Alpha and Omega Wall

·1961-1970 کے 21129 دکھانے اندراج دیوار

HumphreyWolf11 کہا …
The most worstest insult آپ can say to a wolf
"YOU FLEA BAG!" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
the most worstest.....idk how آپ screwed that up! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
true! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
=P Just wanted to reference it پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Thank آپ hank for staying up to large amounts of time which آپ could spend sleeping but choose to visit fanpop گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i deserve a medal. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
I Know! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
your welcome! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Shall make a chapter where i mention something like this
"My فر, سمور was coated with blood"
یا something? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
O_O that sentence woke me up! lol i noticed i us lol alot! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Hmm?! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
rotfLOL پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Have i described how i look like in my life as a بھیڑیا chapter
I Dont think so گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
IDK پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Meh i dont think i have پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
*Looks at Hank*
FLUFFY!
"Yes okay......why are آپ looking at me like that?!
I MAZ TOUCH!
"Uhh"
*Touches*
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
"ok آپ have touched, are u done touching me?" پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Exactly the same*High paws* پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yeah! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Played minecraft
Found alot of diamonds
Made a store
Made some friends
Got some Money from my store
Get Killed سے طرف کی a damn Killer who wants to be my bodyguard after
Keep selling until i come back on گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i killed some zombies and called in some airstrikes....you know, the usaual پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD Lol i called in about 500 Before پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Lol! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Did آپ miss me
*Goes to hug Hank666*
"No thanks" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i got bored and watch A&O spoofs idk why پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Im back! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
humphreywolf11 r u done yet? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Unfortunately i might do my chapter in the weekend
sorry گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
fine with me! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yep! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
i use that as well! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
lol i added a new video call A&O funny pics!! pause the vid at 0:08 to see kate and humphrey.........just look at it. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
im back پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
:D پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
Ladies and Gents, NPLH chapter up. Its a shorter one, barely a filler and sorry for that; but its a lead up for the اگلے chapter, I needed a little space. I'll be working on the اگلے chapter tomorrow night and perhaps the following day. Expect it along shortly, no مزید than 2 days from now! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay its up! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Im playing minecraft so im idle i might be awhile taking تبصرے گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
ok! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
it has something to do with blox پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yes! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
If anyone made fun of A&O They are ready for a big Surprise! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i know someone who has......me! lol jk maybe once یا twice but آپ should target alpha_alpha پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom کہا …
FINALLY WATCHED ALPHA AND OMEGA.....I THINK IT WAS AWSOME!! پسندیدہ characters are Humphrey,Kate,and of coarse Hutch. Alpha and Omega rules!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay hutch is my favorite! hence the icon. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
WOLFofWisdom شدہ تبصرہ…
Whoops! Forgotten Lilly! Shes cute. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Am playing minecraft گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
*has confused look* پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Its a game پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
oh well i idc پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
link

alpha and omega family guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
i seem پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
آپ seem what? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
link

humphreywolf11 this is call of duty on the wii which is what i have! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
In WII Format آپ would Own me In PS3 Format i would own آپ XD But IDK پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i think its slot easier on the wii! people say its because thier is auto lock on it, but i have it turned off on mine! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Teenager:Humphrey and kate sitting in a درخت K.I.S.S.I.N.G
*Punches 1KM Away*
Damn Faggot
Humphrey:Thanks....sorta... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol thats funny!! i notice u use KM, we use miles پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
8D پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
where have آپ been humphreywolf11? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
At school and sleeping پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
wait if its دن here then its night over there, آپ were at school at night? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
USA TIME:6:50PM is start 12AM Is finish NZ Time:8:50AM To 3:00PM پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
HANK Y U NO COMMENT?!
ALSO
HANK Y U SILENT?! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
im not silent anymore!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
YUSSSSSSSSSSSS! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i put up a new video called alpha and omega meets famiy guy! its in the video section. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
On every chapter i do 2-3 pages
If i do 3 then i have ran out of room for the end of the chapter گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Have almost reached 3 Full albums bought on Itunes
1:A&O Album Chris Bacon(Complete)
2:Stan walker LOUD(Complete)
3:All things bright and beautiful Owl city(Preordered) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
We need 1 مزید پرستار to پرستار the club then BOOM 850 FANS
CELEBRATION TIME COME ON!!!!
IT A CELEBRATION!!!!
