Random Wall

·2571-2580 کے 29436 دکھانے اندراج دیوار

skuttlebug303 کہا …
Drunk baanna, (: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
sunflowerchild شدہ تبصرہ…
آپ just insulted my banana. he's quite sober! ;P پہلے زیادہ سے سال ایک
skuttlebug303 شدہ تبصرہ…
Haha, not any more. D: پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
LUV_4_BIEBER کہا …
Its FRIIIDAY, FRIIIDAY, gotta get down on FRIIIDAY! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
skuttlebug303 شدہ تبصرہ…
Ugh! Hate that song-hate that girl. پہلے زیادہ سے سال ایک
PftFan99 شدہ تبصرہ…
Stop insulting Rebecca Black and her nasal infection!!! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
music4life13 کہا …
Yesterday was thursday today is friday we we we so excited we so excited we gonna have a ball today tommrrow is saturday and sunday comes afterwards!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
Tamar20 کہا …
A بتھ, مرغابی goes into a bar 
Duck:got any bread 
Bartender:no 
Duck:got any bread 
Bartender:no and if آپ ask me if I've got any روٹی again I'm gonna nail your beak to the bar 
Duck:got any nails 
Bartender:no 
Duck:got any روٹی

I love this joke.XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
reb1009 شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
o_OULookWeird شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
PftFan99 شدہ تبصرہ…
بتھ, مرغابی is WIN. پہلے زیادہ سے سال ایک
jblovesme4ever کہا …
I hate when girls wanna act like there gonna kick your پچھواڑے, گدا cuz' there bofriend like آپ مزید , and when آپ wanna fight they freak out and wont fight. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
skuttlebug303 شدہ تبصرہ…
LOL Wow. I think that girls who are gonna fight over a guy- is mhmh. trashy? پہلے زیادہ سے سال ایک
PftFan99 شدہ تبصرہ…
lolyeah. I don't fight over guys. If I get jealous یا whatever, I keep it to myself. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
o_OULookWeird کہا …
If you're reading this.......... that means آپ can read :D yay! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
darkkhorn19 شدہ تبصرہ…
But I'm an illiterate... پہلے زیادہ سے سال ایک
swiddlewiddle شدہ تبصرہ…
...Hmm, Interesting. It turns out I can also type... پہلے زیادہ سے سال ایک
SwaggaSJ شدہ تبصرہ…
omg i got scared پہلے زیادہ سے سال ایک
kalkel112 شدہ تبصرہ…
lol i can پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
KingSP کہا …
It is I, KingSP! The evil alter-ego of AWarnerS!! آپ all know him better, as he has been here longer, but I am here to change that all!!! XO) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AWarnerS شدہ تبصرہ…
Oh sorry, man. Plz excuse him. Trying to take me over. پہلے زیادہ سے سال ایک
omgemg شدہ تبصرہ…
I feel so bad for u ^ پہلے زیادہ سے سال ایک
AWarnerS شدہ تبصرہ…
Don't mind him. XD) پہلے زیادہ سے سال ایک
wowthatshuge کہا …
REBECA BLAK IS SO CUL!!!! ITS FRIDAY! !!!!!!! !!! MY FVORTE SUNG!!!!! ITS FRIDAY!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
darkkhorn19 شدہ تبصرہ…
All of the world's population is anticipating the arrival of Saturday & Sunday. پہلے زیادہ سے سال ایک
PeaceLuvPotter شدہ تبصرہ…
Are آپ Crazy... پہلے زیادہ سے سال ایک
wowthatshuge شدہ تبصرہ…
this is a good song پہلے زیادہ سے سال ایک
sunny
TruBerries کہا …
With exception of a few people that may talk to آپ on Fanpop, it's not the smartest idea to add people from here to your Facebook. Common sense tells آپ if the folks don't bother talking to آپ at all on Fanpop, then why even bother adding them to Facebook knowing that they're not going to be bothered with آپ on there? Get real, folks. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ladycountry کہا …
I am just soo bored :/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
swiddlewiddle شدہ تبصرہ…
www.bored.com ... I'm bored too. پہلے زیادہ سے سال ایک
ladycountry شدہ تبصرہ…
Thnx for that site پہلے زیادہ سے سال ایک
OwlEyes12 شدہ تبصرہ…
شامل میں the club pun intended پہلے زیادہ سے سال ایک
tdafan121 کہا …
Haha, I just wanna say that I'm is school right now. Literally, in the tech room. I managed to find a glitch with the computer that let me get on Fanpop through Google ^^ THANK YOU, CARELESS SCHOOL SYSTEM!~ :D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
-RandomChick- کہا …
"Are آپ thinking what I'm thinking, B1?" "No." "Well, this is awkward..." گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILuvSweeneyTodd شدہ تبصرہ…
