MasterChef Wall

Next Previous

·1-10 کے 31 دکھانے اندراج دیوار

blush
Ginevraaa کہا …
Could someone please tell me who left the دکھائیں tonight? Otherwise, I must wait until tomorrow to find out... and I just can't! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
juniorjesteress کہا …
MasterChef Australia girls vs boys best season ever!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
retrolove83 کہا …
my Masterchef is on! YAY!!!!!!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cake
sweety63 کہا …
Yeahh !! My Callum won MasterChef All Stars !!! :D:D:D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
IrisxDean7 شدہ تبصرہ…
YAY!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
twipotter شدہ تبصرہ…
He deserves it!! پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
chlira کہا …
I LOVE MASTERCHEF !!! I'll definitely get a medal !! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
sweety63 کہا …
OMG OMG OMG OMG !!!! Eeeeeeeeeeeeeppppppppppppppp !!!!!! OMG Im screaming !! hahahahahaha I GOT MY DEDICATED MEDAL !! OMG !! This means so much to me !! OMG i love this دکھائیں soooo much !!! EEeeeeppp !! YeeeYYY !!!! ♥♥♥ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
sweety63 کہا …
wow im the best Contributor :P :D:D:D:D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
samread13 کہا …
Hello all fellow MasterChef fans, I'm a journalism student from Curtin Uni in WA - I'm writing a feature on the foodie movement in Australia - and i wanted to hear all your opinions on why the دکھائیں is so مقبول and if آپ are all going in the home-foodie movement. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
cuddlfuzzy کہا …
who do u think is gonna win this seson? i think christin is gopnna win گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
soda471 شدہ تبصرہ…
It will definately be Christine. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
JeffreyDahmer کہا …
I Love This دکھائیں گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ares2002 کہا …
has anyone seen masterchef australia junior گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sweety63 شدہ تبصرہ…
YEP !! پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
sweety63 کہا …
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !! MASTER-CHEF ROCK !!!!

LOVE آپ BABE MY SWEETU CALLUM HANN !! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
sweety63 کہا …
I Love Master chef !!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
blush
shizra کہا …
i luv MASTER CHEF AUSTRALIA..........................and specially HAYDEN
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kiss
sweety63 کہا …
I love Masterchef Australia season 3 soooooo much..! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shizra شدہ تبصرہ…
me too پہلے زیادہ سے سال ایک
shizra شدہ تبصرہ…
=) پہلے زیادہ سے سال ایک
gry کہا …
my mom and i are watching the whole australian سیکنڈ season again! woot! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
gry شدہ تبصرہ…
:'( ran out... gotta buy some more... پہلے زیادہ سے سال ایک
sweety63 شدہ تبصرہ…
really ..so cute..! پہلے زیادہ سے سال ایک
shizra شدہ تبصرہ…
HAYDEN SO CUTE =) پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
EalasaidWooster کہا …
Celebrity Master Chef is starting soon. Yay! Can't wait! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
gry کہا …
lol thinking about that time when Callum and Adam pretended to be the judges and Gary and George had to cook... that was just them being awesome and hilarious, especially when Adam tied a scarf around his neck and everyone was, like, Hey! It's Matt Preston!" lol that was just so funny گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
gry کہا …
lol there was a recap of the سیکنڈ masterchef australia on سٹار, ستارہ world (asia) about a week ago; it was the one when they went to london to make pastry. the writing below the "masterchef banquet" thing was "sweet callum". lol i bet loads of شائقین liked that! :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sweety63 شدہ تبصرہ…
lol .....:P پہلے زیادہ سے سال ایک
gry شدہ تبصرہ…
ahahahahahaha... آپ would have loved it, sweety63 پہلے زیادہ سے سال ایک
sweety63 شدہ تبصرہ…
in season 3 Billy was the desert prince..! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
partypony کہا …
Well, congrats to Jennifer... But I didn't really think she'd win... Sure she might have gone far, but I didn't think... She would win...
I really wanted Ben to win... But of course he got eliminated in the 5... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
just4kmw کہا …
I can't see how a chef that serves undercooked food as many times as she did...wins....Isn't that dangerous???? They didn't choose Christian to اقدام آگے because they didn't like his attitude. Wasn't fair, and just made me angry so I turned it off last night and watched chopped. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
farsia2010 کہا …
i watch MasterChef US and i hate that Witney won the first season. in the سیکنڈ season i am routing for Jennifer i think. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shizra شدہ تبصرہ…
i think CRISTIAN پہلے زیادہ سے سال ایک
shizra شدہ تبصرہ…
HE IS SMART پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
sweety63 کہا …
Hmmmmmmmmmmmmm I'm really happy about Masterchef Australia Season 3. That is fantastic ! And i love it.....
But i missed my CALLUM......he is in season 2.........i love him so much....he is really cute and kind , funny boy......“I like to experiment with food and that’s what my dad liked to do – see what’s in the fridge and try out new things,” ( oh he so cute............... that's why i like him so much. and i love cooking...but i'm not good at cooking...lol) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
gry شدہ تبصرہ…
ahahahahaha yueah. i bet loads of people feel just like آپ do... including me! lol پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
TokineOneChan کہا …
why not in indonesia
i luv master chef in indonesia
do آپ love too?????????????????? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lycopene_321 شدہ تبصرہ…
i love too پہلے زیادہ سے سال ایک
gry شدہ تبصرہ…
آپ guys live in indonesia, too? پہلے زیادہ سے سال ایک
AnimeLover610 کہا …
can someone make Junior Masterchef Australia ? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lunaginny شدہ تبصرہ…
been made the seson is over پہلے زیادہ سے سال ایک
EalasaidWooster کہا …
British Masterchef 2010 ended a few weeks ago......I miss it! :'( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Ziggles999 کہا …
In Australia, For Season 1, The Winner Julie Goodwin Is My Mum's Friend! I Know Her, I've Been To Her House And I Knew Her Before She Was On Masterchef! It's True! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Gwenisawsome شدہ تبصرہ…
omg that is so cool!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
athena_02 شدہ تبصرہ…
omg!! have آپ ever taste her dish?? i hope it's genius!! پہلے زیادہ سے سال ایک
gry شدہ تبصرہ…
wow, that must be so cool پہلے زیادہ سے سال ایک
fabfamily99 کہا …
Master Chef Season 1 just ended in the USA, so happy Whitney won! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coolrumi کہا …
1 of the coolest reality دکھائیں گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sweety63 شدہ تبصرہ…
yeahhhhh پہلے زیادہ سے سال ایک
sulagnacool2 کہا …
yeah quite a good cooking show........ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
briza کہا …
masterchef rules! cant wait 4 the kid masterchef 2 air! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک