Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 45301-45350 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Yeah! :D
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
I WALK THIS EMPTY STREET ON THE BOULEVARD OF BROKEN DREAMS...

I WALK ALONE....

With another dude. x]
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Green Day references lol. Did you watch Step Up 3?
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Update
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Nope. I don't like dance movies. They all have basically the same plot. :P
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
I know, but still x]

I've been repeating this scene a lot. It's a classic song restyled :]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
BOOOOO
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Aw, why boooooo? That's real dancing and singing right there.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
BOO

BOO

BOO
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Yeah, yeah, yeah. Music's what I need to keep my sanity <3
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Really.

Do go on. Me and Mikey are very interested. See his interested expression on his face. x]
 Really. Do go on. Me and Mikey are very interested. See his interested expression on his face. x]
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
My stories are awesome yo! xD
 My stories are awesome yo! xD
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
(Is that Kirsten Stewart?)

Yes, really. Please. Do go on with your interesting life.

 (Is that Kirsten Stewart?) Yes, really. Please. Do go on with your [i]interesting[/i] life.
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
*gasps!* That is NOT Kristen Stewart! Have you never heard of the movie Clueless? That's Alicia Silverstone?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
.........
 .........
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Okay, I admit it looks a little like her (actually, she looks like Alicia). Unless you're joking? Meh, I'm so slow today. No laughing at my misery x]
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
*laughs at your misery*
 *laughs at your misery*
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
:PPPP
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Just laugh at my misery why don't you.

 Just laugh at my misery why don't you.
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
:D
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YEP
 YEP
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPP
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Mines is better :]

Misha Collins <3
 Mines is better :] Misha Collins <3
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
LOL
 LOL
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Colin!
 Colin!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
D; GRED

Y U NO LIKE FRANK IERO?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
:PPPPPPPPP
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Who's Frank Iero? D;
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Fanpop, you suck. Sucks even more that we can't upload gifs in forums >.<
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
O_________________________________________­___­___­___­__O

THIS GUY.
 O____________________________________________________O THIS GUY.
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
I know THAT. But who is he? A musician (obviously? LOL) and what band? I'm too lazy to google him :p
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Rhythm guitarist for My Chemical Romance. O__________________O
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Okay, got it now x]
 Okay, got it now x]
پہلے زیادہ سے سال ایک CheekyCheese said…
Holaaa

پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Update....
پہلے زیادہ سے سال ایک CheekyCheese said…
I don't know what to say >.<
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Just say anything random :p
پہلے زیادہ سے سال ایک CheekyCheese said…
I have to go back to school tomorrow D: But I'm only there for two days, then I get a 4 day weekend so we're going to Alnwick castle where they filmed the Harry Potter flying scenes :P
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
Lucky! D;

I want to visit the landmarks of Harry Potter :p
پہلے زیادہ سے سال ایک CheekyCheese said…
Have you been to WWoHP?
پہلے زیادہ سے سال ایک Gred_and_Forge said…
No I haven't. I want to go so badly though.

I'm getting tired. Good night guys!
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
LOL when I'm eighteen or maybe after Uni, there's this HP tour of HP landmarks, including WWoHP :D
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hello?

One more day of freedom :P
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPPP
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
hellooo :D I went back to school today, just in time for the physics test D: which I probably failed. again.

haha have I yet mentioned that I'm going to name my future son Valdemar? cause I am. I swear.


alsooo, fair warning: the IB entrance exam is tomorrow, which means I'm currently in extreme panic mode, which means I will quite probably have random spaz attacks.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
zzz
Hello.

Good night.
پہلے زیادہ سے سال ایک ThePotatoQueen said…
Hello :)
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
WOOT WOOT my ring is done<3
Imma go get it, byes :D
پہلے زیادہ سے سال ایک 1-2vampire said…
HAI ! :)

Am I the only one who doesn't have to go back until... the Monday after next? :)
پہلے زیادہ سے سال ایک Italktosnakes said…
Yeah :L x
but I leave in a month anyway, so it's all good :) x