Alpha and Omega Wall

·51-60 کے 21021 دکھانے اندراج دیوار

TimberHumphrey کہا …
well, the first movie is officially 8 years old today گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Wow... قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
ewww قبل ماہ X
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
I'd watch it, but I don't have it on me at the moment. قبل ماہ X
Chidori1334 کہا …
todays the 1st Alpha & Omega فلمیں “8th” anniversary گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
8 years has passed since it came out قبل ماہ X
kiss
SentinelPrime89 کہا …
Lilly’s got a cutey booty 😋 گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lily Is Simply A Cutie. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
also, the first A&O movie used to Lionsgate's highest grossing animated movie ever. now, that عنوان rightfully belongs to the 2017 MLP movie (that grossed over $60 million worldwide) گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
wow.... قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
A&O 7 might be the only time where Splash actually put SOME thought and effort into making it, but considering how repetitive and predictable it was, along with its stupid slapstick, King being a big pussy at the end and the return of Brent and Agnes (who have NO purpose in the movie), calling it the best Splash sequel isn't really saying a whole lot گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
i'm kinda looking آگے to seeing the new Halloween movie گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
What Halloween movie? قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
the new one that's coming out اگلے ماہ قبل ماہ X
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
It looks really good and I’m excited for it. The trailers have completely hooked me in and judging from the RT score right score, this could be the best Halloween movie since the original. قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Who would آپ hire to snuff Brent out- Deadpool? یا John Wick? گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Deadpool! قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
John Wick - hell he could snuff out the corgis and the porcupines too. Maybe Humpy on the side :p قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
why not both? قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Brent’s awesome. Alpha and Omega is nothing without Brent. Brent, Brent, Brent. Tom Kane, you’re a fuckin’ genius for creating Brent. Brent rocks. Love ya, Brent. 💕💕💕

Fuck off, Brent. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
Your old buddy, your best friend ?-? قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg. Lmfao! قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
also, looking back at the first movie.... am i the only one who thinks it would've been better if Garth and Lilly were the main characters instead of Kate and Humphrey? گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
If they babies قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
No. I've Always Preferred Lily Over Kate. Wished She Was The Main Character. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
honestly, with the way most of the sequels turned out, i'm having a hard time believing Tom Kane's a "professional" writer. about 90-95% of his ideas sound like really shitty fanfics that even KIDS won't like گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
Babykane قبل ماہ X
ben15delas کہا …
The Good stuff. https://m.youtube.com/watch?v=pLvy-vKc7Q4 گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Wtf, that is just... قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
An old youtube series. قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Yeah.. weird. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Still better than the YouTube crap now. And the A&O sequels. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
A&O's most iconic scene gets brutally butchered سے طرف کی Tom Kane's piss song. apparently, that's what we get for liking and supporting this god damn franchise گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Leave it to Tom Kane to butcher Alpha And Omega’s best scene with a song about urine. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Yea. Fuck Tom Kane قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
That song...UGH, ITS THE DEATH OF ME!!! قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Makes My Ears Bleed. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
Norm of the North 2 looks so good, it makes me wanna wish for someone to nuke the fucking Arctic, and shoot my brains out گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Good God. Lol قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Wow قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
But if we nuked the arctic we'd all die XD قبل ماہ X
ben15delas کہا …
I legit cringe at my old posts from my old account ben14delas. This was around the time I popped out of nowhere. Damn it so awkward. To forever be seen my all. DX XD گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
A&O <::::::::::::::::()xxxxx)• Can anyone guess what this means? گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Uhhhh? Free Cookie? قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
A sword in A&O... It's so dead now. قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Norm Of The North 2 will be the best animated movie of 2018. Just wait XD گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg No! XD قبل ماہ X
pabloescaval کہا …
Leave for nearly 2 weeks and miss all the juicy stuff :p. Anyways, hope everyone has their Halloween decorations all set up گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Its September. قبل ماہ X
pabloescaval شدہ تبصرہ…
And? Can never be too early lol قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
There's a cool fanfic worth checking out yet it's not finished. https://m.fanfiction.net/s/12050442/1/ گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
It's a Balto and A&O crossover. قبل ماہ X
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
finally a fanfic crossover usually theres fanarts قبل ماہ X
QueenWhiskey کہا …
Just Watched Mlp Season Ep 28 Sounds Of Silence.
