عملی حکمت Warfare Wall

Next Previous

·1-8 کے 8 دکھانے اندراج دیوار

MisterH کہا …
Joined گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
coldembrace666 کہا …
2 any1 who cares.I got my bottom lip pierced almoat a week پہلے & on saturday I'm getting another bottom piercing. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
11BrokenAngel شدہ تبصرہ…
AWESOME!!! Will u post pics? پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
maybe lol آپ like lip piercings? I now have 2 of them پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
11BrokenAngel کہا …
Sorry 4 causing this trouble. Bt any1 who'se seein this ryt now, plz رپورٹ this prsn:
link
...n avoid him as best as u can! He scared da crap outta me js سے طرف کی 1 message! The freak! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
I think every1 has lol someday this troll will be extinct just wait & see hun پہلے زیادہ سے سال ایک
JinKazama19 کہا …
u got 10 now bruh! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
yep bro but got 2 keep going.here's hoping 4 10 مزید شائقین lol oh love your tekken link.any1 in2 mortal kombat یا سٹریٹ, گلی fighterxtekken سے طرف کی any chance? پہلے زیادہ سے سال ایک
Soul_Dragneel شدہ تبصرہ…
I like Mortal Kombat and سٹریٹ, گلی Fighter and Tekken ^.^ پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
which of those 3 is your fav that is if آپ can pick 1. پہلے زیادہ سے سال ایک
JinKazama19 شدہ تبصرہ…
gud 2 hear man! and yea! all of those r awesome! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
coldembrace666 کہا …
ارے guys what's up?does any1 like pokemon? Hmm thinking of adding some فلمیں if any1s interested.getting naruto فلمیں won't happen cause I want full 1s & 2 many 1s broken in2 parts booo which sucks گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
JinKazama19 شدہ تبصرہ…
yea, pokemon's cool.. oh, u mit wanna check out hellsing...and vk... پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
those have finally arrived which I hope 2 find مزید lol پہلے زیادہ سے سال ایک
JinKazama19 شدہ تبصرہ…
xD پہلے زیادہ سے سال ایک
angelic
coldembrace666 کہا …
Does any1 have a fav video game they like 2 play? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
coldembrace666 کہا …
ارے every, what do آپ think of the club so far? I put up some awesome bleach pics so tell me what آپ really think of them گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sinna_Hime_chan شدہ تبصرہ…
I think this is a cool club. پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
thank آپ sinna 4 your kind words.how are my video picks dear? پہلے زیادہ سے سال ایک
RaandRr شدہ تبصرہ…
so glad I joined love bleach with all of my soul and could tell آپ practically everything about it and it's characters ♥♥^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
lol what's your fav season of bleach? the 1 w/aizen is the best پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
coldembrace666 کہا …
Thank آپ all who hsve joined.lets make this a awesome club. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
11BrokenAngel شدہ تبصرہ…
I'm hheeerrreeeee!!! =D پہلے زیادہ سے سال ایک
coldembrace666 شدہ تبصرہ…
bleach is already here & beyblade has arrived.what do آپ think of the beyblade pics? didn't find many good picd 4 beyblade lol پہلے زیادہ سے سال ایک
JinKazama19 شدہ تبصرہ…
hmm..very intersting n cool bruh! پہلے زیادہ سے سال ایک