Hahaha! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
cool
jbiebgirl100 کہا …
just chillin on the random دیوار :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 کہا …
i heard Rebecca Black is making a new album. She کہا "i dont wanna be known for just the 'friday girl'." tsk tsk tsk everybody get ready. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ale_0920 شدہ تبصرہ…
ohh noo D: پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
teehehe :)) پہلے زیادہ سے سال ایک
ccdiggs شدہ تبصرہ…
i dont want to be mean but i dont like the song friday at ALL پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
jbiebgirl100 کہا …
im having a good time in Jamaica...in the resosr...im staying at Breezes resort in Tralawny :D awesome shiz im having a good time :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
silvaria_fan23 کہا …
Hai Random People. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Bananaaddict شدہ تبصرہ…
Hi random person. I love your icon! پہلے زیادہ سے سال ایک
silvaria_fan23 شدہ تبصرہ…
Why I love your شبیہ too random person. پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
we r all random ppl :p پہلے زیادہ سے سال ایک
Benzaiten شدہ تبصرہ…
Some مزید then others. پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
music4life13 کہا …
my computer acting like a jerk!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
its gonna get mad at آپ dont say tht1 پہلے زیادہ سے سال ایک
music4life13 شدہ تبصرہ…
ahahaha :D پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha کہا …
inFamous 2 Rocks!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
klarissa03 کہا …
شامل میں the club TeamalecDemetri.
Please and thankyou.(:
Ask if ya need the link.(: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
marthatsal کہا …
Tonight i will try to cook... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ranroona شدہ تبصرہ…
good luck =) پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
I tried again today... not much... burned the tortillas... :P پہلے زیادہ سے سال ایک
marthatsal شدہ تبصرہ…
Same here... :D پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
black_magics کہا …
forget "Lol". Its all about "LSHIFOMDJKIDHADBIIDINIW" ( Laughing so hard i fell off my dinosaur, Just kidding i dont have a dinosaur, But if i did i'd name it Wilburt!") یا "LSHMSFOAIDMT" (lafing sooo hard mi sombrero, سومبریرو fell of and i dropped mi taco!")
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
gleekout4ever شدہ تبصرہ…
LSHIFOMDJKIDHADBIIDINIW!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
:)) LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
monkey
Iwiesner2010 کہا …
Why do we have wars what are they good for مزید peace less fight we shoulduse war only in last resort did u guys know are president wants to change our democracy to communism, america is 60 somthin trillion in debt so I say I am going to go nuts I mean my x best friend weighs مزید than my mom ahhhhh گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LookUpBlumpkin شدہ تبصرہ…
Ummm.....k? پہلے زیادہ سے سال ایک
jay3529 شدہ تبصرہ…
I like how random u r پہلے زیادہ سے سال ایک
Iwiesner2010 شدہ تبصرہ…
it is all true پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
archiejake1991 کہا …
Hey!!right now i ve 666 شائقین :):):) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Iwiesner2010 شدہ تبصرہ…
good 4 u پہلے زیادہ سے سال ایک
archiejake1991 شدہ تبصرہ…
yeah.....good 4 me :):):) پہلے زیادہ سے سال ایک
AaaaaGirlygirl کہا …
.............. 0_O !!!!!!!!!!!!!! O_o ??????? -_- ....... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
victoria7011 شدہ تبصرہ…
o.O پہلے زیادہ سے سال ایک
xDark_Angelx شدہ تبصرہ…
O.O .........................................O.- Ah, I blinked! :O پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
O_ o پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
HOU0007 کہا …
New hair cut and colour, Great! Head is itchy because it wasn't washed out properly, Not Great! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
archiejake1991 شدہ تبصرہ…
which colour? پہلے زیادہ سے سال ایک
gleekout4ever شدہ تبصرہ…
I just dyed my hair red. It's a pretty red! پہلے زیادہ سے سال ایک
HOU0007 شدہ تبصرہ…
That sounds nice! :D پہلے زیادہ سے سال ایک
HOU0007 شدہ تبصرہ…
I died mine back to it's natural colour. Jet black. I'm hoping to put Aa blood red halo in :D پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
Thecharliejay کہا …
Plz watch my Youtube video link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
ale_0920 کہا …
WTF ! O.ó who's seen that دکھائیں 'oobie'? I doubt any of آپ have, but its this دکھائیں on nick jr...they have puppet talking hands(just fake eyeballs ontop of a persons hand) and its actually a show-.- omfg worst thing evar! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 شدہ تبصرہ…
haha LOL i checked it out on youtube.LOL can't stop laughing..are people nowadays running out of ideas ? پہلے زیادہ سے سال ایک
ale_0920 شدہ تبصرہ…
lmao! ikr! told آپ it was horrible! haha yupp the اگلے generation is preety much screwed, i mean with the tv shows there making for them -.- lol پہلے زیادہ سے سال ایک
ale_0920 شدہ تبصرہ…
@XxMissHottiexX it is dumb and yeah its also lame lol پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER کہا …
Something BIG is coming...
It's going to go through the whole website... Effect EVERYONE. Nobody will get out alive. ( okay mabey I was jk-ing about that last thing...) Something is coming to Fanpop for the سیکنڈ time, but its going to be bigger and better. Any guesses on what is going to happen? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
AlexSelenaRules شدہ تبصرہ…
we're getting apps to fanpop?! پہلے زیادہ سے سال ایک
maxygirlforever شدہ تبصرہ…
gifs....right? ;P LOL پہلے زیادہ سے سال ایک
Lolly4me2 شدہ تبصرہ…
NYAN CAT? 83 پہلے زیادہ سے سال ایک
Caitleena100 شدہ تبصرہ…
Fanpop is gonna end? O_O پہلے زیادہ سے سال ایک
sunny
90210ggtvd کہا …
Im a Chupacabra!!!!! MEOW!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Bananaaddict شدہ تبصرہ…
I'm a vampire!!!!! MOO!! پہلے زیادہ سے سال ایک
sad
lily649 کہا …
i wish people could fly that way if wwe need to get somewhere we dnt wait for a car
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lily649 شدہ تبصرہ…
all well get use to walking پہلے زیادہ سے سال ایک
meh
lily649 کہا …
MIGGLE NUTS گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
No, it's flutter nuggets! When are آپ going to get it right?! پہلے زیادہ سے سال ایک
lily649 شدہ تبصرہ…
hahahaha well is say miggle nuts پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
black_magics کہا …
Martin Luther King: I have a dream... Leonardo DiCaprio: Oh yeah? I had a dream in a dream in a dream. Martin Luther King: O.O...
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
Say what?! پہلے زیادہ سے سال ایک
cheekydevil شدہ تبصرہ…
O.O پہلے زیادہ سے سال ایک
ILuvSweeneyTodd شدہ تبصرہ…
Woo hoo! Inception!!! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
gabbitha441 کہا …
CUPCAKES!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Toshiro_ice کہا …
ارے is it me یا are the gif pics no longer moving? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
NoMoreGas شدہ تبصرہ…
It was just another fanpop glitch for a short period of time. پہلے زیادہ سے سال ایک
Toshiro_ice شدہ تبصرہ…
damn i wish it wasnt a glitch پہلے زیادہ سے سال ایک
lily649 شدہ تبصرہ…
me too پہلے زیادہ سے سال ایک
sunny
YOUTH-UNLIMITED کہا …
YOOO PEOPLE , DO آپ WANT TO COMPETE WITH IMMORTAL VIRUS ??? I'M GONNA ROCK THIS SPOT !!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cleo-mermaid شدہ تبصرہ…
-_- پہلے زیادہ سے سال ایک
RapQueen111 شدہ تبصرہ…
^^ Lmfao پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
MCF2000 کہا …
BACON! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
Eggs. پہلے زیادہ سے سال ایک
MCF2000 شدہ تبصرہ…
مونگ پھلی کے تیل سے تیار کردہ مکھن, مونگ پھلی مکھن پہلے زیادہ سے سال ایک
MCF2000 شدہ تبصرہ…
moldy old veggie lovers پیزا that no one wants پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha کہا …
Don't آپ hate it when آپ get a best answer,only to discover the asker deleted the سوال later? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
Never happened to me before, but that would suck. پہلے زیادہ سے سال ایک
MrOrange16 شدہ تبصرہ…
Nope. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha شدہ تبصرہ…
Yeah,because it's easy for آپ to get best answer پہلے زیادہ سے سال ایک
MrOrange16 شدہ تبصرہ…
Nah, I just don't pay attention to best جوابات anymore. پہلے زیادہ سے سال ایک
bluecementicing کہا …
every avenue is haunting my brain..."if nothing goes wrong then how will it feel right???" they ask....how will it????? it's a good question... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER کہا …
     
“You may not love me today, tomorrow, یا ever, but I will love آپ until it kills me, and, even then, you'll be in my heart.”
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Bananaaddict شدہ تبصرہ…
Love آپ too! XD پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER شدہ تبصرہ…
And آپ are? Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
AWarnerS کہا …
*singing* Give me somethin' to believe in, 'cuz I don't believe in you, anymore, anymoooore! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
hmmm
AnimeFan66 کہا …
I'm bored... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
3stripsonkeda شدہ تبصرہ…
me 2 so bored پہلے زیادہ سے سال ایک
NarutoCrypt شدہ تبصرہ…
i think there's like,6789 bored people here,including me!!!1 پہلے زیادہ سے سال ایک
sunny
Gen_Shishio کہا …
its fucking 100 degrees outside!!! its too fucking hot out!!

(sorry about my language) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
Jeez watch your language! My mom is beside right here! *points to mom* پہلے زیادہ سے سال ایک
MCF2000 شدہ تبصرہ…
Its SOOOOOOOOOOOO hot here to! پہلے زیادہ سے سال ایک
NarutoCrypt شدہ تبصرہ…
it was like 109 degrees in minneapolis. They usually get snow!!!!!1 پہلے زیادہ سے سال ایک
angry
Toshiro_ice کہا …
im being annoyed سے طرف کی my neighbors!!!! they are throwing rocks at my window!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MarMar_XigLux شدہ تبصرہ…
Throw some rocks at them and yell: "KARMA IS GOING TO GET آپ MOTHERFUCKERS!!!" =W= پہلے زیادہ سے سال ایک
Sandfire_Paiger شدہ تبصرہ…
if آپ wish to be annoying back, check the 50 ways to be annoying' in the مضامین above :) پہلے زیادہ سے سال ایک
NarutoCrypt شدہ تبصرہ…
i would call the cops,and if they wouldn't do anything bout it,call some مزید cops,until one of them does something about it. If none of them do anything,throw rocks at the cops,then the cops would call مزید cops. سے طرف کی the time the cops start gathering,your yard would be full!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Sandfire_Paiger کہا …
oh la la read the 50 ways to be annoying in accordance to the prophecy! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
blush
totaldramafan96 کہا …
okay so i can say that....i have SLIPPED on a کیلا skin -_- گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sandfire_Paiger شدہ تبصرہ…
:) پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
Nice. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
totaldramafan96 شدہ تبصرہ…
:3 پہلے زیادہ سے سال ایک
NarutoCrypt شدہ تبصرہ…
cool...i guess! پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha کہا …
I don't know what's wrong,I've been laughing hysterically at everything today. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
*shrugs* I always laugh at everything. :P پہلے زیادہ سے سال ایک
sick
Artemis_8 کہا …
UGH!! I have the hiccups!! D: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
totaldramafan96 کہا …
*sighs* i ask a gut out today...and he کہا no :c my دل ripped in two </3 oh well we r still دوستوں :/ *sighs* گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
totaldramafan96 شدہ تبصرہ…
***********GUY*************** my bad -.- پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER شدہ تبصرہ…
Its ok! It will get better soon! پہلے زیادہ سے سال ایک
totaldramafan96 شدہ تبصرہ…
@cleo-mermaid.....its all cool, i will try and ask tomorrow my self! ^^ پہلے زیادہ سے سال ایک
DracoLuver کہا …
Are the GIFs just another glitch? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xoPixie-Popxo شدہ تبصرہ…
No, I don't think so. They are making a comback! In yo' face. Fo shizzle. پہلے زیادہ سے سال ایک
soffi کہا …
FINAL EXAMNS!!!!!!!!!!!! دن two!!!! hahahhahha :S گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
InvaderStickly کہا …
ارے does anyone know how to make a gif? Like, what website آپ use? Because Makeagif.com only lets آپ download your gifs and view them on the internet گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Hot_n_cold کہا …