And I Loved It! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
WolfFreeland کہا …
Can’t believe Alpha and Omega is about to be 8 Years old but Not Yet lol گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Yeah.... قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Yep.... قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Yeah... I have Hulu HBO-Go and Netflix, so I might be able to do that. All three have different ones, they all add to all 8 قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
A&O got 7 sequels, but the 2017 MLP movie won't even get one sequel. what the hell, Hollywood? گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Can I Get A #FuckHollywood قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Knowing what they did with A&O, آپ would think they WOULD come out with lots of sequels. قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
A ویژن ٹیلی series isn’t enough? قبل ماہ X
sad
Ashleythewitch کہا …
I miss my pet Kate.. :( گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Uhhhhh. Ok? قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
She means another پرستار on here who use to Role play as her pet. قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Oh.......Ok? قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Alpha and Omega fell into the exact same trap as Ice Age. Movie after movie after movie until it finally hit rock bottom and nobody wants another movie anymore, not even the fans. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Very true قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Idk i loved Ice Age. قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Meh. All The Sequels Where Pretty Good To Me. قبل ماہ X
big smile
SentinelPrime89 کہا …
Kate: “MOM! HUMPHREY’S BEING A DILDO!”

Eve: “Well, then. I know a certain Humpy Humper who's sleeping with Mommy tonight.”

Kate: *confused* “WHAT?” گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
The Fuck? Lol قبل ماہ X
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
South Park reference lol قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Wow قبل ماہ X
Bobsheaux شدہ تبصرہ…
Never call Humphrey "Humpy-Humper". X( "Wolfy-wolfy" would've sufficed. قبل ماہ X
smile
LivialovesU کہا …
I'm still here too just busy. :P گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
No one cares. lol قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Rude Much? قبل ماہ X
LivialovesU شدہ تبصرہ…
Don't mind him. I just ignore him. قبل ماہ X
Ashleythewitch کہا …
I'm still alive wolves. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
CoolWolf471554 شدہ تبصرہ…
Aye... Hello every بھیڑیا out there. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Hello Ashley. How are you? Too bad your pet Kate isn't around. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
um ok? قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
probably the biggest shocker when it comes to theatrical فلمیں that came out this سال has to be the Teen Titans Go movie. i went into it, expecting for an absolute disaster (seeing how much i fucking hate the show), but in reality.... it's actually pretty decent. i don't love it, but i'm shocked that we actually got a good movie from an atrocious cartoon. when it comes out on DVD یا on the internet, i wouldn't mind watching it again گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Didn't see it, but it looked good. قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
I'm Not Wasting Money On That Garbage. قبل ماہ X
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
I hope it won't prevent a revival of the actual Teen Titens, and I also hope it won't cause another Teen Titens Go مکڑی egg to hatch. -_- قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
Kate is the Nacho Queen! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
ٹیکو Queen قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
میں nachos, ناچاوس are ick! قبل ماہ X
big smile
SentinelPrime89 کہا …
Brent: "Mister Humphrey, I don't feel so good." *feels himself fading away into ashes*

*Humphrey tries to get to him but he's pulled back سے طرف کی Kate*

Kate: "Humphrey, no. No. Maybe... just maybe the end of half of all life in the universe has it's own benefits." گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
That's perfect قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Oh God. HAHAHAHA. Thats To Good قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
well in this case... she's right قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Yaa قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
i'm 21 years old now. but already, i feel like an old man lol گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
I'm almost 20 lol قبل ماہ X
WolfFreeland شدہ تبصرہ…
Sorry for the late تبصرہ but can’t believe your 21 tho :) قبل ماہ X
Kishin_Kira کہا …
As of now, the drama is over. Lets اقدام on. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Hopefully... قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
