Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 جوابات

Click here to write a response...

Showing Replies 17751-17800 of 54807

پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Which is the same as always, Gemonk.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Ohhh, yeah! You're so smart, Gemonk.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
I know right, Gemonk. I'm a progidy!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
So what do we do now?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Hmm... I've always wondered... who do you think is the best out of Barney and Ted from HIMYM?
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Obviously it's Ted.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Noooooooooooooo... it's Barney!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Barney's a dumbass womanizer.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
You're a dumbass womanizer.
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YOUR MOMMA'S A DUMBASS WOMANIZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO DUMB SHE TRIED GOING THROUGH AN EQUADOR!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO FAT, IF YOU PAINT HER BLACK, SHE COULD BE THE BLIMP FOR THE BLACK PARADE!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO DUMB, SHE SAID, "WHY IS THERE ONLY A LABOUR DAY? WHY IS THERE NOT A LIBERAL DAY, OR A GREEN DAY?"
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO FAT, SHE JUMPED ON A SEESAW AND SENT YOU 30 SECONDS TO MARS!!!!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO UGLY, CUTE IS WHAT SHE AIMS FOR ONLY!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO DUMB, SHE REJECTED ALL-AMERICANS!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO SLOW, SHE TAKES THREE DAYS (GRACE) TO WALK DOWN ONE STREET!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO EASSSSSSSSSY, SHE HAD A FALL OUT WITH 6 BOYRFRIENDS AT THE SAME TIME!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
YO MOMMA'S SO DUMB, SHE NEVER BOUGHT MEDICINE FOR YOU AND NOW YOU REMAIN FOREVER THE SICKEST KID!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
*runs away crying*
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Come on! Take it like a MA-YAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
Okay.

*points at Gemonk* Hey, hey, you, you, I don't like your moustache!
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
No way, No way!
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
Aha...
And Sunscreen, don't worry - I've always loved HP.
For full details, see link.
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
big smile
made my fucking day :D
پہلے زیادہ سے سال ایک PotterForever said…
mischievous
lmao, Gemonk arguing with herself.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
HAI An-die :D
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
waddup?
sorry, tumblr took over my life.
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
big smile
NEW PAGE
پہلے زیادہ سے سال ایک PotterForever said…
cake
NEW PAGE!!!!!
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
YAY!
I feel the need for some chocolatey goodness :D
پہلے زیادہ سے سال ایک GemonkDruid said…
See? When i left, you guys came. And I thought I burned you all at the stake.
پہلے زیادہ سے سال ایک FredWRules said…
big smile
we have magic :D
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
mischievous
Correction: we are magic.
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
wink
yes we are :D


andieeeeeeee can I have your tumbler link, to save to my iPhone. pwetty plz. :) kthxbi
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
YES WE CAN!

wait a second...
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
that's not right malloy...
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
GOING TO SEE HP7 ON FRIDAY
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
laugh
Lol Gemonk...someone was bored!
YAY!! COOKIES!! *munch munch munch* HEY!! PAGE 714!! ONE MORE ROUND OF COOKIES!!! *munch munch munch munch*
پہلے زیادہ سے سال ایک Ms_Mea said…
@Moo LUCKY!!! I wish I was...but I'm not :( I have to wait a couple if weeks cuz my family doesn't like crowds and lines *rolls eyes*
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
GOING TO SEE DH ON WEDNESDAY<3
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
THIS.
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
I'm just gonna pop in and say chapter five should be up right about now :D
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::DD
پہلے زیادہ سے سال ایک lucius_malloy said…
IKR?????? But it's really short D:
پہلے زیادہ سے سال ایک mooimafish17 said…
dw
link, then i can read it :):):)
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
@Ms_Mea
Yeah, I wrote that fic. About the four founders.
پہلے زیادہ سے سال ایک harrypotterbest said…
No one here? D:
پہلے زیادہ سے سال ایک Hermione_Love said…
Hello!