't like standing in a dark bathroom
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
-MILEY- said:
Who is that?? O.O Is it a ghost یا something??
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
My دوستوں always say this to me if آپ go to your bathroom turn off the light and say Bloody Marie 3 times . It's a stupid game to scare the littel kids
Tyler452365 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
BeastBoyCahill said:
Who's Bloody Marie?

If you're referring to Bloody Mary, then no, I don't.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Lovehinagurl44 said:
No I don't believe in bloody Mary.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
darkwave said:
No.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
shiann545455 said:
No
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
prettyme16 said:
when i was 6 i did, cause of my annoying older دوستوں who told me the story.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
MsMindlessAztec said:
I use to but I dont now, its just a trick for young kids:/
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
iPsychic said:
IDK. I did it once with my sister and two cousins in the bathroom but we thought we had to say it 13 times XD It also kinda got ruined because my cousin was like 'Get me out of here!' and he ran straight to the door to get outside. We pulled him back though XD
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
DrewYoYo said:
No I don't believe in here
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Her I MEAN
DrewYoYo posted پہلے زیادہ سے سال ایک
SecraLas said:
آپ mean bloody mary?
no not really.
I dont really believe in ghosts and and all that.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Mstweetybird said:
yes
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
Really.
blackrose294 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
canal said:
it's bloody mary and im مزید of a demon ghost and spirit person not
wanna go mur- look a f*cking acorn person thats soooooooo wrong
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
carsfan said:
Who`s Bloody Mary? O.o

I never heard of her... :/
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
kitmolly123 said:
Tried that in third grade,never worked,so I don't believe in her.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
PantyHawt1991 said:
no
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
junjourainbow said:
Hell to the no
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
LunaShay said:
No.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
IllegalSponge said:
Nope, I don't believe in paranormal stuff. It's just not scientifically possible.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
MonsterHighClub said:
YES.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
GoldnSnitch_96 said:
Yeh brah. My mate the Yeti talks about how his cousin bigfoot got murdered سے طرف کی her all the time.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
That's rough.
jester616 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
...e.e
GoldnSnitch_96 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
So sorry for your loss سونا
botchfromhell posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
Thanks T-T
GoldnSnitch_96 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
blackrose294 said:
That picture isnt bloody mary...
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
VoicesInMyHead said:
Yes. In fact, I'm very superstitious about her. For instance I never pass a mirror in pitch black. Their is a mirror near my light switch, so it used to be very hard to get to my bed. Now I have a light up stick thingy. When the batteries die, I'm screwed. Yes I know I have a lot of "that's what she said" moments.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
HaleyDewit said:
LOL, I saw that in Supernatural. It was kinda awesome. But no, I don't believe the کتیا, کتيا really exists.
select as best answer
 LOL, I saw that in Supernatural. It was kinda awesome. But no, I don't believe the کتیا, کتيا really exists.
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
popstar000 said:
i dont know cause nobody wants to do it with me and im to scared to do it سے طرف کی myself :)
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
prod4ever said:
uh........YEAH!!!!!
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
dreamcatcher321 said:
lol i do actually. i played the game before but she never appeared.
ethier way i still believe in her. i just thought she got lazy that night. haha oh well ^^''

plus she's my best bud. she never calls though. *sigh* foever alone TT~TT
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
*
xD! i'm sorry, آپ have me ^_^!
XxKeithHarkinxX posted پہلے زیادہ سے سال ایک
*
:D ....really OwO
dreamcatcher321 posted پہلے زیادہ سے سال ایک
sharkbait6 said:
No & it's Bloody Mary

select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
AstonMartin321 said:
Nope. :P
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
VanilaCoco said:
No, because I am Bloody Mary!
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
Wolfdreamer9 said:
No, but I'll still never spin around and say "Bloody Mary" 3 times in my mirror.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
InvaderStickly said:
NOPE
select as best answer
 NOPE
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
crrazycake said:
yeah sure
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
jylen227 said:
Yes.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
xXitachiXx said:
As much as I believe in the Tooth Fairy.
select as best answer
posted پہلے زیادہ سے سال ایک 
next question »