It is. I'm putting my foot down. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Ah, I figured that was what it was قبل ماہ X
ben15delas کہا …
Ouch. The traffic. https://www.alexa.com/siteinfo/fanpop.com گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
soldierboy7141 کہا …
It’s incredible how so many losers came to this club just to start shit. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Yep قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Use to be fun. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
anyway, i'm gonna try not to think about any of the drama in here, since it's my birthday today and i'm about to head out and celebrate in a few hours گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Happy birthday but ignore the attention drama. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Dramas over anyway. Kid deleted her account. She didn't really have to, but I hope that she's seeking help from REAL people that can actually help her in this situation - cops, parents, etc. قبل ماہ X
humphrey234 شدہ تبصرہ…
happy birthday timber قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
like for real: all i did was tell y'all that i used to hang out a lot on that A&O fansite on Spruz back in the day. i never کہا anything bad to start drama گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
آپ didn't. Just with how out of the blue it was مزید than likely somebody was trying to start drama. If they really were worried that some predator was stalking them on here they would block the guy, tell their parents, and alert the cops. Even if they can't do anything yet they will at least be on the lookout for any potential attempts at abduction یا violence on a child. The reason I know this is that I have دوستوں in law enforcement who have been in this situation. The last thing آپ need to do is call for pitchforks and drama on a dead website. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
so... i made a post on this دیوار only telling آپ guys about how i used to be active on the Spruz A&O fansite (that's completely dead now) and..... someway somehow, it led to drama گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
What else is fucking new? Some kid was starting drama on a member who doesn't even come on here anymore. قبل ماہ X
soldierboy7141 کہا …
I adore how out of all the کلب on this site, this one is SOMEHOW, still kicking. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
that's Fanpop for ya قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Amazing ain't it? قبل ماہ X
soldierboy7141 کہا …
I HAVE RETURNED.

What a cringy phase in my life this was. Eugh. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
i don't think i've ever met آپ before (no offense) قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Welcome back it's been years since I last saw you. Like in July of 2013 lol XD قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Sorry I have no idea who آپ are XD قبل ماہ X
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
who are آپ exactly? I never seen آپ before قبل ماہ X
Kishin_Kira کہا …
Ok, I'm going to shut this shit down before it gets out of hand because frankly, I'm sick and tired of all the potential made up bullshit. If somebody is threatening آپ online and is trying to come to your ہوم in real life: Instead of ranting about it on a dead پرستار club for a kids movie, CALL THE FUCKING COPS AND رپورٹ IT. If he has messages saying he's going to come to your house, screenshot them and دکھائیں them to the authorities.

For once, enough with the goddamn drama. Fucking hell man. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
And threaten as in threatening your life, meaning if somebody says "Im gonna slit your goddamn throat" and knows where آپ live. THAT Kind of threat, not something petty یا childish. Don't call the cops because some kid is like "im gonna kick your ass" یا some stupid petty reason. Its a waste of resources. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
And also, they probly can't arrest the guy right away because technically they didn't do anything illegal but at least the cops will be aware of your situation and will be quicker to act and get behind bars. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Its true. I've almost had to draw on somebody before due to aggressiveness but they were smart enough to back down. Sadly people assume that people like myself enjoy shooting other people when in fact that its the exact opposite. Self defense can be very tricky - like for instance آپ can't shoot somebody if they have their back turned to you, which could indicate that they are trying to get away and there is no need for lethal force. I'm in the process of getting my carry permit, so آپ have to know the self-defense laws here. قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
Wow... this place is just fulll of Drama.Thats it. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Ikr? And it doesn't help that 95% of the time its all made up shit because some kids were bored. I've seen this same drama come through countless times. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
And not gonna lie, I've been guilty of it before. Its amazing how quick people will believe anything they see on the internet. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I know some of آپ might think I'm a dick because of this, but I'm putting my foot down. I'm tired of the drama. I'm tired of the fighting. I'm tired of the bullshit. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
before i found out about Fanpop, i used to hang out in the Spruz A&O fansite, from 2010 to 2012. i don't remember much, but i do remember being a butthurt fanboy, and looking back, i really regret being like that. hell, now that i think about it, i'm not sure why i loved A&O so much back then lol. well, the last time i logged into that site was in 2014, and now it's totally dead گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
I never used it much the login thing always have me problems. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
She deleted her account. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Shame. Well, I hope that she is able to seek the help that she needs. Theres no reason to come on here and rant since nobody is really on here. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
the بھیڑیا pups in this franchise aren't actually بھیڑیا pups. they're demon spawns! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
I just thought about the three pups... HELP ME!!! PLEASE MAKE THEIR LEGS LONGER!!!!!!! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Freakin Corgi demon children lmao قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Seriously though, they are so disturbing to look at. قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Your right.I mean wolves climbing trees... sounds like demon to me. قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg. The Nightmares. قبل ماہ X
laugh
Kishin_Kira کہا …
https://www.youtube.com/watch?v=LaYLD4U8798 Lmao I remember making this like a سال پہلے XD گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
I subscribed قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
I also subscribed but that video... It was AMAZING!!!! قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Oh thank آپ XD قبل ماہ X
ben15delas کہا …
lol Alpha the trailer pops on the A&O trailer. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I saw that too. It was beautiful قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
I watched Alpha today... and as already کہا I thought it would be way better that A&O. Well it was! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Good قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I mean, there are a LOT of things better than Alpha and Omega, lets be honest lol. But Im glad its doing well. I heard some amazing reviews قبل ماہ X
ben15delas کہا …
The Spruz A&O fansite is dead and has some problems I sent a message to the owner. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I don't think anyone is going to respond. Plus from what I remember the owner used to be a member on here and he was a communist dick. یا maybe it was one of the admins I don't know anymore lmao. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
I found my account on the archive thing. To bad I wasn't that active. The login thing always gave me trouble. So I was never on it much. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
That website was a hot mess when I joined. It was so confusing that I ended up leaving قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Same result. قبل ماہ X
QueenWhiskey کہا …
Idk Why I Thought I Could Find A Good A&O Story. Ugh. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
The high school ones are kinda boring. What did آپ find? قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
I Found A Life With Kate A While Back. It Had A Pretty Sad Ending. It Was Ok. Probably The Best I've Seen So Far. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
I found this. link قبل ماہ X
Kishin_Kira کہا …
Ok, I'm going to be blunt here. Why are some Alpha and Omega شائقین so fucking creepy? I was taking one of those "Which character based on zodiac" quizzes and my character was eve. Some dude in the group I assist with sees this and PMs me asking for a sex roleplay as eve. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
A. I don't know the guy قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Ill Just دکھائیں My Self Out Lol قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Just tell us what آپ were talking about lmao قبل ماہ X
big smile
SentinelPrime89 کہا …
Infinity War is infinity times better than Alpha And Omega. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
understatement of the year! قبل ماہ X
KnudsonBlitz کہا …
I honestly think Alpha, (coming to theaters tomorrow) will probably be WAY better that A&O. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
I know it will be. قبل ماہ X
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
I think that movie (the realism likely) shouldn't be compared to an anthropomorphic cartoon movie like Alpha and Omega, but I wonder if certain "anti-wolfaboos" gonna get triggered over it? قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I don't really think anyone is going to get triggered سے طرف کی it. Its gotten great reviews and its not being compared to the furry fandom like Alpha and Omega. قبل ماہ X
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
I remember some people hate the idea of a human being دوستوں with a بھیڑیا (though I do not know for sure since I didn't see the movie) and I started to wonder. XD قبل ماہ X
Wolfire14 کہا …
Hello everyone it's been a while گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
ارے bud how's it? قبل ماہ X
Wolfire14 شدہ تبصرہ…
Good and آپ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Awesome قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
i'm having a lot مزید fun now watching MLP than i ever did while watching the A&O sequels گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Thats Because MLP Is 10× Better! ;D قبل ماہ X
PurpleDragon02 کہا …
Chapter 9 is up and part of the final chapter, chapter 10 is up too. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
heart
Bobsheaux کہا …
Four years with my special lady and still going strong! ;) https://www.deviantart.com/bobsheaux/art/Four-Years-Together-759554356 گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Congrats dude! قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
congrats Bob! :) قبل ماہ X
FleetAlpha شدہ تبصرہ…
Are آپ talking about the female plague doctor she looks like one یا is she a بانگ قبل ماہ X
FleetAlpha شدہ تبصرہ…
Were آپ sick with the Bubonic plague now that is something I want a girl who is a doctor who can help me your in good hands bob:) قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
i'm surprised this place isn't 100% dead, 'cause some of آپ are still here lol گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
Cause I ain't leaving my childhood past قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
آپ have to eventually. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Agreed قبل ماہ X
ben15delas کہا …
Back then: link And now: گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TheRavenMcoker کہا …
Man, literally nothing new about the franchise except fanfiction stories گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
It Will Most Likely Stay That Way. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Its going to stay that way. Like I've said, Ben Diskin confirmed that there were no مزید sequels in development قبل ماہ X
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I’m actually making a audio drama video where I actually read the actual A&O junior novel, I got 3 chapters recorded so far قبل ماہ X
ben15delas کہا …
This is where our story ends. It was somewhat fun while it lasted. To bad Norm wasn't that big. Yet a sequel awaits us for some reason. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
سے طرف کی the way how did آپ guys discover this club? Mine was through a funny image. قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
Norm was one of the biggest pieces of shit to grace the big screen قبل ماہ X
Witt107 شدہ تبصرہ…
Back when the first movie came out, I got into this one spruz fansite for A&O. Honestly was addicted to that site because I made a lot of دوستوں on it back in the day. Just thought about it the other دن and it was gone so I decided to look up another fansite lol قبل ماہ X
Kishin_Kira کہا …
Lmao one of my پسندیدہ wannabes on this site was that Hybred98 kid. He was like "OH YEAH I LOVE FUCKING SMOKING DOPE AND GETTIN PUSSY FUCK YEAH"

Biggest call of duty wannabe kid ever XD گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
lol قبل ماہ X
mischievous
SentinelPrime89 کہا …
I’d eat Kate’s juicy peach. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Wow. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I'd snort crack off of her پچھواڑے, گدا قبل ماہ X
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
OML قبل ماہ X
PurpleDragon02 کہا …
I'm doing one last movie for Alpha and Omega after Missing Parents to لپیٹ, لفاف کریں up the franchise and finish Humphrey's story. I'm calling it: The Legend of the Peaceful Warrior. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Sounds good!! قبل ماہ X
NemesisPrime92 شدہ تبصرہ…
Baby time! قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
"yeah, آپ didn't know papa was a Rolling Stone, did ya?"
*pause*
"you didn't get that reference, did ya? okay"

oh look! Tom Kane's trying to break the fourth wall. real cute, Tom! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
dead franchise is dead lol گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
pabloescaval شدہ تبصرہ…
deader than dead قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Deader then Myspace? :p قبل ماہ X
mischievous
SentinelPrime89 کہا …
Lilly’s got a cute little white پچھواڑے, گدا ;-) گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
آپ fucking racist piece of shit get out of here :p قبل ماہ X
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
Pffffft قبل ماہ X
laugh
Kishin_Kira کہا …
Not gonna lie, I kinda miss that Alpha and Omega VR kid. Not because I believe any of it but shit that was entertaining as hell XD. TBH would have been cool if it was indeed real, because I love VR, but alas, it's not. Guess he finally gave up after I کہا that I reached out to Steve Moore lol. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
That and/or because TheDarkReindeer shut his پچھواڑے, گدا down in one of the ویڈیوز lmao قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Jesus! Lol. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
He should make a comeback. قبل ماہ X
SentinelPrime89 کہا …
There’s literally NOTHING to talk about lol گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
The franchise is dead lol قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
We Can Talk About How Dead It Is. :P قبل ماہ X
ben15delas کہا …
We need to do a history book thing on this club. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lol. قبل ماہ X
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Whenever I come across and edgy kid on the internet I reply "So dark.... ARE آپ SURE آپ ARE NOT FROM THE DC UNIVERSE?!" قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lol. قبل ماہ X
Kishin_Kira کہا …
RIP گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
This club has been Myspaced. قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
well, i'm back from my 3-day family vacation, and.... this place's just as dead as when i left گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
As dead as Myspace قبل ماہ X
pabloescaval شدہ تبصرہ…
constantly dead. But it's not surprising قبل ماہ X
pabloescaval شدہ تبصرہ…
Where'd آپ go on vacation? قبل ماہ X
PurpleDragon02 کہا …
Almost halfway through the movie and it's about to get epic. Chapter 5 will be probably the longest chapter, but a lot of plot twists will happen. Prepare yourselves. From this moment on, Alpha and Omega 9 will only get sadder and sadder. This franchise is about to take a dark turn. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Mine was pretty dark to begin with but remember to add a happy time. قبل ماہ X
QueenWhiskey کہا …
So Dead. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
As dead as Myspace.com قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Wow Lol. قبل ماہ X
TimberHumphrey شدہ تبصرہ…
this club has been.... Myspaced! قبل ماہ X
PurpleDragon02 کہا …
So far, what do آپ guys think of my A&O 9 story? آپ can read the script for scene 4, although it's not done yet. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
KnudsonBlitz شدہ تبصرہ…
Definitely very good and creative. قبل ماہ X
QueenWhiskey کہا …
Dark Souls 3 So Broken As Fuck. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
TimberHumphrey کہا …
damn! it's like a desert here. so quiet! گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
Bobsheaux شدہ تبصرہ…
I got a question, just to satisfy my curiosity. Who was it in here who brought up the topic of A&O lemons? It must have been SOMEONE, but I'm not finding anything... قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
As dead as Myspace قبل ماہ X
ben15delas کہا …
Norm of the North gets a sequel. Wtf? https://variety.com/2018/film/asia/lionsgate-norm-of-the-north-headed-to-sequel-1202672170/ گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Its Kinda Been Known. قبل ماہ X
ben15delas شدہ تبصرہ…
Oh didn't know that. I'm not on here that often. قبل ماہ X
pabloescaval شدہ تبصرہ…
I'm pretty sure people wanted to see the movie.... then again, my memory is probably wrong lol قبل ماہ X
HumphreyWolfMan کہا …
Made some stupid jokes on Twitter 9 years ago, and showed regret saying them for years? Too bad, you're fired anyway because even though some of our فلمیں are دکھانا forgiveness, we don't forgive. *sarcasm* گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
In case anyone doesn't know, their is a story about someone recently getting fired from Disney for making some stupid jokes on Twitter 9 to 10 years پہلے even though I heard the person apologize for it. قبل ماہ X
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Yea I Saw That. Disney Truely Is Stupid. :/ قبل ماہ X
skeeter64p شدہ تبصرہ…
And he's back to direct Gardians off the Galaxy 3, get bent, Disney قبل ماہ X
PurpleDragon02 کہا …
Script for scene 3 is done. Sorry it's short. گیا کیا پوسٹ قبل ماہ X
big smile
QueenWhiskey کہا …
I Got A Tangela On Pokèmon Go. And I Named Him
Giggles. Because He Makes Me Giggle. Can آپ Guess
Why? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
laugh
QueenWhiskey کہا …
Some People Are Worried About Lookin' For Intelligent
Life On Other Planets. I Say 'You Need To Look For It On
This Planet'. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
Script for scene 2 is done.
link گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
nice :D قبل ماہ X
laugh
QueenWhiskey کہا …
Describe The 4 Original Character In The A&O Sequels.

Kate: Took To The Vet سے طرف کی Park Rangers To Get 'Fixed'.
Humphrey: Well Nudered سے طرف کی Them too.

Lily & Garth:...........WolfNapped? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Are Lily And Garth.........Getting It On Like Rabbits? Behind The Bushes? پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
Okay, Chapter 2 is done if آپ want to read it. پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
Okay, script for the opening scene is done. Feel free to check it out. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
But I still need names for his parents. پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
HO-LY CRAP!!!! I just heard a song that would go perfectly for the climax where Humphrey remembers what happened the دن he lost his parents. Then they get trapped سے طرف کی the humans and the pups are calling out the same words that Humphrey called out to his parents. Hearing these words motivates him and awakens his protective father side and he headbutts the cage door, trying to break it open. He finally succeeds around time 2:20 in the song and he attacks one of the humans. The other one pulls out a gun and shoots Humphrey in the side at around 2:30 in the video that I'm leaving the link to. link پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
What do آپ guys think of, Alpha and Omega: Missing Parents for a عنوان for my script of A&O 9? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TimberHumphrey کہا …
*sees R34 art of Stinky, Claudette and Runt*

......... KILL ME! گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
pabloescaval شدہ تبصرہ…
آپ see stuff like that and آپ think "why" lol پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
If those pictures, then it's not even "cub" anymore. lol Not that cub is enough evidence to be something else, but yeah they don't even look like puppies besides maybe part of the face (though that's even مزید subjective?). Also I'm just gonna kinda guess it's one of those "looking for Kate, but found this on the side" things. پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
So I got a PSVR headset for my birthday when it first launched in 2016. I haven't really played it that much due to my at the time poor internet and just not a lot of time یا space to play. Now that I have my own place and have amazing internet, I just tried it for the first time since maybe early last سال and VR has come a long way since then. Its awesome. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lucky! پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
So I decided for Humphrey to get shot at the end of my script and for him to be very gravely injured. But, I want آپ guys to decide whether he lives یا dies. And if آپ guys think he should die, I will kill him. This decision is entirely up to آپ guys. I can have no say in it at all because of my love for the character. But I want to do what the شائقین want, not what I want. So, should he die after getting shot in the side? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
I say he should live, since I like Humphrey. I guess also because he is a likable character سے طرف کی many. پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
Sadly Steve Moore never responded to my message. So I'm going to leave it alone as of now. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Meh. Oh Well. پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
Darn پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
I need some help thinking of what Winston's Father's دن gift should be for A&O 9. Any suggestions? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
What do آپ guys think we should name Humphrey's parents? پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
And, what do آپ think happened to them? We really need to solve this mystery of what happened to his parents, and the first thing is decideing whether یا not they're alive. So, what do آپ guys think? I personally think that they're dead, and that Humphrey was surviving on his own until he was found. But I want a سیکنڈ opinion so then everyone likes this story, not just me. پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
I just had a great idea. What if Humphrey's parents knew Garth's mother? And then that lot hole could be filled up, too. But, I feel like that's stretching it a little, so I'll some input from آپ guys. پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRadLilly کہا …
I feel like the only time I log on is when I just want to say ارے LOL گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Hi. Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Same for me, یا just drama in general. But even that is getting boring. I'm slowly losing my interest in this place completely and I feel that I will eventually اقدام on. پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
Same I'm trying to find a similar club to this one. So I can relive Nostalgia. پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I’m still active on this site پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
I'm in the process of thinking up a script for A&O 9 to sort of redeem the franchise. It'll be about Humphrey's parents and Garth and Lilly will be in it (for مزید than 2 منٹ like in A&O 2) and maybe Daria to since we never really saw her after A&O 4. But I'll need your guys' help. I need names for both Humphrey's parents and the title. It's going to start out on Father's دن if that can help آپ think up a title. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
And don't worry, I'll try not to have things the wolves shouldn't know about and I'll keep it close to what people liked about the original. And hopefully, word about this will reach the people that worked on A&O and maybe, just maybe, they'll decide to do and A&O 9 using this script. Which is why I want help from all of آپ guys because then if it does happen, then آپ all will have contributed to it. پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I think Kate and Humphrey are actually related and don't know about it lol. Incest is actually quite common in بھیڑیا packs, plus it explains why the pups are so damn ugly XD پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg lol پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas کہا …
The Humphrey's lost it fanfic thing was still very very messed up. So very dark. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Omg. Tell Me About It. Its Just A Very Demented Porno پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
That sounds hilarious actually. پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
But to be fair, lost episode pastas are hard to write without being cliche. Its just there is only so much آپ can do with them that it gets harder and harder every time a new one comes out. پہلے زیادہ سے سال ایک
smirk
Kishin_Kira کہا …
So after some investigation, I decided to reach out to Steve Moore regarding something Alpha and Omega related. He hasn't responded yet and I'm not sure if he will. آپ probably know what I'm talking about but I wont say anything further unless he responds. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira کہا …
So I spoke to the landlord about that racist lady and apparently, she's been a major nuisance in the past. I've only lived in this apartment for about 4 months now (I moved in early February). So I'm not sure whats going to happen to her. But the landlord assured me that I won't have to worry about her again. From what it sounds like the lady might be on their last nerve, so she might be getting a final warning before eviction. I don't know and its none of my business. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
All I know is that I was told to رپورٹ her again if she harasses me and they would take it from there. So I'm just going to leave it at that. پہلے زیادہ سے سال ایک
Bobsheaux شدہ تبصرہ…
Bravissimo پہلے زیادہ سے سال ایک
SentinelPrime89 شدہ تبصرہ…
Good boy! Here’s a Scooby Snack! *tosses آپ a treat* 😛 پہلے زیادہ سے سال ایک
ben15delas شدہ تبصرہ…
lol Sentinel پہلے زیادہ سے سال ایک
pabloescaval کہا …
It's close to being 10 years since I joined this club. I was in middle school when I first came here, and now I'm in college. This place was my childhood and it makes me kinda happy people are still here posting their post(?) here. I still think about the people I met here and wonder what they are doing. Anyways, enough of me reminiscing here, آپ people probably see this message once in a while lol. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
Lol man I haven't seen آپ since like 2010. I was Red_Pyramid206. Most of the original members are gone except for me, Alphakate21 and a few other people lol پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
Well I'm new پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
Sup Pablo پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
Eve: Not now dear. Mommy's in a rage.
Me: Mommy's always in a rage. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
I like that scene پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
This question's a little out there, but how was Humphrey able to have kids after hitting the rock in the river in the scene where they're chasing Marcel in A&O 1? I mean seriously, just how? گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
TheRavenMcoker شدہ تبصرہ…
It depends on how hard آپ got hit. Let's say if Humphrey fall off a small cliff with Kate and landed on 'it,' he wouldn't have kids after that پہلے زیادہ سے سال ایک
Chidori1334 شدہ تبصرہ…
thats a good سوال پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
Also, I wonder how far they rode in the camper and how far they rode in the train. Because their journey ہوم was over 650 miles, so either that camper has amazing gas mileage, یا they were on the train for at least half a day. And if it's the latter, then how come no one had to go to the bathroom again. (I just realized, I'd be great at CinemaSins) گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
Bobsheaux شدہ تبصرہ…
Careful... Some folks around here don't take too kindly to people saying there might be a flaw یا two in A&O. lol پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
Lol پہلے زیادہ سے سال ایک
HumphreyWolfMan شدہ تبصرہ…
Good question, since this movie might be following that kind of logic, and IF it is, then it might be a good point. XD پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
Now that I've seen one of your videos, Bobsheaux, I understand that joke a lot more. پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 کہا …
I looked up Jasper Park on Google Earth and I just realized how big Humphrey's lie was in A&O 2. There is no way, dude, that آپ chased a freakin Grizzly برداشت, ریچھ from Alaska to Jasper Park. That's over 1,000 miles even from the Alaskan border. Humphrey, آپ liar! I'm gonna post a screenshot, too. گیا کیا پوسٹ پہلے زیادہ سے سال ایک
QueenWhiskey شدہ تبصرہ…
........ پہلے زیادہ سے سال ایک
Kishin_Kira شدہ تبصرہ…
I mean considering how Humphrey has ZERO combat/alpha training its pretty obvious that he's lying lol پہلے زیادہ سے سال ایک
PurpleDragon02 شدہ تبصرہ…
I wholeheartedly agree. پہلے زیادہ سے سال ایک