<---- It's moving. 8D گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER شدہ تبصرہ…
No chiz. پہلے زیادہ سے سال ایک
westside525 کہا …
So Lady Gaga was on 60 منٹ last nite. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
ale_0920 کہا …
Have آپ ever removed the vowels from the word 'female'? .... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Twilight_Dream شدہ تبصرہ…
fml XD پہلے زیادہ سے سال ایک
ale_0920 شدہ تبصرہ…
haha yuhpp (x پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
xoPixie-Popxo کہا …
<----Gifs are back people! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
lolibarbie شدہ تبصرہ…
D: I want one! پہلے زیادہ سے سال ایک
ILuvSweeneyTodd شدہ تبصرہ…
Oh, crap. :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
bella_Intezirel شدہ تبصرہ…
sweeeeet پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
jbiebgirl100 کہا …
Bird, bird, bird is the word i کہا a bird bird bird is the word i کہا a-PICKLE! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Sugartooth900 شدہ تبصرہ…
Don't آپ just hate when sentences don't end as آپ octopus? پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
yeah i just hate tha-RIHANNA! پہلے زیادہ سے سال ایک
Rainsky57 شدہ تبصرہ…
Pumpernickle don't know what آپ guys are eating about. پہلے زیادہ سے سال ایک
maxygirlforever شدہ تبصرہ…
it's مزید like-FLyYyY....FLyYyY XP lmao پہلے زیادہ سے سال ایک
blush
black_magics کہا …
I dunt care if آپ lick widows, ride da short bus, یا occasionally pee yourself. hang in there sunshine you're freakin special :D ♥
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
shenzi کہا …
Love your enemies
it'll drive them crazy گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
black_magics شدہ تبصرہ…
<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
Percysclique شدہ تبصرہ…
Haha I love this! پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
Trainofdoom کہا …
Yes! Finally! After 5 months of drought we're finally gettin' some rain down here is ol' South Texas!
I just hope the power doesn't go out...it's thunderstormin'. :/ گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coriann شدہ تبصرہ…
texas, awesome gl پہلے زیادہ سے سال ایک
Trainofdoom شدہ تبصرہ…
Texas IS awesome! پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER کہا …
Im sittingin a درخت right now, and I think theres a گلہری, جائے وقوع yelling at me... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
coriann شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
black_magics شدہ تبصرہ…
I'm not random I'm just- OMG that گلہری, جائے وقوع has a اچار AHHH!It's throwing them at me!AHHH! پہلے زیادہ سے سال ایک
NomyCake کہا …
<---
Moving gif شبیہیں have returned. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Hot_n_cold شدہ تبصرہ…
I tried to لوڈ اپ one and it didn't work. :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
NomyCake شدہ تبصرہ…
I've heard that there's a website called gifsoup.com where آپ can make a gif, but it has to be saved as a .png to work on fanpop. پہلے زیادہ سے سال ایک
NomyCake شدہ تبصرہ…
And there's programs also. Any version of photoshop, یا GIMP with the GAP add-on. یا Macromedia Flash if آپ want to draw one up yourself. پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER کہا …
See!! THATS what happens when آپ mix TEENAGERS, and HOT CHEESE! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
black_magics شدہ تبصرہ…
<3 پہلے زیادہ سے سال ایک
westside525 کہا …
Does the MTV Movie Awards matter anymore? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
InvaderStickly شدہ تبصرہ…
Nope. Twilight exists. پہلے زیادہ سے سال ایک
TruBerries کہا …
Are people that desperate to have their own page on Fanpop so he/she creates their own? There's people on here have their own spots because members feel as though the person deserves their own spot. Unbelievable. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MarMar_XigLux شدہ تبصرہ…
I created my own spot 6 یا 7 months ago, just coz I thought "Eh what the heck let's try this out!" but after about a ماہ I was like "Why the fuck did I waste my time creating this retarded spot???"... پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
^ Exactly! I don't visit my spot anymore. Screw my spot! پہلے زیادہ سے سال ایک
LifesGoodx3 شدہ تبصرہ…
A friend on here made one for me >.< پہلے زیادہ سے سال ایک
TruBerries شدہ تبصرہ…
I mean I've thought about doing that, but then I was like uh no, but if a friend makes one for آپ that's cool. I guess folks just feel out یا jealous 'cause nobody made them a spot so they make one for themselves and treating it like Facebook یا something *shaking my head* پہلے زیادہ سے سال ایک
monkey
Sandfire_Paiger کہا …
a couple منٹ ago, i was trying to use the ایوارڈز lock, but it wasnt working. so i used shift instead. a couple منٹ later, i realized i had pressed the same button when i pressed shift that i had been pressing for five منٹ XD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
superstar45 شدہ تبصرہ…
XD lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
samuraibond005 کہا …
I checked my grades today, my english is an 88. T_T and to make matters worse, my math is an 86. I need to get those grades up. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Trainofdoom شدہ تبصرہ…
Score big on Major grades! Study study study!! <(^-^)> پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 کہا …
I ma os ni evol htiw ynnhoJ ppeD...t'can pleh ti...♥
anybody got it? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
MrsDepp1995 شدہ تبصرہ…
I am so in love with Johnny Depp,Can't help it ;) پہلے زیادہ سے سال ایک
samuraibond005 شدہ تبصرہ…
Ano wa nango desu ka?\ پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 شدہ تبصرہ…
I tsuj dnif ti looc s'taht yhw I kaeps ekil siht... پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
ilovetech29 کہا …
ارے anybody here who have watched 3 idiots already?The movie is amazing right?If آپ haven't watched it I recommend آپ do guys. Its very funny yet it's educating. Though its in Indian, so آپ need English subs..but its very great گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
samuraibond005 شدہ تبصرہ…
We are on fanpop, آپ can عنوان the web site 3000 idiots. :/ پہلے زیادہ سے سال ایک
ale_0920 کہا …
So I put my phone on airplane mode and threw it in the air. . . Worst. Transformer. Evar. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
NoMoreGas شدہ تبصرہ…
lol WHAT EVEN... پہلے زیادہ سے سال ایک
samuraibond005 شدہ تبصرہ…
LOL XD I should try that. پہلے زیادہ سے سال ایک
Sandfire_Paiger شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
tongue
LUV_4_BIEBER کہا …
I have a craving for regular, cooked meat. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
soffi کہا …
math final exam tommorrow!!!!!!!!!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 شدہ تبصرہ…
good luck dude پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
dontaskhowiknow کہا …
Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide,
No escape from reality
Open your eyes, Look up to the skies and see,
I'm just a poor boy, I need no sympathy,
Because I'm easy come, easy go, Little high, little
low,
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to
me....... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Twilight_Dream شدہ تبصرہ…
God, I love that song. Queen is awesome. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
EmzLovesCheryl شدہ تبصرہ…
^they certainly are. :) پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovesamEvans- شدہ تبصرہ…
Mama, just killed a man. Put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead. پہلے زیادہ سے سال ایک
dontaskhowiknow شدہ تبصرہ…
:D پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
LOLerz25 کہا …
OH SHIT, OH DOOKIE, OH SCHEIßE, OOOOH SHIIIIT!!!!!