اگلے milestones
900
950
1000(Numbers above this would be because of A&O2)
1050
1100
1150
1200 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
0.1/10 Will i have a bad dream یا a Nightmare
1/10 If i watch something really scary
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Okay this was a while پہلے when i liked Ferrets(Yes i kinda do still but wolves are my سب, سب سے اوپر 1)
I was Housesitting with my Older sister who is(22) (This was Early 2011) my family went down for some reason to come
i could not sleep for some reason so i layed on the bottom of the بستر my Mom was sleeping on
Then Dream:I Was Looking at a فیرریٹ, بھگانا it was a pet فیرریٹ, بھگانا then i cant remember what the hell happened before that?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
......... پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
wierd! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
i thought آپ would say that پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
آپ thought right! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
arcticwolf07 کہا …
It's a bit late, but "Joan's Story," Part Five is up for your reading pleasure. Please enjoy. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
:D پہلے زیادہ سے سال ایک
arcticwolf07 شدہ تبصرہ…
All RIGHT! Do we O4L ROCK, یا do we ROCK?! پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
Alright! I'll get around to that in 2 weeks! XDD پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 کہا …
Ok, I don't know if this is happening to آپ guys but everytime I try to post an مضمون it keeps taking me to the Macy's website. I have sent Fanpop and میل ای and I am hoping they will take care of this. I told them it was getting on all our nerves and we want it to stop گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
damn آپ macy's, damn you..... پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yeah, thanks for the heads up! i will not work on any of my stories until i know it is محفوظ to! this is kinda well VERY annoyin! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
nnnnnnnooooooooooo!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
Would it be a bad thing to just create a Kate lovers club. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
there is already a Kate club so it would probably get deleted سے طرف کی the fanpop adminstrators پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
مزید than likely it would get deleted. sorry. پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman شدہ تبصرہ…
Shit!!! 樨 پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 کہا …
Holy fuck what happened to fanpop? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
fuckin macy's invaded!!!!!!@ get eightysix and his snipers! پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
This is worse that the Sharpay outbreak of winter 2011 پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
My Pyramid Heads are on Vacation!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
link

lol this is what آپ get when آپ mix A&O with Family Guy!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
LOLZ! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
what do ya think!? XD پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
hank666 کہا …
ok, i went to بستر at 7:00 am this morning (i stayed up all night) and i just woke up and its 4PM! i slept through the whole day. i had a weird dream though, and im dead serious that i dreamt that kate was near a water fall ond was surrounded سے طرف کی 2 wolves and that she was hiding a pistol in her hand and lilly had a mp5 waiting near by....... that was the wierdest dream i have ever had! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i meant it was in her paw! :P پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Lol آپ think thats weird i forget my dreams sometimes even while im draming XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Dreaming i mean پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 کہا …
link This اندازی حرکت is so AWESOME! xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol his bet still got placed! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
kates-mate101 کہا …
MY GAME GOT HERE!!! YYYAAAAAYYEEE! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ElGalloCaballo شدہ تبصرہ…
what game? پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
About time, eh? You've been waiting for weeks for that damn thing. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
katealphawolf کہا …
Me and Kate are on the road again! We shall return this evening! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
Have fun! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
U and Kate have fun! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
im still not gonna go to the bed! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ignas357 شدہ تبصرہ…
what time is it? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
fail blog here we come! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Okay tomorrow my new Chapter comes out! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
Yay!!!!!! celebration پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
YAY! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Rude Sight
1 Of the wolves in Kates requiem was Crossing its front legs i mean WTF?! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
huh! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
wow i stayed up alnight (all دن for you) just talkin to you! wow پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
=(P پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Question:Why are Kate's Ears pointy?!
Lol LIONSGATE TELL ME!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i always thought they looked kinda small پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
ALSO SMALL! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
but look at humphrey's, his are normal پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yep! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Did آپ know
I Like this club
XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
no! i never knew that!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD Lolz پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
SPEEDWATCH 10000X ACTIVATE
*Beep*
OPDGJDIO0JGHDTHJDFIOJIDFJHIODJFHIOJ( HI HANK!)
Hank:What?!
SDJIDSFJGODFJGOJIDFGIOJDFJIOGDFJGOJI(I کہا hello!)
Hank:Are آپ talking to me?!
DKFOGJDFOPGJDFOIGJDIOF(Duh!)
OSJDGIOSDJGISDJGJOISDFOISJD(Where is the off button)
*Looks at Instructions*
OJSDIOSDJGIDJFIOGJDFOJGDIOFJGODIFJGODIFJGIODJFGIO(No Off button)
!@#$%^&*()(WTFH) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
............. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
im worried now!!!! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
....................(Uhhhh hello) پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
How to run around weirdly
1:Dont poop for awhile
2:Wait until آپ are desperate
3:You may suffer from hopping and weird faces
4:Make sure آپ dont Crap your pants your not a astronaut wearing Diapers گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i just did that! *phew* better! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yep پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
link
آپ have got to ROFLLOL At this! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol it was funny but it looked fake, would آپ lay on the ground یا puch him? lol im still luaghin! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Lol XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Who wants a فالکن Punch? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
sounds like a sports drink lol پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yep پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
فالکن LUNCH پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
فالکن MUNCH! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Dont know why but i keep having this feeling of eating Raw meat
0.o
*Though:Mmmmm i am sooo craving some raw meat* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i have them too. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
No i actually mean it! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
*Looks at box with ? marks on*
Wow its the mystery box
*Kicks the mystery box*
*Tune plays and a gun is selected*
RAYGUN!
*Does it again*
THUNDERGUN!
*Does it again*
TEDDY BEAR?! I WILL KILL YOU
*Grabs teddy برداشت, ریچھ and it does instantkill against zombies*
AWESOME!
FETCH ME THAT BEAR.....ear....ear
*100 Hellhounds appear*
Aww S***
*Throws teddybear*
آگ کے, آگ IN THE....
Teddybear:LAZOR!!!!!!!!!!!
*Blows up the map*
ارے IM DOWN I NEED SOME HELP!
*Looks around*
Hello anyone?!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
ill revive you! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
*Revives*Wait i think i injected Awesome sauce?*Starts jumping around* پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPUSAW گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
its wassup backwords! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
backwards آپ mean =P پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol typo پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
How to dance automatically
1:Dont pee for awhile
2:Wait until آپ really need to pee
3:Make sure آپ dont pee other than that آپ are dancing
XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
XD lol that actually made me laugh! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD Its proven پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
New Wonderweapon:Wonder Gas Pistole(Gun)
Farts At Zombies causes alot of Brain trauma to zombies also humans
Damage:Brain damage
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Hank seems to have abandoned me
*Looks around*
PARTY TIME!@#$%^&*( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
nope i was on youtube waiting on آپ to type on the wall! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
=P Sister was on پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i have one but thankfully she had moved out! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Phew lucky آپ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
HANK Y U NO CUT FUR! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
my hair got long when i turned into a wolf, at least i kept my hair color!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
damn i typed in my user name on google and i saw my GTA and COD acount and then i went to تصاویر and i saw my user شبیہیں and i saw a few others like humphreywlf11s and ignas357s icons!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
wow i saw some of my art on google images, well not really art but edits!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Who has a Portal gun i do
Maybe i might Portal to America
*Shoots portal on A Plane that departs to America*
*A Few hours later*
Lets check if it landed
*Shoots portal on wall*
*Jumps Out of portal and into america*
Wow! Awesomeeeeeee
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
that would be cool, but where would آپ live lol didnt think of that didya پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
*Shoots portal onto Hanks car*I Will stay at jasper for awhile XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
2 Claw scenes
1:Kate and the Mudslide
2:Hutch Scratching against a rock گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
crap! i forgot to watch that!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
im not tired as i was last night, to be honest this night went سے طرف کی fast!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
*Looks at watch* No wonder i put my watch to SPEED 10X پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol where do آپ come up with this stuff! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD Just randomly پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
WASSUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Reply"WASSSSSSSSSSSSUPPPPPPPPPPPPP!!!!!"*Scary movie 1* پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppppp پہلے زیادہ سے سال ایک
lagtr77 شدہ تبصرہ…
chillin, killin پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Shall i add myself Turning back into human in my chapter
QUICK ANSWER! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
me personally, i would say no, but its up to you! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Okay! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
I Was thinking that as well پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
do what ever آپ want! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
joke: A hunter is lost in the woods and he knows the national sign for distress is firing 3 shots into the air. he shot 3 times and after and گھنٹہ he did it agin but no body came. then he کہا "i hope help comes soon, im running out of arrows." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
lagtr77 شدہ تبصرہ…
myth: look for the green moss on trees, it will point آپ to civilization پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Its quite annoying to see that i didnt get a ٹوپی for uploading my پروفائل pic*Solution:Redo another one گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i cheated on get the cap!, when i was on the iphone i coundlnt لوڈ اپ pics but i hit the لوڈ اپ button anyway and i got it even though i didnt put up the pic پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Joke:
Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?". The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?" گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol ive heard that one before. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD I Knew آپ would have! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Do آپ have BLACK OPS Hank?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
nope! i had WaW zombies on my ipod. i dont know anything about the storyline in black ops, but in nazi zombies i might not have it but i know alot about it! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
آپ got it good! in alska its 10$ for 1 gallon of milk! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
0.o Now i really want to go to USA پہلے زیادہ سے سال ایک
zzz
hank666 کہا …
bored, the دیوار post stopped and now im bored..... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
DONT پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
dont what, go sleep? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Okay most likely im doing my chapter today یا tomorrow گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
sweet! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
i have done 18 pages of writing=P پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Paper if آپ use the same font format and sizes i used پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
HUMPHREYWOLF11 WHY U NO MAKE FUNNY دیوار POST?? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Hold on پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
chuck orris doesnt cut grass, he dares it to grow گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol thats suposed to be norris پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
My name is too hard to pronounce
*Coughs at Hank who is Lolling*
So if i do go to the USA I will
change my name from آپ know what
*Hank falls on the floor laughing*
At least i dont look like a badger!
Hank:Are آپ trying to start a fight
Im sure a over haired brain slug like Hutch knows that
Hutch:HEY!
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
آپ got everything right except the fight thing, i dont like to fight but if im really pissy i might throw a مککا, عجیب الخلقت پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
*Hits soft paw at me**Hits soft paw back* پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Lol i mean my تبصرہ was random پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Being a بھیڑیا aint all fun and games unless your name is Humphrey گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
I heard that! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
WHO? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
it basicly means آپ agree with what the person said. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Oh Hmmm پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Can i steal that Scene saving hutch scene from your LWTP Hank
But Change it around گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yes آپ an, آپ can also use the eve rabies thing! there, i saved آپ from plagerizism پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yay! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay i saved آپ 10 years in jail and a 25,000$ fine! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Hank if your بھیڑیا and if im wolf?!
WE HAVE A PARASITIC WORM IN OUR INTESTINES!
*Runs around in circles* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
ahh yes the tape worm, a paracitic organism that feeds of the food in your intestine, commonly used in diet pills. dont worry they have medicine for it! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
i think its another one? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
thats good! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
RAMPAGE TALK WITH HANK! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaahhhhhhhhhh! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Random fact:The only person in the world who can derp is Justin bieber گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
No XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
this is about the dislike bar on youtube: the dislike bar is like justin beibers D*ck, it gets big when faggots touch it. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Yesterday i dropped a School netbook
*Luckily a Student teacher was there(Like a teacher who is temporarily replacing)If my original teacher was 0_0 A Growling is awaiting!*
Fortunately i didnt damage it(I Hope!)
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
is it like a laptop یا a notebook? we dont have netbooks پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Its a Notebook that is smaller and has no CD Drive پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Yea پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Who uses Mozilla firefox?
USE IT!
1:Faster than IE
2:More Secure
3:More addons
4:AWESOME SAUCE
5:You can change it to Thunderwolf XD
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i downloaded it because it checks for viruese when آپ download things, like when i find a pic i want to ترمیم i just save it and it checks it. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
a security system is a security system! i have updated it already. پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
=P پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Random thought:
I Thought of Kate shoving Humphrey into a washing machine گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
0.0 پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
*invisible derp face* پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
HANK Y U لوڈ اپ AWESOME PIC گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
cause im awesome! wait, which one? پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
8-(D lol he has a mustache پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
link

lol آپ HAVE to watch this!!!!!!!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
LOL! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
never thought i would see that! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
link

lol i LMAO at this vid!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
lol! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
what do آپ think? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Its weirdly Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol i know! i put up a new one above this post! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
How handy it is to have a USA And Canada Clock on your desktop so i can tell when People are on =P
Now i just need a German Clock
XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Since i am bored im adding Hank and Ashley into my story =P گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Really would not have the دل to kill a wolf
If i had to i would make sure it would not suffer for 1 سیکنڈ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ElGalloCaballo شدہ تبصرہ…
you'e cold hearted پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
ive shot animals before, i could but i would do it humainly! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
katealphawolf کہا …
I'm sorry for not being on much today, got some news this evening. My dad has mechanical problems on his motorbike (its a Kawasaki go figure!) and I have to travel 160 miles tomorrow to get him, so I need my rest for the drive. Hopefully tomorrow night I will be able to stay longer but tonight I can't. Plus the trip each way is 160 miles so added up that makes 320 miles round trip. It should be fun, Kate is excited about it and is actually going to let me get some much needed rest tonight! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Red_Pyramid206 شدہ تبصرہ…
Wow, thats crazy. Get some rest bro! پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
agreed! پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
I am, off to بستر right now! Goodnight everyone, I give آپ my best! :) پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
good night! پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
Red_Pyramid206 کہا …
WARNING!: Just got a message from SheWolfLilly!, she may return! OH NOES! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
oh fuck...:( پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
And winters howl XD پہلے زیادہ سے سال ایک
ghosterxx شدہ تبصرہ…
u guys r fucked up پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
link
I'm the dude in the gray شرٹ, قمیض backwards hat tribute to humprey گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
I was out hunting with my brother this afternoon and I looked in my scope and I see a white wolf. It look towards us and had purplish eyes. I loaded my رائفل held my breath but I couldn't do it. I coundnt shoot lily I thought. My bro was like Garth پچھواڑے, گدا hole shoot. But I didn't but we did kill a deer. I could have knock the بھیڑیا dead with a head shot گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
where did آپ hunt? پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
in most areas it is considered illegal poaching to shoot a wolf, hope آپ know what آپ are doing! پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman شدہ تبصرہ…
I would have if I hadn't used all my ammo. Barreta 50cal.Rifle. I'm licensed to kill پہلے زیادہ سے سال ایک
Alphaman کہا …
宆尹城 寥鮄 卜卦 地時 栞來 گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
in english please! پہلے زیادہ سے سال ایک
Metallica1147 شدہ تبصرہ…
What's with the little boxes? پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix شدہ تبصرہ…
Looks like Chinese to me. یا at least, very akin to. پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
im zombifying lilly!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
EightySix کہا …
ارے Hank! link
Bob that Head. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
lol that song describes the wy i live, but i dont live like a white trash trailer person! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Any ideas what i could do to a A&O Image گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
i have an idea but it is disturbing since it involves something that me and Kate do on a regular basis! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
eeewww! i got a mental imagine!! and its HOT!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Err i dont do Sex تصاویر =_= پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
LIL-Humphrey کہا …
Bye bye Windows Mobile!!! Flashed my HTC HD2 with Android Gingerbread. Finaly this good Mobile Phone got an good OS! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay! those phones are relly awesome! پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
yeah i never understood why htc botched such a good mobile phone with this wimndows mobile crap پہلے زیادہ سے سال ایک
LIL-Humphrey شدہ تبصرہ…
yess پہلے زیادہ سے سال ایک
boltfan2011 کہا …
just got a new truck finally 2007 ford ranger its real nice pics r on my پروفائل on my پروفائل pics گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
i have done kate as a zombie, im gonna try to work with matallica1447 to see if i can zombify lilly! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
Nikolai:Hey ارے dempsey it is not my fault ووڈکا, شراب is nice we drink it every time like breakfast*Shows nikolai eating بیکن with vodka*Lunch*Shows nikolai eating spaghetti*
and Dinner*shows nikolai eating pork*
Dempsey:Okay....*Grabs a Beer*
Takeo:you are a both drunks i prefer a sushi!
Richtofen:It can contain Tapeworm Takeo wait EAT IT I WANT TO EXPERIMENT ON YOU!
*Everyone looks at richtofen*
Takeo:SUSHI! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ElGalloCaballo شدہ تبصرہ…
LMFAO!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Feel really confident making a IPAWD In the future
i might need to sort it out with سیب, ایپل though
XD Im sure they will Sue me without Reason if i release such a Software گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
i wouldnt be surprised if they did! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
PIMPLES!
*Pops one*
*A Glass full of Puss squirts out*
I Think that was مزید than a pimple?
0.o گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
katealphawolf شدہ تبصرہ…
yuck, maybe a glass of special sauce made specifically for Kate? پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Lol!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
New perk
Overkill
Gives آپ Instakill for a whole round also spawning 4X مزید zombies that usual Appears around round 20+ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
that sounds awesome پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
yep پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
I Can imagine a TV Series of A&O
Hmm
*Imagines*
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
they should have made that پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 شدہ تبصرہ…
Its because bad ratings that they didnt but the 2nd one is coming پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
I have hit the 5:00 AM mark! *phew* what a night! ill be on around 12:PM EST. later! :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 کہا …
4:00AM holy crap!! but im not as tired as i was last night. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolf11 کہا …
New chapter tomorrow یا Today گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hank666 شدہ تبصرہ…
yay! پہلے زیادہ سے سال ایک