JUST WOKE UP & I CAN'T BELIEVE IT, SCHOOL'S IN IN AN HOUR! TODAY, SUMMER JUST OFFICIALLY ENDED T.T. MY دل IS RACING FROM NERVOUSNESS, I THINK I'M GONNA DIE. WILL THIS سال BE GREAT یا WILL THIS سال BE JUST LIKE LAST YEAR, A WHOLE LOTTA HELL. SOMEBODY SHOOT MY HEAD DX گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 شدہ تبصرہ…
you're not in love with ایوارڈز lock aren't you? پہلے زیادہ سے سال ایک
TruBerries شدہ تبصرہ…
Seriously? پہلے زیادہ سے سال ایک
LOLerz25 شدہ تبصرہ…
I think آپ meant "you're not in love with the caps, ARE you?". Please, if you're gonna be sarcastic, at least do it smartly. -_- پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
klarissa03 کہا …
Please jOin teamalecdemetri please!(:
Www.fanpop.com/spots/Teamalecdemetri گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
InvaderStickly کہا …
I love you, Luna Lovegood. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
babe1492 کہا …
link

If anyone is interested :) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Peace_out_kiss کہا …
I'm starting 2 really dis like princess آڑو گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha کہا …
White iphone review :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Holy Shit! It's White!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Thanks. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
cmrm شدہ تبصرہ…
XD پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha کہا …
I'm pretty sure I saw a caveman today.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OH SHIT THERE HE IS!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Renesmee_XD کہا …
Come to think of it.. Rebecca Black didn’t brush her teeth. She just woke up, ate a bowl of cereal and left home. That dirty skank.

~tumblr-funniest.tumblr.com xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
alismouha شدہ تبصرہ…
lol پہلے زیادہ سے سال ایک
EmzLovesCheryl شدہ تبصرہ…
LOL. پہلے زیادہ سے سال ایک
Sandfire_Paiger شدہ تبصرہ…
lmao پہلے زیادہ سے سال ایک
teamsalvatore98 شدہ تبصرہ…
lawlz پہلے زیادہ سے سال ایک
rainy
LOLerz25 کہا …
Summer ends & school starts officially TOMORROW. After 2 months in tranquility, I guess it can't be helped to experience a whole new level of hell for the اگلے 10 months. *sighs* FML, Somebody please, KILL ME NOW. DX گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Disco_Diva شدہ تبصرہ…
*grabs a gun* any last words ? xD پہلے زیادہ سے سال ایک
yukikiyruu شدہ تبصرہ…
lol.i am in between my holidays پہلے زیادہ سے سال ایک
iz_thiz_me شدہ تبصرہ…
im f9 thnks.... پہلے زیادہ سے سال ایک
teamsalvatore98 شدہ تبصرہ…
da fuck? I just got out! LAWLZ! پہلے زیادہ سے سال ایک
MarMar_XigLux کہا …
How to make Kakuzu do something for آپ (according to Hidan):

Hidan: *after getting beheaded* Uh, OK yeah, I did tell آپ not to get involved...But---Ah, whatever man. C'mon and get my body!

Kakuzu: *glares at him and stays where he is*

Hidan: ^^; Kakuzuuu, would آپ mind bringing my body over here? Kakuzu-Chan, pretty please? With sugar on top?

Kakuzu: *appears اگلے to Hidan, picks up his head and helps him out*

(see?! Kakuzu IS nice!...Sometimes!) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
vampirequeen001 شدہ تبصرہ…
That's amazingness!!! (lol) پہلے زیادہ سے سال ایک
worried
90210ggtvd کہا …
rawr! im an ant گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
ILuvSweeneyTodd شدہ تبصرہ…
Hello ant, meet my friend Mr Magnifying Glass. پہلے زیادہ سے سال ایک
ILuvSweeneyTodd شدہ تبصرہ…
I can give آپ guys the number of my psychia-mantis. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
I take ants a bath without killing them. :P پہلے زیادہ سے سال ایک
Musiquelover کہا …
I found out how to get emojiI am so happy  گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
LUV_4_BIEBER شدہ تبصرہ…
I love that! Im on an آئی پوڈ, ipod touch.  پہلے زیادہ سے سال ایک
mischievous
kittykat8005 کہا …
My cousin made me listen to the Total Eclipse of the دل سے طرف کی Bonnie Tyler, and I could say was "Don't turn around!" xD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
surprise
TayTayBieber کہا …
that dude that called me "hot" on facebook is now not only calling me that but hes starting to hit on me. :O i was like 'im bored' and he کہا 'wanna come and lay with me ?' and im like 'omg wth' im so going to defriend him before this turns ugly. i wish he'd just stop. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Hot_n_cold شدہ تبصرہ…
Um wow. 0_o Do آپ know this guy? پہلے زیادہ سے سال ایک
TayTayBieber شدہ تبصرہ…
no not at all. he requested me and i added him, but then i realized he wasnt the one i thought he was. پہلے زیادہ سے سال ایک
TayTayBieber شدہ تبصرہ…
ik. i defriended him, and he added me back. but i denied him. پہلے زیادہ سے سال ایک
Freaxxx کہا …
My crush and I turned each-other on with a vanilla shake xDDD گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
dontaskhowiknow کہا …
like seriously? link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
monkey
Emmalie1935 کہا …
It's just a jump to the left, and then a step to the right. Put your hands on your hips, آپ bring your knees in tight! But it's the pelvic thrust! That really drives آپ insaaaane! Let's do the time warp again! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Musiquelover شدہ تبصرہ…
 پہلے زیادہ سے سال ایک
Emmalie1935 شدہ تبصرہ…
errrr... پہلے زیادہ سے سال ایک
ttammybrad12345 شدہ تبصرہ…
errrr... پہلے زیادہ سے سال ایک
Princesskiara15 کہا …
lol there's a frog eating cat food in my front yard گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
kbcake کہا …
how do u make a club?
گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Nsyncfan619 شدہ تبصرہ…
go to the related کلب of the topic and click on مزید کلب and theres a link that says make new club :) پہلے زیادہ سے سال ایک
kbcake شدہ تبصرہ…
it didn't work!!!!!!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
crying
jbiebgirl100 کہا …
Why does facebook hate me!!!!!!?????!!!!!! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
asmaortonfan شدہ تبصرہ…
It hate me 2 پہلے زیادہ سے سال ایک
archiejake1991 شدہ تبصرہ…
wht hpnd????????? پہلے زیادہ سے سال ایک
Nsyncfan619 شدہ تبصرہ…
i dont have facebook :( پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
jbiebgirl100 کہا …
Random quote of the day: I love to wear shorts cause no matter how high آپ pull them up آپ will never have high waters:) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
victoria7011 شدہ تبصرہ…
LOL! پہلے زیادہ سے سال ایک
katy55 شدہ تبصرہ…
lol!!!!!!!!!!!! پہلے زیادہ سے سال ایک
Me_Iz_Here کہا …
painting my nail with WINDOW PAINT گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
-KatSilver321- شدہ تبصرہ…
Wow, lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
FAIL پہلے زیادہ سے سال ایک
90210ggtvd شدہ تبصرہ…
i color my nails with metallic sharpie sometimes... it looks like real nail police:P پہلے زیادہ سے سال ایک
big smile
ilovetech29 کہا …
Currently eating a سٹرابیری, اسٹرابیری cookie... گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
currently eating your MOM lol just joking:) پہلے زیادہ سے سال ایک
victoria7011 شدہ تبصرہ…
^lol. پہلے زیادہ سے سال ایک
smile
ladycountry کہا …
آپ can win some سہارا here. All آپ have to do is to post a photo... ---------------> link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
liverpoolrock05 کہا …
It's my birthday today گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
xsammyyyx شدہ تبصرہ…
Happy birthday! پہلے زیادہ سے سال ایک
ladycountry شدہ تبصرہ…
HAPPY B-DAY <3 پہلے زیادہ سے سال ایک
liverpoolrock05 شدہ تبصرہ…
Thanks پہلے زیادہ سے سال ایک
Lil-j کہا …
anybody who is sick of being told what to do گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
jbiebgirl100 شدہ تبصرہ…
EXACLY پہلے زیادہ سے سال ایک
Damon-Bamon12 شدہ تبصرہ…
Yeah... :[[ پہلے زیادہ سے سال ایک
Me_Iz_Here کہا …
I poked my ear to much and now something's probably wrong with it. :( گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
vanessa100 شدہ تبصرہ…
r u ok? پہلے زیادہ سے سال ایک
ilovetech29 شدہ تبصرہ…
Poking your ear is very dangerous..My aunt got operated because of that.. پہلے زیادہ سے سال ایک
Me_Iz_Here شدہ تبصرہ…
0__o پہلے زیادہ سے سال ایک
Me_Iz_Here شدہ تبصرہ…
well its better now, and I was just bored. پہلے زیادہ سے سال ایک
heart
klarissa03 کہا …
شامل میں Hayley's new club called J-dog please and thankyou.(: گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک